Jump to content

В какъв етап е ?


feikot

Recommended Posts

Прав си админ, но идеята е че се очаква да има по-ниски от тия цени, например за кола без част от екстрите на внесените от китай, които са грейт едишън .... та, оттам и очакването за цени около 13-14к. т.е. по-ниски от промоционалните.

 

Все пак вече започва пряка и директна конкуренция с останалите в тоя клас, а те не са малко.

Редактирано от gwfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да админе, нека изчакаме да отвори врати. Но аз мисля че още не са свършили първите 200 промо бройки, но и да ги вдигнат цената пак ще е добра! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Заводът край Баховица заработи с обещания за 1 млрд. лв. китайски инвестиции

 

 

С изпълнение на родопски гайди, песента "Излел е Дельо хайдитун", обещания за 1 млрд. лв. китайски инвестиции до края на 2013 г. и изграждане в района на завод за автобуси от утвърден производител днес край ловешкото село Баховица отвори врати заводът за сглобяване на автомобили "Грейт уол".

 

"Да, всички сме доволни, че в България ще има производство на автомобили. Дошли са инвестиции от наши приятели. Говорили сме си с премиера на Китай и имам обещания за един милиард инвестиции до края на 2013 г.", каза при откриването на завода премиерът Бойко Борисов, без да уточни в каква валута ще са те. Той добави, че се радва, че оттук автомобили ще се изнасят за Европа, защото от всяка такава кола държавата ще печели.

 

"Няма как да не съм щастлив, че съм министър на икономиката в момент, когато се възобновява производството на автомобили в България. Благодаря ви за тази емоция", каза министърът на икономиката Трайчо Трайков. Той добави, че тази инвестиция ще даде допълнителен тласък на износа и изрази увереност, че няма да е последната от Китай.

 

Не случайно държавата даде 2.4 млн. лв. за шосето до този завод, надявам се, че тази прекрасна церемония струва по-малко, пошегува се министърът.

 

С дълбок поклон към премиера и задоволство от държавната подкрепа демонстрира отношението си към откриването на завода генералният директор на китайската "Грейт уол мотор" г-жа Ван Фън Йн. Тя подчерта, че България е изходната точка, от която компанията ще започне своето излизане към пазари в Европа.

 

На първо време произведените край Ловеч автомобили ще бъдат пуснати на пазарите в Македония, Албания, Черна гора и Сърбия. В България до края на годината представителствата ще са 20 при 17 сега.

 

Това е един от най-модерните автомобилни заводи в Европа, функционално е сред най-гъвкавите, увери изпълнителният директор на "Литекс моторс" Илия Терзиев. Той добави, че България за първи път произвежда автомобили, отговарящи на световните стандарти.

 

Терзиев допълни, че за първи път от много години в очите на работещите за местната и държавната администрация е видял пламък, като че ли правят нещо общо. "Администрацията работеше все едно е част от екипа на "Литекс моторс". Имаме уверенията, че в началото на производството ще получим цялата необходима подкрепа в рамките на европейското законодателство, която може да се окаже на местен производител", добави представителят на компанията.

 

Цялата инвестиция в проекта е 150-160 млн. лв., каза Терзиев. До момента са вложени 55 млн. лв., без да се броят дадените за земята. Завършен е първият етап, при който са изградени поточна линия за сглобяване, складове и административна сграда. До две години предстои пускането на заваръчен и бояджийски цех. С това ще приключи вторият етап от проекта. Третата фаза включва изграждането в района на Баховица на индустриален парк от производства, които да снабдяват с отделни компоненти фабриката за автомобили.

 

В съвсем скоро време ще бъде проведен ден на отворени врати за български и европейски производители на авточасти и аксесоари. Те ще могат да се запознаят с всички използвани детайли от сглобяваните тук модели, като само при компактния "Волекс С10" те са 968.

 

"Това ще е дълъг процес, защото всеки един детайл трябва да мине типово одобрение по европейските стандарти и да получи разрешение за вграждане от компанията "Грейт уол", каза изпълнителният директор на "Литекс моторс" Илия Терзиев. Той допълни, че реализацията на тази част от проекта зависи много от капацитета на производството.

 

Ангажираните за момента 120 служители са от цялата страна. Плановете са в завода да намерят работа около 2000 души, когато той заработи на пълен капацитет.

 

http://www.dnevnik.bg/biznes/2012/02/21/1771137_zavodut_krai_bahovica_zaraboti_s_obeshtaniia_za_1_mlrd/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заводът за автомобили край Ловеч бе официално открит

 

 

Българската мечта за производство на автомобили вече е факт, заяви днес Илия Терзиев - изпълнителен директор на завода за автомобили Great Wall край Ловеч.

 

Днес премиерът Бойко Борисов официално откри завода за производство на автомобили в ловешкото село Баховица.

 

Заедно с него лентата прерязаха собственикът на "Литекс" Гриша Ганчев и президентът и изпълнителен директор на Great Wall Motor Ван Фън Йн.

