Jump to content

Leaderboard


Popular Content

Showing content with the highest reputation since 04/02/12 in all areas

  1. 2 points
    Здравейте колеги, Най накрая новата ми придобивка пристигна! Всъщност още преди 4 дни, но чак днес успях да направя малко снимки. По-конкретно HAVAL H6 2.0 GDTI Supreme. Mars Red е цветът и е уникално красив, особенно когато е чиста и на слънце. Ако нещо конкретно ви интересува, питайте.
  2. 2 points
    "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество — винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава”. П.П и моя данък от 6.80лв миналата година е 125лв тази, ма кат ни се карат жипове ше си плащаме като за такива. Поздрави
  3. 2 points
    Как да го напиша по-разбираемо? Казвам, че почти всички автомобили, които се движат по БГ пътищата са асемблирани в завода в Баховица. Процентът на котайската сглобка е доста по-малък...
  4. 2 points
    Почти всички автомобили, които се движат по бг пътищата са асемблирани в България.
  5. 2 points
    Последен пост по темата от мен,а после всеки както си реши. Целия проблем идва от ОБД комуникацията м/у бензиновия и газовя комп. Софтуерните адаптации винаги са в посока бензин и никога в посока газ. По тази причина и ефекта е само с бензина,а на газ си е винаги ОК. Колата се кара през по-голямото време на газ т.е. в повечето случаи с бедна горивна смес. От своя страна бензиновия комп следи тази смес /от изгорелите газове/ чрез ламбда сондата и се стреми да компенсира текущите данни т.е. стойностите на въпросните "бензинови тримове" отиват в "космоса" и компа преработва бензиновите горивни карти за да обогати сместа. В един момент се стига и до горе описания ефект в следствие на "грешното" съотношение на постъпилия кислород и подаденото количество гориво през дюзите. Компа не може да компенсира несъответствието по простата причина,че не му стига времето за адаптация с неговите 5-10 минути работа на ден. Според мен има два начина за решение: 1.Караш 300 - 500 - 1000км колкото е необходимо изключително и само на бензин и в зависимост от това кога ще се адаптира бензиновия комп ефекта ще изчезне,но при тези разходи на гориво на 100км. не го препоръчвам, а и си силно зависим от състоянието на ламбда сондата. 2.Ресет на бензиновия софтуер и горивните карти за 20 минути - проверено и работещо на 100%. Безаварийна на всички.
  6. 2 points
    Това което казваш за горенето е най- неточния начин за оценка на едно масло. Както винаги съм писал критерия за маслото е най-ниската и най -високата температура за експроатация на мотора. Ако я караш при минус 20 градуса целзии сложи 5В 40, имай предвид ,че лятото става много рядко , което не е хубаво за мотора. Другото което е този мотор е конструиран за 10В40 защото тогава такова масло е имало и не на последно място сега карат с разни 0В30 и 5В30, ама това е масло за северните ширини- не вярвай ,че по скъпото е по добро. Аз пробвах с Тотал 5В40 изкарах 3000 км и го махнах/достраша ме лятото започна да загрява повече и прочие и така/ и сега си карам с 10В40. Виж каквото са писали това и наливай......Техническо ръководство на руски страница 93 ред 9 повдигнал съм го с червено!!!! Технические характеристики двигателя автомобиля Модель 4G64S4M Тип Бензиновый четырехтактный, четырехцилиндровый, рядный, с жидкостным охлаждением, с верхним распредвалом, 16-клапанный, с многоточечным впрыском топлива с электронным управлением Диаметр цилиндров / рабочий ход (мм) 86,5 / 100 Рабочий объем (л) 2,351 Степень сжатия 9,5:1 Максимальная мощность (кВт) 93/5250 Максимальный крутящий момент (Нм) 195/2500 Минимальный расход топлива 250 г/кВт час Тип топлива Неэтилированный бензин с октановым числом не ниже 92 Номинальная частота вращения холостого хода 750+/-30 Моторное масло SAE 10W-40 Объем системы смазки 4,3 Зазор между электродами свечи 1,0-1,1 Максимальная температура масла 110°С Сухая масса (кг) 167 кг
