Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Yesterday
  2. Ремъкът е вече на мястото си, проблеми няма никакви. Пристигна си в пощата, нищо отгоре не съм плащал. Познат монтьор ми го смени за 100 лева. Много болтчета, много нещо. Не препоръчвам на никого сам да се заема с тази задача. Аз не бих могъл, не само поради посредствени познания в областта (интернет е налице, да помага), а най-вече поради липса на подходящи инструменти. Хидравличният обтегач също си е ОК. Кабели, бобина... Също и онзи магнит на едната врата за централното... Сгреших с водната помпа, купена от немски сайт, заедно с други неща - горепосоченият от мен модел не става. Сега я продавам. По-добре да изстрия заблуждаващата информация, да не се подвеждат хората. И нещо весело: за китайски джип частите са все оригинални - произведени в Китай. За мен китайците са фактор за развитие. За много други също. Всъщност съм отвратен от българския търгашлък, най-вече по малките населени места, където просто ме унижават, обиждат и правят на полуграмотен идиот, за да ми продават на двойна цена неща, които знам откъде да си взема - от aliexpress. Кислороден датчик за леката кола? Няма проблем, стига да уцеля правилния. Вторият, струващ около 30 долара, работи без грешка. И пак ми излезе по-евтино, отколкото, ако бях взел от български търговец. Нищо, че си имам един неподходящ. Сега се сетих и още нещо: на капачето на ремъка пишело с бял флумастер километрежа, когато е бил сменен - на около сто и деветнадесет хиляди. Когато го извадихме, нямаше следи от износване. Другите части също можеха да въртят още много, без да сдадат багажа. От това заключихме, че километражът на колата не е бил превъртан назад и е на реални сто и седемдесет хиляди. Това, според мен, е истинска рядкост на нашия автопазар.
  3. Че колко мислиш е релната стойност на гума с оплетка? Не е реално ангренажи по 300лв да се продават Не забравяй че при нас всичко китайско е оригинал
  4. Не се заяждам с никого, но наистина трябва много да си мразиш колата, ако се полакомиш да сложиш ангренажен ремък от 28 долара. Не го разбирам това наистина...
  5. Last week
  6. Честито, много е красива. Като возене как е, имам предвид комфорта и обезшумена ли е добре?
  7. Аз от Декември го слушам това ама да видим... Интересно ми е обаче, Китайския спек си имаше и навигация че и мобилна връзка (има и приложение за телефон за управление на някои неща в колата)... За международните версии тези неща липсват поради факта че нямало лиценз за навигацията извън Китай и сървъри за мобилните екстри. Разбираемо е това въпреки, че ако Китайците са наистина сериозни за стъпване на Европейските пазари ще им се наложи да поработят по въпроса.. Та да се върна на "интересно ми е обаче"... Дали мултимедията в нашите Н6-ци е същата и просто е с друг софтуер със забранени/липсващи неща или липсва и GPS модула и другите "екстри" за мобилната връзка...
  8. И аз питах същото преди дни... Ще се работи активно по въпроса в следващите няколко месеца...
  9. Така да е. Нямам претенции какво точно става, важното е че ми върши работа. Между другото бат Бойко, ще видим ли Android Auto и Apple Carplay в обозримо бъдеще или...
  10. Earlier
  11. Колата не държи полусъединител в по-голям диапазон. На Еко режим просто реакцията на педала на газта става по-бавна и това ти дава субективно усещане за повече комфорт в конкретната ситуация... 😉
  12. Искам да ви представя платформата за следене на разходи по автомобила, която разработвам - CarSpending.com. От скоро платформата си има акомпаниращо Android приложението - Motomoshi, данните от което се синхронизират с CarSpending. В CarSpending (Motomoshi) можете да добавяте своите автомобили / мотоциклети и всички свързани разходи с тях. В най-прост вариант това включва зареждания (дата, километраж, количество, цена) и детайлни реални статистики за разхода ви на гориво. По-детайлно, приложението позволява следното: ✅ Лесно и бързо добавяне на зареждания, сервизни събития, снимки, напомняние. ✅ Автоматичен бекъп, така че да не се притеснявате, че данните ви ще се загубят. ✅ Всякакви и неограничен брой МПС-та (автомобили, мотоциклети и комерсиални) ✅ Автомобили с повече от един резервоар. Поддържа автомобили на бензин, дизел, LPG, CNG и ток, като може да следите разхода и на двете си горива. 📷Добавяне на галерии от снимки (за сега неограничен брой) 📊Детайлни статистики за разходите (с предстоящо добавяне на генератор на репорти). 🔔 Напомняния за предстоящи разходи, обслужвания, включително с изпращане на мейл. 🖼️ Генериране на код за подпис във форума с картинка с вашият автомобил (подобен на моя) - картинката се опреснява автоматично Има още много работа по следното: ⭐Оставяне на обратна връзка на сервизи, намиране на добри сервизи, бояджии, гумаджии и тн 💰Цени на бензиностанциите в момента - спрямо данните, които потребителите ни оставят 🗒️Import на всички ваши данни от други платформи (като SpritMonitor.de), Export към CSV / EXCEL Всичко това е напълно безплатно и плановете ми са да остане такова - в един бъдещ момент може да направя допълнителни premium feature-и или да пусна реклами. Планувам пускането на iOS приложение в обозримото бъдеще. Ще оценя вашата обратна връзка
  13. Много ти благодаря за съвета,лека вечер!
