Jump to content

Смущаващо недоразумение с газовите бутилки монтирани на Н5 и Steed


radioworld

Recommended Posts

Аз не съм собственик на Хувър,но разгледах доста снимки и стигнах до заключение защо според мен са направени така газовите.Първо самото място на резервната гума е така да се каже "виновно".При нормални обстоятелства,когато автомобила си има резервна гума се вижда,че тя стърчи изпод бронята на колата и се забелязва.Дори и да ви сложат тороид на нейно място,то бутилката пак ще бъде ниска и пак ще стърчи изпод бронята също като гумата.Единственият начин да се намали стърченето е слагането на някакъв много малък тороид,но по принцип,когато се монтират всякакви видове горивни резервоари заводски се гледа съотношението кубратура на двигател-обем на резервоара.Например бензиновите резервоари имат обем толкова литри,с колкото двигателят може да измине 1000 километра.Предполагам,че на същият принцип се монтират и газовите бутилки,но при по-малък пробег най-вероятно 500 километра в този случай.Ето защо например тороидите,които се слагат на Волекса са с обем 50 литра.Но волекса има с 1000 кубика по малък двигател и е логично да има по-малък тороид.За големия двигател ще трябва и по-голяма бутилка.

Съвсем друго би било положението ако например мястото на резервната гума бе в пода както е при Волекса.Тогава дори и да се сложи тороид той няма да се вижда хич.

Друго,което ми направи впечатление,е че на доста голяма част от Хувърите в Италия са монтирани точно такива бутилки тип "бойлер".Нищо чудно Грейт Уол да имат сключен договор за сътрудничество с Виале.Когато са сключили договора с Литекс моторс като нищо може да е залегнала клауза да се монтират на колите само АГУ-та на италианците.Което от своя страна обяснява ситуацията в момента и защо Литекс моторс са избрали тази фирма.

Към съфорумеца,който се оплаква от проблеми с бутилката-според мен е въпрос на замърсена газ.Няколко пъти се е случвало да ползвам току що заредени газови бутилки и мръсотиите в газта постоянно да запушват маркучи.

На по-долните снимки се вижда как в Русия собствениците са си сложили тороид,но са поорязали задната броня за да влезе навътре тодоида.И пак в единия край "виси".

Вчера видях автомобила на колегата "Стената", при него газовата бутилката е тороидална и много по-добре изглежда в сравнение с тези от тип бойлер, при него бутилката не е нивелирана и ако не се наведеш долу почти не се забелязва

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 257
  • Created
  • Последен отговор

Top Posters In This Topic

Колеги днеска получих e-mail във връзка с газовите системи. Споделям го с Вас!

 

Уважаеми клиенти на Great Wall и потребители във форума,

Бихме искали да дадем пояснение относно коментарите за резервоарите на фабричните газови уредби.

На първо място, това е най-новата и съвременна технология за подобни система в света. Тя е многократно тествана и адаптирана от едни от най-добрите европейски доставчици, които също така работят и доставят за най-реномираните производители в Европа и Япония.

Във връзка с притесненията ви за мястото и формата на газовите уредби, поясняваме следното:

- Според европейските изисквания, при поставяне на газова уредба тип "донат" е задължително тя да бъде хоризонтална. Резервната гума на Ховър Н5, е поставена под наклон и бутилката не може да бъде поставена точно по същия начин. В случай, че бутилката бъде поставена хоризонтално, краят на резервоара, близък до задната гума, пречи на захода на автомобила и се вижда значително повече в сравнение с цилиндричния резервоар. При Стийд положението е подобно, но резервоара тип "донат" не се вижда толкова много, поради издадената задна броня. Въпреки това, резервоарът тип „донат” пречи на захода. Допълнително даваме пример, че италианският дистрибутор на Great Wall монтира по същия начин същите цилиндрични 75 л. резервоари от 3 г. насам и няма оплаквания от италианските клиенти, които спестяват до 40% от разходите си гориво.

- По повод вашите опасения, че бутилката е на "23 см." от земята, бихме искали да напомним, че според техническите данни, просветът на Ховър и Стийд е 20 см.

