Jump to content

Great Wall или Toyota


Recommended Posts

   Привет,

 

   Простете за драматичното заглавие с привкус на романтична конспирация ... Имам точен, ясен и мотивиран сбор от въпроси, на които се надявам да намеря точно толкова точни и  обосновани отговори.

 

   Малко предистория...

 

   Имам спешна нужда от кола, тъй като моята е за музей, превъртя километража няколко пъти и вече няма от къде да я подхвана, за да я ремонтирам... Мисля си за Voleex, понеже е нов, евтин, а и е български, което за мен е много приятно. Но! След като прочетох почти всички коментари във форума започнах да се притеснявам, защото прекалено често се срещат проблеми като:

1. Трудно затваряне на петата врата.

2. Шум в скоростната кутия (тук допълнително ме плаши смяната на маслото на 5000км, явно има напасване и стружки)

3. Шум в компресора на климатика

4. Проблем с уплътненията на петата врата

5. Пише, че се очакват нови трансмисии и двигатели за новите модели. - Това ясно показва, че си признават грешка при старите.

6. Често срещана нужда за затягане и смяна на планки, болтчета и други паразитни микро проблеми, които са белег за немарливост.

 

Въпроси:

1. В крайна сметка, скоростните кутии влизат ли в нормален работен режим, без затруднения при вкарване на предавките, без шумове итн.?

2. Някой направил ли е над 60/ 80 000 км. с Волекс и може ли да каже как намира износването?

3. Двигателите работят ли ритмично и наблюдава ли се разход на масло след 60/ 80 000 км. експлоатация?

4. Купето добре ли е уплътнено, има ли нередни шумове?

5. По кормилната уредба и спирачната система налагали ли са ви са ремонти преди да направите 60 / 80 000 км.?

6. Ако не карате Great Wall бихте ли си го купили, след придобиване на опита, който имате с Great Wall?

 

Благодаря Ви предварително за отговорите!

 

Поздрави: Дидо

Редактирано от electroinstrumenti.bg
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дидо,добре дошъл при нас и поздравления за продукта към който си се ориентирал.До сега мисля,че няма 60/80 000 км минати с волекс от някой форумен участник,но сега са на около 30К. Не могат да дадат мнение за дълговечността,тъй като практически не е минало много време,а и в нашата държава 10 000-15 000 км. на година са нормални,като в Германия примерно могат и за месец-два да се минат. За шумовете и трудното превключване на предавките е писано доста и всички,абсолютно всички казват,че проблема изчезва след смяната на маслото,а няма как на нови елементи да няма стружки и напасване.Няма как.На премиум марките,това нещо го прескачат,като ти разработват двигателя на стенд :) изобщо не трябва да те плаши смяната на 5000,нормална е. Общо взето след първото обслужване изчезват всички неприятни и натрапчиви проблеми (моето мнение се гради изцяло на форумните споделяния).За 5тата врата също казват,че са и намерили "колая". Щом пише,че се очакват нови трансмисии,това може да бъде само атестат,че хората работят и искат да се развиват,открили са проблем и искат да го решат. Сега вече идва друг въпрос,че на фона на останалите продукти в същия ценови клас,Волекс като съотношение цена/качество е много пред конкурентите си,в допълнение и богатия набор от екстри и глезотии го изстрелват напред. Стотици пъти и тук и в други форуми е разисквано как при редица топ производители има дори и повече проблеми при ЧИСТО нова кола. Машина е все пак,а и казват,че нашата сглобка била много качествена. Вчера дори разбрах,че вече слагали български масла при излизането от завода :) Има доста изписано тук при нас,има и доста хора,които на драго сърце ще ти обяснят в детайли.Лично мое мнение е,че няма да сбъркаш с избора си 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Хайде, не се пестете! 30 от Вас са прочели питанката ми, а само един отговори, за което му благодаря! Споделете впечатленията си от родната машина.Решил съм тази седмица да си взема МПС, но съм в дилема, между българската кола и румънската, принципно "дачия" не желая... Не искам да давам пари на румънци, но ... Поне всички има знаем качеството....

