Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Да попитам , няма ли взаимно заменим от друга марка кола ( огледалото не отговаряли на друга марка кола ) ?
  3. А ако нямаш късмет с мотора той се лекува с/у скромната сума от 1000лв за части, труда е отделно😁
  4. Всичко зависи от това за какво искаш да го използваш и какъв бюджет си отделил. 1.Двигателя е с голям ресурс , а лошото охлаждане на 4 цилиндър няма нищо общо с газовата уредба. Това си е конструктивен "проблем" и не е задължително да е издухана гарнитурата. Когато купуваш гледаш маркучите на водната система да не са "камък" и дали капачката на радиатора не е магерена -другото е късмет. Правиш така нареченото разтоварване за двадесетина лева и си решил "проблема". 2.При течната фаза помпата е сменяем елемент на определени километри. Откъдето и да го купиш нямаш гаранция , че няма да те предаде след 5 или 50 000км. Масово вноса са с нормален газов инжекцион , а не течна фаза и особено модела към който си се насочил с двата лоста. 3.На всички коли влезли от Италия газ/бензин без значение на модел и година комповете са заключени. Ако ти прави проблем се сменя компа + окабеляването му /ако не намериш същия или не може да се разкодира/отвори/. БРЦ ги отключват в Пловдив според данни от колеги. 4.Кутията има 'сух" лагер на първичния вал който се сменя при всяка смяна на съединител,но това не е проблема.Такъв лагер има и при кутиите на доста реномирани марки. Така нареченото виене се оказва , че в повечето случаи е в самата кутия от лагерите/в добрия вариант/ или нарушена циментация на вала/както беше при мен/. Това е в следствие на скъсан маншон на скоростния лос и най-вече от липсата на правилно обслужване.Попадат боклуци и става рашпила.Ако има и липса на масло от теч на семеринга в опашката - честито. 5. С лост или без лост и двата варианта имат 4Н и 4L. Да речем че е леко своенравен откъм включването когато е с повече електроника , но и там проблема е решим. 6.Като добавка от мен гледай да няма ръжда , че няма отърваване ако е тръгнала веднъж и да е с текстилен салон ако е възможно. Всичко останало по горе изброено е бял кахър. Части бол и то на добри цени. Успех!!
  5. Привет колеги,от две седмици усилено чета форума поради това че от доста време се заглеждам по тези Джипове Малко предистория,...от 3-4 години карам Киа Спортидж -99г./2.0/130к./газ-бензин/. Много съм си доволен от Кияка но няма почти никакъв багажник... За тричленно семейство си е малък...и вече много ми дотегна,пътуваме много и въпреки че имам авто бокс 450литра на тавана взе да ми малее много. Попрочетох патилата ви оттук оттам и оставам с впечатлението че всички Ховъри /от Италия/ идват с няколко основни проблема: -двг.за ремонт-смяна гарнитура и пр./поради лошо охлаждане на 4ти цилиндър от газовата?/ -проблем на газовата помпа-/смяна на газ.бутилка с помпата?/ -залключен комп.на газта/смяна с нов?/ -вият им скоростите/от някакво лагерче на вала преди ск.кутия/... Разяснете малко и кажете как стоят нещата,инак джипа много ми харесва,бих взел такъв с 2та лоста 4x4/искам бързи и бавни когато ми потрябват/. Извинявам се ако съм засегнал някой.
  6. Last week
  7. Здравейте колеги,от доста време се заглеждам по h3;h5...cuv... Карам Киа Спортидж и съм почти готова да я сменя...?
  8. Все още се търси моторчето, сваля се за 3 минути, на буксичка е, нищо сложно в свалянето / слагането няма. Ако някой колега от София има възможност да услужи за 5 минути само да видя дали е в него проблема или да търся другаде. Поздрави
  9. Earlier
  10. Не мога да намеря номера но в алиекспрес напиши cabin filter great wall cuv и излизат
  11. Здравейте приятели....Имам нужда от вашата помощ.Бихте ли ми дали някакъв сериен номер или директен линк за филтъра на купето за модел H3,тъй като единствено него неуспявам да го намеря.Вероятно съм объркал мястото където трябва да питам,така че се извинявам.Благодаря предварително.
  12. valvas

