Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation since 1.11.2011 in all areas

  1. 21.Биалетка дясна- ADG085153. FEBI BILSTEIN 41648 21 Биалетка лява-ADG085152, FEBI BILSTEIN 41647 33.Преден амортис- KYB 344279-60лв Преден амортисьор 2 - KYB 344200 (высота 1:1 к «родным») Прикачам и файлове с резервни части, на който му трябват да си има четиво Неоригинални части GW 2.pdf Неоригинални части GW.pdf Още резервни части.docx Резервни части.docx
    6 points
  2. Така, най-накрая смених пружините и амортисьорите на хувъра, сега ще споделя през какво трябваше да мина Пружините на които заложих са KYB RA5306 Амортисьори отпред: KYB 344279 Отзад KYB 344410 Абсолютно всички болтове без един бяха срязани или скъсани. Кола на 7 години е клеясала като 40 годишна. Предните амове се смениха сраявнително лесно, като изключим факта че трябваше да срежа всички болтове. Със задните вече беше интересно. В долната си част развих гайките с гайковерт, но втулката на ухото на единия амортисьор отказа да излезе се наложи да напека цялото ухо на ама с пистолет за горещ въздух. След като гумата изгоря извадих ухото и остана само втулката от ама върху шпилката на колата. Сцепих шпилката с флекс и със секач и чук я махнах. Използвах двуметров кози крак за да изкарам другия амортисьор. До тук добре - отпред сменени амове, отзад и двата са изкарани от долната си част, остава да ги отвия от горния захват и съм готов. Да, ама не. Китайците така хубаво са скрили горния край на амортисьора, че вариантите да се развие гайката е някакъв мелез между дете и горила - с малки ръце и страшна сила. След 2 часа мъчения реших да ги изрежа и тъй като нищо не влиза горе реших да взема плазмена горелка. Срязах шпилката на амортисьорите и паднаха и двата. Следват пружините. Тъй като нямах стяга за пружини, вдигнах шасито на колата дооста високо и същевременно с втори крик свалях задния мост надолу ( нямам стаб. щанга и след като махнах амортисьора нищо не придържа моста ) След като се отвори достатъчно вмъкнах дясната пружина - никакви мъки, даже се очудих откъде тоз късмет. Дойде ред на лявата пружина. Вече обнадежден колко лесно влезе дясната бях готов да прибирам след малко и да си пия бирата. Да, ама не. Тук при спускането на моста бях забравил факта че щангата която държи задния мост за шасито ще опре в резервоара и моста спира да слиза надолу и не мога да вкарам пружината. Решението беше да разкача щангата за да слезе моста - речено - сторено, ама като я разкачих и задния мост се килна с няколко градуса и след това трябваше да тествам колко силен съм точно, за да завъртя така моста че болта който държи щангаха пак да влезе там където си беше. Забравих да отбележа че като свалях пружините видях че едната е счупена, а като я хванах в ръка още едно парче се отчупи - пълен боклук. В крайна сметка след 9 часа мъки колата беше готова и съм очарован. Отзад височината от земята до калника стана 96см, отпред 85.5 - ще стегна малко торсионите тия дни за да го понадигна. Всичко стана изключително трудно, но аз съм си карък попринцип. Използваните инструменти са: чук 8кг кози крак 2м плазмена горелка пневматичен гайковерт саблен трион ножовка пневматичен къртач чук 1кг секач ключове 17,18,19,20,21 Приятел ( много важно ) ако човек е късметлия и не се е спекло всичко ще стане и само с ключовете като я тествам в гората ще споделя как е возията там. За асфалт мога да кажа че не се накланя в завоите, вози по-твърдо, може би дори малко по-твърдо отколкото ми се иска, но може да сменя пружините ако не ми се понрави в гората как се държи. Цена на 4 амортисьора и 2 пружини - 500лв.
