Jump to content

„Стандард Профил България“ откри нов завод в Стара Загора


Recommended Posts

 
Инвестицията е на стойност €10,5 млн., а до края на 2016 компанията ще е разкрила общо 1500 работни места у нас

b_img-3796-62496afe62.jpg

Снимка: Търговско-промишлена палата Стара Загора

В Стара Загора беше открит нов завод за автомобилни уплътнения на „Стандард Профил България“ ЕАД. В него ще се реализира иновативна концепция за хибридно капсулиране на автомобилни уплътнения. С тази своя инвестиция международната компания за автомобилни уплътнения „Стандард Профил Груп“ със седалище в Истанбул, Турция, увеличи заводите си на 9. Три от тях са в Турция, а останалите 6 са в Испания, Мароко, Китай, Южна Африка, Мексико и България. 

 

 

Източник:

http://www.economy.bg/business/view/18149/Standard-Profil-Bylgariya%E2%80%9C-otkri-nov-zavod-v-Stara-Zagora

 

Жалко е, че на китайците им излиза по-изгодно да си изпращат комплектите с чаркалъка и да ги сглобяват у нас, вместо да сключваат договори и да взимат части от многото български производители на авточасти. Но при този обем на продажби, е напълно разбираемо :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като ги има вече в България, след като си минат по пътя на одобрение вероятно е да ги ползват.

 

Същото е в задова на Рено в Русия (АутоВАЗ). Там има период от 3-4 години в които може дасе влагат компоненти внос, но след това процента трябва да е около 80 процента. Например новите модели Калина, Ларгос и т.н. са с двигатели произведени в Испания, но ... няма да е винаги така.

 

Истината е, че има доста заводи за производство на авто компоненти и дано още да дойдат.

 

В Румъния се произвеждат двигателите за цял сват EcoBOOST 1.0 и 1.2. Скоро ще започнат да правят и 1.5 EcoBOOST за Мондео и дори Мустанг. Така че нашият район си става сила в европейското автомобилостроене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ооо, в България има огромна индустрия на авто-компоненти за топ производители на автомобили в Европа (включително така обичаните BMW, Mercedes & VAG). До колкото разбирам процеса за одобрение на подмяна на някаква част в автомобила с такава от друг производител е сложен, понеже ако качеството на новата част е различно, това може да промени сигурността на автомобила например. Всичко трябва да мине ново одобрение. До колкото Литекс ми бяха казвали - не можеш дори консумативите да подмениш без да нарушиш как една кола е сертифицирана за пазара.

 

За това и дори нашенци да искат да влагат части от български завод, не могат, без Great Wall да минат целия процес за одобрение на даден модел с части от даден производител. Което е бавно, скъпо и не си струва за малък обем производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...