Jump to content

Цялата активност

Този поток се обновява автоматично     

  1. Вчера
  2. Относно GW Hover 5

    Добре че е тая тема та да се посмеем всички!
  3. Относно GW Hover 5

    Да,прав сте г-н Петров, аз с моите съждения от 70г.си експлоатирам колата и е вече на 120Ккм. без никакви проблеми. За разлика че вие два пъти ми я ремонтирате с вашите "модерни"съждения ,така в сервиза че след месец се върнах пак за същото,но беше в гаранция,след като излезе от гаранция не да повторих тази грешка. Така както ми бяхте сменили филтър купе, но се оказа че моята кола няма такъв, но аз си го платих. Съветвахте ме да махна директното впръсване и да сложа обикновен инжекцион. За гумите си прав,защото никога не си карал с гуми произведени с голямо съдържание на естествен каучук. Вие сте представител на сервиз, консумативите са вашата храна,ами лъжете хората да си сменят маслата на 10Ккм, свещите на 2-3000 км. и т.н. .Което няма нищо общо с науката,а само с рекламата на производителите. Сега се живее с рекламата,без да се търси науката,за съжаление. С излагането на моя опит(обоснован на науката) не задължавам никой да ме следва,както аз не следвам никой.
  4. Относно GW Hover 5

    Желев, с тези писаници на база съждения от 70-те и спомени от казармата, най-много да счупиш колата на някой клет съфорумник... Колите в днешно време не са като гаубицата в поделението или военната техника, която е замислена да работи с "всякакви" течности... За гумите даже не искам да коментирам...
  5. Последната седмица
  6. Теглич за H5/Steed

    От кой марки коли става теглича за Great wall holvar H5 и някой койте е слагал ако може да каже
  7. Относно GW Hover 5

    Ето,това са моите свещи.
  8. Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Ако приемем,че радиатора в купето е ОК остава варианта да не се обдухва за да почне да отдава температурата в купето - няма друга логична причина. Два варианта: 1.Някоя клапа свързана с входящия въздух да е проблема/затворена/.Дали механично или от ел.управление …….!?Другите са без значение за температурата в купето. Щом си го проверил отпада. 2.Радиатора на климатика е монтиран преди водния и ако е със затлачени ламели питата не пропуска въздуха и става като преграда за въздушната струя.Има почистващи спрейове под формата на активна пяна за радиатора,но ще се наложи да поразглобиш малко за да можеш да го напръскаш добре на място.Напръскваш,обливаш с помпа и т.н. Сега като се замисля втория вариант е по-вероятен при липсата на каквито и да е филтри по тази с-ма.Влага + прах = тезек и липса на топло.
  9. Още един полезен тунинг

    Абе гледам капе нещо отдолу....антифриз В задната част на двигателя ,някъде по от горе,имало пластмасова ,тапа,капачка,заглушка......която от жегата и времето просълзявала леко и маслото капе на маркуча,който излиза от термостата(под дебелия маркуч,който отива в радиатора), влиза в метална тръба,от лявата страна на двигателя (посока на движението),която тръба води антифриза в задната страна на двигателя,към парното, където свършва и от там пак маркуч,които влиза в парното.Именно там се омаслява и маркуча се скапва,Достъпа е 99% невъзможен. Купува се 1.5 м маркуч Ф-16 мм,маслоустоичив и се прокарва от термостата до парното,по път по избор, но да не е много висико ,че ще прави въздушна възглавница.Старата антифризна магистрала, също по желание,,,,,,моята си виси там и само се вози...
  10. Разтоварва не на 4-ти цилиндър

    Правилно предполагаш,двигател горещ,тръби на вход и изход на парното също горещи,а парното не....по точно,духа леко топло,хладко и не от всички посоки. Купих го на 72 000 км., смених тррмостата с 88 градусов,промих парното с каналин, като ахтифриза си беше чист и преди промивката.Общо взето изтече съвсем малко кафеникаво при промивката.Изчетох всичко руско за клапите.Гледах ги ,отарят, затварят,откачвах, закачвах.Датчика ,който е вътре,само го продухвах с въздух......все същото.(А и защо този клима датчик работи(уж) при не включен климат...)
  11. Относно GW Hover 5

    Не е спирт. Тосол- руски военен антифриз,специално за откатни системи на оръдия. Спирта го пиеха.......
  12. Относно GW Hover 5

