Jump to content

Волекс Ц 10 на 5-то място по продажби в България


bobonikolov

Recommended Posts

Въпреки че по родните пътища непрекъснато се виждат ултра скъпи нови автомобили е добре известно на всеки, че предвид перманентно лошото финансово състояние на средностатистическия българин, у нас се купуват основно евтини нови коли.

Поради тази причина ви предлагаме една интересна статистика за това как у нас се продават най-достъпните и популярни автомобили от субкомпактния клас. Данните показват продажбите на возилата от клас B за периода януари - юли 2012 година.

Най-голямата изненада е попадането в топ 5 на автомобила Great Wall Voleex C10, който както е известно се прави в завода на Litex Motors край Ловеч. Иначе първото място е за Ford Fiesta, която води убедително пред предложенията на VW и Toyota.

Последните две марки са представени в този сегмент с моделите Polo и Yaris, които са съвсем близо един до друг по отношение на продадени коли през първото полугодие на годината. Все пак втората позиция е за Volkswagen Polo.

Четвъртата позиция при автомобилите "свръхлека категория" е за Dacia Sandero. Румънската марка е и единствената с втори представител в топ 10. Става дума за модела Dacia Logan, който заема деветото място.

Skoda, Chevrolet, Peugeot и Renault допълват десетката, като в статистиката, както се вижда, отсъстват популярните от близкото минало субкомпактни модели на Citroen, Opel и Fiat. Ето и нагледно разпределението на силите при най-малките от началото на 2012-а.

b6d51664399bf100b52daec9fe03838c.jpg

Източник:fakti.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз, дано се подобри. Нищо лично към Dacia Sandero, но според мен трябва да се разменят местата със Voleex C10 ...

Редактирано от torettos
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично смятам, че това е успех, имайки предвид предубедеността на българите към конкретни марки, а и това че именно Great Wall е нова марка на нашия пазар.

Пожелавам им успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преднината на Сандерото е под 1 %,което е нищо и може да бъде изместена от Волекса.Интересно ми е на мен,защо е толкова малка след като Дачия от началото на годината направиха толкова много рекламни кампании.Пуснаха дори лизинг от 99 лева.Същата работа е и със Ситроен,които имаха промоция за лизинг с нещо от сорта на 5 лева на ден.Представянето на Волекса в тази ситуация си е много добро.За Форда разбирам защо са на първо място-тоя 3 цилиндров еднолитров Екобууст двигател със 125 конски сили е предимството.Хем мощен хем икономичен.Аз вярвам,че Волекса ще напредне с 1-2 места до края на годината,защото май проучването е направено на базата на реализирани продажби до момента.А в завода в Ловеч има поръчка за още 500 автомобила до края на годината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички марки в класацията са от доста време на пазара. Българина все още е доста предпазлив спрямо Great Wall и съм сигурен, че много хора са доста скептично настроени. При всички равни обстоятелства с единствената разлика, ако Great Wall беше немска марка на тази цена щеше да избие рибата и сигурно щеше да води в пъти втория...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Все пак да си първа година на пазара и да си на 5-то място си е доста добро постижение.Да българина е скептичен,което е нормално,но си мисля че продажбите тепърва ще се увеличават и марката ще заема все по-челни места в тази класация.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 months later...

За да не отварям нова тема ще спомена на каква информация попаднах. На частният паркинг до блока скоро видях тестов Волекс C10, а на това място спира един съсед винаги със служебни коли на Виваком. Като го видях след няколко дни на майтап го попитах да не би Виваком да са се ориентирали към Great Wall и той взе че каза "С новия собственик май май натам отиват нещата".

Редактирано от nmnikolov
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 weeks later...

Въпреки , че темата е стара ще дам едно пояснение при разчитането на продажбите в България . Продажбите на нови автомобили у нас се крепят най-вече на реекспорта , заради по-ниските цени , на които дилърите ги получават от производителите . Най-реекспортираните модели са от обичайните лидери на световния авто пазар , така че ако се отделят изнесените бройки и се разгеждат само регистрираните коли в България , вероятно С10 ще излезе на по- челно място .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съдя по последната информация от медиите Волекс е на 2-ро място по продажби в класа си за 2012г. Съгласявам се обаче с колегата, че заради повторния износ, статистиката у нас се изкривява.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...