st.videv

Всичко за съединителя на Ховер H5

24 posts in this topic

точно това имах предвид като писах в една от темите /забравих вече коя/, че не са налични къси предавки + един двигателен мост. При по-трудни терени, когато настилката дава достатъчно сцепление и реално няма нужда от втори двигателен мост, а само от ниска, но стабилна скорост, за да ползваш къси предавки задължително трябва да включиш и предния мост. Това пък ненужно натоварва трансмисията, особено при маневри на малки пространства. При добра настилка това упражнение е дори опасно - усеща се затормозяване работата на двигателя и "затягане" на трансмисията. Остава варианта с полусъединител, което пък износвало и така тънкия такъв...  Може би варианта на оправия е с ръчни хъбове на предните колела, ало са налични като производство, ама пък гаранцията...

   Ще гледаме колко ще издържи съединителя.  Впрочем някой да знае цена за нов комплект?

Мдааа преди 1 месец го смених - комплекта в сервиз на Греата и труда и 10 % отстъпка

 

Наистина колата върви по плавно и не буксува съединителя. :wav:

Edited by st.videv
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега Видев , това с двойното амбриране направо ме разби ?!  Доколкото си спомням , а помня доооста отдавна , двойното амбриране се правеше навремето при руските камиони и някои по стари модели коли , при които липсва синхронизатори в скоростната кутия , като цяло или на определени предавки , т.е. чрез двойното амбриране се синхронизират предавките . Как точно се щади съединителя не ми става ясно при положение , че при дв. амбриране се натиска съединителя два пъти повече ? Освен това при този начин се бави неимоверно много смяната на предавките ,навремето колите бяха с 3 скорости сега са по 5-6,  а бе мъка   . 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Веднага ти отговарям- Аз го правя ее някой път забравям все още особенно от 1 на 2, нооо ще свикна.. :wav:

Edited by st.videv
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз това го знам и навремето доста се практикуваше за запазване на не особенно качествените  скоростните  кутии и синхронизатори при култовите съветски марки най-вече Москвич . Щом не ти пречи лошо няма ,амбрирай , всъщност такъв джип си плаче за автоматик  , да ама не в БГ , за сега !

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ЕЕ човек се учи цял живот и ненаучен умира...Това амбриране е шоуто...Не случайно инженерите са го измислили, явно има защо.А автоматика???Карал съм, но не ми пасва някак си.Друго си е на бензина да усетиш оборотите и да превключиш..Въпрос на вкус.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

вярно е - въпрос на навик. И на мен не ми е по душа автомата, въпреки че доста приятели ми го хвалят. Малко повдига и експлоатационните разходи, а и е доста придирчив към теглене, продължително буксуване или по - сериозни натоварвания в безпътицата. Попитах за съединител комплект, защото започвам все по-често да излизам извън пътя, като всяка следваща разходка е малко по-хард от предната. Възелът, който ще се предаде първи, според мен е именно този. Досега не съм му усещал мириса, но има време, а и някъде по темите четох, че бил доста тънък. Колегата по-горе е прав - дори и тънък при правилно и щадящо ползване може би ще издържи доста, но пък и аз не зная до колко хард разходки ще се стигне :headbang:  Мерси за инфото.

 /...а да знаеш на кои модели на Митсубиши се монтира?/ :angel7::D

Със здраве!  :hello:

Edited by JI_GIT
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Руснаците са го измислили

Edited by st.videv
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Крестовины на рулевой кардан (только не убивайте) УАЗовские!   хахахаха - как да не го убие човек  :laughing7:

златни са братушките, а и ти - много полезна тема.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Те са велики инжери- ето ти пример има го-Сутринта се събуждам и решавам да сменям ангренажен ремък, не че съм го сменял, но ще опитам Следват 150 снимки. Е смяната е факт.....

Edited by st.videv
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Видев,какви са тез маисторе където ти промиват мозъка.Май някои го сърби главата, но отвътре и неможе да се почеше!Това са скорости със синхронизатори,какво печелиш освен да мачкаш педала двойно повече пъти.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Видев,какви са тез маисторе където ти промиват мозъка.Май някои го сърби главата, но отвътре и неможе да се почеше!Това са скорости със синхронизатори,какво печелиш освен да мачкаш педала двойно повече пъти.

ЕЕЕ ги си карай Гоуфу дето е 900 кила, кат си купиш жипка два пъти по тежка , тогава ще се научиш да мислиш.....