    Аз затова казах че карам само на газ,т.е няма нагар и сажди,когато го сменям маслото е бистро. Пропускаш този факт и обясненията за нагара е излишен. При карането на газ специалистите твърдят че обикновенно масло може да се подменя на 50Ккм.точно по тази причина,липсата на нагар. Имам една книга (няма я в мрежата) от двама доценти по ДВГ от ВМУ издадена 1980 г. които аргументирано доказват това. Специално за денсо никъде не е записано че периодично трябва да се проверява разстоянето не съм имал проблеми до 100Ккм.,за обикновенните да така е. Иначе" благодаря" за лекцията.......
  13. Относно GW Hover 5

    zhelev_48 за Политрона не мога да споря тъй като нямам преки наблюдения! Но една от основните фунции на моторното масло е точно МИЕНЕТО на мотора. За това е и самото потъмняваме тъй като точно то задържа в себе си нагарите от експлозията в цилиндъра. Скапаното масло не съсипва мотора защото няма мазилни свойства, а защото точно тези нагари влизат навсякъде и се получава ефект на шкурката! За свещите - Да толкова изкарват - 80-100к не само денсо, а и другите марки. Тук проблема идва от изхабяването на електрода намалянето силата на искрата което започва да води до неправилно изгаряне на горивото в цилиндъра Колко пъти си ги свалял за да наместиш даденото разстояние от 1,1мм? Ще има хора които ще се вържат на приказските ти и после ще питат "ама що така гърми" като карат на газ В краина сметка това са консумативи които не струват кой знае колко че да е драма при смяната на 10/15/20к км
  14. Относно GW Hover 5

    Добре е,че нещата се уточниха,че тона нещо беше в гората. Признавам си ,че за първи път чувам и чета точно за това масло и щом гарантираш и не си представител на марката т.е. не взимаш % мисля да ти се доверя и на лято ще заредя едно такова за проба на Стефко да го тествам при условия различни от пътните. Вече дали ще се "харесаме" и кога ще го сменя като километри ще си каже защото ще следя от късо ситуацията. Инфото за свещите също е ценно ако някой в момента се колебае м/у марките - "ползвам денсо вече на три мои коли. Доказано до 100Ккм се държат прекрасно". Желев,нали се сещаш , че ако инфото излезе греда целия форум ще ти се изсипем на гости да черпиш три дни за да ни умилостивиш евентуално! Поздрави и безаварийна 2019г на всички!!!
  15. Относно GW Hover 5

    Краси съгласен съм с това което си написъл. Не искам никого да убеждавам относно 50Ккм и политрона. Всички ми се смеят и категорично заключват",нема такова животно".Подобна е и ситуацията със свещите,ползвам денсо вече на три мои коли. Доказано до 100Ккм се държат прекрасно,след това започва кола да пали трудно,дави се,като ги сваля няма никакъв елактрод. Значи работи. За казармата нищо особенно,просто в бутилките за поемане на отката при гаубицата мазилната течност е спирт. Та думата ми беше че всичко може да бъде мазилна течност.За турбините на самолетите се използва олио от тиквени семки,защо не мие ясно,но явно има много добри мазилни свойства при големи скорости и температури.
  16. Относно GW Hover 5

    Колеги, Темата за маслата и гумите е стара колкото света и не мисля ,че ще намери решение някога тук или където и да е. Избора за гумите е строго индивидуален и варира в зависимост от ежедневието по мое мнение. Не е без значение и дали караш само в града и до село на 20км. или ти се налага да правиш дневни преходи по 550-600км без значение на пътната обстановка и т.н. За маслата не е без значение дали говорим за лек/сув автомобил , трактори/строителни , офроуд или металорежещи машини - много е различно. Желев, не хващам идеята на това което искаш да ни обясниш за маслата. Производителя на маслото което използваш го дава за 50 000км. и явно е вярно/доказано от опит/ т.е това го разбирам , но всичко останало не хващам какво искаш да обясниш за маслата,смазките,казармата и т.н. Разбирам само , че ако спазваш предписанията на производителя нямаш ядове и не разбирам къде е голямата конспирация за която говориш. Аз ли съм по-тъпичък ………….. не знам!?
  17. Относно GW Hover 5

    То за това на тежките машини маслото се сменя на моточасове и според натоварванията. Не може да сравниш кола която кара само извънградско с до 2500 об. с такава която се кара в рали. А веднъж като го кипна на 200 градуса каквато и добавка да му туриш - все тая.
  18. Относно GW Hover 5