    3 points
  3. 3 points
  4. Здравейте, скоро смених съединителя, комплект - феродов и притискателен диск, аксиален лагер и лагер на маховика. Избрах комплект на VALEO 828792.Избрах модела с четирите пружини на феродовия диск. Цената варира в различните магазини - от 200 до 260 лв. Аз го купих от Nasauto.bg за 243 лв. Лагерчето, което е на маховика е с размер 15Х32Х9. Намерих го в autopioneer.bg на цена 8.82лв. Като за хора, които имат инструменти , сравнително добри условия за труд, и що-годе елементарни монтьорски умения на мен и още двама приятели ,които ми помагаха и то доста , ни отне около 4 часа труд. Има се предвид, че не сме бързали, даже на моменти си се помотавахме (пийвайки си топло кафенце). Болтчетата на притискателния диск се затягат с динамометричен ключ със сила 19 Nm - т.е. 1,9kg. Благодаря на Krasimirr за точната насока и консултация по телефона. Ако някой от колегите има нужда от помощ да ми пише на л.с. с каквото мога ще помогна
    3 points
  5. Ако заменят катализатора с тръба 100% ще се наложи да измагериш втората сонда,която следи изходящия поток на газовете от катализатора,но ако го отворят/срежат и изръчкат елемента вътре и заварят обратно ламарината може и да минеш метър. Варианти ако светне чека с грешка за втората сонда - премахване на сондата софтуерно,ел схема/емулатор към втория датчик,а някога става дори и с една втулка само,която да отдалечи сондата. Относно светещите чекове в по-горните стари постове когато колата видимо "върви" добре - в повечето случаи си е тръгнала или заминала първа сонда в следствие на което се омазват бензиновите,а от там и газови тримове,но за това има софтуер и джаджи за четене.
    3 points
  6. Понеже много хора се оплакват от марката, аз да се изкажа също. След дълго премисляне, реших да си купя още един GW hover 3, моя ще остава само за в гората, другия ще е бебевоз. За тия смешни пари които ги продават получаваш джип на рама + бавни с разход на газ като на лека кола. Честно казано дълго обмислях какъв да е следващия семеен автомобил, като се бях огледал предимно за нисан патрол, тойота, мазда 6 и в крайна сметка реших, че по-добре сегашния дувар да го направя само за в гората и да си взема още един с който да си се разхождам по асфалт. Единственото нещо което е наистина проблем е включването на 4х4, но по-старите които са с лост за раздатката са лесни за оправяне, едни хъбове и всичко е 6. Та, колеги на връх на всички глупости това което дава този автомобил за парите които струва, за мен лично е едно от добрите предложения на пазара. Поздрави
    3 points
  7. "Българинът ще стане велик гражданин на света в деня, когато зареже най-долното си качество — винаги да гледа да мине тънко и да не си плати справедливо за това, което получава”. П.П и моя данък от 6.80лв миналата година е 125лв тази, ма кат ни се карат жипове ше си плащаме като за такива. Поздрави
    3 points
  8. Последен пост по темата от мен,а после всеки както си реши. Целия проблем идва от ОБД комуникацията м/у бензиновия и газовя комп. Софтуерните адаптации винаги са в посока бензин и никога в посока газ. По тази причина и ефекта е само с бензина,а на газ си е винаги ОК. Колата се кара през по-голямото време на газ т.е. в повечето случаи с бедна горивна смес. От своя страна бензиновия комп следи тази смес /от изгорелите газове/ чрез ламбда сондата и се стреми да компенсира текущите данни т.е. стойностите на въпросните "бензинови тримове" отиват в "космоса" и компа преработва бензиновите горивни карти за да обогати сместа. В един момент се стига и до горе описания ефект в следствие на "грешното" съотношение на постъпилия кислород и подаденото количество гориво през дюзите. Компа не може да компенсира несъответствието по простата причина,че не му стига времето за адаптация с неговите 5-10 минути работа на ден. Според мен има два начина за решение: 1.Караш 300 - 500 - 1000км колкото е необходимо изключително и само на бензин и в зависимост от това кога ще се адаптира бензиновия комп ефекта ще изчезне,но при тези разходи на гориво на 100км. не го препоръчвам, а и си силно зависим от състоянието на ламбда сондата. 2.Ресет на бензиновия софтуер и горивните карти за 20 минути - проверено и работещо на 100%. Безаварийна на всички.