 

Споделете има ли истина в писанията из форума за виене, свирене и тн. Според Вас тази кола има ли потенциала да издържи 10г. без особени проблеми?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съгласявам с мнението на feikot. Най-преки впечатления освен от форума, може да получиш и от тест драйв. Моите изводи до момента от наблюдения, коментари и други са по-скоро положителни. Нормално е да има „дребни неща“, но и при най-големите се случва …:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, колега, гледам с електроинструменти се занимаваш... Как пък точно преди 20 минути купих една Хускварна 135 :) Можех да ти използвам магазина ;)

 

Сега по съществопо твоите въпроси:

1. В крайна сметка, скоростните кутии влизат ли в нормален работен режим, без затруднения при вкарване на предавките, без шумове итн.?

Като по масло. Без шум, без никакви проблеми.

2. Някой направил ли е над 60/ 80 000 км. с Волекс и може ли да каже как намира износването?

21000 съм

3. Двигателите работят ли ритмично и наблюдава ли се разход на масло след 60/ 80 000 км. експлоатация?

На свободна(и май само на бензин, но не съм сигурен) при мен понякога се наблюдават съвсем леки вибрации от двигателя. Но са незабележими за останалите (все пак си знам колата от бебе, всяка промяна я усещам). При подаване на газ всичко е чудесно.

4. Купето добре ли е уплътнено, има ли нередни шумове?

Шумоизолацията не й е най-добрата страна на колата. Над 100 км/ч вече си става шумничко. Иначе спрял на кръстовище не можеш да разбереш дали работи двигателя или не.

5. По кормилната уредба и спирачната система налагали ли са ви са ремонти преди да направите 60 / 80 000 км.?

Да, преди 1 седмица. Смениха ми гаранционно каре на кормилото. Симптоми - при вибрации с висока честота и не много висока скорост (примерно павета с 30-40 км/ч) се получаваше едно леко тропане във волана. И нали ми е гаранционна - бам в сервиза и го оправиха. Сега е като нова :)

6. Ако не карате Great Wall бихте ли си го купили, след придобиване на опита, който имате с Great Wall?

Да, бих си го купил. Сигурно Ц30 заради размера или пък (дано някой ден) Н6... Или пък Киа Сиид... или Дачия Лоджи. Аз на марки не робувам и каквото ми хареса(ако ми е по джоба) бих му се метнал.

 

Да обобщя.

Безпроблемна ли е колата? Не. Неприятно, но си излизат проблемчета. За мен тук е важно друго - 5 години пълна гаранция + много добър сервиз (Митвас). След още 3 години ще му мисля за надеждността на колата. Щеше да е супер да не се разваля, но аз съм си платил, за да не ме интересува 5 години това. После ще му мисля.

 

Така че седни на масата, нарежи си салата, сипи си една ракия и си определи какво търсиш, за какво ще го ползваш, кое е важно за теб. Всеки има приоритети и е нормално да сме на различни мнения. Каквото и да избереш за себе си  го направи така, че после да не съжаляваш. И си добре дошъл в този форум каквато и кола да имаш :)

 

П.С. Дай да сменим това заглавие, че звучи все едно в темата пише отговора на най-голямата загадка на вселената

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Болшинството проблеми по Волекса са по-скоро козметични (макар и да дразнят), отстраняват се гаранционно и веднага се забравят. :)

По двигател, трансмисия, ходова част за сега нямам забележки. Особено ме радва перфектната работа (без преувеличение) на спирачната система, явно задните дискови спирачки не са сложени случайно на Волекса. Всичко заедно осигурява пъргавина маневреност и управляемост, които правят шофирането на Волекса просто удоволствие.

Преди няколко дена разговарях с колегата, който кара Волекс-такси. Той вече е превалил безпроблемно 60000 км. и не крие задоволството си от избора на автомобил. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз карам джип на Great Wall и да ти кажа много съм доволен.Да бих си купил Волекс Ц10 или Ц30 но това е проект в бъдеще защото за сега още не съм го обмислил с моята половинка,но при съотношение цена качество е доста добра.Да ти кажа не бих си Купил Дачия,наскоро карах една и цялата беше в пластмаса,и само да вметна Волекаса има доста общо с Тойота Ярис.

