Jump to content

Krasimirr

Members
  • Мнения

    349
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    29

Всичко публикувано от Krasimirr

  1. За буксата беше ясно,но виж това с резбата е изненада - извинявам се,че те подведох.
  2. По скоро е тръгнала бобината.
  3. Този е с един пин и се намира към главата преди термостата. https://www.autodoc.bg/vemo/2293804 Под термостата също има с два пина,който ПРЕДПОЛАГАМ е "виновника" щом ви дава грешка в температурния датчик. Този е според мен/не съм сменял/,но присъединителната буксата е друга и може да иска доработка - няма да е кой знае какво. https://www.autodoc.bg/calorstat-by-vernet/8236952 - ТОЗИ НЕ МУ Е СЪЩАТА РЕЗБАТА И БУКСАТА!!! Предполагам в алиекспрес ще ги има както и по представителите.
  4. Сондите са две по принцип и м/у тях е катализатора. Би трябвало и при теб е така. Като я гледате на диагностиката първата сонда трябва да има показатели макс 0.7-08 и задължително под единица. Втората 99,9% не закачена за газовия комп,а само към бензиновия фабрично. На първа сонда куплунга е горе до бобината,захваната на главата,а на втората ще се наложи да погледнеш под колата - някъде под нивото на пасажерската врата се падаше буксата. 1.-маса/сив/ 2.-сигнал за газовия комп /черен/ 3. и 4. нагревател на сондата/долните два са лилав+бял/ https://www.aliexpress.com/item/32809106921.html?spm=a2g0o.cart.0.0.6c2f3c00KYRBoU&mp=1 Вероятен проблем: 1.В куплунга или преди него щом сте я заменили и няма промяна. 2.Грешката да е за втората сонда. 3.Изгледай горе каченото видео
  5. Термометъра в случая няма да ти помогне защото трябва да знаеш какви калибрирани стойности има при определени температури и да сравниш опитно температура към напрежение или съпротивление. В случая е малко опит-грешка и ако не се оправи остава датчика на радиатора - сменяш на студен двигател,резбата е газова т.е. внимавай с натягането.
  6. Беше преди да сменя датчика които е до термостата и стрелката на арматурното таблото стоеше 1мм над средата. Сега е под средата на 1-2 мм. и се включва много рядко за 5-6 секунди. https://www.autodoc.bg/vemo/2293804
  7. Krasimirr

    Подарявам

    Крик оригинален който дойде с колата и никога не съм използва.
  8. Krasimirr

    Подарявам

    Волан за Стиид,Н5 и предполагам някой бройки от Н3. Това е оригиналния волан на "Стефко" който замених с кожен+управление. Условията същите като предния пост.
  9. Krasimirr

    Подарявам

    И понеже все още няма раздел "подарява" продължавам тук. Лява степенка с всички необходими крепежи за монтаж. ,които са два болта като цяло,но иначе стои стабилно - добра е! За монтажа не е необходим канал или повдигач,лягаш на земята,закачаш и стягаш. Дясна нямам защото когато я купувах дясната страна на джипа беше помляна и така и не ми остана време да търся дясна. Който я желае тук в поста да се вижда за да няма после "аз ти писах ама ти...……."! Само Ви моля да си поемате доставките.
  10. Ако е с газ 99% богата горивна смес,която се улавя от кислородния датчик. И тук вече филма става сериал,но за целта компа на газа не трябва да е кодиран. Трябва да се види дали държи нормално налягане в рейката,времена,тримове,температури,корекции,стратегии и т.н. Данните показват дали е платно,дюзи,датчик мап,вакум или настройки.
  11. Krasimirr

