Kalin Atanasov

някой друг със смяна на съединител на 50 000 км?

21 posts in this topic

Здравейте,колата е взета чисто нова но съединителя издържа 50 000 км ,от Митвас ни просветлиха че гаранцията не го покрива . Сменен е за наша сметка . Колата я караше колегата и се грижеше като за негова ,със сигурност не и е правил дрифтове и тем подобни . Ако това е нормално на всеки 50 - 60 хиляди  :icon_cyclops_ani:  гледам обаче че други не са се оплаквали 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега аз също смених съединител на 75 000 км макар,че колата е на толкова малко километри,доколкото бях чел в руския форум май това си ми е дефект.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

На 264 к след каране 259 к от италианка Лара Лоредана 1936 набор

Edited by st.videv
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще бъде интересна информация за колегите, относно цената която си платил за смяната му ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз лично като отидох при майстора и го свалихме при мен беше проблем само феородовия,а притискателния беше в отлично състояние и аз взех само феродов за който дадох 100лв.Дано да съм полезен.При двигател Мицубиши 4G64 съединителя си е от мицубиши и си става без проблем.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моя е на 74 к и скоро го чакам да се развали много са нежни и ако някъде го напъваш без да си включил бавните скорости веднага започва да мирише на феродо

Edited by kra_kamenov
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

един колега от форума "стената" (един от първите закупили Ховер ) , мисля че беше споменал, че сменил съединител на около 30000 км 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Познат с H5 смени съединител на 70к, но мнението му е че все едно няма съединител дори и след смяната. Бил прекалено мек и неестествен за такъв вид автомобил и според него е доста спорно дали с този съединител може да докара каравана от някоя западноевропейска страна... Когато и този новия му се счупи смята да проучи въпроса и да сложи направо съединител от Mitsubishi. Иначе смяната му е излезнала към 800лв. с труда.

Edited by nmnikolov
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Комплекта 2650 лева с ДДС /с труда естествено- 1500 лева/ в сервиза "Минерал" в Хасково фирмения.Всичко е оригинално с щемпела на Мицубиши.

Edited by st.videv
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега ако не си гаранционенн отиваш в първата по сериозна фирма и проверяваш колко пари е комплекта съединителя и го купуваш.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

При тези коли може би въпроса често е колко е карана в режим 4х4? Имайки предвид, че системата е part-time, невъзможността на колелата да се въртят с различна скорост в режим 4х4, вероятно товари и съединителя. Аз лично като карах тестов Steed 5 усетих миризма на съединител катерейки спокойно по едни черни пътища в бавен 4х4 режим, без да съм бил и за секунда на полусъединител.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен започнаха да хрущят скоростите.Включват много трудно,само с междинна газ и изчакване спадане на оборотите,като дърт газкаджия.Според мен е съединителя,но от сервиза ми казаха,че пикапите правели проблем със скоростния лост;ябълката му ръждясвала и от там идвали ядовете.Но при мен след като я сменили нищо не се променило.Сега чакали разрешение да разкостят скоростната кутия гаранционно.Колата е на 28000км.Аз все пак мисля ,че е съединителя,защото съм карал доста в дълбока гъста кал,натоварен и си понамирисваше на феродо.След края на сагата ще пиша.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ами май натам отива работата - без съединител и само на синхронизатори, горе долу така се кара. Аз съм още на 59000 км., замирисвал е доста пъти по калчоците, но засега се държи отлично. Мислех, че до сега трябваше да се е предал, дори открих комплект +20% и +50%, бях се разтревожил сериозно и доста порових, но засега ме изненадва приятно - все още е в добро здраве, въпреки мъките. Феродовия диск е идентичен с ГАЗзел Бизнес, аксиалния лагер /най-здравия възможен/ се търси като аналог и е за БМВ.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен ремонта приключи.Оказа се,че проблема не е в съединителя.Скъсал се е маншона на скоростния лост,наблъскал се е с кал,която влязла в скоростната кутия,маслото станало боза и т.н.В крайна сметка казаха ,че са сменили всички зъбчатки и синхронизатори,без тези на 5та предавка и то по гаранция.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

екстра, за похвала са! Вече без дразнещото хрущене отново може да се радвате един на друг :hello2:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги такъв датчик става и от ВАЗ 2110 руснаците са го измислили   и сопротивление на 350. :hello2: 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги такъв датчик става и от ВАЗ 2110 руснаците са го измислили   и сопротивление на 350. :hello2: 

Колега за кой датчик става на въпрос.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега за кой датчик става на въпрос.

става въпрос за датчика на скоростната кутия за включване на бавните 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

става въпрос за датчика на скоростната кутия за включване на бавните 

Колега дай линк към сайт на който да го търся този датчик,Благодаря

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now