  14. Колега ,търси по обяви в сайтовете за части,няма да ти пиша тук колко струва нов преден капак ,че търговците ще вдигнат цените,но определено няма да си купиш от представителството.Ако имаш късмет може дори да ги купиш и с твоя цвят и да не боядисваш.
  15. Малко допълнение относно забелеьката ми в предишният пост относно скоростната кутия: Като превключа режимът от Normal на Eco, ск. кутия държи полу-съединител в по-голям диапазон от обороти на задна и изкачването ми е доста по-лесно и плавно. За мен, този ми проблем е решен!
  16. Здравйте колеги,някой знае ли от къде мога си купя преден капак и предна броня Н3 да бъдат оборудвани.
  17. Здравйте,имам н3 от две години но преди месец видях че някъде се губи антифриза,няма никъде теч от какво може да е някой ако е имал сущия проблем нека да го сподели благодаря много
  18. Здравейте , искам да попитам освен бушоните отпред до акумулатора имали друго бушоно табло, понеже не съм разглеждал обстойно , а въпроса ми идва от там че днес опитах да използвам извода ( запалка) в багажника , но без успех в нея няма ток , та мисълта ми е да няма изгорял бушон за този извод ? Или някой ако има идеи защо не работи ? Благодаря !
  19. Всичко зависи кой ще ти го прави 😉 Пълна ревизия на главата 250, гарнитура 50..... Няма нищо сложно, но ти трябва ъгломер... За съжаление всичко по главата е дадено в градуси, а не нютони. Ако е само гарнитура няма нужда да сваляш мотора, а само главата което е 2часа разглабяне.
  20. Благодаря за отговора. Гледам го днес капе отпред. Отварям капака и си шурти от казанчето, от преливника и се стича по ламарината. Казанчето пълно до макс. А в радиатора намалява. Най вероятно е заминала гарнитурата. Смени се и цвета на пушека от ауспуха, вече е по към сиво. Масло ли почна да гори - незнам. Проверих маслото в норма си е. Вече влизам във филма. Моля ако някой знае да каже горе долу как са цените за смяна на гарнитура, шлайфане - това в случай че не изкривило или спукало нещо вътре. Благодаря предварително.
  21. аз го направих с обикновен бронз и тъй като се наложи да престържа и опашката (защото беше задълбана) втулката ми стана по дебела :)
  22. Моята също губеше антифриз и ме вкара в размисъл,но се оказа ,че е от маркучите за газовата уредба.Докато е студена капе антифриз там където са снаждани маркучите,като загрее и всичко спира.След притягане на скобите реших проблема ,но ми е изчезвало количеството в разширителя и щом забележа доливам.Не се е стигало да доливам в радиатора ,камо ли 3 литра.
  23. Здравейте колеги, отдавна не съм влизал във форума, защото не ме пуска да вляза през телефона а до компютър не мога да се добера в последно време. Може би е обновявяно нещо, както и да е. За съжаление пак проблем налага писането ми а не някое приятно занимание с джипа. От около 2-3 седмици се появи проблема описан в темата, може би с някои разлики. Попрочетох колкото можах, допитах се до майстори и всеки вика, давай да отваряме - гарнитурата, главата ала бала. А колата се държи прекрасно, върви си, мощна е, до преди 2 седмици още бях с руските сафарита и разход повече от 13-14 газ не е дала. И сега проблема. Прибирайки се от работа, едни 15 км.в що годе топличко време стрелката за температурата е на средата. Спирам да отворя вратите и чух че се включи перката. Гледам показанието, стрелката отминала средата, стои малко преди червения сектор. Оставих я така. И се почна мисленето. На сутринта отворих капака и гледам с изненада че антифриз в разширителното казанче няма. Отворих капачката на радиатора и долях антифриз, предварително разреден едно към едно с дестилирана вода. Пое почти 3 литра. Нещата се успокоиха за около седмица. Маслото не е пресечено, не е като боза. Отварял съм и капачката, по нея от долу си има масло. Маслото по щеката също е нормално. Смених капачката на радиатора за всеки случай, 5 лв. беше, колкото да видя дали ще има подобрение. Такова за сега няма. Няма и видими течове. Маркучите ми се виждат нормални, тъй като пръстите ми потъват, не много но нормално според мен. Колата пали от раз, от време на време само при сутрешно палене, вдига обороти към 1200-1500, но и това ми се вижда нормално. Не разбирам толкова и затова моля за съвет. Сутрин като е по студено, в 6:45 припушва бяла но всички коли които съм карал на газ правеха така. Вчера обаче видях къде може да е проблема - изхвърля антифриз през казанчето. Поне гледам че е много мокро там. Благодаря птедварително на отзовалите се!
  24. Благодаря май това ще направя.
  25. Колега вземи си ги от представителството 60 лв е компекта , аз лично от там си ги взех и си ги смених
  26. Някой сменял ли е кабелите на свещите и от какво стават на стийд5
  27. 0898333140 оправи ли оборотите

  1. Load more activity
×
×
  • Create New...