    3 points
  9. Здравейте колеги.Честита новата година.Здраве и без аварийно каране.Първо искам да споделя премеждията с Ховара.На 31 дек.сина ми тръгна спешно за София.Но магистарлата я затвориха и стария път през Айтос,също.И по двата пътя ТИР –ове правят бели.Питаме за Средец –Ямбол казаха че се почиства.И тръгнаха от там.След два часа се обаждат че са попаднали в ад.Отпред 4 коли с ефета шофьори решават да изпреварят снегонрина и се забиват в преспите и блокирват пътя.Обръща и зад него също каталясали коли в снега.Никой не носи вериги.И сина ми.Но не слуша.Самоуверен.Той е с лек.автомобил ФОРД.чисто нов.В колата е снахата и малкия Васил Милев.-внука ми.Паля ИТАЛИАНИ-КИТАЕЦА и хуквам.С мен идва и зет ми с неговия сложебен джип МАЗДА..Стигаме криво ляво до Средец но там е същински Ад.Полицията не пуска.Над 100 коли блокирани към Ямбол.казват.Зет ми казва ,аз съм до тук.Той,ама не аз.Питам полицая ,обеснявам и те ме пускат.....Щом отоваш да спасяваш бягай,но внемавай.А и както гледаме си с ,забележете,СЕРИОЗНА машина.Паля и потъвам в ада.След 10 км.ме настига пожарна и заедно продължихме.Но на един завой едно Беемве в канавката.Пожарникарите спряха да помагат ,а аз продължих.На 66 г съм,30 г от живота ми мина по морета и океани,от 5 урагана съм оцелял с корабите,2 пожара гасих и спасих корабите и екипажа,но в това което попаднах беше наистина ад.Вятъра с около 70-80 км.ч.сняг и видимост 50-60 м.Добре,че веднъж е минал снегорин и разбутал големите преспи.Но имаше по 30-50 см.нови.Джипа от Бургас на 4х4 скорост постоянна 60 км,и до с.Войник на три четири пъти се наложи да е снегорин.Без да забоксува,без да занесе.Стигам с.Войник и първата кола на сина ми.В снега.Еди трактор ги довлякал до селото и се върнал за другите коли.Аз казах на сина ми там да стои и чака.Обръщам,пускам аварийни,и всичко що свети отпред и от зад на джипа,събраха се към 15 коли и поведох колоната обратно.До Средец.Не искам никой да обиждам.Но имаше джипове с други марки,кортолясали в снега и ни напред,ни на зад.Когато стигнах полицейския пост и излязох да им благодаря че ме пуснаха,/аз и без тях щях да замина, прякола ми по корабите е Лудия Макс/ единия полицай ми казва.Браво докара цяла колона.И да знаеш, че тези джипове са много тежки и корави и само за такива условия. Прибрахме се в Бургас към 18 ч. И започнахме да празнуваме и за Нова година и че се върнахме здрави.Това е колеги.Щях да го продавам,но се отказвам.Но и ако го продам,ще внеса пак такъв от Италия. Гордейте се ,че ги притежавате. После ще пиша и за ремъците и ролките.
    3 points
  10. Ремонтирах помпата само с нови гумички.
    2 points
  11. При мен започва да харчи много стига до 25литра на 100 километра. Взех от алито тандер не познават парите искаха ми 270 лева.
    2 points
  12. Скъса се. На 20 000 километра. Набиха се 8 клапана. Ремонтът ми бе около 700 лева с работата и чарковете - при познат. Без шлайфане. С нова гарнитура, болтове и разни други. Не си купувайте ангренажен ремък от Алиекспрес.
    2 points
  13. Приемем че проблема при мен е решен вече. Това е часта която съм сложил: WHEEL SPEED SENSOR GWM GREAT WALL HOVER CUV HAVAL H3, H5,WINGLE 3 5 6.3802100-K00-B1 3802100K00B1
    2 points
  14. Вибрацията ако е малка и се усеща само с ръка в/у скоростния лост няма да можеш да я избегнеш. Ако е голяма е тампон на скорости,двигател ама е голям филм и пак няма да я премахнеш напълно. Виенето е от скоростната кутия е проблем и е от износване- там с ремонт само ще изчезне виенето. Като я свалиш използвай момента да смениш съединител,лагер и семеринг на колянов вал за да не сваляш после пак.
    2 points
  15. След няколко месеца избиране се спряхме на voleex,отлични впечатления имаме за автомобила.Всички го харесваме върви чудесно и определено си струва.За България и нашите условия си е прекрасен.Не робувам на марки,гледах моментно състояние при избора.
    2 points
  16. От тапата като монтираш щуцера режеш входящия маркуч на парното и с тройник свързваш. при мен маркучите са 16мм. диаметър. Ефекта е по бързо загряване на парното.
    2 points
  17. Здравейте, Нов член на групата съм и от един месец собственик на HAVAL JOILION. Чудесен автомобил! Ще ми е приятно, ако тук има някой колега със същият автомобил. Бъдете здрави и безаварийна!
