Jump to content

ВПЕЧАТЛЕНИЕ ОТ Н6


Recommended Posts

Точно така - като се постопли и всичко ще си е на място, ако не са от кофти материал, разбира се /може да се очаква/. Просто маслото става твърде гъсто и не работят коректно. Ако все пак на тия години си пораснал, кажи какво хапваш да пробвам и аз :P.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В студено време е нормално да се влоши работата на всякакви неща, работещи с масло. И 19-ката и сценика и еспейса на брат ми и пасата на брат'чеда го имат тоя проблем.

Факт, че при много по-студено време не си удрях главата, а сега имам цицина. Според мен е защото не знам как се ползва съединителя.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 ? към пост 244 на g.genov - http://forums.gwm-bg.com/topic/870-впечатление-от-н6/?p=11970

 

Колега, успя ли да си подкараш obdII-то. Подариха ми едно и без проблеми се чифтосаха с телефона, но никаква стрелка не помръдва на дисплея, а ми се иска да поразгледам какво става с двигателя защото напоследък разходът ми не пада под 8л. - като 2/3 от движеието ми е извънградско и щадящо. При градското охладителната течност се загрява до работна температура (по даттчика от таблото) едва след като измина около 8 -10 км. Това е като за някой огромен радиатор или повреден термостат. При теб така ли прави?

Прочетох внимателно впечатленията ти от колата. За разлика от теб аз съм върл противник на екстрите по автомобилите, защото моето убеждение е, че колкото повече екстри има, толкова повече главоболия създават. Предишната ми кола (MB W202) беше дори без ел. стъкла, голям зор беше докато си я намерих такава, но 10 години си я карах с кеф и никакъв гаден номер не ми врътна. Сега като се метна на Големия Вол първата ми работа е да изключа от бутона SS системата. Някои екстри правят странни номера. Например на Н6 за около месец и половина ми изчезна дисплея. Таман посвикнах с камерата за обратното гледане и хоп - няма никой. Радиото си работи, превключва на ВТ, но дисплеят стои тъмен и трябва да гадаеш на каква функция от мултимедията си. Рисетването не дава никакъв резултат. Ходих до сервиза, чудиха се какво му е и решиха да го сменят. След няколко дни ми се обадиха да отида, защото от завода им изпратили някакъв по-специален чалъм за рисетване. В същия ден, още при първото стартирае на двигателя дисплеят оживя. През следващите няколко дни всеки момент го очаквах пак да изчезне, но да чукам на дърво си работи вече 3-ти месец. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Привет, колеги

Някой беше споменал, че си е поръчал гумени стелки за H6.

Може ли да дадете повече подробности дали отпред на шофьорското място прилягат добре и дали не се изместват лесно.

Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Да аз си купих от CRV прилягат добре и ДА приплъзват напред под педалите и е пълен ташак без извинение.

 

 

 

Привет, колеги

Някой беше споменал, че си е поръчал гумени стелки за H6.

Може ли да дадете повече подробности дали отпред на шофьорското място прилягат добре и дали не се изместват лесно.

Благодаря Ви предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само кодовете на грешките чете. Нищо друго не работи. Явно GW има някакъв собствен протокол който е извън всякакви стандарти.

 

 ? към пост 244 на g.genov - http://forums.gwm-bg.com/topic/870-впечатление-от-н6/?p=11970

 

Колега, успя ли да си подкараш obdII-то. Подариха ми едно и без проблеми се чифтосаха с телефона, но никаква стрелка не помръдва на дисплея, а ми се иска да поразгледам какво става с двигателя защото напоследък разходът ми не пада под 8л. - като 2/3 от движеието ми е извънградско и щадящо. При градското охладителната течност се загрява до работна температура (по даттчика от таблото) едва след като измина около 8 -10 км. Това е като за някой огромен радиатор или повреден термостат. При теб така ли прави?

