Jump to content

Още един нов собственик на Voleex C10


TheNiKe

Recommended Posts

Бе все едно съм ползвал такси - не знам. Въпроса е, че колата разглезва - ако трябваше да давам пари за таксита или да взимам влакове/автобуси, нямаше да правя куп безмислени разходки с колата и общата сума щеше да е по-ниска. Сега се мотая навсякъде, което е и плюс. Но имай предвид, че карам по близо 25 000 на година.

 

Иначе представата ти за нов автомобил е малко грешна, с което се уверих с времето. При почти всички нови коли, висок или нисък клас, има проблеми с излизането от завода. Те се оправят гаранционно. Повечето пъти са дреболии, някой път има по-сериозни неща. Това важи включително за коли за по 200 бона, дето уж е недопустимо. Най-често тези дреболии се проявяват в началото, оправят ти ги и повече ядове нямаш - от време на време влизаш за нещо в сервиза и така. Искаш примери? Помня за няколко по-нови BMW-та със сериозни проблеми на под 10 000км, сега намирам тази тема, имаше и една за X3, която просто е изгаснала и не е мръднала повече на 5000-6000км, но не мога да я намеря:

http://forums.bmwpow...?f=126&t=229587

 

Ето ти друга тема за X5 на 65 000км (виж и двете страници на темата):

http://store.bmwpowe...?f=126&t=196412

 

Не се опитвам да оправдавам Great Wall, това са неприятни проблеми. Но проблемите на li4i като цяло са дреболии, които се срещат много масово при по-ниския клас и на немските и японските и френските коли. Разбирам, че е достатъчно да ти скапят кефа, но важното е като се оправят тези дреболии, ако ги има, след това колата почти да не влиза в сервиз за обслужвания. При ползвания автомобил, ако случиш на запазена машина, която е поддържана редовно 6-7 години, всички слабости са оправени гаранционно, тогава може да получиш нещо много сполучливо. Но е тото, понеже може собственика й да е бил човек с пари, на който не му пука грам дали тази кола ще става за нещо след като я продаде, да я е карал със завъртането на ключа с педала до ламарината, да я е обслужвал колкото да му мине гаранцията и то докато има такава. И да я е продал когато вече възможностите й са се изчерпали и в сервиза му са казали, че скоро тази кола ще се разпадне и ще му излезе по-евтино вместо да влага в ремонти, да си вземе следващата. И тогава тази кола да дойде при теб "нов внос".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе все едно съм ползвал такси - не знам. Въпроса е, че колата разглезва - ако трябваше да давам пари за таксита или да взимам влакове/автобуси, нямаше да правя куп безмислени разходки с колата и общата сума щеше да е по-ниска. Сега се мотая навсякъде, което е и плюс. Но имай предвид, че карам по близо 25 000 на година.

 

сумата в момента е 1:1 с това да си карал или си се возил с такси, ама след като продадеш колата ще си върнеш част от парите и сумата ти на км ще спадне на 50% примерно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ама като си купиш кола втора ръка, за около 16 000 лв., висок клас, с екстрите, на около 7-8години, ако се строши нещо, жална ти майка, ако нямаш кинти да го оправиш. Едни познати си бяха взели един Фолксваген Шаран:) ( не е висок клас) и като им се скапа турбото - искаха им над 1000 лв за ремонт, при това в обикновен сервиз. Ами ...

 

Абе ти си знаеш:)

 

А на мен, например седалките на Шевролетите Калос, и другите, сега не се сещам как се казваха, не са ми никак удобни. Къси ми идват:) И това го установих с първото сядане в колата:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Отзивите от последния 1 месец почти напълно ме отказват от инвестицията в китайското "чудо". Явно ще се насоча към някое 7-8-годишно немско возило за приблизително същите пари :-(

 

Плюсовете са:

-повече "екстри"

-резервни части

-сервизи

-по-нисък данък за същата мощност (БГ е сбъркана държава...)

