Jump to content

Voleex C30 - стартова цена от 20 290лв от Август 2013


admin

Recommended Posts

  • Отговори 67
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Е как полезен товар 355 кг. ? Че това съм аз и двама мои дружки..

 

// offtopic: Вас може да ви брои за безполезен товар :D

 

1.9. "Максимален полезен товар, посочен от производителя"

Товарът, който се получава, като от масата по т. 1.8 се извади масата по 1.6 и масата на водача (т. 1.7).

 

Това е при маса на водача 75кг. Тоест според производителя можеш да сложиш 4ма човека по 90кг + водача, но внимавай колко пълниш багажника :) Но аз ще се изненадам ако успееш да събереш повече от 200кг хора на задната седалка и не само според производителя ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как да не събера повече от 200 кг. жива маса отзад :toothy12: от всичките ми заобиколни,нямам един,който да е под 100,да не кажа под 105...3ма правят 310кг средно,отпред още едно безполезно теле (обикновено той е отпред,че не се събира) 118 кг. и аз 108 и кво правим... това само безполезния,жив,сланинест товар...Той този едричкия,кара едно волво S40 и като се качим в неговата кола цялата започва да скърца :icon_bounce: да не говорим,ако качим и багажи + горивото,защото и то си е едни 50 кг обикновено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това се опитвам да кажа - C30 не е "голяма" кола. Аз в Акорд-а отзад едвам вкарвам 3ма по 100кг и не става за повече от 100км път (съсипват се от сбутване), какво говорим за Voleex-а. Ако смяташ да вкараш 3ма човека отзад в C30, по-добре сумата от теглото им да е до 200-240кг, иначе ще е много неприятно и за 3мата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

// offtopic: Вас може да ви брои за безполезен товар :D

......

Хахахахахахаха! Нали? ;)

По тази логика и собственото тегло на колата би трябвало да се брои като безполезен! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама колеги да не забравяме ,че колите малко или много са китайски, а повечето китайци са в нормите за тези коли.Не че няма и там яки .....

Редактирано от vodi6933
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 weeks later...

Безспорен факт в плюс на Пежо 301 е ГТО на пробег от 30 000 км или 1 година. Другите неща са надълго и широко коментирани вече. Към цента от 23,861 лв за Active ниво на оборудване + цвят металик = 24 410 лв. Не съм се задълбочавал да сравнявам опция по опция, но тази цена е за 1.6 бензин VTI със 115 к.с. Сравнено с математическа точност Пежото е една идея по-мощно от Волекса.

 

Така че надпреварата е доста сериозна.

 

P.S. Не съм наясно колко излиза ГТО в София Франс Ауто, така че ако смяната е по-скъпа това че пробега от двойно по-голям от този на GW може да излезе рекламен трик.

 

Другото нещо е гаранцията. При Пежо е 2+3 години. Не можаха да ми обяснят защо е 2+3, а не направо 5 години. Уж не се доплаща за удължената гаранция. Също така би трябвало да е пълна гаранцията в Пежо.

Редактирано от Ванката
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това че е 115 коня не е чак плюс, предвид данъка например. Не знам какво толкова всички се пехласват по тия коне, трябва да са достатъчни за съответното купе. А това с облсужването на 30000км не е за радост, е все пак се гарантира че ще искара гаранционните километри поне, за после на кой му дреме. Мен лично гаранция от 5г. не ме впечатлява понеже не бих си карал колата за "гаранционно" облсужване чак толкова дълго. Даже на моята едвам изтърпях 1г., при гаранция 2г. :toothy12: Но предвид колко скъпи са частите в някой нови коли то гаранцията си е вид допълнителен лизинг. :evil6:

Редактирано от curse_m
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм съгласен, че обслужването в оторизиран сервиз е кофти нещо. Човек си прави сметка когато реши да купува нова кола. Специално за GW цените са им доста порядъчни и ако отидеш при свестен майстор ще ти вземе малко по-малко, но порядъка е съшия. Признавам си че от доста време не съм ходил в гаражен сервиз, но все пак съм се нагледал на разбирачи майстори преди време.

 

Според мен не е никакъв проблем и GW да е на период за ГТО на 20 000 км, но така са сметнали за по-рентабилно все пак. Така задължително влизаш в сервиза преди да са изминали 12 месеца.