    Алтенатор

    Реших си проблема.
  13. Някой от софия да услужи с ел мотора на раздстката да видя дсли той е причина за проблемите ми. Беше запекъл зверски и го сполетя нещастие при разглобяването
  14. Привет, Може ли някой да даде мнение за Great Wall Voleex C20 R? Благодаря!
  15. Супер е, че вече си имплементирал тази функционалност. Разгледах csv файла и единствено не виждам бензиностанцията в него. Доколкото видях пазиш id-та за venues, така че може това id да изкараш в export-а.
  16. Вече има export. Скоро ще има редизайн на някои елементи, с които ще се решат и други проблеми, които описваш.
  17. Ми те са ти отговорили хората, какво повече ти трябва?
  18. Здравейте, налага ми се да сменя съединител на Hover H5 2011 ....дотук добре проблемът ми е че двигателя ми е 4G69S4 а не 4G64 който доколкото разбрах имат повечето колеги, бих искал да помоля които е с 4G69S4 да каже какъв съединител е сложил и откъде го е купил /евентуално/. Звънях в Тандер откъдето ми казаха че нямало разлика в съединителите според тях щото " ние ховър с различен съединител не сме имали". Благодаря предварително.
  19. Здравей, посетих темата за съединител за GREAT WALL HOVER H5. Имам въпрос -> двигателят ти 4G69S4 ли е или 4G64. Питам защото моят е първият и комплектът на EXIDE които си сложил от Косер ми казват че не е за 4G69. Благодаря предварително.

  20. valvas

    Алтенатор

    Светна ми индикатора на таблото за незареждане на акумулатора.Проверих предпазителите всички са здрави.Демонтирах алтенатора но немога да го извадя от коша,пречи ми казанчето за вода .Някой ще ми подскаже ли как се вади ?Търся регулатор на напрежение на алтернатор тип JFZ 1929AT
  21. Вадиш жабката, намира се зад нея. Името на темата и въпроса нямат много връзка...
  22. Хвърли едно око на предния кардан, може да са разбити каретата?
  23. Здравейте колеги, Моля ви за помощ, та на кратко какво ми се получи: - зимата на няколко пъти съм си карал 4х4 L бявно славно няма спиране през преспи и те така. От тогава не съм го включвал до ден днешен. Днес реших да го включа в една кал и .... включиха се и бързи и бавни, но започна едно... като пристъргване, но .. как да го обясня Не стърже постоянно, а нещо като брояч на обороти. Като на оборот все едно има свинска опашка или шплент, който закача. Но си работят 4х4, След няколко маневри го изкарах на асфалта. покарах малко е изключено 4х4, Включих го ( на асфалт) и предницата взе да ми подскача, тресе се целият Вол. Само на 4х4, Давайте съвети братя, какво да правя? Красимир 0897 87 87 79 Благодаря предварително
  24. Как е сменя поленовият филтър на купето?
  25. На дбк нещата са читави, аз от там взех полиуретанови тампони за предните носачи. Задни не съм сменял, но наистина са само два болта и не е сложно. Избиване/набиване - там е зора и е хубаво преса или скоба да имаш. Шарнирите е важно просто да са от фронтера А - горния е с 3 дупки, долния с 4, като разликата при нас и фронтерата е че долния там се слага да легне на носача, докато при нас влиза в едно като джобче и е покрит и отгоре и отдолу. Другия вариант е да измериш тампона на задния носач с шублер, ако не се лъжа е с втулка отвън и отвътре, така че сравнително точно ще измериш, няма много деформация на гумата. Вероятно е от фронтера, ама няма сигурно с тез китайски пустиняци
  26. Венци, ако идваш по Самоковско имаш почерпка - толкова пъти вече ми помагаш. Благодаря за отговора. Значи, ще търся шарнири от фронтера. Година и модификация има ли значение или просто да търся за фронтера А. Погледнах в интернет цените, доста по-приемливи са. Относно тампоните на надлъжния носач - не съм ги разбил аз. Така взех колата преди почти година. Просто тогава майстора не му се занимаваше да ги търси. Симптома е, че при по-рязко отпускане на съединителя се усеща тропане - чукане все едно от към кардана. Но аз и без това карам изключително спокойно и свикнах, та не почти не тропа. Сега като дойде ред на шарнирите реших да се оправят и тампоните. Преди се обаждах на една пловдивска фирма, която ги изработва и то на много приятни цени, но от там ми казаха, че моделите от различните години имат малки разлики /в милиметри/ по тампоните и ме посъветваха да сваля старите и да ги измеря. Лошото е, че нямам никаква възможност да ги свалям и качвам, нито пък съм компетентен и се осланям на майстора. Ето линк към фирмата за тампоните, мисля че ще е полезно: http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-тампон-задна-надлъжна-горна-щанга-opel-frontera-b-o-029i?filter_name= - интересното е, че става и за фронтера. Има ли разлики в цените от различните представителства?
  27. Шарнири и горни и долни от фронтера А - тествано, стават. Накрайници само от представителството, аз гледах заместители, взех и не станаха. Ако надлъжен носач е този на задния мост просто го свали - два болта са и иди да видиш в магазина кво има. Не знам как си успял да ги разбиеш тия тампони, при мен още са здрави, а бая пердах отнесоха.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...