Jump to content

Колите от Ловеч през 2013 година


bobonikolov

Recommended Posts

Ето на какво попадам аз от вчера по медиите :

 

Колите от Ловеч през 2013 година

 

Идват три нови модела и чисто нов турбо-бензинов двигател

Трите модела на китайската марка Great Wall, които от почти година се сглобяват в Ловеч, ще получат подкрепление. Още от догодина Литекс Моторс ще попълни гамата с три нови модела, като освен това ще предложи нов двигател и нови трансмисии.

 

По време на специално събитие снощи беше потвърдено, че през 2013 година в шоурумите на Great Wall освен компактния Voleex С10, кросовъра Hover H5 и пикапа Steed 5 ще присъстват Voleex C20R, Voleex C30 и Hover H6.

great_wall_volex_c20r.jpg

Voleex C20R

 

Voleex C20R е компактен модел от сегмент В, който има почти аналогични размери с познатия Voleex С10. Voleex C30 представлява седан от сегмент С, а Hover H6 е ново SUV със средни размери.

 

Voleex C20R се отличава с по-изразителен дизайн, като ще разполага с техниката на С10 - 1.5-литров бензинов двигател (97 к.с.), 5-степенна механична скоростна кутия и фабрична газова уредба.

gwallc3008(1).jpg

Voleex C30

 

Седанът Voleex C30 ще разполага със същия двигател и трансмисия, но обещава по-просторен салон, благодарение на размерите си - 4452 мм дължина, 1705 мм широчина, 1480 мм височина и 2610 мм междуосно разстояние.

1.jpg

Hover H6

 

Новото SUV има почти аналогични размери с познатия Hover H5, но ще се отличава с два нови турбо-двигателя - дизелов и бензинов. Дизеловото предложение е познато от пикапа Steed 5, докато бензиновият турбо-агрегат е напълно нов. Той има обем от 1.5 литра и генерира 150 к.с., покривайки нормите на Евро5. При този модел - Hover H6, ще се появят и две нови трансмисии - ръчна и автоматична с шест предавки. Първата вече се предлага при пикапа, а втората ще бъде налична "при високо търсене на пазара".

 

Hover H6 ще се сглобява в Ловеч още от 2013 година, а Voleex C20R и Voleex C30 се очаква да се качат на поточните линии на завода малко по-късно.

2.jpg

Hover H6

 

Също през 2013 година ще видим модернизация на моделите Steed 5 и Hover H5, за която обаче все още не знае нищо. През 2014 година очакваме нов пикап, който към момента носи името "Проект К6", а за 2015 година са предвидени пазарните премиери на луксозния SUV Hover H7 и хечбек версията на седана Voleex C30.

great-wall-hover-h7-1.jpg

Hover H7

 

Що се отнася да пазарите, на които Литекс Моторс ще предлага марката Great Wall, там също предстои офанзива. Към момента представителства има в България и Македония, но през 2013 година такива трябва да заработят в Сърбия, Румъния, Гърция, Албания, Черна Гора, Босна и Херцеговина, Унгария, Словения, Словакия и Чехия.

 

Снимки: GWM

 

Тази статия е от automedia.bg

Подобна е и статията от fakti.bg

Изпратил съм запитване до Литекс Моторс дали има нещо вярно в написаното, защото инфото е меко казано странно в някои отношения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази статия съм я чел. Само на мен ли ми прави впечатление, че се повтаря на всякъде информацията за Н5?

Първо не се сглобява в България.

Второ няма какво да се продава вече от този модел. Дори от сайта ги махнаха. Хубаво е да твърдиш, че предлагаш много модели, но нека да е актуална информацията. Ако пожелая да си закупя втори Н5 дали ще мога?! Така както е представено все едно мога да си поръчам каквото си пожелая.

 

Нека направят на сайта една секция с информация за всички модели които са предлагали, а в друга да е актуалната.

 

И още нещо. Вече на няколко места се показаха новите модели на GW (Пловдивски панаир и вече и в отделните дилъри), но къде е официалната информация на сайта?

Четем неща по специализираните сайтове за автомобили и някои неща като цяло не са много ясни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази статия съм я чел. Само на мен ли ми прави впечатление, че се повтаря на всякъде информацията за Н5?

Първо не се сглобява в България.

Второ няма какво да се продава вече от този модел. Дори от сайта ги махнаха. Хубаво е да твърдиш, че предлагаш много модели, но нека да е актуална информацията. Ако пожелая да си закупя втори Н5 дали ще мога?! Така както е представено все едно мога да си поръчам каквото си пожелая.

 

Нека направят на сайта една секция с информация за всички модели които са предлагали, а в друга да е актуалната.

 

И още нещо. Вече на няколко места се показаха новите модели на GW (Пловдивски панаир и вече и в отделните дилъри), но къде е официалната информация на сайта?

Четем неща по специализираните сайтове за автомобили и някои неща като цяло не са много ясни.

