Sign in to follow this  
Followers 0
Krasimirr

джанти

12 posts in this topic

Здравеите,

четох темите,но не разбрах в крайна сметка дали без лифт тези джанти ще станат 7JJX15-5HPI 6x139,7mm. ЕТ13 централен. отвор108мм.

или 7J16H2 ET - 0 .

Моля по-запознатите да помогнат.

Благодаря,

Edited by Krasimirr
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

аз си мисля да не рискуваш с 15-ки, ако не можеш да ги пробваш преди покупката. Като си търсех за моя, пробвах едни 15-ки от тойота хайлукс и опираха отвътре на скобата на спирачния автомат. Тогава ако имах 2см фланци и щях да ги взема, но без фланци... ...колко мъка има на тоя свят, боже...

нали пита за телефона - звънкай, докато съм в отпуск. Ще ти покажа до къде ме доведе риенето из интернет за джанти. :confused2:

 

 

Edited by JI_GIT
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Приключвам с темата и търсенето.

Оставам на оригиналните джанти - ще въртя гумите според сезона.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

бях писал и в една друга тема, но ще спомена и тук. При покупка на неоригинални джанти за H3/H5, не подценявайте офсета! 20<ET<40, виждал съм колеги с отишла кора под калниците...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Краси аз взех оригинални 15ки от паджеро, офсет 12, не опират в спирачките. Днес взех гуми МТ 215/90 R15, около 78см високи, ще ги слагам уикенда и ще споделя резултати. Ще пробвам в фабричните настройки да ги вместя, като само натегна торсионите и ако се наложи ще режа пластмаси.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Венци,предполагам си прочел,че разстоянието до земята от средата на предния болт на долния носач трябва да бъде в рамките на 295мм +/- 10мм .

Виждам,че никой не се съобразява с този размер,но той влияе пряко в/у силите които действат в/у карета,полуоски,втулки,лагери,болтове,шаси и управление т.е променя посоката на натоварване от оптимална в критична и рано или късно логично идват и ядовете. 

Ако случайно не си попаднал на това - https://www.youtube.com/watch?v=h1LLqbgan38

Успех,

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Колко ти излязоха гумите и от къде ги взе.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Краси здравей, какво ли не изчетох вече за тоя жип. Ще ги слагам тия гуми, пък ако вземе да се чупи през ден ще знам от кво е. Мой приятел с фронтера така е напръчил торсионите, че каретата са под 30 градуса ъгъл, в гората яко настъпва газта, а вече 3 години само шарнири смени. Гумите са руски регенерат, по 155лв бройката от Нира-бг ( на Околовръстното ). За сега лични отзиви не мога да дам, двама приятели карат с такива по 2-3 години вече и казват че са ок. Май днес ще се опитам да ги монтирам, като стане ще докладвам.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Здравей Венци,

В подкрепа на твоето решение някъде бях прочел,че "автомобилите са създадени от инжинери,но се движат благодарение на Божата воля",както и " Титаник е създаен от инжинери,а Ноевия ковчег от любител........."

Пръчките в гърба и каквото стане в този случай,а и явно по асфалт не мислиш да я караш много.

Да сме живи и здрави да си позволим разходите по заигравките - кеф цена няма!!

Успех

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Сложих гумите с джантите, новите гуми са с 7см по-голям диаметър от старите, махнах калобраните отпред, огънах подкалниците с пистолет с горещ въздух, торсионите съм ги натегнал с 4 оборота, отзад огънах леко подкалниците с пистолета. До края на месеца ще сложа отпред нови амортисьори и отзад ще сложа по-дълги пружини, отпред мисля да натегна торсионите с още 2-3 оборота. В момента предната арка на калниците е на 84см от земята, задната на 85. След промените които смятам да направя до края на месеца би трябвало отпред да стане 86-7 отзад 90. Снимки не мога да кача, че ми почина телефона, но при първа възможност ще снимам и ще показвам :)

Поздрави.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ЕЕЕ баси, голям зор аз си намерих оритинални джанти- нви и трудно като търсиш и на тях зимни гуми без огъвания и прочие. 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

31ци мт гуми с джанти 15 от паджеро. Чат пат опират в подкалниците гумите, още не съм я вдигнал, но вчера качих орлово око без проблем. Веднъж вече ме вадиха от тинята тия гуми, на Батак се подлъгах по сухото и влезнах в 40см тиня, ако бях със старите АТ-та не знам дали шях да изляза.

Поздрави.

CYMERA_20170808_080714.jpg

CYMERA_20170808_080731.jpg

Edited by vencibull
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0