  7. 2 points
    Здравейте колеги.Честита новата година.Здраве и без аварийно каране.Първо искам да споделя премеждията с Ховара.На 31 дек.сина ми тръгна спешно за София.Но магистарлата я затвориха и стария път през Айтос,също.И по двата пътя ТИР –ове правят бели.Питаме за Средец –Ямбол казаха че се почиства.И тръгнаха от там.След два часа се обаждат че са попаднали в ад.Отпред 4 коли с ефета шофьори решават да изпреварят снегонрина и се забиват в преспите и блокирват пътя.Обръща и зад него също каталясали коли в снега.Никой не носи вериги.И сина ми.Но не слуша.Самоуверен.Той е с лек.автомобил ФОРД.чисто нов.В колата е снахата и малкия Васил Милев.-внука ми.Паля ИТАЛИАНИ-КИТАЕЦА и хуквам.С мен идва и зет ми с неговия сложебен джип МАЗДА..Стигаме криво ляво до Средец но там е същински Ад.Полицията не пуска.Над 100 коли блокирани към Ямбол.казват.Зет ми казва ,аз съм до тук.Той,ама не аз.Питам полицая ,обеснявам и те ме пускат.....Щом отоваш да спасяваш бягай,но внемавай.А и както гледаме си с ,забележете,СЕРИОЗНА машина.Паля и потъвам в ада.След 10 км.ме настига пожарна и заедно продължихме.Но на един завой едно Беемве в канавката.Пожарникарите спряха да помагат ,а аз продължих.На 66 г съм,30 г от живота ми мина по морета и океани,от 5 урагана съм оцелял с корабите,2 пожара гасих и спасих корабите и екипажа,но в това което попаднах беше наистина ад.Вятъра с около 70-80 км.ч.сняг и видимост 50-60 м.Добре,че веднъж е минал снегорин и разбутал големите преспи.Но имаше по 30-50 см.нови.Джипа от Бургас на 4х4 скорост постоянна 60 км,и до с.Войник на три четири пъти се наложи да е снегорин.Без да забоксува,без да занесе.Стигам с.Войник и първата кола на сина ми.В снега.Еди трактор ги довлякал до селото и се върнал за другите коли.Аз казах на сина ми там да стои и чака.Обръщам,пускам аварийни,и всичко що свети отпред и от зад на джипа,събраха се към 15 коли и поведох колоната обратно.До Средец.Не искам никой да обиждам.Но имаше джипове с други марки,кортолясали в снега и ни напред,ни на зад.Когато стигнах полицейския пост и излязох да им благодаря че ме пуснаха,/аз и без тях щях да замина, прякола ми по корабите е Лудия Макс/ единия полицай ми казва.Браво докара цяла колона.И да знаеш, че тези джипове са много тежки и корави и само за такива условия. Прибрахме се в Бургас към 18 ч. И започнахме да празнуваме и за Нова година и че се върнахме здрави.Това е колеги.Щях да го продавам,но се отказвам.Но и ако го продам,ще внеса пак такъв от Италия. Гордейте се ,че ги притежавате. После ще пиша и за ремъците и ролките.
  8. 1 point
    Външния маншон е стандартен - сваляш и в някой магазин ще ти го намерят от наличните. При мен бяха в комплект външен и вътрешен от нещо си с грес,скоби за 15лв на страна/има ги качени снимките с номенклатурата/. За вентилатора - по моргите няма начин да няма или присаждаш от нещо друго.
  9. 1 point
    Че колко мислиш е релната стойност на гума с оплетка? Не е реално ангренажи по 300лв да се продават Не забравяй че при нас всичко китайско е оригинал
  10. 1 point
    Прекрасна е! Благодаря за страхотните снимки!