- Това, което Литекс Моторс може да предложи на клиентите, които се опасяват, че бутилката им е прекалено ниско и стои неестетично, е смяна с 55 л. цилиндричен резервоар, чийто долен край ще бъде на 6 см. над сегашния. Обръщаме ви внимание, че по-малката бутилка ще намали пробега с едно зареждане. Смяната ще бъде възможна след два месеца, тъй като в момента системата с по-малката бутилка е в процес на сертификация по стандартите на Европейската общност. Моля желаещите да се обадят на дилърите, от където са си закупили автомобилите и е била монтирана газовата уредба.

Клиентското задоволство е много важно за Литекс Моторс. Затова бихме препоръчали на клиентите да се обръщат директно към нас през формата за контакти в сайта ни greatwall.bg или към своя дилър, чрез което бихме могли своевременно да реагираме и им да съдействаме.

Редактирано от bgg71
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги днеска получих e-mail във връзка с газовите системи. Споделям го с Вас!

 

Колега, това същото го има и в тази тема.

 

http://forums.gwm-bg.com/topic/313-смущаващо-недоразумение-с-газовите-бутилки-мо/page__view__findpost__p__3882

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Т.е Ginoo, искаш да кажеш, че на колегата Stenata на джип Хувър 5 са поставили тороидална бутилка ? Защото от ЛМ казват, че не става. Молбата ми е ако може, Stenata да пусне снимки.

А иначе дилърите съвсем коректно ме поканиха в сервиза да обсъдим варианти за монтаж - към тях забележки нямам, постъпват максимално коректно !

 

П.С - всъщност аз и към Литекс Моторс нямам забележки, с изключение на не добре изглеждащата бутилка, но мисля че има желание да намерим варианти за подобрение

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като доста се изкоментира:

 

1) Ако вземеш автомобил на лизинг, то собственик е лизингодатела, т.е. къде ще ти сложат бутилката, каква и как си е проблем на собственика.

 

2) Ако си я купуваш (на място или след изтичане на договора с лизингодатела), то ти си собственик и бутилката ако искаш и на тавана можеш да си я монтираш, стига да се споразумееш да ти важи гаранцията с ЛМ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то при лизинг 5 години, като изтече той и изтича гаранцията:) Колата става твоя:) Ако не си свикнал за тези 5 години къде е бутилката, винаги можеш да идеш в сервиза и да и смениш мястото:) А гаранцията може да свърши и по-рано при изминаване на 100 000км примерно за 3 години:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то при лизинг 5 години, като изтече той и изтича гаранцията :) Колата става твоя :) Ако не си свикнал за тези 5 години къде е бутилката, винаги можеш да идеш в сервиза и да и смениш мястото :) А гаранцията може да свърши и по-рано при изминаване на 100 000км примерно за 3 години :)

 

Опитах се да обобщя концепцията в две точки. Като допълнение към твоя коментар - в зависимост от лизинга, може да е твоя собственост и по-рано от 5 години, дори по-рано и от 100К км ;) Май е трябвало и подточки да включа ;)

Редактирано от Любомир
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А няма нужда:) Просто си чеша езика:) Не и аз трябваше да доуточня, че лизинга може и да е различен като времетраено от 5 години (1,2,3) разбира се, както кредитните компании го смятат в месеци:) Напълно те разбрах:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко снимки и от мен на газовата уредба, вчера я монтираха на моя автомобил. Момчетата от сервиза който ми я монтираха газовата уредба много добре са се справили, няма никакви проблеми по ГУ, няма разлика между карането на бензин и това на газ (мощноста се запазва) и най-важното разхода на пари е осезаемо по-малък като се кара на газ :)

post-2001-0-06624800-1330522103_thumb.jpg

post-2001-0-90385200-1330522129_thumb.jpg

post-2001-0-94484300-1330522151_thumb.jpg

post-2001-0-00920600-1330522173_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито ! Както се казва - ГАЗ до дупка (в буквален и преносен смисъл) ! Аз днес бях при моите дилъри и се разбрахме, че ще поизчакам да видя по-малките бутилки. Говорихме си на дълго и на широко за газовото устройство. Даже запалихме един автомобил на който бяха монтирали - за около 15-20 сек. преминава от бензин на газ. И въобще няма как да се усети. Говорихме и за устройството на бутилката, помпата, къде как се монтира и т.н. Наистина хората имат желание да направят всичко, да стане както го искаме. Така, че все пак избор ще има, който иска слага по-голяма или по-малка ( когато са готови ). Има още един вариант за прикриване на част от бутилката, едни спортни китове за предна и задна броня.

