Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 06/07/12 in all areas

  1. 2 points
    Здравейте колеги, Най накрая новата ми придобивка пристигна! Всъщност още преди 4 дни, но чак днес успях да направя малко снимки. По-конкретно HAVAL H6 2.0 GDTI Supreme. Mars Red е цветът и е уникално красив, особенно когато е чиста и на слънце. Ако нещо конкретно ви интересува, питайте.
  2. 2 points
    "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество — винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава”. П.П и моя данък от 6.80лв миналата година е 125лв тази, ма кат ни се карат жипове ше си плащаме като за такива. Поздрави
  3. 2 points
    Как да го напиша по-разбираемо? Казвам, че почти всички автомобили, които се движат по БГ пътищата са асемблирани в завода в Баховица. Процентът на котайската сглобка е доста по-малък...
  4. 2 points
    Почти всички автомобили, които се движат по бг пътищата са асемблирани в България.
  5. 2 points
    Последен пост по темата от мен,а после всеки както си реши. Целия проблем идва от ОБД комуникацията м/у бензиновия и газовя комп. Софтуерните адаптации винаги са в посока бензин и никога в посока газ. По тази причина и ефекта е само с бензина,а на газ си е винаги ОК. Колата се кара през по-голямото време на газ т.е. в повечето случаи с бедна горивна смес. От своя страна бензиновия комп следи тази смес /от изгорелите газове/ чрез ламбда сондата и се стреми да компенсира текущите данни т.е. стойностите на въпросните "бензинови тримове" отиват в "космоса" и компа преработва бензиновите горивни карти за да обогати сместа. В един момент се стига и до горе описания ефект в следствие на "грешното" съотношение на постъпилия кислород и подаденото количество гориво през дюзите. Компа не може да компенсира несъответствието по простата причина,че не му стига времето за адаптация с неговите 5-10 минути работа на ден. Според мен има два начина за решение: 1.Караш 300 - 500 - 1000км колкото е необходимо изключително и само на бензин и в зависимост от това кога ще се адаптира бензиновия комп ефекта ще изчезне,но при тези разходи на гориво на 100км. не го препоръчвам, а и си силно зависим от състоянието на ламбда сондата. 2.Ресет на бензиновия софтуер и горивните карти за 20 минути - проверено и работещо на 100%. Безаварийна на всички.
  6. 2 points
    Това което казваш за горенето е най- неточния начин за оценка на едно масло. Както винаги съм писал критерия за маслото е най-ниската и най -високата температура за експроатация на мотора. Ако я караш при минус 20 градуса целзии сложи 5В 40, имай предвид ,че лятото става много рядко , което не е хубаво за мотора. Другото което е този мотор е конструиран за 10В40 защото тогава такова масло е имало и не на последно място сега карат с разни 0В30 и 5В30, ама това е масло за северните ширини- не вярвай ,че по скъпото е по добро. Аз пробвах с Тотал 5В40 изкарах 3000 км и го махнах/достраша ме лятото започна да загрява повече и прочие и така/ и сега си карам с 10В40. Виж каквото са писали това и наливай......Техническо ръководство на руски страница 93 ред 9 повдигнал съм го с червено!!!! Технические характеристики двигателя автомобиля Модель 4G64S4M Тип Бензиновый четырехтактный, четырехцилиндровый, рядный, с жидкостным охлаждением, с верхним распредвалом, 16-клапанный, с многоточечным впрыском топлива с электронным управлением Диаметр цилиндров / рабочий ход (мм) 86,5 / 100 Рабочий объем (л) 2,351 Степень сжатия 9,5:1 Максимальная мощность (кВт) 93/5250 Максимальный крутящий момент (Нм) 195/2500 Минимальный расход топлива 250 г/кВт час Тип топлива Неэтилированный бензин с октановым числом не ниже 92 Номинальная частота вращения холостого хода 750+/-30 Моторное масло SAE 10W-40 Объем системы смазки 4,3 Зазор между электродами свечи 1,0-1,1 Максимальная температура масла 110°С Сухая масса (кг) 167 кг
