Jump to content

"Неотзивчивост" на педала на газта при студено палене


poroinik

Recommended Posts

Ще го видим следващата седмица като я закарам в сервиза. Звучи (а и върви) сякаш не всички цилиндри си вършат работата както трябва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

На този ли технически преглед (на 30 000 км.) се сменят свещи?

Ако е така, след смяната много е възможно проблема да не се прояви (мнение на лайк карал и други коли на газ).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега си взех колата. Хората от сервиза казаха, че трябва да се направи реглаж на клапаните. След смяната на масло, свещи и т.н. си е все същото - пука, трака и чука като е студена... Мисля в понеделник да я оставя за клапаните... Даже съжалих, че си я взех сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам и при мен подобно явление. При запалване на двигателя, пали добре, не трябва да върти повече или да давам газ. Още като е на бензин, тръгвам до 10 сек. например, докато си закопчая колан и се огледам нормални неща и първоначало потегля добре. След малко трябва да спра за да се включа на по-главна улица и започва да прекъсва, потегля но на тласъци. Това не продължава дълго. Още докато е на бензин до 1 мин си влиза в релси. След като мине на газ всичко си е ток и жици.

 

Ще бъдат информирани Литекс и от мен за подобен проблем, другата седмица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега си взех колата. Хората от сервиза казаха, че трябва да се направи реглаж на клапаните. След смяната на масло, свещи и т.н. си е все същото - пука, трака и чука като е студена... Мисля в понеделник да я оставя за клапаните... Даже съжалих, че си я взех сега.

 

Ами явно ще минеш по моя път. Аз я карах преди време заради това, че колата се тресеше докато беше студен двигателя. След настройка в Митвас с присъствието на Литекс Моторс нещата сега са добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Забелязвам и при мен подобно явление. При запалване на двигателя, пали добре, не трябва да върти повече или да давам газ. Още като е на бензин, тръгвам до 10 сек. например, докато си закопчая колан и се огледам нормални неща и първоначало потегля добре. След малко трябва да спра за да се включа на по-главна улица и започва да прекъсва, потегля но на тласъци. Това не продължава дълго. Още докато е на бензин до 1 мин си влиза в релси. След като мине на газ всичко си е ток и жици.

 

Ще бъдат информирани Литекс и от мен за подобен проблем, другата седмица.

 

Добре дошъл в клуба, Ванка. При мен така започна докато не се стигна до сегашната ситуация с детонациите и това, че гасне на газ докато е студена. Отивай докато е време :)

 

Иначе реглажа на клапаните казаха, че може да стане по всяко време (предполагам вече не искат да са там хората от ЛМ), само че трябва да им оставя колата за два дена... Не е проблем, де :) 

 

П.С. Утре пак съм в Митвас :) Бойко, слагай чайника :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

off: Като се замисля, много добре се познаваме с хората по сервизите ............ Това сега добре ли е или не ?! Явно хората са добронамерени, но тези срещи са малко със смесени чувства .....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет и от мен.

Извинявам се за лаическия въпрос но двигателя на Voleex не е ли VVT ? Поне това е написано отзад на автомобила.

Поглеждайки в Уикипедия пише: The VVT system is a 2-stage hydraulically controlled cam phasing system.

От гореописаното оставам с впечатление че двигателя е с хидравлични повдигачи и че регулиране на клапаните въобще не е необходомо.

Така ли е ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прав си, Ванка. Прекалено добре се познаваме с хората в сервизите.

Г-н Фен, не се чувствам компетентен да взема отношение по въпроса ви. Може би някой друг или гугъл ще помогне...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера си взех колата от сервиза. Днес успях да я покарам студена и засега изглежда чудесно. Няма ги симптомите на придърпване, гаснене на газ и т.н. Забелязвам също, че оборотите са много стабилни и не играят. Минаването от бензин на газ и обратно е неусетно почти. Доволен!

 

Поука за всички с моите симптоми - вървете на реглаж.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ъпдейт: странното поведение сутрин все още го има, макар и по-слабо изразено (не гърми). Няма мощност като натисна педала на газта и светва чек енджин за 10-на секунди(после изгасва). Преди не ми беше светвал чек енджин. След празниците ще видя какво ще правя (е, какво да правя - ще я водя пак при доктора)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям напълно казаното от st.videv  :occasion14: При мен газаджиите ми казаха да карам 10-20% от километрите на бензин, а после и майсторите на колата ми го препоръчаха същото, за да се избегнат точно споменатите проблеми. И разбира се от известно време почнах да зареждам от скъпия бензин (на ЕКО 100 кинитрон), защото вече смених 2 бензинови помпи за 2 години...