Прочетох внимателно впечатленията ти от колата. За разлика от теб аз съм върл противник на екстрите по автомобилите, защото моето убеждение е, че колкото повече екстри има, толкова повече главоболия създават. Предишната ми кола (MB W202) беше дори без ел. стъкла, голям зор беше докато си я намерих такава, но 10 години си я карах с кеф и никакъв гаден номер не ми врътна. Сега като се метна на Големия Вол първата ми работа е да изключа от бутона SS системата. Някои екстри правят странни номера. Например на Н6 за около месец и половина ми изчезна дисплея. Таман посвикнах с камерата за обратното гледане и хоп - няма никой. Радиото си работи, превключва на ВТ, но дисплеят стои тъмен и трябва да гадаеш на каква функция от мултимедията си. Рисетването не дава никакъв резултат. Ходих до сервиза, чудиха се какво му е и решиха да го сменят. След няколко дни ми се обадиха да отида, защото от завода им изпратили някакъв по-специален чалъм за рисетване. В същия ден, още при първото стартирае на двигателя дисплеят оживя. През следващите няколко дни всеки момент го очаквах пак да изчезне, но да чукам на дърво си работи вече 3-ти месец. 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи в почивни дни, както казаха от Митвас на H6 дисплея на мултимедията не работи защото си почивал като нас.

Но по-забавното е, когато сутрин прекалено рано искаш да влезеш в автомобила а той спи и не може да се събуди и ти седиш като кияк до него.

А пък най-забавното и особено опасно при катастрофа е, когато колата реши, че е рано да си ходиш и не иска да отвори вратите за да излезеш.

 

Очаквам и неочакваното от тази кола. Вече не мога и да се ядосвам направо изпадам в истеричен смях :) :) :) :) :)

 

П.П.

Всичко това, както и свиренето на ремък и ролки на 7000км, свиренето на спирачките на 2000км, буксуването на съединителя на 5000км, отказа на ел. седалката да работи и куп други забавни неща са документирани с HD видео и звук.

 

П.П.2

Само миризмата на съединителя не можах да запиша за да го усетите :)

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А още по-забавно ми стана, когато от началството на Митвас ме посъветваха, че най-добре да я продам тази кола и да се оттърва от мъките за винаги.

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да аз си купих от CRV прилягат добре и ДА приплъзват напред под педалите и е пълен ташак без извинение.

Мерси за информацията колега, и моите от Бриколаж приплъзват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля да им залепя по една лента велкро отдолу за да залепва за тапицерията на пода.

Мерси за информацията колега, и моите от Бриколаж приплъзват.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Светлия салон е много красив но се цапа много :( и кожата не подлежи на никакво почистване с никакви препарати. Не знам каква е тая кожа. Даже се съмнявам дали е зацапано или вече износено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И при мен загрява бавно. Явно си е такъв двигателя. Зимата за да се стопля разчитам на топлите седалки :)

Мултимедията вече ми я смениха веднъж а сега май се налага да го направят вотри път. Не знам дали има смисъл да слагат същата защото явно е пълен шит.

Както казах още в първите ми мнения за този автомобил ... аз съм програмист и до колкото знам добри програмисти китайци няма! Софтуерно тази кола е пълен абсурд но иначе механично е здрава за сега.

Иначе за дисплея не бързай да се радваш. Моя огасна за първи път точно пред сервиза на митвас. Тогава тръгна сам след два три рестарта на колата ... няколко месеца нямаше проблеми и сега вече гасне и не тръгва без ресет с кламер в дупката за ресет. Да не говорим, че и дисплея е пълен ама пълен боклук на светло не се вижда нищо.

 

П.П.

От познати каращи служебни H6 също ми казаха, че им гаснат дисплеите и ги ресетват за да тръгнат. Явно това не е изолиран случай и е редно производителя да вземе мерки.

 

 

? към пост 244 на g.genov - http://forums.gwm-bg.com/topic/870-впечатление-от-н6/?p=11970

 

Колега, успя ли да си подкараш obdII-то. Подариха ми едно и без проблеми се чифтосаха с телефона, но никаква стрелка не помръдва на дисплея, а ми се иска да поразгледам какво става с двигателя защото напоследък разходът ми не пада под 8л. - като 2/3 от движеието ми е извънградско и щадящо. При градското охладителната течност се загрява до работна температура (по даттчика от таблото) едва след като измина около 8 -10 км. Това е като за някой огромен радиатор или повреден термостат. При теб така ли прави?