  7. 2 points
    Здравейте колеги.Честита новата година.Здраве и без аварийно каране.Първо искам да споделя премеждията с Ховара.На 31 дек.сина ми тръгна спешно за София.Но магистарлата я затвориха и стария път през Айтос,също.И по двата пътя ТИР –ове правят бели.Питаме за Средец –Ямбол казаха че се почиства.И тръгнаха от там.След два часа се обаждат че са попаднали в ад.Отпред 4 коли с ефета шофьори решават да изпреварят снегонрина и се забиват в преспите и блокирват пътя.Обръща и зад него също каталясали коли в снега.Никой не носи вериги.И сина ми.Но не слуша.Самоуверен.Той е с лек.автомобил ФОРД.чисто нов.В колата е снахата и малкия Васил Милев.-внука ми.Паля ИТАЛИАНИ-КИТАЕЦА и хуквам.С мен идва и зет ми с неговия сложебен джип МАЗДА..Стигаме криво ляво до Средец но там е същински Ад.Полицията не пуска.Над 100 коли блокирани към Ямбол.казват.Зет ми казва ,аз съм до тук.Той,ама не аз.Питам полицая ,обеснявам и те ме пускат.....Щом отоваш да спасяваш бягай,но внемавай.А и както гледаме си с ,забележете,СЕРИОЗНА машина.Паля и потъвам в ада.След 10 км.ме настига пожарна и заедно продължихме.Но на един завой едно Беемве в канавката.Пожарникарите спряха да помагат ,а аз продължих.На 66 г съм,30 г от живота ми мина по морета и океани,от 5 урагана съм оцелял с корабите,2 пожара гасих и спасих корабите и екипажа,но в това което попаднах беше наистина ад.Вятъра с около 70-80 км.ч.сняг и видимост 50-60 м.Добре,че веднъж е минал снегорин и разбутал големите преспи.Но имаше по 30-50 см.нови.Джипа от Бургас на 4х4 скорост постоянна 60 км,и до с.Войник на три четири пъти се наложи да е снегорин.Без да забоксува,без да занесе.Стигам с.Войник и първата кола на сина ми.В снега.Еди трактор ги довлякал до селото и се върнал за другите коли.Аз казах на сина ми там да стои и чака.Обръщам,пускам аварийни,и всичко що свети отпред и от зад на джипа,събраха се към 15 коли и поведох колоната обратно.До Средец.Не искам никой да обиждам.Но имаше джипове с други марки,кортолясали в снега и ни напред,ни на зад.Когато стигнах полицейския пост и излязох да им благодаря че ме пуснаха,/аз и без тях щях да замина, прякола ми по корабите е Лудия Макс/ единия полицай ми казва.Браво докара цяла колона.И да знаеш, че тези джипове са много тежки и корави и само за такива условия. Прибрахме се в Бургас към 18 ч. И започнахме да празнуваме и за Нова година и че се върнахме здрави.Това е колеги.Щях да го продавам,но се отказвам.Но и ако го продам,ще внеса пак такъв от Италия. Гордейте се ,че ги притежавате. После ще пиша и за ремъците и ролките.
  8. 1 point
    Що така със сарказъм подхождаш, просто споделям мнение и опит Аз от алито патя 2 пъти вече - една пратка не ми я освободиха изобщо от митницата, защото мръсния китаец не ми прати един формуляр, а от алиекспрес след това решиха диспута в негова полза, та олекнах със 100 долара, другия път поръчах за колега от форума нещо за стотина лева, докато го освободя от митницата беше 260 ( нямах издаден ЕОРИ номер ) и само магазинажа беше към 80лв. Иначе за малки боклучета до към 20-30 долара или пратки които се изпращат от европейски складове - алито е ненадминат сайт. Аз лично вече нищо над 30$ не поръчвам от там. Поздрави
  9. 1 point
    Аз го смених този "лагер" това е бронзова втулка, прави се от който и да е стругар. Смени и семеринга и той е заминал. При мен беше се износила дори опашката на кардана, та се наложи да я минем и нея на струга......от там следва по дебела втулка и семеринг с различен от оригиналният размер, но не беше проблем защото избора на семеринги в специализираните магазини е голям.
  10. 1 point
    Честито, със здраве да си я караш!
