Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Днес
  2. Хдравлика на волана

    ОК, ще погледна утре , че вече е тъмно и чюк времето.
  3. Хдравлика на волана

    Късал съм ремък...в града беше ужас да въртиш волана, но сложихме ремъка и се оправи...виж дали върти хубаво, да не би да се върти друдно вала на хидроусилвателя..
  4. Хдравлика на волана

    Здравейте, Някой пипал ли е нещо по хидравликата , че нещо започна да сече при мен или по-точно при маневри на място трябва да прилагам усилие за да тръгне волана ,а в последствие пък се увлича от движението на колата предполагам и не се връща сам , а трябва аз да го върна до изходна позиция пак с усилие. Не е като да се боря с волана , но предполагам , че и този момент ще дойде. Маслото е в норма даже и малко над максимума/така е от година/ , няма видими течове , ремъка не свири и т.н. Има ли известни слаби места , външни клапани по системата и т.н. за да се ориентирам преди да сменя маслото или да я разхвърля. Някой правил и е профилактика/промивка на системата , смяна маслото , има ли пробки и къде въобще всяко инфо относно хидравликата и обслужването и е добре дошло на този етап. На отзовалите се предварително благодаря! Поздрави,
  5. Гума за Steed 5

    Здравейте колеги, търся да си купя единичка оригинална гума за steed 5 GT Radial 235/70/16 . тази с която се продава пикапа .Гумата трябва да е нова примерно резервната. Благодаря предварително.
  6. Вчера
  7. Привет, Имам следния проблем ,шефа ми много хареса моя H5 и си купи от Италия  H3  08 или 09г ще излъжа в момента след смяна на доста неща се оказа че компа  на колата не работи , човека поръча нов от алиекспрес  и сега се оказа че няма кой да го обучи,,,,,,,,не съм запознат точно за кво иде реч  и за това се обръщам към теб,,,дали би могъл  да помогнеш?         телефона ми е  : 0886846591 явор ,,,,,,,,,благодаря предварително

  8. Малко лифт

    То нашето с подобренията е малко болестно състояние и това само с возенето все остава на по-заден план от поредното подобрение . Поздрави,
  9. Малко лифт

    Точно като се мъчих със задните амове и си викам “де да имаше сега една тресчотка ама не с камък ами с гаечен ключ“ Остава отпред повдигане, защита на картера и скоростите и следващото лято обработка на шасито. След това остава само да си се возя като че ли Поздрави
  10. Малко лифт

    Направил си го по трудния начин,но по-важното е,че си успял. Скобите за пружините щяха да ти спестят няколко часа + телена четка и WD-40 + гаечен ключ-тресчотка за да развиеш въпросната гайката на задните амове. Останалото си го разбрал в движения явно включително за важния "помощен инструмент" - приятел!! Аз рязах пружините с витка и половина , че теглича беше отишъл в "космоса" , но на мен височина не ми трябва както е при теб.
  11. Малко лифт

    Аз съм си карък, просто няма нещо да хвана по тая кола и да стане от раз. Поздрави
  12. Тегло на гумата у джантата

    Що бре.....нямам нищо против блондинките, даже и да се опрат на гумата ще са "тамън" хахахахахахаха
  13. Тегло на гумата у джантата

    Така е защото 17- ки, било гуми,било джанти са за блондинки
  14. ХЪБОВЕ

    Под капака,при мотора,от ляво,по посока на движението(е при мен Н 5)
  15. Малко лифт

    Бата Мата..,При мене всичко мина гладко . Ховера е 2011г,при мен от 16г.Нямаше нито запечено,клеясало,....а е и същия цвят...
  16. Спускане,отпускане на преден мост

    Като увисне кОЛЛото напълно на вдигнатия с крик Жип, въртиш гумата и на прав и на крив волан.Не трябва да се"хапе" карето.
  17. Последната седмица
  18. Спускане,отпускане на преден мост

    При навит волан ли въртиш за да видиш дали ще пукат или колелата направо сочат?
  19. Малко лифт

