Jump to content

Great Wall Voleex C10 - такси


ivelin69

Recommended Posts

Здравейте, имам следния въпрос, възможно ли е закупуването на лизинг на въпросният автомобил с цел таксиметрова дейност и предлага ли се автомобила в жълт цвят?

Благодаря за вниманието!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-добре се обърни към дилър на марката. Те най-добре биха ти отговорили на тези въпроси. Принципно в цветовете не фигурира жълт цвят. Проблема е и че тук нищо не се боядисва, а идват вече боядисани от Китай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако някой дилър все пак чете темата нека да даде отговор. Или направо да се хвърлям на изпитаните марки Aveo или Sandero? Там няма проблем да се закупят автомобили с цел таксиметрова дейност, но не е лошо и Литекс Моторс да развият тази пазарна ниша...

Редактирано от ivelin69
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това не е ли малко несериозно? Задаваш въпрос към дилър във форум,вместо да се обърнеш към представителство на марката?Там най-точно ще те информират за възможностите на волекса за таксиметрова дейност.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, имам следния въпрос, възможно ли е закупуването на лизинг на въпросният автомобил с цел таксиметрова дейност и предлага ли се автомобила в жълт цвят?

Благодаря за вниманието!

 

Тука има контакти на дилари, обърнисе към този който ти е най-близо. http://www.greatwall.bg/dilari.html

Редактирано от бат'Бойко
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се обърна и към дилър, когато му дойде времето, (когато събера 3500 + лв. за първоначална вноска + 1500+ лв. за оборудването на автомобила като таксиметров) все още ми е рано, но самият факт, че автомобила не се предлага в жълт цвят говори достатъчно красноречиво за ситуацията. Някой от вас би ли си представил как се пребоядисва ЧИСТО НОВ автомобил? За мен това е кощунство! И пиша тук с цел такава, някой от дилърите ( надявам се и те да четат тук, с цел "да сверяват часовника") да го прочете това и да се замисли, че има и такива хора които искат да развиват и такава дейност с тия автомобили. (предполагам, че не съм аз единствения). Иначе другото го знаем има и Дачии и Шевролети...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 27 март ivand911 е писал в тема ''ВИДЯХ ГРЕЙТ ЛОУ''. Че е видял такси Волекс в Русе, как точно е станало на такси не знам. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ще се обърна и към дилър, когато му дойде времето, (когато събера 3500 + лв. за първоначална вноска + 1500+ лв. за оборудването на автомобила като таксиметров) все още ми е рано, но самият факт, че автомобила не се предлага в жълт цвят говори достатъчно красноречиво за ситуацията. Някой от вас би ли си представил как се пребоядисва ЧИСТО НОВ автомобил? За мен това е кощунство! И пиша тук с цел такава, някой от дилърите ( надявам се и те да четат тук, с цел "да сверяват часовника") да го прочете това и да се замисли, че има и такива хора които искат да развиват и такава дейност с тия автомобили. (предполагам, че не съм аз единствения). Иначе другото го знаем има и Дачии и Шевролети...

 

Много малка част от продаваните нови автомобили в този клас у нас се предлагат с жълт или близък до жълтия цвят. По-голямата част се пребоядисват. До колкото съм запознат и при дачия и при шевролет не се предлага жълт цвят. Пребоядисват ги след закупуването в доверени сервизи.

Редактирано от gwfan
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е необходимо автомобила да се пребоядисва.Вече има достатъчно фирми в бранша,които предлагат облепване на цялата кола с фолио.Облепват ти я с жълто фолио,слагат върху него лепенките такси,а отдолу се запазва оригиналната боя.Тъкмо то ще я предпази и от драскотини и т.н.

Редактирано от bobonikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Не и с фолио. Мисля че беше наредба 34 от 1999 която изрично указва че такситата трябва да са с жълт цвят но не и фолио. Аргументите за това бяха общо взето смешни, но е без значение - не се разрешава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не. Не и с фолио. Мисля че беше наредба 34 от 1999 която изрично указва че такситата трябва да са с жълт цвят но не и фолио. Аргументите за това бяха общо взето смешни, но е без значение - не се разрешава.

Да прав си не бях погледнал за това.В случая тогава единствения вариант остава да се договори с някой дилър и още там да му я пребоядисат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината "жълто" е изключително разтегливо според служителите на ДАИ и КАТ. Виждал съм регистрирани автомобили с цвят който е всякакъв но не и жълт според мен. Но като цяло всичко което е жълт нюанс или дори златист металик - минава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой от вас би ли си представил как се пребоядисва ЧИСТО НОВ автомобил? За мен това е кощунство!

Май нямаш голяма представа за нещата? Повечето таксита се пребоядисани, включително и от "изпитаните" марки Дачия и Шеви. Пребоядисани са чисто нови.

"Пикливо жълт" цвят не е в стандартната цветова гама на повечето авто производители, нито България е чак такъв пазар, че някой да се напряга само заради нас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май нямаш голяма представа за нещата? Повечето таксита се пребоядисани, включително и от "изпитаните" марки Дачия и Шеви. Пребоядисани са чисто нови.

"Пикливо жълт" цвят не е в стандартната цветова гама на повечето авто производители, нито България е чак такъв пазар, че някой да се напряга само заради нас.

 

Нали това уж е българска кола за българския пазар, защо да не се напрегнат? За какво е всичкия този маркетинг? Нали всеки се бори за клиенти в тая криза? Какво толкова има да кажат на китайците, да сложат жълта боя вместо червена, примерно? И да боядисат няколко бройки в жълто, след като предварително се знае, че ще има пазар за тях! Каква е тази дискриминация към жълтото? Жълтото не е ли цвят?