  11. 1 point
    ами на стария лагер има номер .....с този номер в повечето магазини ще ти помогнат ,,,,,,,,ако не дай номера .....и ще се пробвам....за другите не знам
  12. 1 point
    Мда, разходих го до хижа "Здравец" тогава и едно от впечатленията ми беше че се държеше много стабилно по пътя догоре! На места без да се усещам дигах около 70км/ч, та се стрясках чак... като видех километража... Хем пътя беше мокър и чат пат киша. Предполагам че основна заслуга за това имаха чисто-новите зимни гуми, които му бяха обули... Що се отнася до липсата на 4х4 и мен това ми беше основният проблем и то не толкова, че ще карам из горите ами в Пловдив съм на едно от тепетата и зимата като паднат снеговете и положението е тежко... Имам около 10 - 15 метра с голям наклон и като се заледи става весело... Иначе под "ми БЕШЕ основният проблем" имам предвид следното: Горе на пистите покрай хижата, намерих един наклон който почети копираше едно към едно този пред нас и колата се справи с него без особени проблеми. Не знам дали ще е подходяща за нещо по екстремно, но поне на снега се справи прилично. Иначе да, Supreme 2.0 GDIT ще е със таванско прозорче BTW От "Петрол" дават подарък комплект зимни гуми до края на Януари, (ако имате карта клуб "Грифон") при покупката на новия Н6
  13. 1 point
    Широчината на джантата не се увеличава, моите са като стоковите - J7. По-големите гуми от стоковия размер водят до по-дълъг спирачен път, по трудно ускорение, по-ниска максимална скорост и т.н, това смятам е ясно за всички и всеки сам преценява за себе си. Теглото на моята гума е 26кг, на джантата + още 9. Гума с джанта са 35кг. Производителя какво е сметнал и какви са реалните възможности на един автомобил са две много различни неща. Производителите се съобразяват с крайна цена на продукта, екологични норми, правни норми и какво ли още не. Моите гуми докато се износят ти ще си сменил 2 комплекта най-вероятно. Колкото до износването на частите - до сега не съм сменил нито каре, нито полуоска, нито кардан, а и не виждам какъв точно ресурс се използва от полуоската или кардана. Евентуално може да се строши каре, но то това е и работата на карето - да се счупи преди други по-важни възли. Аз лично не съм сложил широки гуми за гъзария, а за много по-добра возия по пресечена местност, по-голяма площ на пясък / мека почва. При спадната гума на 1 бар ако карам върху камъни с големина на тухла няма никакъв дискомфорт, тъй като гумата абсорбира голяма част от неравноста и т.н и т.н. Аз споделям опит и мнение какво съм направил по моя автомобил, не карам никого да слага гуми 32 инча или да си сменя окачване или каквото и да било. Аз тотално съм преобразил джипа си и по нищо не може да се сравнява със стоков хувър, което има своите плюсове, но и много минуси.
  14. 1 point
    Гледам има степенки и отзад допълнителна броня...да сте жива и здрава и само ГАЗ!!!!!!
  15. 1 point
    200 лева за разкачане на кутията и то в сервиз където е регламентирано точно- човекочасът колко струва...., а не измислено....
  16. 1 point
    Две по две като шарка /с еднакъв размер на всичките четири/ не е проблем, просто постави по-добрите на задния мост според сезона. От друга страна чисто на теория Канчо е прав, но на практика разликата в шарката ще е минимална и АБС системата ще я компенсира без проблем като параметри в екстремни ситуации - дано не ти се налага да разбереш. Поздрави,
  17. 1 point
    Еднаквите размери са задължителни за автомобили 4х4, но само такива които са с постоянно 4х4. В нашия случай няма да има кой знае каква разлика - предното и задното нямат нищо общо при изключено 4х4, а диференциалите компенсират разликите в ъгловата минута при завой. Попринцип не разчитай на размера посочен от производителя. Виждал съм 31х10.5r15 на 76 и на 79см в диаметър. Поздрави.
  18. 1 point
    Не е препоръчително....различен е спирачният път и влече настрани в завой...най добре е с еднакви шарки. Още повече, че е със задно предаване...
  19. 1 point
    Базов лагер на морето. На метър от див плаж.