П.П. Колата и жената са на късмет.Аз лично съветвам да вземеш Волекс Ц10 или Ц30 зависи кое ще ти хареса повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за отговорите! Много точни и ясни, точно каквито трябва да са, мерси! 

 

 

Преди малко ходих да гледам колата, изглежда добре, по-добре отколкото очаквах! Струва ми се, че 5 години ще ги изкара без проблем, добре е сглобена и има удобства... Само ме изненадаха с офертата и ме замислиха, с газовото стана 18 108 лева, вместо 17 000 лева. После започнаха с пусковите разходи, поискаха ми за регистрация около 300лв., а всички фирми за регистрация вземат по 80лв., уж имам възможност за данъчен кредит, да но ако си взема още една решетка за 192лв., сложиха ми едно каско ... Ок, но аз предпочитам друга компания, заради разлика в цената от около 20/25% :) ... В крайна сметка, хубава работа ама българска. Утре ще си пробвам късмета в TOYOTA. Не съм за 1000лв., ама най-мразя да ме цакат с топла бира.

 

Послепис: Дачия съм ги отписал! :) Мерси, за да си взема климатик към колата, трябва са си взема цял пакет с екстри. Вероятно това е готин търговски трик, но аз искам климатик, а не касетофон и лъскави кръгчета около ламелите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз си имам мнение по въпроса. Винаги вземам кола на 3-4 години и към 60-100 к км.След основен преглед във фирмен сервиз, до сега съм взел три така:Ситроен, Пежо и Греат уол-Хувър- нямам грешка Избягвам точно тези паразитни разходи и колата е разработена и показала дефекти- ако е имало. Но си нося отговорноста, без гаранция. Късмет. Джипката я взех на 59 к и 5 години , за сега след 7 хиляди км съм с прекрасни впечатление. Каско + гражданска за 700 лева. и т.н. екстри, които сам си избираш.Това е другата страна на медала.

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ст. Видев, истината е, че за 7к км няма значение дали си доволен или не. Ако не си доволен е показателно, но е прекалено малко, за да имаш реална представа за колата. Аз за 3 години вече гоня 75 хиляди с моят автомобил и знам, че както има дълги периоди без докосване на сервиз, така има и периоди с чести посещения, дори да е за глупости.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи- Админе ние в момента говорим за коли на Греат уол и според мен , твойта забележка е неумесна,.Аз говоря за него на човек, дето се интересува.Във форума на твоя автомобил или мотоциклет говори за него. Аз говоря за автомобил на марката, която ти не притежаваш. Тогава мнението ти е неуместно.Разсъждавай както искаш- изтъркай ме и окончателно ще разбера, че хората бягат от този форум, заради сравнението с други автомобили, които вие админите правите..Като си купиш Греат уол и навъртиш на него малките 7 хиляди км, ми се обади-0885960579 Станислав Видев

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

electroinstrumenti.bg, Колегите собственици на С10 са ти отговорили , но аз искам да те посъветвам да се опиташ да се пазариш за отстъпки при дилърите . Всички дилъри на всички марки имат минимум 3-5% толеранс надолу , а при някои нещата стават двуцифрени . Газовата уредба поради факта , че е "течна фаза" е доста скъпа и цената даже при Греат Уол се явява доста прилична . Ако няма да въртиш много километри годишно може спокойно да си я спестиш , ако пък километрите ще са повече то тя бързо ще се избие . 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз говоря като потребител на автомобил, абстрахирайки се от марката - била тя китайска, японска, немска или друга. 

 

Не бих се хвалил с това, че не съм имал проблем за 7000км, понеже когато взимам една кола, имам намерение да я карам над 100, за период по-малък от 5 години. А много добре знам, че както една кола не създава проблеми 7000км, може да започне да създава много проблеми от утре. Аз може да не карам Great Wall, но ти караш Great Wall, който няма 2 еднакви чарка с въпросния Voleex C10 в темата и имайки предвид с какви темпове се развива марката, това, че двете коли имат една емблема не мисля, че има значение.

