Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Last week
  2. Не мога да намеря номера но в алиекспрес напиши cabin filter great wall cuv и излизат
  3. Здравейте приятели....Имам нужда от вашата помощ.Бихте ли ми дали някакъв сериен номер или директен линк за филтъра на купето за модел H3,тъй като единствено него неуспявам да го намеря.Вероятно съм объркал мястото където трябва да питам,така че се извинявам.Благодаря предварително.
  4. Earlier
  5. valvas

    Алтенатор

    Реших си проблема.
  6. Някой от софия да услужи с ел мотора на раздстката да видя дсли той е причина за проблемите ми. Беше запекъл зверски и го сполетя нещастие при разглобяването
  7. Привет, Може ли някой да даде мнение за Great Wall Voleex C20 R? Благодаря!
  8. Супер е, че вече си имплементирал тази функционалност. Разгледах csv файла и единствено не виждам бензиностанцията в него. Доколкото видях пазиш id-та за venues, така че може това id да изкараш в export-а.
  9. Вече има export. Скоро ще има редизайн на някои елементи, с които ще се решат и други проблеми, които описваш.
  10. Ми те са ти отговорили хората, какво повече ти трябва?
  11. Здравейте, налага ми се да сменя съединител на Hover H5 2011 ....дотук добре проблемът ми е че двигателя ми е 4G69S4 а не 4G64 който доколкото разбрах имат повечето колеги, бих искал да помоля които е с 4G69S4 да каже какъв съединител е сложил и откъде го е купил /евентуално/. Звънях в Тандер откъдето ми казаха че нямало разлика в съединителите според тях щото " ние ховър с различен съединител не сме имали". Благодаря предварително.
  12. Здравей, посетих темата за съединител за GREAT WALL HOVER H5. Имам въпрос -> двигателят ти 4G69S4 ли е или 4G64. Питам защото моят е първият и комплектът на EXIDE които си сложил от Косер ми казват че не е за 4G69. Благодаря предварително.

  13. valvas

    Алтенатор

    Светна ми индикатора на таблото за незареждане на акумулатора.Проверих предпазителите всички са здрави.Демонтирах алтенатора но немога да го извадя от коша,пречи ми казанчето за вода .Някой ще ми подскаже ли как се вади ?Търся регулатор на напрежение на алтернатор тип JFZ 1929AT
  14. Вадиш жабката, намира се зад нея. Името на темата и въпроса нямат много връзка...
  15. Хвърли едно око на предния кардан, може да са разбити каретата?
  16. Здравейте колеги, Моля ви за помощ, та на кратко какво ми се получи: - зимата на няколко пъти съм си карал 4х4 L бявно славно няма спиране през преспи и те така. От тогава не съм го включвал до ден днешен. Днес реших да го включа в една кал и .... включиха се и бързи и бавни, но започна едно... като пристъргване, но .. как да го обясня Не стърже постоянно, а нещо като брояч на обороти. Като на оборот все едно има свинска опашка или шплент, който закача. Но си работят 4х4, След няколко маневри го изкарах на асфалта. покарах малко е изключено 4х4, Включих го ( на асфалт) и предницата взе да ми подскача, тресе се целият Вол. Само на 4х4, Давайте съвети братя, какво да правя? Красимир 0897 87 87 79 Благодаря предварително
  17. Как е сменя поленовият филтър на купето?
  18. На дбк нещата са читави, аз от там взех полиуретанови тампони за предните носачи. Задни не съм сменял, но наистина са само два болта и не е сложно. Избиване/набиване - там е зора и е хубаво преса или скоба да имаш. Шарнирите е важно просто да са от фронтера А - горния е с 3 дупки, долния с 4, като разликата при нас и фронтерата е че долния там се слага да легне на носача, докато при нас влиза в едно като джобче и е покрит и отгоре и отдолу. Другия вариант е да измериш тампона на задния носач с шублер, ако не се лъжа е с втулка отвън и отвътре, така че сравнително точно ще измериш, няма много деформация на гумата. Вероятно е от фронтера, ама няма сигурно с тез китайски пустиняци
  19. Венци, ако идваш по Самоковско имаш почерпка - толкова пъти вече ми помагаш. Благодаря за отговора. Значи, ще търся шарнири от фронтера. Година и модификация има ли значение или просто да търся за фронтера А. Погледнах в интернет цените, доста по-приемливи са. Относно тампоните на надлъжния носач - не съм ги разбил аз. Така взех колата преди почти година. Просто тогава майстора не му се занимаваше да ги търси. Симптома е, че при по-рязко отпускане на съединителя се усеща тропане - чукане все едно от към кардана. Но аз и без това карам изключително спокойно и свикнах, та не почти не тропа. Сега като дойде ред на шарнирите реших да се оправят и тампоните. Преди се обаждах на една пловдивска фирма, която ги изработва и то на много приятни цени, но от там ми казаха, че моделите от различните години имат малки разлики /в милиметри/ по тампоните и ме посъветваха да сваля старите и да ги измеря. Лошото е, че нямам никаква възможност да ги свалям и качвам, нито пък съм компетентен и се осланям на майстора. Ето линк към фирмата за тампоните, мисля че ще е полезно: http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-тампон-задна-надлъжна-горна-щанга-opel-frontera-b-o-029i?filter_name= - интересното е, че става и за фронтера. Има ли разлики в цените от различните представителства?
  20. Шарнири и горни и долни от фронтера А - тествано, стават. Накрайници само от представителството, аз гледах заместители, взех и не станаха. Ако надлъжен носач е този на задния мост просто го свали - два болта са и иди да видиш в магазина кво има. Не знам как си успял да ги разбиеш тия тампони, при мен още са здрави, а бая пердах отнесоха.
  21. Здравейте колеги, и на мен шарнирите се обадиха. Звъннах в представителството, но малко ме стреснаха с цените. Доколкото разбрах по телефона става дума за: 96лв. горни шарнири 94лв. долни шарнири накрайници - външни и вътрешни - 4 бр. по 56лв. бройката. Отделно за смяна са тампони на надлъжен носач, но ми твърдят, че вървят комплект с щангата и за цената не посмях да питам. Четох във форума, че ставали от опел фронтера, но не намерих по-подробна информация като модел или каталожен номер. Благодаря предварително на отзовалите се.
  22. И нека гадаенето започне Сега🤣
  23. На колко оборота ви включва прекъсвача? При мене на 4000 изключва, а гледах едно клипче на 5300. Като откачя предната ламбда сонда изключва на 5000. Ако някой има мнение да сподели.
  24. KДобре дошъл! Сподели някоя снимки на твоя Steed 3
  25. Щом си сменил кабели + свещи с нови и разхода се е завишил по-скоро е кофти дюза/и на газовата рейка ако този ефект го няма на бензин.
  26. Благодаря колега , по принцип замених заводските свещи с Денсо Иридиум IК 20 които ги похвалиха в магазина,че били много добри (то и цената им е добра ) и се сменяли на 100 000 км. , но не работи колата добре. В ниските има прекъсване,двигателя глъхне.Мислех ,че е от кабелите на свещите,след смяна ефекта е същия,има някоя свещ та не рабори добре ,но не мога да я засека на кой цилиндър,вдигна се и разхода.Поради тази причина търся да си закупя обикновенни свещи ,нищо,че се сменят по често.Колата съм я карал за чип тунинг при колегата Ники Аврамов така,че не е съвсем куц кон,но явно е лош избор на свещи.Върти ми се идея да сменя и бобината ,но ще почна от свещите, по евтино е ,а и проблемите започнаха след смяната им.
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...