Ама едно такова нещо струва между 350 и 550 лв.post-5233-0-36244500-1330530700_thumb.jpgpost-5233-0-86589800-1330530701_thumb.jpgpost-5233-0-36793200-1330530702_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема е отстранен. Дойде човек от Холандия да измие филтрите на помпата и всичко се оправи ;)

А сега сериозно. След разговор с Литекс, хората приеха нещата много сериозно. Пристигнаха с човек от Vialle, който направи всевъзможни проверки на газовата уредба, от софтуер до монтаж и не откри нищо нередно (освен недостатъчно налягане от помпата) т.е. монтажа и инсталирането бяха на ниво.

Последва демонтиране на помпата, а там... (леле майко) никой не беше виждал такова нещо по филтрите, нещо като свинска мас намазана на дебело.

Холандеца каза, че е виждал метални и разни други частици по тези филтри, ама такова нещо... ... (Уелкъм ту Бългерия ;) )

Това не е било мръсна газ, там май не е имало газ, а нещо друго!

Миене, събиране, зареждане и за сега, да чукна на дърво, колата е добре.

Доволен съм от реакцията на Литекс.

И тъй като май ще се окажат капризни към газта нашите коли, мисля, че ще от полза една тема за газстанциите с качествена и некачествена газ, където всички да даваме мнения от "опит". Тази идея оставям на админите да я ... онодат :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито ! Както се казва - ГАЗ до дупка (в буквален и преносен смисъл) ! Аз днес бях при моите дилъри и се разбрахме, че ще поизчакам да видя по-малките бутилки. Говорихме си на дълго и на широко за газовото устройство. Даже запалихме един автомобил на който бяха монтирали - за около 15-20 сек. преминава от бензин на газ. И въобще няма как да се усети. Говорихме и за устройството на бутилката, помпата, къде как се монтира и т.н. Наистина хората имат желание да направят всичко, да стане както го искаме. Така, че все пак избор ще има, който иска слага по-голяма или по-малка ( когато са готови ). Има още един вариант за прикриване на част от бутилката, едни спортни китове за предна и задна броня.

Ама едно такова нещо струва между 350 и 550 лв.post-5233-0-36244500-1330530700_thumb.jpgpost-5233-0-86589800-1330530701_thumb.jpgpost-5233-0-36793200-1330530702_thumb.jpg

Колеги въпросните бъмпери ги има само че в Китай. Направих запитване и ми отговориха, че за 1 комплект цена 105 USD. Само дето доставката е 270 USD с EMS.

 

We are perfessional manufacturer and exporter of SUV car accessories.Pls tell me how many? pcs do you want so that I can? quote you transportation price.

The great wall hover front bumper is FOB chongqing USD 55?

The great wall hover? rear bumper is FOB chongqing USD 50?

 

?

 

 

Колега, това същото го има и в тази тема.

 

http://forums.gwm-bg...ndpost__p__3882

Колега пропуснал съм да го видя, но аз го получих вчера и затова го споделих!

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Последва демонтиране на помпата, а там... (леле майко) никой не беше виждал такова нещо по филтрите, нещо като свинска мас намазана на дебело.

Холандеца каза, че е виждал метални и разни други частици по тези филтри, ама такова нещо... ... (Уелкъм ту Бългерия ;) )

 

Много се радвам, че е отстранен проблема. Ти беше ли там(по думите ти звучи все едно си присъствал) докато правиха всички тези неща? Интересно ми е как се демонтира този филтър, че ми се струват абсурдни твърдения които съм чел по форума, че след като филтъра е вътре в бутилката като се запуши се сменя бутилката или помпата (не помня точно). Видя ли възможност за смяна само на филтъра? В крайна сметка разбра ли се каква е тази "мас" и от къде аджеба е дошла?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...