 

Тук примерно колегата yavorphoto (който притежава 2 Волекса) е писал как единия го е оставил на пътя без очевидна причина на под 20к км, през които той също не е имал проблем:

http://forums.gwm-bg.com/topic/544-%D0%BE%D0%B1%D1%89%D0%B0-%D0%B7%D0%B0-voleex-off-topic-%D0%BE%D1%82-%D0%B4%D1%80%D1%83%D0%B3%D0%B8-%D1%82%D0%B5%D0%BC%D0%B8/page-5

 

Та така, просто не искам да подвеждаме хората с фенщина, не съм искал да те засегна. В крайна сметка според мен човека е по-важно да си купи дадена кола на база личния му избор и обективна преценка, а не защото много се кефим на това, което караме.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

st.videv ми то тук говорим за автомобил, който и ти не притежаваш... И със сигурност admin има повече навъртяни километри от теб на Волекс, защото му беше предоставен от Литекс за тест за няколко дни. И напълно съм съгласен с него, че за 7к километра единствено може да се прави реална оценка на интериор и качество на използваните за него материали. И това важи за всички автомобили, а не само за този, който кара Admin.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Привет Колеги,

 

   Благодаря Ви за информацията, помогнахте ми много! ... Вчера си пробвах късмета в TOYOTA и спечелих мега промоция  :icon_bounce: .

   Таксата за регистрация е по-ниска, застраховките са при по-изгоден брокер, алармата влиза в стандартното оборудване, подариха ми екстри (налична кола), сделката стана за около 30мин., има кафе на аванта :laughing7: , нямаше изненади с добавена стойност, общо взето персонала на TOYOTA  показа професионализъм, много съм доволен! Оказа се, че по-скъпата кола излиза по-евтино  :evil5:  В буквалния смисъл!

 

   Желая Ви много безаварийни километри! (И не спорете за колите, целта е да си помагаме, а не да се караме, избора и истината са субективни!)

 

Поздрави: Дидо

 

Послепис: Ако на някой му трябват електроинструменти, може да разчита на добра цена и подарък! Хора сме, трябва да си помагаме!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Привет,

 

   Благодаря колеги!

 

Подробностите са:

Модел: Aygo

Мотор: 1000см3 (три цилиндров)

Врати: 5

Цвят: червен

Гаранция: 160 000км. в това число и на въртящите се части!!!

Екстри: Марката е TOYOTA, климатик, аларма,,система за разпределяне на спирачното усилие, АБС, въздушни възглавници, някакви други (които не ме интересуват), музика,и тн.

Подаръци: втори комплект гуми (зимни), ключодържател, отстъпка...

Крайна цена: 15 500 с ДДС

Процедурата приключи за 30 мин.

 

    Айгото е по-нисък клас е от Волекса, но това не ме притеснява. Като седнах на шофьорското място на айгото, всичко ми се стори по-удобно. По-добре са организирани уредите, педалите и волана, някак си са по-на място... Дават й разход 4,4л./100км., ако прави 5/100 в града ще е повече от страхотно. Хареса ми, за нуждите ми е перфектна, ще паркирам много по-лесно, разхода е невероятно нисък, цената е трепач... Като влязох в салона и я познах   :male:  :sign17:  :female:  ... Нещо, като любов от пръв поглед. ...

   Няма как да не похваля и персонала на TOYOTA... посрещане, отношение - културна работа. В автосалона на "Грейт Уолл" са със самочувствие, все едно не са на работа, а са инвеститори в завода на "Грейт Уолл" .  Значи бях с 2500 лв. в себе си, ако мацката от "Грейт Уолл" си мълчеше повече и ме слушаше какво искам, а не ми обясняваше какво тя иска да ми продаде, щях да купя Волекса, но ...

   В "Дачия" ме изгубиха заради по-малко от 1000 лв. Ставаше въпрос за някакви лъскави работи по таблото, някакви халогени и още нещо, което дори не знам какво е. Аз не го исках, казах плащам климатика по ценовата Ви листа, сложете го на базовия. Казаха "Не", ОК - бършете праха на дачията си.

   В "Great Wall" ме изгубиха само заради това, че:

1. Искаха да ми продадат АГУ за 2200 лева (в дачия беше 1200лв.), просто не ми дадоха алтернатива - Пояснение: На пазара в България най-хубавите ГИ са по 800-1200лв. !!!