    2 points
  18. Отвиваш пръстена под него има гайка, разхлабваш я, тя служи като контра на топката и развиваш топката.
    2 points
  19. Оказа се, че като натоваря 700 килограма на пикапа и ударните тампони опират в диференциала и се наложи лек тунинг
    2 points
  20. Здравейте колеги, не знам дали сте на ясно, че муфата за зацепване на предния мост не се смазва от маслото в моста. Пред ел. машинката на моста има пробка, като тази на диференциала събира около 50мл. диференциално масло. Дано съм бил полезен с тази информация.
    2 points
  21. В долната част на радиатора има пробка за източване на антифриз/вода. Колата трябва да е макс загряла т.е. термостата да е отворен и капачката на радиатора свалена,а на студен двигател - махаш първо термостата,капачката и т.н. Използвай момента и си смени термостата за да не го сменяш посред зима - съвет.
    2 points
  22. Провери релето на газовия инжекцион. Някъде под капака отпред. При мен на два пъти не иска да запали но беше от буксата на бензиновата помпа, точно над резервоара. Извадих буксата и я сложих обратно и запали. Просто се окисляват контактите. Другия вариант е да си сложиш ръката отгоре и някой да подаде контакт. Ще усетиш помпата дали работи или не. Вариант три - имобилайзер, но е най-малко вероятния.
    2 points
  23. Щом на газ пали значи не стига бензина поради някаква причина. Най лошия случай и често срещан е бензинова помпа. Най добрия е някой филтър да е задръстен.
    2 points
  24. Здравейте. И аз съм горд собственик на такъв китайски автомобил. Автомобила е изключително сполучлив. Взех го юни месец 2020г. Ще кача малко снимки. Единствения проблем който има тази кола са брави те на вратите. Вратите са тежки и брави те се износват много лесно.
    2 points
  25. т.10 ... Достъп до разделите "Купува" и "Продава" се получава при поне 15 мнения във форума...
    2 points
  26. След проверка на акумулатора, последва проверка на бушон и реле. Това насочи, към стартера. Проблема се оказа точно там. Наживяла се машинката(стартера). Смяна. Сега е пушка.
    2 points
  27. При мен беше от този датчик.
    2 points
  28. Ето днес след монтажа на амортисьорите за багажник
    2 points
  29. Ето колеги новата помпа е вече в мен. От сервиза Great Wall в Плевен. Цена 100 лв. На Мицубиши от друг магазин цената, която ми дадоха е 400 лв. Дано ви помогне в бъдеще, а дано не ви се налага. Само напред и на трета
    2 points
  30. Моята си я правя сам, в тандер съм бил 2 пъти, за смяна на стъкло и бушон. Всичко по ходовата част е елементарно за смяна, тук във форума съм качил списък с оригинални резервни части и заместители - купуваш каквото ти трябва и всеки майстор би следвало да може да го смени. Виж, при мотора е друга бира, за това най добре колега с бензинов Ховър да сподели къде го води.
    2 points
  31. Другия оторизиран сервиз включетелно и газови с директно впръскване течна фаза е Тандер в Бояна мисля че бе ул. Прохлада?????номера не помня. Имат всички части,ако няма в склада доставка от Баховица за 2 дни. Не се подлъгвай,предлагат части за Мицибуши и китайски, ама и двата вида са производство Китай,само че цената е двойна заради трите диаманта. Имах случай с ланда сонда,изгоря нагряването. Извадиха ми две еднакви по цвят картонени кутийки,на едната емблемата на Мицибуши,пише произведено в Китай ,другата без надпис т.е китайската. Цената два пъти разлика,извадихме ги и започнах да сравнявам, цвят на метала, отворите,резбата,кабелите,куплунга едно в едно еднакви. Питам маистора каква е разликата,ами няма, от една линия в различни кутийки.
    2 points
  32. Ще си отговоря сам явно.. Посочената капачка "bga cc3040 от л200" е за Ховър код на двигателя 4G64. Моя Стийд е със код на двигателя 4G69 и капачката е с код RC134.
