Jump to content

Нов член с нов Cuv във Форума


nork

Recommended Posts

Добър вечер,

Днес се сдобих с Hover Cuv 2,4 произвидство 2009, регистрация 2011г :blob6:

Тепърва предстои ровене и гледане на машината в детайли, но на първо четене забележките са:

Фарове - някои е решил да се прави на майстор и е прецакал поликарбоната :( Предложение и идей от къде и как? Нови фарове или само стъкла? На две, на три прегледах и попаднах на такива в алибаба.ком на сносна цена, но някак не ми се чака толкова време за доставка.

Свети "Чека" което ще се изясни в следващите дни при проверка в оторизираният сервиз и доказани апапи монтьори от какво е - ще се сменят чарколаци е ясно........

Ключът е един - ключар с копиране на чипа или нов от представителят?

Въпросът ми е - Има ли доказали се магазини от които да се пазарува и знаят за какво иде реч или е обикаляне и търсене по парт номера?

От Варна съм, но ще съм благодарен и на сайтове които са проверени :)

Поздрави и приятна вечер на всички!

Редактирано от nork
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега и честита джипка :)  Аз съм от една седмица също собственик на Hover Cuv и ще помагам с каквото мога. Първо за ключа, аз също съм с един ключ, и тъй като при мен няма чип в ключа обмислям да си поръчам следното нещо:  https://www.alibaba.com/product-detail/IGNITION-LOCK-FULL-SPARE-PARTS-FOR_60518546616.html?spm=a2700.7724838.0.0.zlpPw6 вярвам че при теб също няма чип. Относно частите : Части има и то много въпросът е че са от различни модели коли и трябва да знаеш какво да търсиш. Окачването е главно от Frontera A Sport 2.0i кормилните накрайници са от Frontera B дисковите спирачки са от MItsubishi, но още не знам точно от кой модел. Скоро ще сменям дискове и ще пиша когато има яснота. За фаровете, може би ще минеш и с полиране, знам че има хора който правят чудеса с прегорели замаглени фарове. Успех ! 

P.S Дай снимки да я видим колата :D

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки високият интерес и многото отговори ще продължа да си попълвам темата ;)

Кабели и свещи от представителството във Варна. Цените са доста близки до тези на афтърмаркет частите.

За маслата заложих на Ravenol:

ДВГ - STi 10w40 

ДИФОВЕ - 75w90 TGO GL5 полусинтетика, 

Раздатка и скоростна кутия - 75W90VSG

Тук може и да има спорове за маслото на раздатката дали да е АТФ, но решението си е мое да налея синтетика.

20170411_092456.jpg

20170411_092428.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето и снимки на возилото. Тук е със старият номер. :)

Следва смяна на ангренажа, полиране и пастиране, както и цялостно почистване на салона.

За салона съм заложил на Sonax и трябва да отделя ден, ден и половина след празниците да я почистя, че е пушено в колата и са правени някакви опити да се чисти :(

Абсолютно безуспешни и с отрицателен ефект.

По нататък ще дам отзиви и за гумите като натрупам малко км с тях.

 

image-0-02-05-4461941c27c9fc43cef3f72ca9e2cf494b73f794599e135d1c63ac00434ffeca-V.jpg

image-0-02-05-5f1ea029b9371c77f76a4b17eb78851d88a4e9b2277241d980e45346300f10d6-V.jpg

image-0-02-05-9f15839e21ed011ca6b282642d0fafc6a7f40aba6dd46eed2e0fb37ecea8cafd-V.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Супер е машината. Сигурен съм че доста хора четат но за сега няма с какво да се похвалят. Аз от 2 месеца имам Hover CUV моя обаче е дизел 2.5 така като гледам може и да се окаже единствен за София :D, за момента съм сменил бушонно гнездо, явно си му е дошло времето. За части гледам в алиекспрес има филтри милтри и т.н. Един колега от форума каза че взима изгодно от Чехия ако не се лъжа, така и не му звъннах, последно време забравям :D За сега съм предоволен от колата, все още не съм й правил сериозен офроуд тест но предстои. Ако мога да помагам с нещо, общи поръчки или други такива - пиши :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

23 hours ago, vencibull said:

 Аз от 2 месеца имам Hover CUV моя обаче е дизел 2.5 така като гледам може и да се окаже единствен за София :D,

Поздрави!

