admin

Реален разход на гориво на Steed (дизел, газ, бензин)

13 posts in this topic

По подобие на темата за Hover (която бе доста успешна), пускам тема с натрупани статистики с разхода на гориво на Steed, на дизел, газ и бензин (двигателя е същия като този на Hover, размерите и теглото на пикапа също, така че за газ и бензин може да гледате статистиките за Hover) в системата, която разработвам, а именно http://www.carspending.com/ за която може да прочетете повече тук:

http://forums.gwm-bg...1-%d1%82%d0%be/

 

В тази тема искам да призова всички, които имат желанието да записват харчовете по колата си, да използват системата, за да се натрупа добра база данни от статистики и тя да е видима за всички. Със системата като цяло може да се правят реални, много точни статистики, а не да си чешем езиците "мойто гори 5/100, честна дума!". Ако се съберат повечко хора, използващи системата за всеки от моделите на Great Wall, ще напиша модул за форума, в който да се виждат най-популярните профили от CarSpending в каре отстрани, заедно с разход на 100км.

 

Явно тъй като Steed-а е работно добиче и се ползва повече за фирмени цели, за сега има само един Steed с достатъчно данни в системате. Искам да благодаря на собственика му за данните:

 

http://www.carspending.com/bg/vehicles/2303-great-wall-steed - badbull_, Дизел, 9.8л/100км на база 1 723 km прослед път

 

Системата скоро ще се развие още и ще може да споделяте там впечатленията си от дилърите, гаранционните сервизи и тн, анонимно, която информация ще видя също как мога да изкарам във форума. Ще е полезно новите потребители и бъдещи собственици да виждат кой дилър какво отношение показва към клиентите си, колко коректно и бързо работи в сервиза си и оставя собственика на колата щастлив.

 

Също така ви призовавам тук, на едно място, да обсъждате въпроси свързани с икономията на гориво на пикапите.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

здравейте колеги моя пикап е на газ и разхода ми е около 11.5-12 на сто със обикновен газов инжекцион

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

разход на газ монтиран в сервиз Митвас София,при покупката 12 - 14+ (като се кара със 140 по магистрала)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колега това е перфектен разход :) 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

обаче имам чувството че бутилката не се пълни винаги еднакво ...значи разхода отива до към 17 ((

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нормално е да не се пълни еднакво особенно сега лятото,тя си се разширява и затова е хубаво сутрин рано да я напълниш.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Клеги като си взех стиида от митвас до варна с 110-130 даде ми 10/100 разход на газ

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Нов стеед 5 дизел 2.0

 

Употреба от Декември 2015 до момента Февруари 2016 г или общо 6 600 км, разхода се върти около 9,5 лтр/100 км.

Като това е каране 75% магистрала (110 - 120 км/ч) и 25% кариера.

 

За сравнение, МАЗДА БТ50 при същият експлоатационен цикъл за периода 2011 - 2015 - 120 000 км дава същият разход.

 

И от тук идва моето питане защо има 6-та скорост, като 2,5 лтр на МАЗДА постига същият разход.

 

 

Поздрави!

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моето лично мнение е, че сравнението е малко неточно. GW е на 6 000 км и още се разработва докато Маздата вече е разработена, въпреки че за златните времена на един автомобил се водяъ около 60-80 000 км. Маздата си има още доста ресурс.

 

Моят GW Hover в началото даваше относително висок разход, но с времето се забеляза нарастване на икономичността. Ако се погледне статискиката в carspending, лесно може да се види тази закономерност.

 

Друго нещо което мога да кажа е, че големият двигател при оптимално използване винаги е по-икономичен. Например ако при същите условия вземем дизел 1,6 или 1,8 той би дал дори малко по-висок разход.

 

По въпроса има ли нужда от 6-та скорост .... мога само да кажа че на теория е по-добре да я има.

 

Въпросът ми хареса и затова съм си дал положителна оценка :)

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

... въпреки че за златните времена на един автомобил се водяъ около 60-80 000 км. 

 

Моят Волекс интересни златни времена кара (63 000 км). Предстои ми смяна на глава на двигателя + яко ръжда... За ръждата ме е срам да снимам и да ви покажа. За протокола - вече 2 пъти отстраняваха ръжда.

Edited by nmnikolov
1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей колега,каква е причината за такъв сериозен ремонт?доколкото знам това се случва при прегряване,прегорели клапани или леглата им,но дори тогава подлежи на ремонт ,а не на смяна.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ами не ми казаха причина, но аз подозирам прегряване. Направи ми впечатление, че през зимата на място и на свободна се включваше перката да охлажда и то при градуси около нулата и дори отрицателни.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колеги здравейте 

и аз да се оплача малко ,пикапа ми на 50000 км влезе за ремонт на двигателя протече целия ,взех си го от сервиза ,минах 4000 км и ми светна дадчика за масло :(

оказа се че двигателя си гори масалце и то много добре ,като стар руски зил ,другото което видях че од долу каросерията е тръгнала ръжда ,меката връзка на аспуха е скъсана и всички тампони са здали багажа вече ,амортисйорите са почнали да корозират ,което е страно за толкова км ., и да добава от филтрите за скоростната кутия хвърля масло ,от външния лагер на диференцияла с кардана изфвърля масло.

И почнах да се замислям вече аз лада нива ли си купих ?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now