2. Нямаха отношение, ама никакво

3. Искаха ми 192 лева за една пластмасова решетка, която съм сигурен, че китайците от Great Wall са я заложили като стандартно оборудване!

 

... Абе сложили са толкова ненужни неща по тази кола, а алармата, която е задължителна при сключване на автокаско се продава отделно ....

 

Поздрави,

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с едно не съм съгласен - ГИ на Great Wall е с течна фаза, тоест няма изпарител, а директно се впръсква течна газ в цилиднъра и няма нищо общо с ГИ, което монтират по гаражите за 800-1200лв или това в Дачията. Модели с течна фаза за 2200 дори в газаджийница няма да намериш.

 

За всичко останало съм съгласен - наскоро и аз си купих ново МПС и беше точно защото ми показваха, че са благодарни, че мога да съм им клиент и ще се погрижат да ме направят щастлив. Отношението е болезнено важно и дребнавостта се забелязва от километри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

   Колега,

 

   Прав си! Съгласен съм със забежката и я приемам.

 

   Ще си позволя да отбележа, че цената на автомобила е 14 990 лева,  а на газовото е 2200, тоест 15% от стойността на автомобила е модерно газово. Тук въпроса се състои в това, дали цената е адекватна, съпоставима с цената на автомобила. Аз нямам претенции по отношение на цената на това газово, а по отношение на липсата на алтернатива. Аз съм клиентът, аз плащам, аз ще кажа какво искам. Има 1000 лицензирани сервиза на АГУ, ГИ и тн. и всички са 1000 пъти по-опитни от монтажниците на Great Wall, това че от Great Wall не са сключили втори договор за алтернативно АГУ, не въпрос на качество, а на натиск за изкопчване на още 2200лв. към цената на колата.

   Ще си позволя да отбележа, че когато инженерите на  "Тартарини". "Лавато", "БРЦ" и др. са правили газови устройства, инженера на това газово устройство на Great Wall е стоял на бордюра пред тях, чоплил е семки и е гледал как баща му мие семейната кола!

   Цялата хватка е, че ти дават кола на промоция, която уж е евтина, но понеже всички знаем цената на бензина и разхода на колата, газовото става задължително, това го знаят и от Great Wall и ти слагат едни 2200лв. Тоест за да караш тази кола с разход от 10 лева на 100км. трябва да доплатиш 2200лева. В TOYOTA ти дават по-скъпа кола (20 000 лева), обаче тя си гори 10 лева на 100км. на бензин, без АГУ.

   Като сметнеш газовото, алармата и липсата на алтернатива и при застраховката, цените на "Great Wall"  - "Voleex" и "TOYOTA" -  "Yaris" се изравняват, тоест Great Wall ти продават китайски експеримент, сглобен в Ловеч на цената на TOYOTA.

 

 

:occasion6:

 

   АЗ ОБИЧАМ БЪЛГАРИЯ, ИКОНОМИСТ СЪМ И ВИНАГИ СЕ СТАРАЯ ДА ПОДКРЕПЯМ БЪЛГАРСКОТО ПРОИЗВОДСТВО, но това тук се и "кънтри мурафет" . 

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само с една сериозна поправка,че газовата инсталация,която се слага на Грейт Уол,не е мислена и правена от описаните от теб псведо азиатски инженери,а е холандска.Ако не ме лъже паметта,марката беше VIalle,но в момента ми убягва.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега electroinstrumenti, не мога да разбера какъв е проблема, че ГИ струва 2200лв.? Както вече ти споделиха това е ГИ с течна фаза. Имаш 5 годишна гаранция, докато при ГИ за по 1000лв. малко ме съмнява да ти дават 5г. гаранция. Тази ГИ се избива за макс 30 000км. Аз моята почти я избих, като до 2-3 месеца със сигурност вече ще съм я избил. Това прави година и половина, за да я избия. След това само ще спестявам, без да избивам нищо още 3.5 години. За толкова време ще спестя поне 4000лв. Така излиза, че не давам 2200лв. за ГИ, а реално спестявам 4000лв. От любопитство при колко от марките е възможно да се сложи ГИ без да падне гаранцията, защото си мисля, че не са много марките които го предлагат? 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега електроинструменти, влез в сайта на Vialle и прочети малко за газовата и тогава ще си говорим. Това което казваш няма никаква връзка с реалността.