 

Относно конете, мен не ме впечатлява, но тук се опитваме да преценим съизмерими автомобили плюсове и минуси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като се запознах подробно с Пежо 301 / Ситроен С-Елизе мисля , че С30 няма шанс срещу модела на французите при тези цени . Както Ванката е писал по-горе за 23 861лв. 115 кс. бензин, за второ ниво където има серийно ESP и 4 въздушни възглавници и 25 817 лв. за най-високото с климатроник .

Вярно е , че тези коне в плюс докарват и по-висок данък , но за 21710лв. в това ниво има двигател от 72кс при маса на купето 980кг., тази цена вече е същата като на С30 само , че с много повече екстри и ESP .

Въпреки , че дизайна е субективно нещо все пак очевидно , че и по този показател французите са далеч напред , като добавим и известноста на марките извода не е в полза на С30 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега не съм съгласен, че обслужването в оторизиран сервиз е кофти нещо. Човек си прави сметка когато реши да купува нова кола. Специално за GW цените са им доста порядъчни и ако отидеш при свестен майстор ще ти вземе малко по-малко, но порядъка е съшия. Признавам си че от доста време не съм ходил в гаражен сервиз, но все пак съм се нагледал на разбирачи майстори преди време.

 

Според мен не е никакъв проблем и GW да е на период за ГТО на 20 000 км, но така са сметнали за по-рентабилно все пак. Така задължително влизаш в сервиза преди да са изминали 12 месеца.

 

Относно конете, мен не ме впечатлява, но тук се опитваме да преценим съизмерими автомобили плюсове и минуси.

 

Аз по сервизи не ходя. ;) А дори и да ида то е само за неща които искат по специално оборудване или по специални познания. ;)

Иначе съм съгласен че на пръв поглед нещата са в полза на Пежо 301.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За сервизите и аз не мога да се съглася. Моите наблюдения са че обслужванията като пари са на едни от най-ниските нива, ако не са и най-ниските. А и сервизите им са добри като цяло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспорен факт в плюс на Пежо 301 е ГТО на пробег от 30 000 км или 1 година. Другите неща са надълго и широко коментирани вече. Към цента от 23,861 лв за Active ниво на оборудване + цвят металик = 24 410 лв. Не съм се задълбочавал да сравнявам опция по опция, но тази цена е за 1.6 бензин VTI със 115 к.с. Сравнено с математическа точност Пежото е една идея по-мощно от Волекса.

 

Така че надпреварата е доста сериозна.

 

P.S. Не съм наясно колко излиза ГТО в София Франс Ауто, така че ако смяната е по-скъпа това че пробега от двойно по-голям от този на GW може да излезе рекламен трик.

 

Другото нещо е гаранцията. При Пежо е 2+3 години. Не можаха да ми обяснят защо е 2+3, а не направо 5 години. Уж не се доплаща за удължената гаранция. Също така би трябвало да е пълна гаранцията в Пежо.

 

Колега, цените на СФА за ГТО са около средните за София. С около 10-15% по- ниски от тези в сервизите на Опел и Ситроен. Цената много зависи от маслото, което сипват. За бензинови коли не мога да ти кажа цена, но за Партнер 1,9D без климатик - филтри, масло и работа е 180 лв. с ДДС. За 301 бензин с всички филтри, масло и работа не вярвам да е повече от 300-320 лв в най-лошия случай. До колкото знам този бензинов двигател е съвместна разработка с BMV и може тези 30 000 между ГТО да са си съвсем реални. ОТ СФА винаги се презастраховат за да не правят гаранционни ремонти, така че щом са дали 30000, значи на 100% са сигурни, че може да мине и 35000 между смяната на маслата. Друг е въпроса, че ако прескочиш годината или 30000 км ще си направят устата за отпадане на гаранцията. А гаранцията е 2+3 години, защото само за първите две години е пълна, а за следващите 3 е частична. Поне за някои от другите им по- бюджетни модели е така.

Редактирано от qass
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за подробната информация.

 

Изобщо не твърдя че е невероятно обслужването на 30 000 км, казвам го като плюс особено с новата информация за ориентировъчните цени на самото обслужване. Коментара ми беше по-скоро към не нужните 15 000 км за GW. Да и в Опел е 15к, но според мен може да са на 20к. Преди няколко години Рено си смениха границата от 15 стана на 20 к км.

 

Въобще офертата на Пежо си е оферта и то доста добра. Качеството на материалите определено е различно с това на другите модели от гамата на Пежо, но и цента е различна.