  11. 1 point
    Честито, със здраве да си я караш!
  12. 1 point
    Честито много е красив !
  13. 1 point
    Да,прав сте г-н Петров, аз с моите съждения от 70г.си експлоатирам колата и е вече на 120Ккм. без никакви проблеми. За разлика че вие два пъти ми я ремонтирате с вашите "модерни"съждения ,така в сервиза че след месец се върнах пак за същото,но беше в гаранция,след като излезе от гаранция не да повторих тази грешка. Така както ми бяхте сменили филтър купе, но се оказа че моята кола няма такъв, но аз си го платих. Съветвахте ме да махна директното впръсване и да сложа обикновен инжекцион. За гумите си прав,защото никога не си карал с гуми произведени с голямо съдържание на естествен каучук. Вие сте представител на сервиз, консумативите са вашата храна,ами лъжете хората да си сменят маслата на 10Ккм, свещите на 2-3000 км. и т.н. .Което няма нищо общо с науката,а само с рекламата на производителите. Сега се живее с рекламата,без да се търси науката,за съжаление. С излагането на моя опит(обоснован на науката) не задължавам никой да ме следва,както аз не следвам никой.
  14. 1 point
    Мда, разходих го до хижа "Здравец" тогава и едно от впечатленията ми беше че се държеше много стабилно по пътя догоре! На места без да се усещам дигах около 70км/ч, та се стрясках чак... като видех километража... Хем пътя беше мокър и чат пат киша. Предполагам че основна заслуга за това имаха чисто-новите зимни гуми, които му бяха обули... Що се отнася до липсата на 4х4 и мен това ми беше основният проблем и то не толкова, че ще карам из горите ами в Пловдив съм на едно от тепетата и зимата като паднат снеговете и положението е тежко... Имам около 10 - 15 метра с голям наклон и като се заледи става весело... Иначе под "ми БЕШЕ основният проблем" имам предвид следното: Горе на пистите покрай хижата, намерих един наклон който почети копираше едно към едно този пред нас и колата се справи с него без особени проблеми. Не знам дали ще е подходяща за нещо по екстремно, но поне на снега се справи прилично. Иначе да, Supreme 2.0 GDIT ще е със таванско прозорче BTW От "Петрол" дават подарък комплект зимни гуми до края на Януари, (ако имате карта клуб "Грифон") при покупката на новия Н6
  15. 1 point
    Обичам го този красавец!!!!
  16. 1 point
    200 лева за разкачане на кутията и то в сервиз където е регламентирано точно- човекочасът колко струва...., а не измислено....
  17. 1 point
    Какво имате предвид под "сваля"? Ако сте със стандартната мултимедия на модела, няма как да свалите каквото и да било тъй като първо няма GPS и второ не могат да се инсталират никакви приложения. Ако става въпрос за допълнително слагана система с Android, тогава в Play Store варианти много... Google Maps, Sygic, Tom Tom...
  18. 1 point
    Две по две като шарка /с еднакъв размер на всичките четири/ не е проблем, просто постави по-добрите на задния мост според сезона. От друга страна чисто на теория Канчо е прав, но на практика разликата в шарката ще е минимална и АБС системата ще я компенсира без проблем като параметри в екстремни ситуации - дано не ти се налага да разбереш. Поздрави,
  19. 1 point
    Не е препоръчително....различен е спирачният път и влече настрани в завой...най добре е с еднакви шарки. Още повече, че е със задно предаване...
  20. 1 point
  21. 1 point
  22. 1 point
    Моля, квот можахме помогнахме....други има ли. Изглеждат много добре даже и отлично.....Хахахах, че и безплатен транспорт са ти уредиби....Жив и здрав да си - късметлия.......