Привет и поздравления за покупките :)

Относно дизела, мога да те уверя че има и други в София ;)  Много добре се подава на ремап и може да вдигнеш кончетата.

Много безаварийни километри :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

On Thursday, April 13, 2017 at 7:41 PM, leomm said:

Привет и поздравления за покупките :)

Относно дизела, мога да те уверя че има и други в София ;)  Много добре се подава на ремап и може да вдигнеш кончетата.

Много безаварийни километри :)

Благодаря колега, взел съм го с power box, може да се регулира мощността между фабричната и 150 коня, в момента е на 130 и са ми достатъчни. Мисля че за тези машини най-голямото предизвикателство е да го повдигнеш и да сложиш по-големи гуми. Аз възнамерявам да сменя сегашните които са 235 / 65 / 17 и да сложа 245 / 75 / 16 , така като гледам няма да се налага лифт, но след време и на това ще му дойде реда.

Поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

точно с този размер съм и аз. Не се налага лифт. Ама аз искам!!!! /друга тема/, както и да е. Честита машинка и да се радвате един-друг. Между другото и аз пия бира, времето се стопли и може да си чукнем среща да те "уведомя" от къде се снабдявам с части и консумативи. Варна, приятен магазин с размера на дупка, но пичовете са яки и в рамките на час носят кво да е. Аз лично съм шашнат, няма такъв магазин. На първо време - чакам покана за бира, телефона ми е в подписа, пък после ще ти покажа какво може Белчо /моя е бял, пък нали си е вол/, ако намеря аналог на кардан, преден, че моя вече е крив. При целия разбъркан пост - звънни, аз често идвам във Варна, не е проблем да се видим.

Живи и здрави! /и удовлетворени/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

11 hours ago, JI_GIT said:

точно с този размер съм и аз. Не се налага лифт. Ама аз искам!!!! /друга тема/, както и да е. Честита машинка и да се радвате един-друг. Между другото и аз пия бира, времето се стопли и може да си чукнем среща да те "уведомя" от къде се снабдявам с части и консумативи. Варна, приятен магазин с размера на дупка, но пичовете са яки и в рамките на час носят кво да е. Аз лично съм шашнат, няма такъв магазин. На първо време - чакам покана за бира, телефона ми е в подписа, пък после ще ти покажа какво може Белчо /моя е бял, пък нали си е вол/, ако намеря аналог на кардан, преден, че моя вече е крив. При целия разбъркан пост - звънни, аз често идвам във Варна, не е проблем да се видим.

Живи и здрави! /и удовлетворени/

Аз за лифтването доста четох из руските форуми, но имам проблеми с терминологията. Разбирам нормалните думи, но като се стигне до авто-термини ползвам Гугъл транслейт  и често пише пълни глупости там.
Като цяло разбрах, че за да направиш боди лифт над 3 см трябва да удължаваш кардана, а боди лифт 3см не си заслужава. За повдигане на предница - натягане на торсиона, препоръчително е до 3см, след това изисква преработки, които не мога да си преведа. На мен ми е чудно едно - ако сложа по-дълги предни и задни амортисьори и отзад сложа по-дълги пружини какво трябва още да се пипне на предницата? Защото само с амортисьори не мога да я надигна, а торсиона както разбрах може до 3 максимум 4см да се вдигне без преработки. Ако някой има поглед над тази тъй желана интервенция при джиповете моля да сподели инфо. В момента моята предна арка на калниците е на 84см от земята а задната на 89. Искам да ги направя съответно 92 и 98-9.
Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

може още малко да навиеш торсионите, но трябва да преместиш шарнирите на горните носачи под носача /сега са отгоре, ако някой не ги е преместил/ При проблем с руския питай, ще помагаме. Аз също от руския форум /червения/ търся аналози и за сега всичко е тип топ. За амове - налице е размер с +2см., пак там, във форума. За боди лифт е описано всичко плюс клип в тубата, на руски.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...
Отговорено (Редактирано)

