Sign in to follow this  
Followers 0
Krasimirr

МД тунинг

11 posts in this topic

Някой правил ли е тази или друга подобна промяна по дросела.

Съответно мнение или резултати също са важни,че ме "сърбят" ръцете точно за този.

Ще има и доработка на входящия въздух за зимния период конкретно,но ще е след клапата.

Ще има и софтуерна доработка без значение на тази тема.

Поздрави,

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Скосяването на входната стена ще помага за по гладкото и правилно насочване на входящата въздушна струя и от там теоретично и до повишаване на входното налягане..........т.е. ако не помага няма и да навреди със сигурност!!

Виж за втората част с престъргването на каналите до клапата малко не виждам как ще се подобри горивната смес,а от там и динамиката.

Със сигурност с тази ръчна фреза няма вариант да направи каналите перфектни както твърди и риска да "разсее или завихри" струята е по-голям отколкото да я концентрира в дадена посока в дросела - според мен.

Виж при струга е друга бира като точност и възможност за полиране на стените и клапата , но е по-трудоемко.

Вероятно идеята и на двете доработки е да доведе до един и същи резултат , но тази със струга ми изглежда по-читава.

Има вероятност с подобряването на динамиката да се повиши и разхода на газ/бензин,но няма пълно щастие.

Отделно за студените зимни месеци вероятно  ще се наложи да се прихване процент от топлия въздух от екрана на изпускателните колектори за да компенсира по-голямото количество студен въздух който постъпва към дроселовата клапа.

Теоретично има вероятност водното отопление на дросела да е недостатъчно ,но това е лесно да се разбере и да се подобри - не ме притеснява.

Ако има турбина няма ядове , подобрението е в "кърпа вързано" но в този случай е малко........?

Темата е отворена за идеи и коментари.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

То и струга , кат го гледах, каква развалина е сигурно по голям от мен на години и нониусите му как играеха.....уфф така е няма ново, всичко е от соца...Но виж обясненията на следвацият клип.....не е работата в разширяване на камерата, а в нейното голямо проникване на места...

Edited by Kan4o
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

При мен и двата варианта са изпълними защото разполагам и с двете машини.

Първо ще пробвам с ръчната фреза , а после със струга + два сравнителни теста и ще стане ясно за какво иде реч.

Само се двоумя дали да не пробвам на клапа от някоя морга или ако някой има дето му се търкаля в мазето да предостави - останалото от мен.

Канчо,дай линк на това което имаш предвид,че вече се ошашавих от гледане и в главата ми е "каша".

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Някъде гледах, че не се обстъргва цилиндричната камера, а само се прави прорез , като канал по целият кръг и то преди и след дроселовата клапа....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Вече съм на ясно с доработката.

1.вариант - фреза

50% от канала се прави в долната част до средата/оста пред клапата по посока на входящия въздух и 50% над средата зад клапата по посока на изходящата струя.

Ширината и дълбочината на канала явно ще се търсят опитно защото данните са нулеви на този етап.

Очакван ефект до 4% повече мощност и 10% по-малко гориво,но тестовете ще покажат.

2.вариант - струг

Фабричния диаметър на клапата 36мм се доработва до 40мм.

Очакван ефект - ще стане ясно след теста.

И в двата случая ще махна отоплението на дросела за да се повиши плътността на постъпващия въздух в двигателя при летен режим.

За зимните месеци декември, януари,февруари и март обратно отоплението + допълнително отопление ако се наложи при стругования дросел. 

Все още не късно за идеи и информация.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Бравоооо, важното е, че си намерил диагнозата......Давай и ние сме с теб...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да дойде дросела и го мятам в свободното време.

Ще има оборотен и когато се получат нещата няма да се налага колите да стоят на "трупчета" заради тази доработка.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Почвай, после ще дойда до Добрич да направим и мойта....ще си платя естествено...:D.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Само тестовете да излязат читави.....за пари не става дума...........

Като ежедневие съм много далеч от "майсторския мото свят",но поназнайвам доста и механичната част си стягам сам за да съм спокоен по пътя.

Виж за софта се доверявам на хората,както и за реглажа на ходовата час.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0