  23. 1 point
    Честито и безаварийно, и дано само да те радва машината
  24. 1 point
  25. 1 point
    На лични имаш инфото!!!! И допълвам какво животно е това пластмаската на чистачките:1 кадър: цялата механика/карантия/, следващи кадри разглобена крайната ябълка за чистачката на шофьора кадър 002 две ябълки на чистачката на пасажер а/ в казармата се казваше старшия на автомобила/, кадър 004 е тази която се закача за моторчето...при мен тя изхвърча, че даже не я намерих/ съмнява ме, че я бяха вързали със свинска опашка и тя се скъса на 3 път и на 2 ден откак я купих. Извод : има 4 пластмаски сваля се една и при добър стругар се прави от пластмаса- важна е ябълката, захващането към лоста може да се направи с гайка или две болчета за контра от двата края и да се законтри към лоста и даже ще стане по здраво....това е стругар, парче найлон някакъв и десетина лева.....Както е при Норк например четирите зъбчета са превъртяли- набраздяваш с шкурка и мажиш с двукомпонентно лепило в междините на зъбчетата, вкарваш жичка и стягаш пръстена за да пречи да се отварят или малка и тънка свинска опашка и се залепя от там не се движи. Може и отгоре да сложиш една скобичка за тръби да го стегне хубаво. Чакаш да изсъхне и си готов....Важно е да се движи от ябълката. Виждаш обаче каква е причината за да превърти- най-често затягане на оста на чистачката от прах и боклуци....почистваш до хубаво въртене... Пиеш една чаша червено вино за мое здраве...
  26. 1 point
    Мислил съм го фланеца, даже мисля с теб го обсъждахме веднъж. Ще видя какво ще стане след лифта и ще преценя дали ще има нужда. Като цяло при автомобили с дълга колесна база лифта не влияе толкова остро върху кардана, но ще видим. Ако нещо се осере пак ще се “похваля“
  27. 1 point
    Вече без задна стабилизираща щанга - ходовете на задния мост са доооста по-приятни
  28. 1 point
    Дай линк към тази разработка да я разгледам. При мен е малко преди средата или средата в големите жеги , а след това вентилатора подържа тези нива. Тръбата която излиза от водната помпа и минава под изпускателните колектори също създава ядове на охлаждането. Много е тънкостенна и става на малки дупки където е извивката при монтажната планка към блока. Температурата е голяма там от колекторите и изпаряват протеклото,а системата взема въздух. Огледай тръбата внимателно от долната страна и ако има оцветявания в зависимост от цвета на антифриза сваляш,надуваш в един леген и на аргон или СО или нова - по избор. Това като профилактика , а иначе 5100 на трета........това на 4L ли е
  29. 1 point
    За лампата на еърбега - бръкни с ръка под шофьорската седалка и размести кабела напред/назад...
  30. 1 point
    31ци мт гуми с джанти 15 от паджеро. Чат пат опират в подкалниците гумите, още не съм я вдигнал, но вчера качих орлово око без проблем. Веднъж вече ме вадиха от тинята тия гуми, на Батак се подлъгах по сухото и влезнах в 40см тиня, ако бях със старите АТ-та не знам дали шях да изляза. Поздрави.
  31. 1 point
    Колеги, Честно казано ми е през .... заради какво/кой/как и тн. Важното е, че завода е спасен и марката остава на Българския пазар. Ужким скоро би трябвало и да започне и сглобяването на Steed 6 в Баховица, но да видим...
  32. 1 point
    Благодаря за съвета. Да те питам тук, та и другите да знаят, 31ците как ги вкара отпред? Само огъна калобраните или се наложи изрязване? Също така джантите какви са, че аз вчера слагах едни 15ки ама спирачните апарати отпред опират. Поздрави.