Това не е било мръсна газ, там май не е имало газ, а нещо друго!

...

И тъй като май ще се окажат капризни към газта нашите коли, мисля, че ще от полза една тема за газстанциите с качествена и некачествена газ, където всички да даваме мнения от "опит". Тази идея оставям на админите да я ... онодат :)

 

А защо реши че е от газта? По ми звучи да е било замърсено преди да е имало каквато и да е газ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи , аз преди доста време предупредих ,че тази система е капризна откъм качеството на газта . Трябва действително да се направи добро разузнаване на газ-станциите , които продават качествена газ и тези ,които трябва да се избягват .

Помпата се намира в /на бутилката , а филтъра е някъде преди и ако не е то трябва при възможност да се монтира на достъпно място , защото явно в БГ ще се налага често да се чисти . Не знам дали и още един филтър не би било добре да се постави за сигурност на по удобно място .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

До тук в темата е ясно, че ще има и друг вид по-малки бутилки. Разглеждах доста италиански сайтове за монтажа там, исках да намеря снимки как е монтирано, но намерих само тезиpost-5233-0-00255100-1330621367_thumb.jpgpost-5233-0-11411500-1330621368_thumb.jpgpost-5233-0-57169500-1330621368_thumb.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Много се радвам, че е отстранен проблема. Ти беше ли там(по думите ти звучи все едно си присъствал) докато правиха всички тези неща? Интересно ми е как се демонтира този филтър, че ми се струват абсурдни твърдения които съм чел по форума, че след като филтъра е вътре в бутилката като се запуши се сменя бутилката или помпата (не помня точно). Видя ли възможност за смяна само на филтъра? В крайна сметка разбра ли се каква е тази "мас" и от къде аджеба е дошла?

 

Там бях и ме е яд, че не снимах. Твърденията, които си чел са от хора, които нямат представа за какво става дума. Филтри има колкото искаш :)

Първи, някъде в началото дето става зареждането.

Втори, преди бутилката.

Трети и четвърти на самата помпа, която е конструирана така, че да се вади от бутилката без проблем и да се чистят или сменят филтрите.

След помпата вече не знам има или не филтри.

А за "маста", след кратко проучване на въпросната газстанция, (която е квартална, а не някоя верига) се оказа, че с цистерните с които доставят газ возят и някакви други продукти, но не разбрах за какви точно става въпрос.

Вероятно от там е дошъл и проблема!

Надявам се да не се повтори!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, разучете какви филтри има системата Ви.

Според мен е задължително да се постави допълнителен филтър преди бутилката ако е възможно. Най-скъпото нещо в тези системи е помпата, която се намира в бутилката.. в 1 момент на сервизите Ви ще им писне да разглобяват безплатно помпи, след като в крайна сметка вината не е в тях, а в газта..

 

Газта е ужасна навсякъде.. при мен подобно нещо се случи 10 000 км след поставянето на газовата (почна да прехвърля на газ 10-20 км след като напълня догоре (отчита ниско налягане). Като отворихме предфилтъра.. не можех да повярвам на очите си.. плътна сива маса (графит) .. изкарахме над 1 пълна шепа.. всичко беше затлачено.. Вече след това предилтърче (което струва 3-4 лв) си имам друг голям, фин филтър, които сменям на 20 000 км.

 

Така, че вижте дали има други филтри и ако не - говорете за възможност за поставяне.. ще си спестите главоболия .. едно такова филтърче всеки само може да си го смени за 5 мин..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

Очакваме мнения от колеги които вече карат GW на газ - какъв разход им дава, как усещат вървенето на колите си, след колко време колата преминава от бензин на газ, има ли нещо което им прави впечатление и т.н.

Редактирано от radioworld
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На напълно студен двигател, за около 2-3 минути, а иначе ако съм я палил наскоро за по-малко от 30 секунди. Реален разход на колата, след като и навъртя 5000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно вървенето, мисля че е почти незабележимо, но все пак, както казват "с една идея" по-мощна стана. Мощноста не пада като при обикновените газови, а напротив. Това мнение вече е от личен опит ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...