А на въпроса за другите марки, в момента карам жълта "Октавия" която шефа ми купи от магазина чисто - нова жълта преди 5 години, тогава стартира фирмата и началството купи 30 броя чисто нови жълти Октавии. Едно приятелче от друга фирма преди 2 години си купи жълто Авео пак чисто ново.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали това уж е българска кола за българския пазар, защо да не се напрегнат? За какво е всичкия този маркетинг? Нали всеки се бори за клиенти в тая криза? Какво толкова има да кажат на китайците, да сложат жълта боя вместо червена, примерно? И да боядисат няколко бройки в жълто, след като предварително се знае, че ще има пазар за тях! Каква е тази дискриминация към жълтото? Жълтото не е ли цвят?

А на въпроса за другите марки, в момента карам жълта "Октавия" която шефа ми купи от магазина чисто - нова жълта преди 5 години, тогава стартира фирмата и началството купи 30 броя чисто нови жълти Октавии. Едно приятелче от друга фирма преди 2 години си купи жълто Авео пак чисто ново.

 

Прав си, но завода в Китай няма жълто. Пък те работят с хиляди бройки и да праснат 5 или 25 жълти си е организационен проблем но все пак мисля че най-добре е някой от диларите да вземе отношение. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знае ли се, че ще има пазар за тях? Може би ако някоя таксиметрова компания реши да поръча 50-100 бройки, може да ги направят така и да ги пратят. Но при положение, че я се продадът 10 бройки за таксита тоя месец, я не - излиза доста по-скъпо пренастройването на поточните линии да включват новия цвят за единични бройки, от колкото да се пребоядиса след покупката (жълтия цвят наистина не е много модерен сред крайните клиенти).

 

Може би като завършат втория етап на завода в България, който включва цехът за боядисване, ще има опция "цвят такси". Имайки предвид, че в Китай продават по няколко хиляди бройки на седмица, никой няма да се впрегне за 10 бройки в България да правят компромиси.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-) Тук не въпросът за цвета, а въпросът за Voleex C10 е несериозен.! Не вярвам някой да е склонен да кара такси на бензин, а и дори да е така, т.е. без газова уредба - къде ще сложите багажа на пътниците? Може би в ремаркето?!?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

white sharк, това пък как го измисли - защо някой би карал Voleex C10 на бензин? Точно пък той се предлага фабрично с газ и то с газ течна фаза, и то с тироидална бутилка, на мястото на резервната гума, така че да не заема багажника (който не е много голям)! Колата определено не отстъпва на Dacia Sandero или така популярните Hyundai i10/i20. В София е пълно с компактни таксита - ако ти трябва транспорт с куфарите до летището като си викаш такси си казваш, че не искаш малка кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-) adminе, разбира се, че няма нормален таксиметров шофьор, който да кара колата на бензин! Тук не коментираме предимствата на автомобила и предлаганата газова уредба - явно е добра, нямам впечатления, т.к. не съм привърженик нито на газа, нито на дизела, но това е друга тема. Тироидалната бутилка е ясна, само не ми е ясно къде отива резервната гума, а след това пътниците и багажът ;-) :-) Просто автомобилът не е подходящ за такси - много малко багажно пространство, това е! А за такситата в София - една от фирмите-операторки използваше и Tico, Tata и подобни аналози, но мисля, че тези автомобили постепенно отпаднаха (отпадат). Както съм писал по други теми, в багажника на С10 няма място за повече от един сак за тенис или един среден по размер куфар. :-) Дори и да не пътувам за летището/гара/автогара, винаги бих предпочел от стоянката да взема Sonata или Caddy - така и така плащам ;-) :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:-) adminе, разбира се, че няма нормален таксиметров шофьор, който да кара колата на бензин! Тук не коментираме предимствата на автомобила и предлаганата газова уредба - явно е добра, нямам впечатления, т.к. не съм привърженик нито на газа, нито на дизела, но това е друга тема. Тироидалната бутилка е ясна, само не ми е ясно къде отива резервната гума, а след това пътниците и багажът ;-) :-) Просто автомобилът не е подходящ за такси - много малко багажно пространство, това е! А за такситата в София - една от фирмите-операторки използваше и Tico, Tata и подобни аналози, но мисля, че тези автомобили постепенно отпаднаха (отпадат). Както съм писал по други теми, в багажника на С10 няма място за повече от един сак за тенис или един среден по размер куфар. :-) Дори и да не пътувам за летището/гара/автогара, винаги бих предпочел от стоянката да взема Sonata или Caddy - така и така плащам ;-) :-)

 

Аз и Х 5 - ца бих пуснал такси или Q 7- ца или Touareg, но се притеснявам, че за 10 - те години дейност с тия тарифи няма да ми стигнат да изплатя само летите джанти и изпускателната уредба на въпросните возила... Беден народ, бедна държава, какво да се прави, ще се ориентираме към най - евтиното...тия нощем от кръчмите нямат багаж......в повечето случаи.дори и умствен! Вече 12 години ги прибирам, на тях багажник не им трябва.... :lol:))

Редактирано от ivelin69
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рано е още за ел. модели - в България няма инфраструктура за зареждане. Батериите са скъпи все още и с малък капацитет. Но в рамките на 10 години очаквам, че ел. колите въобще няма да са рядкост.

 

За Voleex C30 ще се опитам да взема информация утре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...