  33. 1 point
    А, колко по-лесно ще е всичко в тази държава, ако някой поне прочете реалните документи по търга преди да пише онлайн статии за байтклик или постове във форумите... 3 отделени минути (три) и какво показва математиката: 1. БАИ печели с оферта от 11,5 млн. лева; 2. Броят на автомобилите е 290; 3. 11,5 млн.лв / 290=39 655 лв. 4. Горната цена включва една камара полицейско оборудване!!! Воала
  34. 1 point
    Оказва се че така наречения фалит си е точно заради КТБ. Има нова компания, която се казва "Българска Автомобилна Индустрия" и тя е новият собственик на завода в Баховица, а също така и новият Официален Дистрибутор за България и Производител за Европа на Грейт Уол! Даже и нов шоурум са отворили онзи ден в София. Линк Също така са спечелили съвсем скоро някакъв търг на МВР за доставка на доста Н6-ци за границите. Линк
  35. 1 point
    при моята смяна всичко беше изложено, заедно със снимки, на които се виждат номерата на всички ремъци и ролки. По тях /номерата/ в кой да е магазин можеш да потърсиш взаимозаменяеми аналози от други производители. Това, ако нещо не харесаш марката. При мен всичко върви вече над 8к км. и нямам ядове. Скоро и комплект за съединител ще поместя - преди два дни го сложих и още го тествам. Не ги слушай тия от сервиза - за обслужването на 90к км ми поискаха около1200лв. Без труда излезе около 400... Комплекта за съединителя - малко под 350, но там имаше и допълнителни разходи за маншоните на скоростния лост.
  36. 1 point
    Колега по мое скромно мнение,китайските части за нашите автомобили са оригинални,алтернативни са тези от Фронтера, Исузу и Мицубиши които стават,но те също са или китайски или турски,а ако случайно има оригинални те са на висока цена.Не ми се е налагало да купувам части,освен изброените и комплект иридиеви свещи,тъй като колата ми е на 29000км.Купувал съм само глезотии,като багажник за покрива,хромирани лайсни за вратите,хром капачка за резервоара,дефлектор за преден капак,тунинг решетка за предна броня и др.дреболии.Не съм експерт,но това ми е тел.0887699941,че го обърнахме на личен чат тук,ако имаш някакви въпроси и мога да бъда полезен звъни.Нямам нищо против специалистите във фирмения сервиз ,но се опитаха да ме зарибят с поканата да ползвам услугите им и ще ми обслужват колата само с оригинални части.Все ми се струва ,че ако нашите части не са оригинални,не виждам коя друга марка ползва по оригинални ,като китайците и турците произвеждат всичко,а на ментето първо му се прави надписа.
  37. 1 point
    Направих нов раздел за H6, като очертаващ се популярен модел на марката, който няма много общо с H5. Предлагам нови въпроси да се задават като нови теми. А в тази авторът й да продължи да споделя преживяванията с автомобила си
  38. 1 point
    Колега когато гледаш джипа виж двигателя,че е на Мицубиши и виж модела да ли е 4G64 или 4G69 и частите не са скъпи,термостата е към 20 лв,съединителя ако го купуваш от друг магазин и го смениш при познат майстор няма да ти е по скъп от 350 лв комплекта,аз лично смених само феродов за 100 лв,ремъците и ролките са към 150 лв комплекта,които сега ми престои да сменям.Преди време сменях едни тампони от долу на щангите и главните които са 8 бр ми струваха 200 лв.Самия модел на Н3 ес купе на Исузу Аксиом,като двигателя и раздатката са на Мицубиши,както и окачването,предните и задните дискове стават от Мицубиши,предните биалетки струват 40лв двете и стават от Опел Монтерей.Колега добре си се насочил към този модел и няма да сгрешиш,аз лично ти го препоръчвам.Ако мога да бъда полезен с още нещо питай.
  39. 1 point
    Още за разхода - обиколка този уикенд по плажовете на Южното Черноморие - за 232 км. - ( 32 градско, 200 извън ), на климатик със скорост 90-100 км/час - 25 литра газ,какво да не му харесвам ? Очаквам и вашите наблюдения за разхода на джипа.
×
×
  • Create New...