-по-евтино каско

-не плащаш за "гаранция"

-имаш кола, която можеш да продадеш много по-лесно утре

 

Минуси:

-Стара кола = много километри = потенциални проблеми

-По-често висене в сервизи или под колата

:) Новата кола не винаги означава, че ще караш дълго време, без сервиз и без проблеми. За съжаление все повече отзиви се получават, че новите коли дават дефекти. А по отношение на гаранцията и още повече "пълната гаранция" - оставам с впечатлението, че сервиза, диларите и клиентите имат различно тълкование и се разминават, което е причина за последващи неприятности.

 

Колега li4i, ти преди да я купиш не кара ли тестовия автомобил? Тогава не ти ли направи впечатление неудобната седалка? Не го приемай като нападка :) Разбира се, каквато и кола да вземеш се сяда на седалката и се пробва да ли е удобна.Все пак седалките се правят на конвейр и са еднакви за всички, но всеки човек си има особености на стойката, поради което удобните седалки за едни са неудобни за други. А за другите проблеми - вече е писано доста във форума и почти всички си ги отсраняват... Все пак това, което сте си купили е произведено в КИТАЙ, а не в БЪЛГАРИЯ. Надявам се в българските зглобки всичко да е доста по-изпипано.

 

Иначе честито и дълги и безаварийни километри с новата количка! :) И скорошно отстраняване на дефектите, които излезнат :)

Благодаря ти за пожеланията.

Преди да си купя колата направих кратък тест драйв. Но за това кратко време не можах да добия по-ясни впечатления. Неудобството го установих след като си закупих колата и започнах с продължителното шофиране. Кръста няма опора и стои под напрежение (без да се отпусне) и при мен започва да се появяват и болки. Сега търся допълнителни начини за заобикалянето на този проблем.

Аз мисля, че СГЛОБЯВАНЕТО на автомобилите в БГ няма да промени ергономичността. Все пак частите са едни и същи и в Китай и в БГ (разбира се, ако бъркам ме поправете). Дори предполагам, че качеството в началните бройки ще е по-ниско от това в Китай, защото поточните линии в Китай са с голям брой произведени автомобили, както и опитни работници.

 

Хубаво е да се гледа внимателно, да се пробва и да се мисли в перспектива. Нищо лично колега, ама както колегата над мен ти е написал, защо не пробва преди да купиш, поне за това е дадена възможност с така наречения тестдрайв. Хубаво е също и да има човек реални очаквания. Като си купуваш кола за 16 000 лв е хубаво да имаш нагласата че това си е кола за 16000 лв. А не да очакваш да е много по-добре от кола за 16000 евро. И във форума на рено има един колега дето само се оплаква от дачията си. Ама била такава, била онакава. Ама като му кажат че не е гледал като хората когато е избирал се сърди. Па кат не го кефи може и да я продаде и да се отърве .... ajcinema ли беше - не го помня.

 

Както е казал народа - за тия пари - толкова. Мен пък ме кефи волексчето, тествах, хареса ми и ако не се оглеждах за друг тип автомобил нямаше да го извадя от сметките. Дачията също си е сделка за тия пари ... вече въпроса е на човек какво му трябва и на какви компромиси е съгласен.

Здрасти,

Благодаря ти за мнението.

Аз затова пиша, за да знаят хората какво ще получат за тези пари и какво ги очаква. Ние сме хората, които "тестват" и дават обратната връзка към потенциалните клиенти. Рекламите и дилърите няма да ги кажат тези неща.

Ако приемем логиката "за 16 000 лв. толкова" тогава нека пред цяла България кажем официално - "хора, продаваме коли, ама те имат тези неудобства, недостатъци и проблеми. Ако все пак решите, заповядайте".

А 16 000лв. не са малко пари (поне за мен) нито за хора, които работят на заплата, нито за фирми.

 

Да, затова съм сложил "екстри" и "гаранция" в кавички. Много е относително, но се опитах да опиша мисълта си с по-малко думи. Като цяло моята представа за това да си закупя нов автомобил с 5 години гаранция (без значение висок или нисък клас) е:

- поне 3 години единствено и само да сипвам гориво и спрямо сервизните интервали да сменям каквото е нужно.