  20. 1 point
    Не съм сигурен, че чертежа е точен от гледна точка на зъбите на корона и пиньон. Ако е така това значи че предавателното число на диференциала е 3.44, което е супер бърз диференциал и диференциали под 4 обикновенно се слагат на мощни автомобили. Реално колкото по ниско е числото на диференциала, толкова по-малко обороти на кардана са нужни да го завъртят, съответно трябва повече мощност и обратно - високо предвателно число, значи повече обороти на кардана за по-малко на гумите, което е като разликата да караш велосипед на 1ва и на 12та скорост - на първа въртиш много с малко усилие, на 12та въртиш по-малко, но с по-голямо усилие. Съмнявам се грейт уол да имат диференциали 3.44 ( поне аз не съм чувал, а доста съм прочел ) Ако е така с новите модели най-вероятно има изменения и по предавките в скоростите, но се съмнявам. Диференциалите на хувър 3 и 5 са напълно взаимнозаменяеми. Предавателните числа са 3.9; 4.22; 4.55 и 4.88. Тези с 3.9 ги слагат на 2.5 и 2.8 дизел, 4.22, 4.55 и 4.88 ги слагат на бензиновите, като 4.55 и 4.88 са по-ранните модели до около 2008, след това слагат 4.22.
  21. 1 point
    Най накрая монтирана. Вчера я тествах - до сега по удобно на палатка не съм спал
  22. 1 point
    Той иска помощ и ние я даваме, еи Норк, не се гевези...мъчим се да помагаме...А ти си намери по едри в рекламата...!!!
  23. 1 point
    Ти хотел не си ли резервирал??? ето ти тел на частен хотел мой приятели Мария 0888785142 и Райчо Къща за гости Приятели https://www.google.de/maps/place/Къща+за+Гости+Приятели/@42.418048,27.7004633,159m/data=!3m1!1e3!4m15!1m7!3m6!1s0x40a6c7f5a773af3b:0x29ab07cf6adbba33!2z0YPQuy4g4oCe0J7QtNC10YHQsOKAnCA0NSwgODEzMCDQptC10L3RgtGK0YAsINCR0YPRgNCz0LDRgQ!3b1!8m2!3d42.4183756!4d27.7009344!3m6!1s0x0:0xf10c1a5db5bacdf9!5m1!1s2018-07-17!8m2!3d42.417762!4d27.700555?hl=bg ще останеш доволен
  24. 1 point
    Във Варна има няколко цели или на части автомобили и някой от тях още са девствени на тема разглобяване. Двигателите са от 100к до 150к според пътните книжки които намерих в жабките,а и според вида на салоните им сякаш се покриват нещата. Колите са изкупени от фалирала фирма - поне така ми казаха!! За това което взех ми дадоха много читави цени така ,че ако някой му трябва нещо...……….телефона на продавача е 0887132525. За да няма излишни дебати после казвам ясно и точно,че не получавам комисионна или каквото и да било от продавача !!!!!!!!! Дано съм ви дал полезно инфо - за мен беше!! Поздрави,
  25. 1 point
    Моля, квот можахме помогнахме....други има ли. Изглеждат много добре даже и отлично.....Хахахах, че и безплатен транспорт са ти уредиби....Жив и здрав да си - късметлия.......
  26. 1 point
    По нова информация от приятел, разбрах, че завода реално произвежда. П.П. По-евтино е да се докараат много разглобени автомобили, или демек части за сглобяването им, тъй като ще заемат физически доста по-малко място, отколкото готови сглобки, повярвайте ми
  27. 1 point
    Може и така да е..., но поне народа взе малко въздух, защото можеше да купи нещо на по ниски цени и сега като гледам Хавал, цената му е значително по ниска и , като направят 2-3 промоции и ще стане по човешка. Пример 70000 км карам Н3 имам прлекрасни впечатления и резервните части са почти -без пари , а ходи там дето и разни Тойоти и Нисани ходят....т.е. върши работа.Съединител комплект 300 лева и то на ЕХИт , а на онези започван от 1500 лева те това е.....
  28. 1 point
    Лечението е при Ники Аврамов от форума. Качваш последната версия на софта на горивните карти на бензиновия комп и си ОК. На практика се изчистват натрупаните грешки /бензиновите тримове/ и се връщаш към фабричните настройки преди поставянето на газовата уредба. Това го правят като официална услуга в Пежо,Ситроен,Опел и др. предполагам,но не зная защо Литекс и подразделения се дърпат. По принцип имам идея ,но тя не е тема на тази дискусия - 99.99% нямаш проблем в стъпковия мотор,но както си решиш.
  29. 1 point
  30. 1 point
    Хвани го по здравословни,щото при лекичко чукване,хлътва на зад и белята става голяма.А така и така ще го монтираш....
