Jump to content

Нов собственик на Волекс


dursek

Recommended Posts

Колега не се притеснявай за това е тази гаранция,на баща мина едно служебно пежо му смениха цял двигател защото харчеше масло.И все пак това е нова кола,може да се случи при всяка марка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май почти няма Волекс без това тропане във волана, но пък го оправят в сервиза.

А относно главата, че проблема е станал в гаранция. Не го мисли толкова - всичко се случва, но ще го оправят. И да пишеш после как е :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взех колата , за сега всичко изглежда нормално и както преди. Беше спаднал пак антифриза долях и ще го следя. От сервиза не ми казаха нищо смислено за сервиза и защо се е стигнало до тук. "Гарай си и си настъпвай газта , имаш си гаранция"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е много странно да не ти кажат от къде се е губил антифриза,но колега ти все пак си го наблюдавай и оглеждай колата отдолу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което ми казаха е ,че от гарнитурата на мотора има теч. Не бяха подробни , казаха нещо от сорта ,че имало външна намеса , т.е. някой нещо е сменял/работил и от там е тръгнало , иначе нямало как да стане. Това не знам как да си го обясна , като никой не е пипал там. Или поне не ми е казвано.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам за случаи, където колата започва да меша масло с антифриз и да ги гори, та от там "изчезва" антифриза, но това за нула време съсипва двигателя и блокира. Убеди се, че антифриза наистина изтича от някъде, защото ако това е проблема е въпрос на време да избие някоя биела!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 months later...

От около 3 седмици колата не пали като хората, въртя ключа и  на таблото свети жълтия ключ. Чува се 'чък' и греда , все едно клемите са зацапани , прочистих ги но файда няма. Все едно не си разпознава ключа. Лошото е ,че вече съм го правил това с двата ключа и ето сега няколко месеца по-късно пак. Иначе колата пали когато иска. Схемата е ако не запали леко да я бутна и пали  веднага. В понеделник имам час в сервиза пък ще видим.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен имаше нещо подобно, "жълтият ключ" след подаване на контакт започва да мига и стартерът върти, обаче дотам... Като станеше така, трябваше да изчакам, докато спре да мига и тогава си пали нормално. Това, обаче, беше твърде неприятно, когато се случи на автомивката, или на ЖП прелез. Един ден, като стана така, се обадих в сервиза и дойдоха и за минута оправиха проблема. Доколкото разбрах, когато се натрупат грешки имобилайзерът престава да си разпознава ключа и като се нулира се възстановява. Един от случаите, когато може да се получи грешка при разпознаването е, когато много бързо се постави ключът и веднага се завърти на контакт и стартер. Хубаво било, да има поне 1-2 секунди пауза след поставянето на ключа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с бързото въртене на ключа ми го казаха и на мен днес в сервиза, ами явно и моя е натрупал грешки , оставил съм колата и чакам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Закона на Мърфи. След като 3седмици всеки ден ми правеше номера с незапалване , оставих колата 2дни и казаха ,че е палела многократно без проблеми . Взех я и след 3 дни пак ми направи същия номер :angryfire:

Поне откриха проблема при студено палене , ще ми направят регулаж на клапани или нещо подобно , само чакам одобрения от Литекс за гаранционен сервиз и чакам тази седмица да се обадят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Мъките с палането продължават. След като ми бе обяснено ,че паленето на колата става чрез натискане и на съединителя  - в главата ми стана тотална каша и се почувствах като полуидиот. Замислих се дали знаех това и колко често го правя при палене. Тръгнах си и наблегнах на това да паля и да натискам съединител. Всичко вървеше добре... до 3 ден когато и това не помогна. Обадих се пак в сервиза /митвас-дружба/ и дойде човек , закачи компютър , поигра си  , накрая запали и каза ,че е открил проблем в някакъв датчик. Ок колата отиде в сервиза , оправиха този и другия ми проблем при студено палене , оказа се че ми е време и за смяна на консумативи. бтв по книжка пише какво трябва да сменя ,но са ми сменили и трансмисионното масло , въпреки че миналата година го смених ,  а това уж трябва да се прави през година. Не е нещо кой знае какво едни към 60лв , но големия проблем е ,че пак не пали нормално. Случва се да пали от раз , но и някой път върта по 3-4 пъти и не иска. Забелязах на няколко пъти ,че пали когато задържа ключа в крайна фаза на въртене и след около 10сек. в това положение пали. Сега чакам пак да ме изостави някъде и пак да се обадя в сервиза и пак ходене по мъките :icon_pale:

Редактирано от dursek
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...