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

е-еее, днес гоуф, утре жип - хората порастват /понякога/ :laughing5:, или си купуват по-голям гоуф - ТУАРЕГ

Колега Видев,

относно съединителя, в главата ми остана въпроса дали този,който ще сложа /вероятно скоро/ да е с 25 или 50% по-силно притискане. По-дебело феродо не се предлага, така че ако може да се увеличи ресурса то това ще стане с увеличаване на притискателната сила. Вашият комплект за Ховър ли беше или подсилен. С щемпела на Митсубиши се предлагат комплекти с до 25% +. Другите са на други фирми / аз лично си харесах Ексиди +50% :angryfire: , макар че ще е втвърди доста превключването. Знаете ли каква е сумата за труд в цената която посочвате.

Мерси предварително!

Edited by Говедо
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Всичко е оригинално и с щемпела на Греат уал и Мицибуше и  предполатам, че е стандартен пакет.

Edited by st.videv
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега,слагай ексиди+50 задължително! Разликата в твърдоста на педала е незабележима

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

здравейте колеги имам проблем със съединителя или по точно когато превключвам на 1 скорост . когато превключвам ми я изплюва на свободна когато пак дам на 1 скорост пак връща на свободна. и така няколко пъти.. казаха ми  за синхронизатора може да прави проблем.. вие какво ще кажете по въпроса

благодаря предварително

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ще се разглобява скоростна кутия май... Има едно устройство "фиксатор", което при някои кутии е отделно и се монтира в основата на скоростния лост, а при някои е вкаран в кутията, като всяка предавка си има отделен такъв. Не съм запознат обаче, нашите кутии как са. Нивите го правеха това на 5-та и задна, но там беше поради несъосие на първичния и вторичния вал. Не вярвам при теб да е така.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги,
имали ли сте проблем с аксиалния лагер?
Мерси предварително.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега, аз имах проблем с феродовия диск и го смених само него, а ти можеш да смениш само лагера  и да прегледаш притискателния и феродовия и ако са в лошо състояние и тях да ги смениш, съединителя е за Мицубиши 4G69 има ги в магазините.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да посъбудим малко тая тема - някой слагал ли е подсилен комплект? Колко %подсилен, производител, цена... Белчо е вече на 95к км., 10-ина пъти съединителя е пален /щото е в браздата/ и вече започва да изпуска на 5-та, а вече и на 4-та скорост при повечко газ. Сдобих се с комплект +35% по мощност и +25% по въртящ момент. Снимки - като го поставя и видя дали всичко е наред. Засега в кутията изглежда доста лъскав, ама пусти му студ - нямам отопляем гараж...

Някой подсилвал ли е този агрегат?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравейте , някой може ли да посъветва от къде и каквъ съединител да си купя че моя нещо много започва да прибуксува ?

 

Ховър Н5 , 2.4 , 2009 г ???

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз използвам Евро 07 за  части.Излизат два вида "валео" с разлика в пружините и с две цени разбира се.Решаваш колко ти се дава и действаш.Идват на другия ден,но моя съвет е първо да разглобиш и да видиш кой модел е твоя и тогава да заръчваш.Аз ги поръчах предварително и се оказа че е било напразно.Който свалих е с износване един милиметър и работи перфектно,но понеже свалях кутията по друг повод смених съединителя,аксиалния и лагерчето на маховика без притискателя за да знам че съм минал от там.

Ако не го намериш свиркай - мисля ,че запазих опаковката , но мога да проверя по-късно.

Поздрави

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

На фирма ЕХIDE MBK 2030TF има го на цена 246 лева от Пажеро 2,4 оригинаелен японски с 35% повече притискане...2000 км карам вече с него..От фирма Косер  те са вносители. Цената е към 300 но на мен ми направиха отстъпка 18%....Със китайският искарах 60000 км...да видим с тоя....

Edited by Kan4o
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

По мое мнение Косарите не познават парите,но това е мое мнение.

Поставения от мен е Валео/корея или франция не си спомням/ с четири дебели пружини и беше на цена 120лв по спомени .

Имаше и със шест по-тънки по-евтин ,но другият беше като този който свалих и затова поставих него на принципа когато работи не променяш нищо.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 8.07.2017 г. at 9:04 PM, Kan4o said:

 

...Цената е за комплект, феродов диск, притискател и аксиален лагер....

 

DSC_0175.JPG

Edited by Kan4o
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now