Sign in to follow this  
Followers 0
snipi

Защита от корозия

15 posts in this topic

Купувате си течна грес за моторджииски вериги във флакон, технически вазелин, ВД 40, или нещо подобно на изброените.Две шишенца пръскачки (от препарат за прозорци) .Четири-пет. литра олио. Пъхате се под Жипа, по удобен за вас начин и място.С първите мазила обилно смазване, намазвате, наклепвате електропровода на разда тката и машинката на предния мост, която включва предна лява полуоска.После олиото в пръскачки те и обилно намазване, напръскайте 

покорема на МПС то.Гърнета, кардани, кутии, дифове Рама, прагове ..... наред всичкио Операцията се прави лятото в жегата, двайсетина дена. Колата мирише на палачинки, след което, олиото е прашасало, клеясало и засъхнало като кожа, която и параструика не сваля. Пазете боята.

Edited by snipi
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Just now, snipi said:

Купувате си течна грес за моторджииски вериги във флакон,технически вазелин,ВД 40,или нещо подобно на изброените.Две шишенца пръскачки(от препарат за прозорци).Четири-пет. литра олио. Пъхате се под Жипа,по удобен за вас начин и място.С първите мазила обилно смазване,намазвате,наклепвате електропровода на разда тката  и машинката на предния мост,която включва предна лява полуоска.После олиото в пръскачки те и обилно намазване,напръскайте 

покорема на МПС то.Гърнета,кардани,кутии,дифове Рама,прагове.....наред всичко  Операцията се прави лятото в жегата,двайсетина дена. Колата мирише на палачинки,след което,олиото е прашасало,клеясало и засъхнало като кожа,която и параструика не сваля. Пазете боята.

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за съвета. Да те питам тук, та и другите да знаят, 31ците как ги вкара отпред? Само огъна калобраните или се наложи изрязване? Също така джантите какви са, че аз вчера слагах едни 15ки ама спирачните апарати отпред опират.

Поздрави.

1

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, vencibull said:

Благодаря за съвета. Да те питам тук, та и другите да знаят, 31ците как ги вкара отпред? Само огъна калобраните или се наложи изрязване? Също така джантите какви са, че аз вчера слагах едни 15ки ама спирачните апарати отпред опират.

Поздрави.

Предните калбрани директно ги махаш,такатака само пречат,защото ако караш по кал ,сенаклепват яко и цялата тежест пада на пластмасовия праг и е въпрос на време да го отпори.Натягаш торсионите,10 оборота е при мене.Горния шарнир

гопреинсталирам в посока от долу нагоре (заводски е монтиран от горе на долу),може да му се подложи и метална подложка 3_4см,ако ти се занимава със стругари.Сменяш предните амортисьори с такива с по дълъг ход.Слагаш 31ци и с пистолет с горещ въздух огъваш малко подкалниците  за да не опират при завои.При пълен волан ръба на гумата опира леко в едно масивно издадено желязно тяло,което стои странично на рамата и най вероятно е упора за крика,,,изпилявош го наполовина и си готов

 

12 hours ago, vencibull said:

Благодаря за съвета. Да те питам тук, та и другите да знаят, 31ците как ги вкара отпред? Само огъна калобраните или се наложи изрязване? Също така джантите какви са, че аз вчера слагах едни 15ки ама спирачните апарати отпред опират.

Поздрави.

22 hours ago, snipi said:

Купувате си течна грес за моторджииски вериги във флакон,технически вазелин,ВД 40,или нещо подобно на изброените.Две шишенца пръскачки(от препарат за прозорци).Четири-пет. литра олио. Пъхате се под Жипа,по удобен за вас начин и място.С първите мазила обилно смазване,намазвате,наклепвате електропровода на разда тката  и машинката на предния мост,която включва предна лява полуоска.После олиото в пръскачки те и обилно намазване,напръскайте 

покорема на МПС то.Гърнета,кардани,кутии,дифове Рама,прагове.....наред всичко  Операцията се прави лятото в жегата,двайсетина дена. Колата мирише на палачинки,след което,олиото е прашасало,клеясало и засъхнало като кожа,която и параструика не сваля. Пазете боята.

 

Edited by snipi
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

оппааа чипи е с 31-ци! Аз успях да вкарам безнаказано едва 30-ки... Кажи някакви амове /отпред/ с по-голям ход. Аз четох доста за едни Каяба +2см, но още няма с какво да ги сборя.

...малкото хлапе трудно се качва в колата, пък аз си мисля за боди лифт +5 :confused2::laughing4::laughing4::laughing4:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, JI_GIT said:

оппааа чипи е с 31-ци! Аз успях да вкарам безнаказано едва 30-ки... Кажи някакви амове /отпред/ с по-голям ход. Аз четох доста за едни Каяба +2см, но още няма с какво да ги сборя.

...малкото хлапе трудно се качва в колата, пък аз си мисля за боди лифт +5 :confused2::laughing4::laughing4::laughing4:

Днес след работа отивам да купувам 215/90 R15 MT и тия дни ще се боря да ги натъпча. Аз съм с H3, които имат по-широка арка на калника от Н5, но според мен пак ще трябва да се преработваме нещо :D
Като е готово ще сложа снимки и кратък разказ. Поздрави.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5.07.2017 г. at 7:43 AM, vencibull said:

Днес след работа отивам да купувам 215/90 R15 MT и тия дни ще се боря да ги натъпча. Аз съм с H3, които имат по-широка арка на калника от Н5, но според мен пак ще трябва да се преработваме нещо :D
Като е готово ще сложа снимки и кратък разказ. Поздрави.