- от 3-та до 5-та година, АКО нещо се прецака да хвърля колата в сервиза и да не заплатя нищо за гаранционното отстраняване на проблема - независимо какъв е той.

 

И общо взето бях на косъм от това да поръчам едно китайче. Но за съжаление гледам тук коли на по-малко от 6 месеца с не малки проблеми.

 

Благодаря ти за карспендига за твоя автомобил. Общо на km: 0.67лв. поне според мен е доста прилично за 2 години ползване: дет се вика все едно си ползвал такси за това време, а от сега нататък цената на километър само ще пада :-)

Здрасти,

Затова реших да си купих нова кола - за да мога да се порадвам поне 3-5 години спокоен за техническото състояние на автомобила и ако се случи нещо ще имам уредена процедура с кратки срокове за отстраняването на възникналия проблем БЕЗПЛАТНО.

На БГ пазара автомобил втора употреба е с по-голям риск за "подводни камъни".

Редактирано от Говедо
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз на ховъра мога да отпускам долната част на седалката. Тоест да контролирам твърдостта в лумбалната област. Така че ако нямаш опора го натегни докато ти стане по-удобно. Предполагам ще го има и на волекса.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На мен седалката на волекса ми е удобна. Нагласил съм си височината и позицията и след 250 км не се чувствам по-уморен от нормалното. Да, самата седалка е по-твърда от тази на стария ми меган примерно, но на мен това повече ми харесва. А нагласяне на лумбалната област наистина не се сещам дали има.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рено 19 е по-висок клас от Волекса май. Все пак е с по-големи габарити, за времето си е било доста приличен като оборудване. Велекса е по-малък като обем има много съвременни екстри, но това може и да го няма. То и клиото 1991 има такава опция на седалката, но е и с плюш, нещо непознато в днешни дни. Не съм сигурен дали в Логана или Яриса имат тази екстра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип меката седалка уморява на дълъг път , затова ги правят вече твърди . Друг е въпроса колко са удобни , странични , лумбални , подпори и прочее...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 7 months later...

Здравейте,

Моя Волекс е със страшно неудобна шофьорска седалка. Малко по-дълго шофиране и след това съм скапан - все и едно съм го вървял пеша пътя. Какво ли не опитах по реглажа на седалката и волана и така и не мога да ги настроя комфортно.

 

Някой друг има ли подобни отзиви?

 

Нещо не разбирам, колега.

Седалката на Волекса е направо като джакузи, без майтап, след като покарам 1-2 часа се чувствам като като след масаж. Даже се притеснявам, да не взема да задремя на по-дълъг път...

Няма да открия Америка, ако кажа, че удобството при шофиране е по-скоро вътрешно състояние,

Аз не мога да скрия, че направо се размазвам от кеф, когато изрежа на светофара някой напудрен "расов" таралясник :laughing7: :laughing7: :laughing7:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Андреев, аз правих 4 дни тестдрайв на колата, седалката много ми хареса. За сравнение в Дачия Логан, седалката ми се стори направо отвратителна. Вярно е, че седалката на Волекса няма опора на кръста и не знам как се държи при часове наред шофиране (най-много я карах 4 часа в един ден общо, по 2 с голяма почивка между тях). Докато по-високия клас автомобили си има лумбална опора и е по-различно. Да кажем с моят автомобил съм карал от Франция до България на веднъж (1900км за 23 часа с кратки почивки) и умората беше огромна, но не и заради седалката. С Волекса се съмнявам да може да се направи нещо такова, но и Волекса си е градски автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами, аз за сега също не съм карал на големи разстояния Волекса, най-дългото е Русе-Варна-Поморие (и после обратно), обаче го вземах на един дъх, без почивка, ако не се брои зареждане на бензиностанция и такова... по малка нужда. Вярно, че всеки път, като седна, седалката в първите минути ми се струва малко твърда, обаче после това усещане изчезва неусетно и се чувствам така, все едно, че е правена за мен.

Ще си призная, че на такъв път с Нивата, няма начин поне да не ме заболи вратът.

И още, за моя радост, съпругата ми също хареса возенето на предната седалка, даже на връщане поспа малко. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...