  31. 1 point
  32. 1 point
    На лични имаш инфото!!!! И допълвам какво животно е това пластмаската на чистачките:1 кадър: цялата механика/карантия/, следващи кадри разглобена крайната ябълка за чистачката на шофьора кадър 002 две ябълки на чистачката на пасажер а/ в казармата се казваше старшия на автомобила/, кадър 004 е тази която се закача за моторчето...при мен тя изхвърча, че даже не я намерих/ съмнява ме, че я бяха вързали със свинска опашка и тя се скъса на 3 път и на 2 ден откак я купих. Извод : има 4 пластмаски сваля се една и при добър стругар се прави от пластмаса- важна е ябълката, захващането към лоста може да се направи с гайка или две болчета за контра от двата края и да се законтри към лоста и даже ще стане по здраво....това е стругар, парче найлон някакъв и десетина лева.....Както е при Норк например четирите зъбчета са превъртяли- набраздяваш с шкурка и мажиш с двукомпонентно лепило в междините на зъбчетата, вкарваш жичка и стягаш пръстена за да пречи да се отварят или малка и тънка свинска опашка и се залепя от там не се движи. Може и отгоре да сложиш една скобичка за тръби да го стегне хубаво. Чакаш да изсъхне и си готов....Важно е да се движи от ябълката. Виждаш обаче каква е причината за да превърти- най-често затягане на оста на чистачката от прах и боклуци....почистваш до хубаво въртене... Пиеш една чаша червено вино за мое здраве...
  33. 1 point
    Здравейте колеги аз съм притежател на Волекс Ц 10 от 2012 октомври месец,колата вече е на 122 000 км и ми създава поредният проблем ,онзи ден ми се наложи и да се кача към планината и там температурата се оказа доста по ниска от очакваното от мен (5-6 градуса) и реших да пусна парното за да се посгрея ...Но Уви през въздуховода духаше само студен въздух.Преди две години ми беше направил същият проблем и "ескпертите" от Грейт Уолл Пловдив установиха че трябва да се смени радиатор парно колата все още беше гаранционна и аз се съгласих да се направи тази манипулация и така парното тръгна за няколко месеца до като не дойде миналата зима и уви проблема пак беше на лице този път не ходих до тях понеже съм силно разочарован от опита си с тяхния гаранционен сервиз и реших да си правя колата другаде и така смениха ми антифриза ,продухаха радиатора с компресора,излезе доста мръсотия парното пак потръгна но ефекта беше временен,също така искам да кажа че силно се съмнявам че в сервиза в Пловдив са ми сменяли радиатор парно или пък каквото и да е. Та така ако някой има идей или пък опит с този проблем,ще бъда благодарен да ги сподели в темата
  34. 1 point
  35. 1 point
    За този мотор 190000 са нищо така ,че там няма притеснения ,но пак зависи как е обслужван и колко са реални километрите. Разходите гориво които цитираш са реални /с малък резерв за градското в София/ , но пак са свързани със стила ти на каране и каква е газовата уредба и дали дърпа бензин допълнително. След покупката имаш близо 1500 - 2000лв за да си го стегнеш - масла , филтри , антифриз , ангренажен комплект , гуми и т.н. така , че смятай се като го купуваш. Останалото е късмет.
  36. 1 point
    Имаш ли решение за щангата която е в задната страна на моста и е хваната за купето защото това което си решил иска доста доработки по този възел. Когато започне да се надига купето "без ограничение" тази щанга ще стане къса и ще започне да ти дърпа купето на ляво,а моста ще "бяга" на дясно и няма да стои в идеалната права спрямо ходовата част. Ще заминат втулките на тази щанга и най-вече горната - ефекта е задницата става като редосеалка когато се разбие тази втулка.
  37. 1 point
    Вече без задна стабилизираща щанга - ходовете на задния мост са доооста по-приятни
  38. 1 point
    Дай линк към тази разработка да я разгледам. При мен е малко преди средата или средата в големите жеги , а след това вентилатора подържа тези нива. Тръбата която излиза от водната помпа и минава под изпускателните колектори също създава ядове на охлаждането. Много е тънкостенна и става на малки дупки където е извивката при монтажната планка към блока. Температурата е голяма там от колекторите и изпаряват протеклото,а системата взема въздух. Огледай тръбата внимателно от долната страна и ако има оцветявания в зависимост от цвета на антифриза сваляш,надуваш в един леген и на аргон или СО или нова - по избор. Това като профилактика , а иначе 5100 на трета........това на 4L ли е
  39. 1 point
    За лампата на еърбега - бръкни с ръка под шофьорската седалка и размести кабела напред/назад...