Натъпка ли ги.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да, влезнаха а даже още окачването не съм сменил. Махнах калобраните отпред и огънах с пистолет за горещ въздух подкалниците. Само тая имам за сега. 78см са високи.

20170806_075956.jpg

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз съм се засилил за боди лифт 5см......подложки, по дълги болтове, монтаж. За сега съм готов с първата 1/3.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Като си готов да споделиш резултати и какво е преработено :) бодито от къде го взе?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Готов съм с бодилифта, 5 см. Правих си го сам,монтажа искам да кажа.Леко, леко,два дена.В казармата нямаше  толкова падни - стани ,,,,вземете си наколенки.Стана идеално,щом изведнъж ми омаляха гумите (в момента съм с 235 75 15 ),арките станаха 93 см.Лифта се монтира по руския клип, който сигурен съм всички мераклии сте гледали,със следните изменния

1 Не съм свалял броните, може и така.

2 На предните подложки болтовете не можах да ги вкарам от горе на долу и съответно ги намъкнах от долу  на горе,като им навих по две гайки.

3 Най задния(те)тампони не може да се свалят без да се сваля задната броня,понеже тампоните са хванати с гайки и за това там също сложих болтове ф-10мм.(понеже металние шайби който са съставна част на тампоните се разпробиват на 12,3мм).

4  Удължаване на кормилния кардан- зад предна лява гума се маха гуменото предпазно перде (което после трябва да се смени с по дълго)и се открива лесен достъп до карданчето.Сваля се само(2 гайки и 1 болт ) Т-образния елемент,който е от кръглия гумен тампон на дясно посока педалите.Аз го срязах почти в основата и му завариха 5 см тръба с подходящ диаметър,като в горния край тръбата се зарязва с тънък диск звездообразно.и леко се причуква,така че да заприлича ха гилза от боен патрон,там после леко се намества отрязаното парче и се заваряват срезовете с ТО.като се внимава за геометрията.Заглаждане и боядисване.Монтаж-внимавайте да не избяга волана.

5 Маркуча на хидравликата--при мене не се наложи смяна с по дълъг,

  Подложки Ф-65 мм- 10броя -

Болтове Ф-12мм, дължина 160мм с частична резба 1,25 мм -6 бр.,якост  10,9

Болтове Ф 10мм,дължина 160м с частична резба 1,25мм  4 бр., якост  10,9

Съответно  стопорни гайки.

На тампоните под ЗАДНИТЕ седалки ,болтовете,Ф 10, се пъхат с резбата нагоре и се завиват някъде в купето.

Някой и друг квадратен сантиметър кожа и сте готови за големите галоши.....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, snipi said:

Готов съм с бодилифта, 5 см. Правих си го сам,монтажа искам да кажа.Леко, леко,два дена.В казармата нямаше  толкова падни - стани ,,,,вземете си наколенки.Стана идеално,щом изведнъж ми омаляха гумите (в момента съм с 235 75 15 ),арките станаха 93 см.Лифта се монтира по руския клип, който сигурен съм всички мераклии сте гледали,със следните изменния

1 Не съм свалял броните, може и така.

2 На предните подложки болтовете не можах да ги вкарам от горе на долу и съответно ги намъкнах от долу  на горе,като им навих по две гайки.

3 Най задния(те)тампони не може да се свалят без да се сваля задната броня,понеже тампоните са хванати с гайки и за това там също сложих болтове ф-10мм.(понеже металние шайби който са съставна част на тампоните се разпробиват на 12,3мм).

4  Удължаване на кормилния кардан- зад предна лява гума се маха гуменото предпазно перде (което после трябва да се смени с по дълго)и се открива лесен достъп до карданчето.Сваля се само(2 гайки и 1 болт ) Т-образния елемент,който е от кръглия гумен тампон на дясно посока педалите.Аз го срязах почти в основата и му завариха 5 см тръба с подходящ диаметър,като в горния край тръбата се зарязва с тънък диск звездообразно.и леко се причуква,така че да заприлича ха гилза от боен патрон,там после леко се намества отрязаното парче и се заваряват срезовете с ТО.като се внимава за геометрията.Заглаждане и боядисване.Монтаж-внимавайте да не избяга волана.

5 Маркуча на хидравликата--при мене не се наложи смяна с по дълъг,

  Подложки Ф-65 мм- 10броя -

Болтове Ф-12мм, дължина 160мм с частична резба 1,25 мм -6 бр.,якост  10,9

Болтове Ф 10мм,дължина 160м с частична резба 1,25мм  4 бр., якост  10,9

Съответно  стопорни гайки и шайби.

На тампоните под ЗАДНИТЕ седалки ,болтовете,Ф 10, се пъхат с резбата нагоре и се завиват някъде в купето.

Някой и друг квадратен сантиметър кожа и сте готови за големите галоши.....

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Май трябваше горното да е отделна тема,,модератора ако е така добър....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Снимки дай, снимки :) браво! От къде взе подложките за лифт и от какъв материал са?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Подложките--вСофия  ,карайки по бул Мадрид,посока Подуене, след като пресечете ул    Черковна, завивате в първата възможна пряка в ЛЯВО.Малка ,задънена уличка,на края има фризьорски      салон, отдясно.Магазина за технически пластмаси е на гърба му,от другата страна на сградата.

Снимки ,ако се справя...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0