    Така, най-накрая смених пружините и амортисьорите на хувъра, сега ще споделя през какво трябваше да мина Пружините на които заложих са KYB RA5306 Амортисьори отпред: KYB 344279 Отзад KYB 344410 Абсолютно всички болтове без един бяха срязани или скъсани. Кола на 7 години е клеясала като 40 годишна. Предните амове се смениха сраявнително лесно, като изключим факта че трябваше да срежа всички болтове. Със задните вече беше интересно. В долната си част развих гайките с гайковерт, но втулката на ухото на единия амортисьор отказа да излезе се наложи да напека цялото ухо на ама с пистолет за горещ въздух. След като гумата изгоря извадих ухото и остана само втулката от ама върху шпилката на колата. Сцепих шпилката с флекс и със секач и чук я махнах. Използвах двуметров кози крак за да изкарам другия амортисьор. До тук добре - отпред сменени амове, отзад и двата са изкарани от долната си част, остава да ги отвия от горния захват и съм готов. Да, ама не. Китайците така хубаво са скрили горния край на амортисьора, че вариантите да се развие гайката е някакъв мелез между дете и горила - с малки ръце и страшна сила. След 2 часа мъчения реших да ги изрежа и тъй като нищо не влиза горе реших да взема плазмена горелка. Срязах шпилката на амортисьорите и паднаха и двата. Следват пружините. Тъй като нямах стяга за пружини, вдигнах шасито на колата дооста високо и същевременно с втори крик свалях задния мост надолу ( нямам стаб. щанга и след като махнах амортисьора нищо не придържа моста ) След като се отвори достатъчно вмъкнах дясната пружина - никакви мъки, даже се очудих откъде тоз късмет. Дойде ред на лявата пружина. Вече обнадежден колко лесно влезе дясната бях готов да прибирам след малко и да си пия бирата. Да, ама не. Тук при спускането на моста бях забравил факта че щангата която държи задния мост за шасито ще опре в резервоара и моста спира да слиза надолу и не мога да вкарам пружината. Решението беше да разкача щангата за да слезе моста - речено - сторено, ама като я разкачих и задния мост се килна с няколко градуса и след това трябваше да тествам колко силен съм точно, за да завъртя така моста че болта който държи щангаха пак да влезе там където си беше. Забравих да отбележа че като свалях пружините видях че едната е счупена, а като я хванах в ръка още едно парче се отчупи - пълен боклук. В крайна сметка след 9 часа мъки колата беше готова и съм очарован. Отзад височината от земята до калника стана 96см, отпред 85.5 - ще стегна малко торсионите тия дни за да го понадигна. Всичко стана изключително трудно, но аз съм си карък попринцип. Използваните инструменти са: чук 8кг кози крак 2м плазмена горелка пневматичен гайковерт саблен трион ножовка пневматичен къртач чук 1кг секач ключове 17,18,19,20,21 Приятел ( много важно ) ако човек е късметлия и не се е спекло всичко ще стане и само с ключовете като я тествам в гората ще споделя как е возията там. За асфалт мога да кажа че не се накланя в завоите, вози по-твърдо, може би дори малко по-твърдо отколкото ми се иска, но може да сменя пружините ако не ми се понрави в гората как се държи. Цена на 4 амортисьора и 2 пружини - 500лв.
  20. ХЪБОВЕ

    Къде в моторния отсек или в кабината????
  21. Тегло на гумата у джантата

    Интересното е че зимните гуми Бриджестоун 235/65/17 и всесезонните ТОЙО 225/65/17 бяха с разлика само 100 гр. т.е. по 14 кг. Виж джантите не се сетих да претегля.
  22. Тегло на гумата у джантата

    Който може да редактира заглавието гумата И джантата,благодаря.
  23. Тегло на гумата у джантата

    16ц 8 j6/139.7,ЦО 110,ЕТ минус 40 ,стоманена джанта -14кг.
  24. Би било полезно.Марка,модел,размер и тегло и за гуми и за джанти
  25. ХЪБОВЕ

    Като го изключа,извадя бушона 5А (в положение включен ПП) ,лампата на 4ВД постоянно мига,което мене лично много ме дразни,особенно по тъмно.Незнам ако на ШМ и дръпна кабелите,от доло,на моста,какво ще стане,В краен случай ,ще лепна на лампичка та нещо залепващо се и ще мига докато изгори.....
  26. ХЪБОВЕ

    На Н5 е в кутията под капака(бушони)и на баш Н5 е единствения 5 А ,другите са с повече ампери.
  1. Зареди още активност