 

След официалното откриване пред публиката бе представен първият произведен в България автомобил на Great Wall - моделът Voleex C10.

 

Всички сме доволни, че в България ще има производство на автомобили, заяви Борисов.

Дошли са инвеститори, наши много добри приятели, спомням си разговора си с премиера на Китай, в който договорихме, в рамките на тази и другата година поне милиард китайски инвестиции да дойдат в България, каза още премиерът.

 

"Не мога да не се радвам, че и произведената тук продукция има лиценз за Европа. Защото на всеки изнесен автомобил държавата също печели. Затова тези инвеститори са добре дошли в България. Това, което от нас се искаше - да построим пътя и администрацията да помага бързо да става, сме го направили", посочи Борисов.

 

Илия Терзиев обясни, че изграждането на завода на "Литекс моторс" за производство на автомобилите Great Wall е завършило на първия си етап, което включва цех за финално сглобяване, административна сграда и цех за резервни части.

 

Заводът е разположен край Ловеч и обхваща 500 хил. кв. м площ. Новата фабрика разполага с най-съвременно оборудване за производство на автомобили и е една от най-модерните в Европа.

 

До момента са открити 120 работни места, като средната възраст на операторите е 19 години, а на инженерите - 25 години. В ръководния екип участват чуждестранни консултанти и мениджъри с дългогодишен опит в производството и продажбите на водещи световни автомобилни марки.

 

При пълен капацитет на завода от 50 хил. автомобила годишно в него се очаква да бъдат заети близо 2 000 човека.

 

Автомобилите, които ще се произвеждат край Ловеч са предназначени за националния и европейските пазари.

 

Само за 10 седмици в края на 2011 г. са продадени 200 автомобила.

 

http://www.vesti.bg/index.phtml?tid=40&oid=4582511

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв хубав празен склад :icon_cyclops_ani: , ще трябва да почакаме още до започване на реалното производство .

 

Вероятно, най-рано след средата на май. Не знам какво да мисля за логистиката на резервни части за автомобилите които

 

вече са на пазара, но дано не е най- лошото. Скоро ще се разбере, дано да изненадат всички приятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За това не си прав - както и на снимките се вижда, поточната линия си върви, макар че в момента там работят под 200 човека, въобще не се използва потенциала на завода, но има време - за сега правят коли само за балканите, които са по няколко хиляди бройки на година или 10 пъти по-малко от максимално достижимия капацитет при 2 работни смени и 2000 човека персонал.

 

В складовете имаше части още началото на декември, по време на тестовото производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ли ясно кога ще се преустанови тестовото производство и кога в завода ще се призвеждат коли за продажба?

 

Колко коли ще се сглобяват на месец с този производствен състав (120 - 200 души) и кога смятат да го увеличат?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стана ли ясно кога ще се преустанови тестовото производство и кога в завода ще се призвеждат коли за продажба?

 

Вече се произвеждат коли за продажба ;)

 

 

Колко коли ще се сглобяват на месец с този производствен състав (120 - 200 души) и кога смятат да го увеличат?

Предполагам, че зависи от поръчките....т.е. явно за сега повече персонал не им трябва ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко коли са сглобени за да се продадат до сега?

 

От ЛМ твърдят, че за 10 седмици са продали 200 МПС-та...другаде казват, че от ЛМ продават по 2 МПС-та на ден...,а в един вестник видях, че амбициите на Пловдивския дилър са да продава по 2 МПС-та на де ;)

 

Общо взето сам можеш да прецениш колко произвеждат, при положение, че външните им пазари са с нулеви продажби към този момент ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Нула , О . Геврек

 

http://news.ibox.bg/news/id_1763867795

 

Преди това - на пресконференция, Александър Крамб, който е директор на производството и на фабриката у нас, обяви, че 33 автомобила "Great wall" вече са произведени в завода.

 

Ако разгледате галерията ще ги видите отстрани на улицата до халето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Някой знае ли в момента дали се сглобяват някакви колици в момента? Или да речем утре 05.03.12г. дали ще се сглоби поне една, след като е открит завода вече?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Произвеждат Волекси, когато бях там на поточната линия имаше сума ти волекси на поточната линия. Най-много да са почнали и стийдове да сглобяват, но едва ли.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно тия с топоборудването волекси не са се изчерпали,щом вече доста време от началото на производството няма промяна в официалния им сайт.Някой има ли информация кога ще се предлагат волекси с 1.3 двигател примерно,кога ще работи конфигуратора на сайта, за да имаш възможност за избор на екстри?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе някой да има инфо за развитието на завода? съмнявам се някой от служителите да не чете форума и ако има желание да каже сглобяват ли се колици? в дилърската мрежа продават ли се сглобени тук коли? колко?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Четох в новините, че до 2-3 години се очаква да бъде готова фаза 2 от проекта с изграждането на заваръчен и бояджийски цехове и по този начин да се обособи пълен цикъл на производство.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...