 

И аз си задавах подобни въпроси ... ама вече спирам да си ги задавам че май някои се дразнят от този факт. Спирам и да мисля вече. Ще взема да спра и да дишам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз знам, че Н5 няма да се произвежда повече, но за да се убедя в това, което е написано по медиите ( а то е написано в един и същи текст на доста места) съм изпратил запитване до един от дилърите на Грейт Уол за да попитам кое е истина в статията и кое не. Отговор от него все още нямам, Междувременно докато чакам отговора му разбрах от съфорумците, които са били на дните на отворени врати в Митвас, че ще се предлагат за момента само Н6 и Ц30, а Ц20Р няма да се пуска за сега на пазара. Явно в тази статия една част от информацията е съчинена. Наистина е хубаво от Литекс Моторс да излязат с едно официално съобщение на собствения си сайт, в което да се упомене кои модели ще се пускат на пазара следващата година и ориентировъчно кога.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярвам че официално ще се предлагат и трите модела. Реално върху какво ще се натисне да се продава е друга работа.

Всяка търговска фирма си има своите съображения.

Като пример мога да дам с веригите за черна и бяла техника. Предлагат ти 10 марки, но за 2-3 са им по-изгодни и реално другите нямат и продажби.

Така че С20 може да го предлагат официално, но ако не смятат че е рентабилно няма да го промотират достатъчно въпрос на политика.

Първоначално и аз реагирах негативно срещу това нещо, но какво да се прави това си е отделен бизнес със своите специфики.

 

Ако разбирах много от продажба на коли щях да го работя това нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След точно една година ще имаме отговори на тези въпроси :) и най-вече статистиката за реалните продажби ще говори сама за себе си.

Дано да е положителна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако С20R се предлага във варианта 4Х4 цената , която се подхвърля би била добра , но ако ще е 2Х4 , само за един по-спортен вид и увеличен клиренс да се дават няколко хил. лева отгоре на С10 не си заслужава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се предлага с 4x4. Единствената 4x4 версия, която е показвана бе на едно изложение и бе с part-time система. Безумно е да предложат такава кола с part-time през 2012 - единственият вариант е някакъв халдекс, за който потребителя дори не му трябва да знае. Но за сега и в Китай не се предлага с 4х4, забравете у нас да го пуснат така :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тогава откъде ще дойде тази огромна разлика м/у С10 и С20R в цената ? При Дачия Сандеро Stepway (който е нещо като С20R) и високо ниво на Сандеро Laureate е даже с 500лв.по евтин и с 1500лв по-скъп от средното Ambiance . И при другите марки тези спортни варианти нямат чак такива разлики .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не питай мен. Аз очаквах малка разлика между 3те модела по начало. Примерно Voleex C10 за топ ниво = 16 000лв, C20R 17-18 000лв, C30 20-22 000лв (като тук топ нивото да има кожен салон, централна конзола с цветен дисплей и навигация, мулти волан, подгрев на седалки, CVT автомат).

 

Интересно какво става и с "опцията" ESP, която не е ли вече "задължително" според ЕС?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

То е интересно и какво става с 1,3 двигателя при Ц10. Въобще много "интересни" неща около ЛМ.

(п.с. всички срещания на думата "интересно" могат да се заменят с "неясно")

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип имаше излязла информация, че ще е с дизелов двигател за да влезне в Евро 5. Сегашния бензин няма никакъв начин да бъде регистриран. Имало е уговорка вече внесените да се регистрират като Евро 4 (в моя талон го пише), но за новите това не важи.

 

Така че да видим ще го има ли Н5 с нов двигател или не. Във визията едва ли да има промяна, но не е изключено.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече има цени!

 

C30 от 20 290лв

H6 от 36 990лв

 

Наистина заради Евро нормите, няма как да е със стария двигател (h5). Вероятно ще го пуснат с новия дизел (има такава версия в Китай). Не знам дали ще има нова версия с бензин - възможно е да го пуснат с турбо-бензините, които показаха, но ми се струва малко вероятно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи ще предлагат Н5 и Н6 едновременно. Това е добра новина. Дано спазят датите, че ЛМ имат малко проблем с календара :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

H6 обаче е "от Август 2013". H5 и C3 са "от Май 2013". Поне информацията е официална - вероятно направо ще са бройки произведени в Баховица.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май 2013, а не 2012, Митко :) А дали август или май няма значение. Важното е, че потребителя ще може да избира между Н5 и Н6. Много пъти сме коментирали колко различни са като коли и че е хубаво и двете да се предлагат едновременно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е ли вече дошло времето да има отделна тема за волекс ц30?

 

Време е :)

 

Май 2013, а не 2012, Митко :) А дали август или май няма значение. Важното е, че подтребителя ще може да избира между Н5 и Н6. Много пъти сме коментирали колко различни са като коли и че е хубаво и двете да се предлагат едновременно.

 

2013, разбира се, поправих се (не е била нарочна грешката). Хубаво е, че ще ги има H5 и H6 едновременно, няма спор, изпълняват различни функции :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А дали новия двигател на Н5 няма да е ето този:

http://www.youtube.com/watch?v=-LyUC7TGlZ4

Жалко, че не мога да разбера китаеца какво казва :-D

Иначе в сайта на Литекс Моторс пише и Стийда да се чака с нов бензинов двигател и вече версията със сегашния не се предлага май.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...