Jump to content

All Activity

This stream auto-updates     

  1. Today
  2. Хвърли едно око на предния кардан, може да са разбити каретата?
  3. Yesterday
  4. Здравейте колеги, Моля ви за помощ, та на кратко какво ми се получи: - зимата на няколко пъти съм си карал 4х4 L бявно славно няма спиране през преспи и те така. От тогава не съм го включвал до ден днешен. Днес реших да го включа в една кал и .... включиха се и бързи и бавни, но започна едно... като пристъргване, но .. как да го обясня Не стърже постоянно, а нещо като брояч на обороти. Като на оборот все едно има свинска опашка или шплент, който закача. Но си работят 4х4, След няколко маневри го изкарах на асфалта. покарах малко е изключено 4х4, Включих го ( на асфалт) и предницата взе да ми подскача, тресе се целият Вол. Само на 4х4, Давайте съвети братя, какво да правя? Красимир 0897 87 87 79 Благодаря предварително
  5. Как е сменя поленовият филтър на купето?
  6. Last week
  7. На дбк нещата са читави, аз от там взех полиуретанови тампони за предните носачи. Задни не съм сменял, но наистина са само два болта и не е сложно. Избиване/набиване - там е зора и е хубаво преса или скоба да имаш. Шарнирите е важно просто да са от фронтера А - горния е с 3 дупки, долния с 4, като разликата при нас и фронтерата е че долния там се слага да легне на носача, докато при нас влиза в едно като джобче и е покрит и отгоре и отдолу. Другия вариант е да измериш тампона на задния носач с шублер, ако не се лъжа е с втулка отвън и отвътре, така че сравнително точно ще измериш, няма много деформация на гумата. Вероятно е от фронтера, ама няма сигурно с тез китайски пустиняци
  8. Венци, ако идваш по Самоковско имаш почерпка - толкова пъти вече ми помагаш. Благодаря за отговора. Значи, ще търся шарнири от фронтера. Година и модификация има ли значение или просто да търся за фронтера А. Погледнах в интернет цените, доста по-приемливи са. Относно тампоните на надлъжния носач - не съм ги разбил аз. Така взех колата преди почти година. Просто тогава майстора не му се занимаваше да ги търси. Симптома е, че при по-рязко отпускане на съединителя се усеща тропане - чукане все едно от към кардана. Но аз и без това карам изключително спокойно и свикнах, та не почти не тропа. Сега като дойде ред на шарнирите реших да се оправят и тампоните. Преди се обаждах на една пловдивска фирма, която ги изработва и то на много приятни цени, но от там ми казаха, че моделите от различните години имат малки разлики /в милиметри/ по тампоните и ме посъветваха да сваля старите и да ги измеря. Лошото е, че нямам никаква възможност да ги свалям и качвам, нито пък съм компетентен и се осланям на майстора. Ето линк към фирмата за тампоните, мисля че ще е полезно: http://www.dbk-dimitrov.com/dbk-dimitrov-тампон-задна-надлъжна-горна-щанга-opel-frontera-b-o-029i?filter_name= - интересното е, че става и за фронтера. Има ли разлики в цените от различните представителства?
  9. Шарнири и горни и долни от фронтера А - тествано, стават. Накрайници само от представителството, аз гледах заместители, взех и не станаха. Ако надлъжен носач е този на задния мост просто го свали - два болта са и иди да видиш в магазина кво има. Не знам как си успял да ги разбиеш тия тампони, при мен още са здрави, а бая пердах отнесоха.
  10. Здравейте колеги, и на мен шарнирите се обадиха. Звъннах в представителството, но малко ме стреснаха с цените. Доколкото разбрах по телефона става дума за: 96лв. горни шарнири 94лв. долни шарнири накрайници - външни и вътрешни - 4 бр. по 56лв. бройката. Отделно за смяна са тампони на надлъжен носач, но ми твърдят, че вървят комплект с щангата и за цената не посмях да питам. Четох във форума, че ставали от опел фронтера, но не намерих по-подробна информация като модел или каталожен номер. Благодаря предварително на отзовалите се.
  11. Earlier
  12. И нека гадаенето започне Сега🤣
  13. На колко оборота ви включва прекъсвача? При мене на 4000 изключва, а гледах едно клипче на 5300. Като откачя предната ламбда сонда изключва на 5000. Ако някой има мнение да сподели.
  14. KДобре дошъл! Сподели някоя снимки на твоя Steed 3
  15. Щом си сменил кабели + свещи с нови и разхода се е завишил по-скоро е кофти дюза/и на газовата рейка ако този ефект го няма на бензин.
  16. Благодаря колега , по принцип замених заводските свещи с Денсо Иридиум IК 20 които ги похвалиха в магазина,че били много добри (то и цената им е добра ) и се сменяли на 100 000 км. , но не работи колата добре. В ниските има прекъсване,двигателя глъхне.Мислех ,че е от кабелите на свещите,след смяна ефекта е същия,има някоя свещ та не рабори добре ,но не мога да я засека на кой цилиндър,вдигна се и разхода.Поради тази причина търся да си закупя обикновенни свещи ,нищо,че се сменят по често.Колата съм я карал за чип тунинг при колегата Ники Аврамов така,че не е съвсем куц кон,но явно е лош избор на свещи.Върти ми се идея да сменя и бобината ,но ще почна от свещите, по евтино е ,а и проблемите започнаха след смяната им.
  17. https://ru.aliexpress.com/item/32820683481.html?spm=a2g0o.cart.0.0.7b1c3c00rkoAVb ако имаш време или ползвай инфото от страницата
  18. В крайна сметка колеги сте посочили само търговска марка,ако може да посочите модел или каталожен номер и за кой двигател става дума за 4g64 или 4g69 ? Благодаря предварително.
  19. HAVAL