    2 points
  33. Моите 5 стотинки - аз карам H3, но с 2.5 дизел мотора ( исузу ), за мотор няма какво да говоря - емблематичен, също както и 4G64, ползвани в много автомобили в течение на много години. Ходовата част е на исузу трупър /опел фронтера, разликата е в каретата и кормилното управление, но при нормална употреба не би трябвало в рамките на експлоатационния живот да строшиш каре или да скапеш рейка. Като всеки друг джип трябва редовно обслужване и смазване на важните части - маншони, шарнири ( ако са обслужваеми ), диференциали ( на 20-30к км ) и скорости/раздатка ( 30-40к км ), но всичко зависи от начина на употреба. Ако караш само асфалт - веднъж годишно преглеждаш маншони на карета и луфтове по окачването, няма да имаш проблеми. Разходи по поддръжка - шарнир горен около 50-60лв ( хубав, на lemforder, има китайски и по 25лв, но не ги препоръчвам ) - шарнир долен - около 60-70лв ( пак lemforder ) - тампони, машнони - 5,10 лв - биалетки - 40-50лв - филтри тотал за бензиновия мотор - въздушен, маслен, горивен ( не се сменя всеки път ако си на газ ) и поленов - около 80-100лв - моторно масло - би трябвало да знаеш как вървят - масло в скорости, раздатка и диференциали ( сменят се сравнително рядко, а може и да не се сменят ако не газиш във вода и лайна ) - около 200лв - ангренажния комплект доколкото помня от една тема тук се върти около 200лв. Аз на моя имам доволно навъртяни километри офроуд, на места на които човек няма работа попринцип и до момента смея да твърдя че джипа е доволно здрав. Имам челен удар в дърво в гората и джипа все още е в движение и съм доволен. ( има тема - може да видиш какво му се случи ) За проблемите с ръждата - проблемите са по купето, а не по шасито, по шасито има лека повърхностна ръжда, което е присъщо за всички джипове след 2000 година, с изключение на G classe и повърхностната ръжда не е никакъв проблем - гледай за дълбоки язви и да не е цялото шаси кафяво разбира се. На купето гледаш арките на калниците ( под тях има ръб, където влизат лайна и ако не се мие колата, особено зимата на тези места започва от там ръждата ) Задължително гледаш дали се чете номер на рамата - намира се на шасито над задна лява/дясна гума ( според зависи от модела ) и те така Поздрави, Венци За мен най-големия проблем на модела са ел стъклата - почти всички имат ядове с тия боклуци - лекува се лесно с нови бутони и релета, вместо въшливия електронен модул - всеки електричар може да ти ги оправи. Друг проблем е включването на 4х4 - имаш електромотор в раздатката и такъв в предния мост - този в предния мост обикновенно дава дефект заради една буферна гумичка, има много снимано и изписано и тук и в руския форум, но като цяло това са болните места. Аз бих търсил модел до 2007 година, който има втори лост за включване на раздатката - механичното включване е доста по-приемлив вариант ( поне за мен )
    2 points
  34. Здравейте колеги, Най накрая новата ми придобивка пристигна! Всъщност още преди 4 дни, но чак днес успях да направя малко снимки. По-конкретно HAVAL H6 2.0 GDTI Supreme. Mars Red е цветът и е уникално красив, особенно когато е чиста и на слънце. Ако нещо конкретно ви интересува, питайте.
    2 points
  35. Ето и един линк където има още доста инфо, разделени са на секции частите: http://www.chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:neoriginalnye_zapchasti
    2 points
  36. 2 points
  37. Базов лагер на морето. На метър от див плаж.
    2 points
  38. Най накрая монтирана. Вчера я тествах - до сега по удобно на палатка не съм спал
    2 points
  39. Как да го напиша по-разбираемо? Казвам, че почти всички автомобили, които се движат по БГ пътищата са асемблирани в завода в Баховица. Процентът на котайската сглобка е доста по-малък...
    2 points
  40. Почти всички автомобили, които се движат по бг пътищата са асемблирани в България.