  40. 1 point
    31ци мт гуми с джанти 15 от паджеро. Чат пат опират в подкалниците гумите, още не съм я вдигнал, но вчера качих орлово око без проблем. Веднъж вече ме вадиха от тинята тия гуми, на Батак се подлъгах по сухото и влезнах в 40см тиня, ако бях със старите АТ-та не знам дали шях да изляза. Поздрави.
  41. 1 point
    Колеги, Честно казано ми е през .... заради какво/кой/как и тн. Важното е, че завода е спасен и марката остава на Българския пазар. Ужким скоро би трябвало и да започне и сглобяването на Steed 6 в Баховица, но да видим...
  42. 1 point
    А, колко по-лесно ще е всичко в тази държава, ако някой поне прочете реалните документи по търга преди да пише онлайн статии за байтклик или постове във форумите... 3 отделени минути (три) и какво показва математиката: 1. БАИ печели с оферта от 11,5 млн. лева; 2. Броят на автомобилите е 290; 3. 11,5 млн.лв / 290=39 655 лв. 4. Горната цена включва една камара полицейско оборудване!!! Воала
  43. 1 point
    Здравей колега SDM,поздравления за джипа и темата.Аз самият използвам такъв вече повече от година -около 30000км и съм си събрал от двата руски сайта информация за рез.части.Малко закъснявам с инфо за кабели и свещи,но аз лично съм ги сменявал и инфото е проверено от мен - кабели NGK 5762,свещи-NGK-BKR5EN-11,бобина-оригинална SMW-250510/от aliexpress-14eu/ .След смяната колата "заспа" на газ без никакви настройки на инжекциона.
  44. 1 point
    Колега по мое скромно мнение,китайските части за нашите автомобили са оригинални,алтернативни са тези от Фронтера, Исузу и Мицубиши които стават,но те също са или китайски или турски,а ако случайно има оригинални те са на висока цена.Не ми се е налагало да купувам части,освен изброените и комплект иридиеви свещи,тъй като колата ми е на 29000км.Купувал съм само глезотии,като багажник за покрива,хромирани лайсни за вратите,хром капачка за резервоара,дефлектор за преден капак,тунинг решетка за предна броня и др.дреболии.Не съм експерт,но това ми е тел.0887699941,че го обърнахме на личен чат тук,ако имаш някакви въпроси и мога да бъда полезен звъни.Нямам нищо против специалистите във фирмения сервиз ,но се опитаха да ме зарибят с поканата да ползвам услугите им и ще ми обслужват колата само с оригинални части.Все ми се струва ,че ако нашите части не са оригинални,не виждам коя друга марка ползва по оригинални ,като китайците и турците произвеждат всичко,а на ментето първо му се прави надписа.
  45. 1 point
    Ето колко са безполезни: https://www.youtube.com/watch?v=FIoahPvQ2II https://www.youtube.com/watch?v=a91LFp7eykA https://www.youtube.com/watch?v=TwLjoKIlkVA
  46. 1 point
    На 26.04.16 на автопазара в Стара Загора. Не бях виждал този модел досега.
  47. 1 point
    Колеги ,проблема е решен,смених ел. модула който се намира на самия ел.мотор за движение на стъклото и всичко си дойде на мястото.Естествено ел. модула го взех от морга на цена 80 лв от ударен Great Wall H5,при цена в представителството 150 без труд и чакане на доставка както ми обясниха няколко месеца.При първа възможност ще кача снимки на модула и ще го дам на специалист да го погледне дали може да се отремонтира.
  48. 1 point
    Не напразно показах различни информации. Разгледай по-внимателно. http://www.gwm.com.cn/en/hover.asp -т.е. китайците също го потвърждават - ако е 93kW, значи не е 4G69, както казваш, а е 4G64....... Различават се kW, Nm, обороти при които се достигат, степен на компресия....Явно буквичките 64S4M, 69S4N, MIVEC, SOHC променят "дребни подробности" от вида 93 - 112 - 121kW......; 195 -.... - 230Nm ....и т.н. !?!?!
  49. 1 point
    Още за разхода - обиколка този уикенд по плажовете на Южното Черноморие - за 232 км. - ( 32 градско, 200 извън ), на климатик със скорост 90-100 км/час - 25 литра газ,какво да не му харесвам ? Очаквам и вашите наблюдения за разхода на джипа.
×
×
  • Create New...