Прочетох внимателно впечатленията ти от колата. За разлика от теб аз съм върл противник на екстрите по автомобилите, защото моето убеждение е, че колкото повече екстри има, толкова повече главоболия създават. Предишната ми кола (MB W202) беше дори без ел. стъкла, голям зор беше докато си я намерих такава, но 10 години си я карах с кеф и никакъв гаден номер не ми врътна. Сега като се метна на Големия Вол първата ми работа е да изключа от бутона SS системата. Някои екстри правят странни номера. Например на Н6 за около месец и половина ми изчезна дисплея. Таман посвикнах с камерата за обратното гледане и хоп - няма никой. Радиото си работи, превключва на ВТ, но дисплеят стои тъмен и трябва да гадаеш на каква функция от мултимедията си. Рисетването не дава никакъв резултат. Ходих до сервиза, чудиха се какво му е и решиха да го сменят. След няколко дни ми се обадиха да отида, защото от завода им изпратили някакъв по-специален чалъм за рисетване. В същия ден, още при първото стартирае на двигателя дисплеят оживя. През следващите няколко дни всеки момент го очаквах пак да изчезне, но да чукам на дърво си работи вече 3-ти месец.

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И въобще не се заблуждавайте, че тези автомобили се произвеждат в България и още по-малко, че има части на склад :D Чувам ли смях в залата?

 

Също така се надявам Litex Motors да си дават сметка, че проблема с неотварянето и неотключването на вратите при огасване на двигателя ако се случи при катастрофа е изключително опасно. А до колкото знам колата трябва да има и такава екстра при катастрофа да се отключват вратите. Дано не ми се налага никога да разбирам дали ще се отключи или не! Надявам се поне аербеците да работят и да не са, като дисплея. Дано и това не ми се налага да разбирам.

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ужас колега, съжалявам за проблемите ти. Излизам че колата е пълен боклук. Има ли въобще нещо, което ти допада ?
Аз мислех много да сменя моята ц10 с H2, но ти крайно ме караш да се замислям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До колкото става ясно от "премеждията" на колегата @g.genov софтуера е пълен боклук и тук просто няма как да не си зададем въпроса : Какво , аджеба , дремат т.н. "производители" от Литекс Моторс , че не си направят собствена версия за Европа ?! Едва ли софтуера е по сложен от този на един смартфон , а за тях се пишат версии за различните райони , правят се ъпдейти и фиксове и това за нещо дето струва 200-500$ , просто нямам думи ! Явно тук целта е не да се правят качествени автомобили , а качествено да се перат пари май !

   
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да напишеш софтуер не е толкова трудно ако знаеш какво правиш, или казано с други думи ако знаеш какво трябва да прави софтуера си свършил работата на 50%.

Механична част се краде лесно. Взимаш и размерите тестваш метала и си ти. Софтуер се краде трудно трябва да се мисли повечеко.

 

П.П.

И един виц от мен:

Отива собственик на Great Wall в оторизиран сервиз на марката и казва. Здравейте искам да си купя нови чистачки.

Отговарят му: Какви искате? Оригинални китайски или менте Bosch?

Редактирано от g.genov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Просто казано. Там където е крадено от други фирми фсичко е перфектно. Там където е трябвало да се помисли защото не може да се открадне ... пълна издънка.

А нещата, които са консуматив като накладки, съединител, ремъци, чистачки ... много зле. Дано да има по-качествени ментета за да не се налага да се подменят с оригинални китайски :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

няма страшно - части аналози -бол,ама това за моя Н5. Искрено се надявам при Н6 китайчетата да не са се правили на майстори, а да са откраднали отнякъде :laughing7: . При мен засега всичко работи перфектно, а не е като да не е бил в гадни условия. Камери, дисплеи - всичко работи! Държелив се оказа или имам невероятен късмет /за първи път ще е/. Само рестарта на медията, като паля след продължително време на контакт е налице, но това е бял кахър, а и вече свикнах и ми стана навик. Баси, какво нещо - колата да ти изгражда навици... :laughing4:  Но както и да е - хардуера е на ниво, а мен това ме интересува. На 60к.км нямам оплаквания. Следват ъпгрейди /те май вече започнаха/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...
  • 2 months later...

Привет, имам следният въпрос при смяна на гуми има ли някаква специфика заради датчиците за налягане, т.е. може ли да се извърши при всеки гумаджия или трябва да се използва само оторизиран сервиз?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...