    2 points
  41. Това което казваш за горенето е най- неточния начин за оценка на едно масло. Както винаги съм писал критерия за маслото е най-ниската и най -високата температура за експроатация на мотора. Ако я караш при минус 20 градуса целзии сложи 5В 40, имай предвид ,че лятото става много рядко , което не е хубаво за мотора. Другото което е този мотор е конструиран за 10В40 защото тогава такова масло е имало и не на последно място сега карат с разни 0В30 и 5В30, ама това е масло за северните ширини- не вярвай ,че по скъпото е по добро. Аз пробвах с Тотал 5В40 изкарах 3000 км и го махнах/достраша ме лятото започна да загрява повече и прочие и така/ и сега си карам с 10В40. Виж каквото са писали това и наливай......Техническо ръководство на руски страница 93 ред 9 повдигнал съм го с червено!!!! Технические характеристики двигателя автомобиля Модель 4G64S4M Тип Бензиновый четырехтактный, четырехцилиндровый, рядный, с жидкостным охлаждением, с верхним распредвалом, 16-клапанный, с многоточечным впрыском топлива с электронным управлением Диаметр цилиндров / рабочий ход (мм) 86,5 / 100 Рабочий объем (л) 2,351 Степень сжатия 9,5:1 Максимальная мощность (кВт) 93/5250 Максимальный крутящий момент (Нм) 195/2500 Минимальный расход топлива 250 г/кВт час Тип топлива Неэтилированный бензин с октановым числом не ниже 92 Номинальная частота вращения холостого хода 750+/-30 Моторное масло SAE 10W-40 Объем системы смазки 4,3 Зазор между электродами свечи 1,0-1,1 Максимальная температура масла 110°С Сухая масса (кг) 167 кг
    2 points
  42. Тя колата не е виновна - задкормилното устройство е причината + суета и показност = до праговете!! Колкото е по-голям и мощен паркетника,калдаръм коконата и т.н. му трябва по-голям и по-мощен трактор после. Тук идва и мястото на 4L , което прави Хувъра по-добрия автомобил за такива изпълнения,подчертавам "за такива изпълнения", а не като качества. Истината по мое мнение е , че трябва да си наясно със себе си какво можеш да приемеш като компромис и за какво ще използваш автомобила преди да го купиш , а не след покупката да търсиш "балтон за копчето което имаш" , но това е друга дълга регионална балканска тема.
    2 points
  43. Здравейте, Относно резултат след монтажа на хъбовете - днес имах работа извън града и се оказа , че динамиката е значително подобрена , но за разхода все още е рано да кажа категорично колко , но определено ще е надолу. Доказана полза до момента е подобрената динамика в града и извън него. Подозирам,че и разхода ще е малко по-добре и до там ще е,което разбира се не е малко и по мой сметки до 20-25000км инвестицията би трябвало да се "избие". От четене и разговори с колеги мога да кажа,че не трябва да опитвате отключени хъбове + 4wD в ситуация офроуд = счупена/пръсната/ кутия или скъсани задни полуоска/и. Всеки сам си решава разбира се. Поздрави,
    2 points
  44. Здравейте, Нов собстеник съм на Great Wall Hover 5 Бензин/Газ внос от Италия. (Модел 2010, с първа регистрация Декември 2011г.) Купух го от собственик в Балчик. Малко по-късно ще ви пуска снимки на колата. Имам няколко въпроса относно автомобила. Вече го пробвах в гората и първото нещо което забелязах е, че когато включа 4H лампата светва и предният мост зацепва (При завиване обаче се чуват леки пукания отпред, не знам на какво се дължат. Когато го спря лампата изгася. Обаче когато включа 4L не усещам разлика в държането на колата сравнение с 4H (каръл съм и други джипове и бавните определно се усещат) Имам съмнение, че нещо нее наред там и другото което забелязвам при включени бавни е, че когато пусна само на задно, лампата на таблото не угасва и продължава да си стои запецен и предния дифиренциал, когато загася колата всичко се оправя. Другото нещо което ме инетересува да знам е този модел има ли филтър за купето, защото не успях да го намеря при смяната на филтри и масла за колата. Карам го от около месец и като цяло съм доволен от автомобила, ще видим за напред как ще се държи. Благодаря за отделеното време предварително.
    1 point
  45. Привет,да кажа и аз каква полезна работа свърших покрай смяната на масълцето в двигателя. Качих Китаеца на канала.смених си масълцето и направих обстоен оглед за течове на масла и пр. За щастие такива не бяха открити. Обаче открих доволно количество ръжда на люспи и кори... предимно в задната част по рамата и горните легла на пружините. Свалих ръждата с телена четка и отвертка,намазах с ръждопреобразувател на водна основа (мляко)-/много е добър/ и като изсъхна напръсках с маслото което източих по рано от двигателя (със бояджийския пистолет) Сега Шон отдолу е като Нов.
    1 point
  46. Това е за предпочитане пред отваряне на таблото 😁 Ще опитам. Благодаря!
    1 point
  47. Имаш насоки и цена на материалите, реализацията при всеки който има канал или повдигач. Ако ще го използваш офроуд се съобрази с Венци.
    1 point
×
×
  • Създай нов...