Второ - не мисля, че при която и да е друга марка ти дават да си избереш каква газова да сложиш (да не са луди).

Трето - не сравнявай разхода на еднолитровия двигател на Айгото с този на Волекса. Или ако го сравняваш поне го прави обективно - колко би харчило айгото със 130 по магистралата и колко волекса? Или я да видим като пуснеш климатика на едната и другата кола какво става...

Четвърто - никой не те кара да купуваш спортната решетка. Ако искаш си караш със стандартната.

Пето - аз си купих колата кеш и никой не ми е нареждал къде да си правя каското, ГО и т.н. Т.е. като искаш някой друг да я купи за теб(лизинг) се съобразяваш и с условията му. АКо не те кефи лизинга на Грейт уол можеш да си намериш лизингодател, който да те устройва. Е, тогава цената е 16000 лв.

Шесто - айде като сравняваш цени да го правиш за съпоставими модели - Волекс и Ярис. Волекса+газ+аларма = 18500 лв. Ярис 5 врати с подобен двигател =22131(промоция до края на месеца, иначе е 24к+).

 

Общо взето се вижда, че си изсмукал от пръстите си причините да не си купиш Волекса. Това е ОК за мен - ти си решаваш какво ти се кара, но доводите ти не са правилни. Или сравняваш несравними неща или изтъкваш като недостатъци на ГУ неща, които важат за всички други марки.

 

И името на марката е Грейт Уол (Great Wall). Не си мисли, че си много интересен като се подиграваш с него.

Редактирано от poroinik
грешно съм прочел за решетката
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво на това момче,успя да ни "нъвърти на малкия си пръст," нас "разбирачите" от форума, които най-чисто по детски се опитахме да му дадем съвет. Дано поне му плащат за кампанията срещу "Great Wall".Приятелю ще ти кажа две неща:

1. На твоя език- си си купил електрическа дрелка с мощност 150 вата и големина на патронника до 8 мм. Ако обстържиш  цилиндрично по голямо свредло и го сложиш ще завърти, ама мощност за пробиване на по-големи дупки не знам ще има ли? Натовари я с 4 човека- тя място за багаж няма и я пусни по магистралата.За нея  и четиримата трябва да сте високи най- много 1.60 м и тежки по 50 кила с мокри дрехи и пак ще ви е тясно.

2.Един виц от соца-Един мъж решил да закара една мацка сред природата и там на зелена поляна да се люби с нея.Речено сторено. Поискал от приятеля си колата му ЗАЗ/ с габарити като твоята- при соца, малките коли раждаха смях и вицове- това Трабант, ЗАЗ, Фиат 126Р / и оня му я дал. Пристигнали- гора, зелена поляна и казал на мадамата да разгъне одялото /само за него имало място в багажника/. Направило го момичето и даже се съблякло , ама гледа- нашия стои в колата- псува и рови в жабката.Отишла и го пита :Кво става? А той ядосано отговаря- търся в инструкцията за експлоатация- как се излиза с надървен ... от тая кола.

Приятелю- безаварийно каране и не я натискай и претоварвай много това , че е с 3 цилиндъра не е плюс, а голям минус.

Това ти казвам аз с "малкото км" зад гърба си- почнал от Трабант, като бях 50 кила и качващ се на все по големи коли.

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тъй като съм се объркал за решетката (мислех, че говори за спортна решетка, а то било за такава за модификация N1) влезнах в сайта на Тойота и какво да видя - при тях N1 струва 705 лв. Колегата се жалва колко несправедливо скъпо е това при Волекса (192 лв).

 

И пак казвам - нямам нищо против да си караш каквато кола искаш. В този форум сме се събрали широко скроени хора и се опитваме да сме максимално обективни и искрени (без излишна фенщина). Дано темата все пак помогне на някой, който реално обмисля избор между няколко коли и Волекс, защото ти явно си беше решил предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...