    Подарявам

    Здравейте, Най-после се намери време да сляза да подредя мазето. Разчиствам и пред мен воала въпросната клапа която бях купил за проекта от нета, малко ТНТМ във време на пандемия🛠️. Няма как да се случи при Стефко /при Н3 е масова/ и затова предлагам ако на някого му се занимава да праща адрес тук в темата. Към модератора - дали не е добре да има и раздел "подарява" ако не е трудно разбира се?!
  12. Имаш насоки и цена на материалите, реализацията при всеки който има канал или повдигач. Ако ще го използваш офроуд се съобрази с Венци.
  13. 1.Използвай преобразувател на "вюрт" защото другите са загуба на пари и време - личен опит. https://rajda.net/produkt/rajdopreobrazuvatel/ Предполагам и този е добра опция,но не съм го ползвал - ти си реши. https://rajda.net/produkt/preobrazuvatel-na-rajda/ 2.После грунд https://markita.net/pokritie-za-shasi-bodi-410-750ml-cherno.html 3.За финал битумен слой https://perocar.com/produkti/antikori-podova-zashtita/body-930-1kg/ Ако започнеш по с време е един ден работа и си реди до 80лв. макс. Успех, П.П. Не задължително да са от тези места естествено.Вероятно ги има и в по-големите магазини.
  14. Не заключва защото няма как модула за централното да разбере,че колата не е в покой , а се движи с повече от 20км в час. За мен е слаб контакт: 1.Трябва да има датчик на скоростната кутия от който чете - лягаш и проверяваш контакта там. Задния е за раздатката,а този който търсиш трябва да е някъде по кутията отгоре по памет. 2.Бръкни под волана и се опитай да напипаш буксата на уредите ако не се оправи от датчика. 3.Ако и тогава не стане значи датчика е за смяна вероятно,но едва ли - остави го за краен вариант,че не е евтин.
  15. Много рядко , но все пак има бройки на пазара които нямат 4Х4 и са само на задно. Има писано из темите какво да гледаш.. Успех!
  16. Цялата истина за Н3 и Н5 в част от изречение "това което дава този автомобил за парите които струва". Аз бих допълнил - предназначен за хоби,работа и експлоатация в/у тежки терени с компромис в комфорта ! Естествено,че не е перфектен и си има странностите,но………………….върни се на цитата!! Сега дали става за семеен автомобил е въпрос на приоритети.
  17. Търговците спекулират с модел и всичко в нета е Ховер Н5 , а половината са Н3 с надпис CUV на задния капак. Вероятно питането е за разликите м/у Н3 и Н5 - предполагам !?
  18. За спокойствието си прав и не си прав защото това е компромис със спирачната с-ма,твоята и на околните сигурност! Това поведение на педала не е нормално било то на кола на 22000 или 222000км. Сам си проверил други и си видял разликата. Хипотетичен въпрос!? Ако принудително спреш на някой 15% наклон в тапа и слаба ръчна,какво ще правиш? Ще си помпиш педала да се задържиш и да не направиш някое ПТП ли? Защото повярвай ми на такъв наклон когато педала падне до ламарината в мигом потегляш на зад и си върху предния капак на задния автомобил. Разбира се не го пожелавам на никого!!!
  19. Не е задължително да има теч или въздух в системата /то всъщност първото води или не до второто по принцип/. Тук случая е по-интересен според първия пост "Колата спира нормално и не губи спирачна течност". При износване на диаметъра в една или повече посоки на цилиндъра на помпата маслото преминава м/у периферията на гумичката на буталото и цилиндъра в следствие на което педала потъва. Когато е минимално износването в началото се случва това което е описал колегата, а когато нещата загрубеят след време почва да потъва педала и при нормално спиране. Ако приемем , че това е проблема дори и да се сменят гумичките ефекта ще е временен и след напасване/износване/ на гумичките към цилиндъра ще се върнем на старта. Принципно трябва да се райберова цилиндъра.Да се намерят подходящи гумички и ала бала.В повечето случаи не си заслужава времето,парите и метода проба грешка. За мен правилното решение е нова помпа когато и дойде времето или требичка от блъсната кола с ясно минало - както си реши колегата.
  20. Щом си категоричен,че нямаш загуба на течност и спирачките хващат равномерно на четирите колела за мен има един вариант. Има движение на флуида м/у така наречените бутала на двата кръга в спирачната помпа т.е. има минимално елипсовидно износване на цилиндъра на спирачната помпа, което от своя страна говори за много километри или калпави материали.Ще имаш спирачки още дълго,но след някоя и друга година ще се наложи все пак да смениш помпа в зависимост какви километри правиш на година , а момента ще разбереш без проблем защото педала ще започне да потъва и при спиране.За твой късмет няма как да се случи на раз да потъне и да останеш без спирачки т.е. няма елемент на притеснение ако си я караш сам ,а когато и дойде реда тя ще си покаже. За да отложиш този момент максимално моят съвет е просто да използваш ръчната спирачка на "дългите светофари" или когато изчакваш жената и децата да се качат ,а не "натискам силно и продължително педала на спирачката и държа" - това е функция на ръчната спирачка. Пак да кажа , че е съвет!!Не те уча как да си експлоатираш колата!! Успех П.П. С повечко късмет влошени качества на флуида в спирачната с-ма,но вероятността е много малка - промивка и замяна с нов.
  21. Krasimirr

    Шоков Тампон

    Инвестирай парите в замяна на пружините вместо в тези безсмислени тампони - предполагам не го товариш с двадесет торби цимент или тежък офроуд. Ако смениш пружините /има инфо с какви из темите/ ще отпадне нуждата от тях , задницата няма да ти "лашка" , ще вози една идея по-твърдо , няма да събира мизерия там зимата и т.н. - само положителни неща. Ако не ти се занимава и така да го караш във времето няма да имаш никакви проблеми докато ти дойдат от "алито".
  22. Ето една добра основа за направа на автоматичен теглич за нулеви пари. https://www.olx.bg/ad/teglich-opel-omega-sedan-CID360-ID7Ze5m.html За любителите на "направи си сам" естествено. Линка не работи защото теглича днес е продаден. Някой се е усетил и го е грабнал.
×
×
  • Създай нов...