    Точно, но и ти колега както много други поставяте "масло" като синоним на смазващи течности, те обаче имат коринннно различни характеристики. Явно не си служил в казарма,но намери стар приятел служил артилерист да ти обясни какво смазва буталото на гаубицата. пък тогава чети колкото си искаш писанията в мрежата. Аз писах от опит,три пъти на по 50Ккм. сменям масло,пък все още двитателя ми е цял,не харчи масло.(има и една условност,карам само на газ, а за това има отделна теория) Точно тези писания ме плашат как ще задерат бутала,биелни лагери и тем подобни глупости.Аз за себеси съм избрал това масло,пък всеки решава за себе си,ако иска и на 1Ккм да го сменя. Всичко зависи от присадките,но масовите производители не им отърва корпоротивно да удължават живота на маслото,тези са решили че може да си позволят финансово да удължават срока с добавките. Много може да се пише по тази тема но, както се е изразил колегата radowolf "Подминавайте му писаниците и не им обръщайте внимание."
  19. Относно GW Hover 5

    Тук съм съгласен с теб! Но тук : Вече си в сферата на гаражите мамстори с 2ри клас образование Има много изписано за маслата и е добре да прочетеш малко.
  20. Относно GW Hover 5

    Подминавайте му писаниците и не им обръщайте внимание. Аз поне така ще правя занапред.
  21. Относно GW Hover 5

    Желев моля те не говори глупости че 4H може да се кара на всякакъв терен със скорост до 60км в час. Ше хване някой утре да кара лятото в София на 4H и да му се търкалят зъбни колела от раздатката зад жипа. НЯМА НИТО ЕДИН парт тайм джип който да се препоръчва от производителя да се кара с включен преден и заден мост на терени с добро сцепление.
  22. Относно GW Hover 5

    Защо така колега,кое е това което ще "подлъже" доверчиви хора. Относно гумите има една наука "Технология на каучука" изучава се в хим. факултет,може да посетите някоя лекция и друга. Точно теорията на гумаджиите подвежда незнаещите и рекламите разбира се. Малко са хората които вникват по-дълбоко в нещата. Така е с маслото. Съжалявам но вие сте един от тях. Нищо лично,днешното поколение живее с рекламите,фейса и всякакви писаници в мрежата. Да не би американците да са по глупави от нас,при тях по закон е забранено използването на летни/зимни гуми, всички карат с всесезонни.
  23. Относно GW Hover 5

    Благодаря за разяснението. Сега поне ще знам как да тълкувам всичко написано от вас. Лошото е че има доверчиви хора, които могат да се подлъжат по вашите писаници и да направят някоя беля.
  24. Относно GW Hover 5

    Относно антикорозионата защита, как стоят нещата - говореха ще закупуваните нови, след 2 години хващали доста ражда! Аз съм от Ловеч и доста слухове имаше за тази марка.
  25. Съвети преди закупуване на Hover

  26. Earlier
  27. Относно GW Hover 5

    Здравей Михов, Все още не е създадено превозно средство което да е със 100% сцепление - даже и влаковете дерайлират за жалост!! 4Х2, 4Х4 , 6Х6 , 16Х16 или колкото и да е задвижването не го ли използваш по предназначение съобразно пътната обстановка и възможностите на автомобила си в "гората". За мен до 90% от стабилността и проходимостта на автомобила са гумите,окачването и зад кормилното устройство. Който очаква ,че като си купи Q7,X5 и т.н. и с пълна газ ще се качи на "Еверест" минавайки край другите като край "малки гари" ще остане доста изненадан какво се случва там на "високото" ако не е подготвен автомобила подобаващо за сезона,терена и начинанието. Нормално е да НЕ се чува виене от дифовете особено при движение в права посока .Въпросното "виене" се чува от натоварването на хидравликата.Затова се "стяга" и волана при остър/обратен завой при неподходящи условия за 4Н или 4Л.Венци ти е обяснил по-горе защо се случва това и какви рискове носи. По това което описваш като ежедневна нужда , комфорт и усещане този автомобил би трябвало да ги покрие като пътно поведение и т.н. - https://www.cars.bg/offer/c2920966 Добро 4Х4 без да се налага да го прецъкваш.Възможност да теглиш ремарке или каравана на ЛЕКИ горски терени и пясък като не забравяш все пак , че не е луноход. Поздрави,
  28. Относно GW Hover 5

    +1 Напълно съгласен! При рязко спиране използвам и ръчната, тя нали е отделно. При поледица никакви гуми не спасяват, а да само шипове ама те са забранени у нас. Тази кола не е за изкарване на адреналина,тя е за спокойни водачине трябва да те дразне това че те изпреварват.... Вчера сутринта пътувах по хемус вали обилен сняг,не се чисти а отдолу поледица(това е най-страшното след черния лед) Прибрах се на 4н при скараст 60-70 км. имаше "майстори" хвърлили се в канаката,3 коли и един бус.
  1. Зареди още активност
×