    Гуми

    Гуми има. Размер: 225/65/17 Телефон: 0879 227 010
  20. Ако се опитваш да я направиш на място тази манипулация няма да стане. Много е скапано мястото и само сваляне на главата лекува винта. Ако не губиш много масло го оставяй, ако ли не сваляй и така. Можеш да си направиш и ревизия на главата. Успех!
  21. Някой имал ли е същия проблем с разпределителния вал откъм купето ,има семеринг с тапа която китаиците са завинтили с кръстат винт който няма развиване. Приемат се всякакви идеи
  22. Благодаря за инафото, ще проверя. Отваряхме електромотора някакви щифтове са се прецакали че ги праихме на ново. За сега върви но си има един звук, като на виещ лагер. Опира някъде! Ще видим докато се скапе да намеря нещо.
  23. Външния маншон е стандартен - сваляш и в някой магазин ще ти го намерят от наличните. При мен бяха в комплект външен и вътрешен от нещо си с грес,скоби за 15лв на страна/има ги качени снимките с номенклатурата/. За вентилатора - по моргите няма начин да няма или присаждаш от нещо друго.
  24. Здравейте колеги, тръгна да заминава, електромотора на перката за охлаждане на мотора. Обаждах се в сервиза но се оказа ЦЕНА 454 лева. Явно се продава цялостно с капак и перка. Някаква идея как мога да се справя с проблема. Много благодаря за отзиви ! Също двата маншона външните са за смяна, ама и те по 80 лв парчето, абе няма как да няма друг вариант.
  25. Хайде,няма ли нито един Н5 с круиз контрол,.......
  26. Ако не ти се случат нещата,пращай твоето с еконт, ще разглобя и ще тествам при мен,после обратно към теб.
  27. Някой с грейт уол в софия да услужи с модула от жабката за тест? От хаджи димитър съм
  28. При мен там няма бушон за 4х4, само под капака мисля че има. Ще погледна като се прибера. Друг въпрос имам - гледам руснаците слагат една планка на предния мост и заключват полуоската постоянно и после с хъбове, защо мислиш че ако се изключи машинката на моста няма да се включва раздатката?
  1. Load more activity
×
×
  • Create New...