 

Смея да твърдя тъй като видях и С30 и Пежо 301, че пежото по ми хваща окото и вътре е по-приятно. Аз лично не бих си взел и двете коли защото са ми малки :) Просто се опитвам да ги погледна съвсем обективно като предложения.

 

Всеки един доставчик на коли ще ти каже, ако не си смениш маслото че ти отпада гаранцията. Има толеранс около 500-1000 км в зависимост от марката в които се позволява надминаване на километрите или в рамките на месеца, ако дата ти е в началото същия месец и я подминеш. И аз да съм и аз ще искам да се спазва сроковете и километрите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това за неспазването на условията по гаранцията е ясно, съвсем в реда на нещата. ;) Обаче аз е бих карал едно масло повече от 15000км на каква ще да е лека кола. Е, ако ще се кара до 100-150000км и после се продава тогава няма какво да ти пука... следващия да му мисли. :)

Ето ви едно материалче за размисъл:

http://www.autoreview.ru/_archive/section/detail.php?ELEMENT_ID=115136&SECTION_ID=4970

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте колеги, онзи ден като бях в сервиза на Грейт Ауто по повод проблема със шофьорското стъкло , докато чаках , в шоурума току що бяха докарали един С 30 и успях да хвърля едно око за 10-15 мин. Наистина е доста голям автомобил, от вътре - достатъчно широк както отпред, така и отзад. Багажник- огромен / преди карах едно Деу Нексия, което имаше същия багажник , а май и двигателят беше същият,/ за да стигнеш до дъното на багажника буквално трябва да влезеш в него. Изглежда беше "Топ" оборудване защото имаше и стъклен люк, кожен салон и кормило. Това което не ми хареса е сребристите облегалки на всички врати, Не е ясно и как със същия двигател като Волекса ще движи това доста по- голямо купе. Цената беше 25 х и нещо. Общото впечатление е добро ,със няколкото забележки от пръв поглед.

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Не е ясно и как със същия двигател като Волекса ще движи това доста по- голямо купе...

Според думите на един от отговорните другари от ЛМ по време на пловдивския панаир миналата година, C30 е с 15 килограма по-тежък от Волекса. Тоест няма проблем да я движи, но от друга страна рязко ми се уби интереса към най-новия "хит" на българския пазар.

Всъщност, възможно е да са използвали някакви нови космически технологии за олекотяване, та може и да не съм прав де.

Редактирано от garson
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То че ще го движи е ясно,но динамиката няма да я има никаква.Просто този модел с този двигател на тази цена ...скептично съм настроен .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По мои наблюдения, за Ц-10 двигателят е малко излишно мощен :),

От една страна това е приятно за малкото автомобилче, но може би за по-голям автомобил ще си бъде съвсем на мястото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Разликата в теглото на С10 и С30 действително е само 25кг. поне по данни на производителя . Всъщност като окачване и мотор всичко е еднакво , но все пак С30 има по-дълга база и удължения багажник на седан , интересно как само с 25 кг. отгоре са успели да го направят , но да не забравяме , че това са го постигнали японците при Тойота Корола 9-та генерация , която е донора на С30 , там килограмите са същите . Мисля , че този двигател е напълно достатъчен за тези 1125 кг. , не това е проблема обаче , а високата цена и очевидно остарялия дизайн . На тази цена очаквахме да се появи С50 примерно .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За двигателя и аз съм съгласен, че ще си е на място, пък за цената предполага се, че ще има доста екстри в оборудването, което за мен я прави прилична за колата подобен клас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пазарът ще покаже най-добре дали има място тази кола в България.Но определено оптимистите ,които очакваха евтини коли ще останат разочаровани.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Е, да цената е ненормално висока. Да, цената е ненормално висока за този автомобил който е правен изцяло за азиатския пазар (китайския). Покарайте автомобилите с който го сравнявате а и най вече с30 и ще разберете много за този автомобил за дребни китайчета високи до 1.65м. За сравнение логан в най скъпият си вариант дизел с допълнителни екстри за 3000лв. излиза 24 000лв., а с30 с агу и металик е 26 000лв.

А 301 1,6 vti allure 25 820лв. на тези цени няма да го бъде. И за такси не става защото няма оргинален жълт цвят

ето цени на с30 , логан и 301

Редактирано от chicho50
обидни квалификации
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...