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само да попитам. Не е ли точно това идеята на течната фаза на всеки 5-ти такт да се впръсква бензин и затова няма чисто каране на газ при нас? Доколкото схванах това беше споменавано като голям плюс. Или аз нещо съм се объркал?!   :dontknow:

 

Официално е обявено консумация от 2 литра на 100 км бензин, при каране на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е от компетенцията на Литекс. Мойте инжекциони са обикновенни. Моя газаджия е против течната фаза поради хиляди причини...пък и май нещо не се наложи в световен мащаб.Благодаря за вниманието.

Редактирано от st.videv
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

st.videv и аз като си слагах ГИ и на мен така ми казаха въпреки че губя гаранцията .вече 32000 карам на газ и никакъв проблем няма

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята на тази течна фаза е много хубава, но по-скоро проблемът е в настройката на газовата, което и при газов инжекцион все още го има в отделни сервизи. При правилна настройка газовата с течна фаза би трябвало да е почти перфектна, особено при цената, на която се предлага непрИмоционално. Но реално излиза, че има същите проблеми, даже и по-големи, спрямо един газов инжекцион, който е на цена 1000 лева (в момента и доста по-ниска, тъй като цените са паднали спрямо времето на първите GW с течна фаза).

 

Аз ползвам газов инжекцион от май 2011-та, до момента на писане на този пост на на около 43500км изминати на газ, отделно има и доста километри на бензин. Единственият реален проблем, който имах със самия ГИ, беше датчик за налягането - цена 55 лева, сменен гаранционно. Ефекта беше, че на газ колата придърпваше и направо искаше много плавно натискане на газта, за да ускори на равно до към 50-60км/ч. След ръчно преминаване на бензин и 5-10км проблемът се оправи и след преминаване на газ нямаше проблем още 10-15км. След това пак се почна, но този път спрях, тъй като имаше изкачване, а двулентовия път беше пълен с тир-ове. 5-10 минути на празен ход колата си светеше с чек енджина, оборотите играеха много сериозно, но после се оправи (или както казват майсторите - изчисти се грешката) и подаването на горивото беше нормализирано. Изкарах 150км на бензин и след това никакъв проблем с газта до свършване на бутилката и още на една бутилка - общо около 350-400км чисто на газ.

 

И след това спря да върви на газ. Изглежда компютърът на газовия инжекцион откри сериозен проблем и преминаваше автоматично на бензин, сякаш няма газ, а тъкмо бях заредил отново. След преглед в сервиза на газаджиите се установи този проблемен датчик.

 

За бензиновите помпи имам друг разказ, но той не касае газовите уредби :D Но само да кажа, че там наличието на газова ме спаси.........

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При нашите газови би трябвало да се впръсква бензин(до колкото знам на всеки 40 такта газ), съответно да не се задържа по дюзите.

 

А какво се получи вчера. Паля и тръгвам (студена) съответно светва чек енджин за 10 секунди, пак няма мощност, но освен това и през целия път (5-6км) играеха оборотите, двигателя тресеше на пресекулки през 2-3 секунди (повече на газ отколкото на бензин). Тя за тази 5-6 км си загря, тоест не е от температурата. След 3 часа паля - оборотите стабилни и на газ и на бензин. А сега ходи обяснявай на майсторите какво й има...

 

Относно добавката - не съм сигурен как стоят нещата с гаранцията, така че засега ще се въздържа да я ползвам.

 

И още нещо - след регулирането на клапаните колата стана с една идея по-шумна. Аз мислех, че ще е обратното.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Скъпите бензини имат подобни добавки, та сипвай от тях. Реално цената на 100км като разход ти се вдига някакви 10-20 стотинки, но като качество са доста по-добре от 95, който се продава. Усеща се и по двигателя, когато караш само на бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 year later...

Здравей @poroinik,

Темата е стара, но да те питам отстраниха ли проблема с оборотите, който имаше?

При мен се появи сходен проблем на газ колата си работи добре, но на бензин на празен ход оборотите играят.

Понякога при първо палене, точно когато минава на газ колата гасне.

След това няма повече проблеми.

Ще съм ти благодарен ако споделиш опит почти 2 години по късно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам същия проблем :). И то само когато сменя от  бенз на газ, губи обороти падат мн ниско и после няма проблем и то не виднаги./

Моето производство е кистайско.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...