Камиончо вече е напълно обслужен технически :)
Пускам всички номера на чарколаците за да може следващият който се захване с тази дейност да не трябва да обикаля като мен по всички магазини, че търгашите като чуят за GW и казват, че няма нищо и трябва да се отиде с частите :(

Номерата напълно съвпадат с тези от темата на колегата JI_GIT, другият вариант е да ги търсите по каталозите - MITSUBISHI L200 2.4i (97 kw)  11.96 -

Малък анг. ремък   Conti CT1109

Ролка обтегач  INA 531019320

Ролка обтегач паразитна INA 532007420

Пистови ремъци - Conti 4PK985 2бр, еднакви

                               ITN 4PK1100

20170504_150943.thumb.jpg.dd586c4e1613ae09008023661003b2a7.jpg20170504_150928.thumb.jpg.a19bd9558b4310ce97ca0e1dd483997b.jpg

20170504_150916.jpg

Редактирано от nork
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)

За половин ден без чакане на доставки и всичко налично това успях да намеря във Варна което да ме устройва като цена/качество. Цени няма да пиша защото са ползвани различни отстъпки от магазините, а марките всеки сам си решава какво да слага на колата си - имаше и доста по евтини варианти.

Крайна сума, чисто ориентировъчна за части 280лв, пак повтарям : това е с отстъпките които съм ползвал!!!!

Сега се започва с козметичните "ремонти" :)

PS: Някой да знае стелки от каква марка и модел стават на нашите камиони?

Редактирано от nork
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега,поздравления за джипа.Аз самият управлявам такъв вече повече от година и 20к км.В мостовете-синтетика-Ravenol 75w90 GL5,раздатка-Ravenol ATF, в скоростите-Ravenol 75w90 GL4,двигател-Bardahl 5w40+long life 6+1.Сменявал съм хидр. повдигачи от Aliexpress =70лв/във Видин за Ina ми искаха 230лв/.Купих стелки от Ховер 6- не пасват много добре-отзад са по малки,а отпред са по големи.Ако те интересуват рез. части-съставил съм доста обширен списък въз основа на руските форуми и лично сменени такива от  мен.Успех и много безаварийни с Ховерчето.

 

 

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Новото "подобрение" на камиончо :)

След като гледах из китайските сайтове които продават изкуствена кожа, питах няколко тапира / които ме убиха с цена / реших сам да си го ушия този маншон.

Кожата е по дебела от необходимото, но такава намерих - ярешка. Остана ми за още един такъв маншон и който има желание мога да му ушия и на него. Вие ще трябва да си ползвате горната халка и стойката от долу като го залепите  и зашиете. Цена на маншона 35лв.

 

20170529_173116.jpg

20170529_173123.jpg

20170529_173130.jpg

20170529_173134.jpg

20170529_173148.jpg

20170529_173153.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 month later...

Когато наливате масла някъде, трябва да внимавате какво се препоръчва за дадения агрегат - в раздатката с електромеханично превключване се налива АТФ не защото има готин червен цвят, а заради по-добрата и гладка работа на електромеханичния привод. В същата раздатка, но с чисто механичен привод /малката ръчка/ е подходящо GL5. В скоростната кутия GL5 не се препоръчва, тъй като е по-агресивно към частите от цветни метали /синхронизатори/, каквито в дифовете няма - там го лейте на воля, а в скоростната кутия - GL4. Посоченото мнение е лично и не обвързва никого, но мисля, че Иван се е справил блестящо, без значение марката - там всеки според вкуса и джоба. 

При мен Лики Моли 10/40, Тотал 75/80 GL4, Тотал АТФ , а в дифовете Манол GL5

Някой спомена по-горе в темата спирачни апарати - моите задните са от Фронтера /не питайте защо/ с накладки от Трупър '92г.

Съединител Ексайд /Япония/; карета преден кардан Койо /Япония/;

Мисля,че с Краси ще пием доста бира, докато се разберем японските или немски части са по-добри, че гледам доста немски флагове се веят от темите му :la::occasion14:

забравих - маншона на скоростния лост към ръкава на ск.кутия - лада нива 1 в 1, моя се скъса и напълнихме скоростната кутия с кал и боклуци. След старателно измиване налях тотала, с който е сега, но има останал течен парафин и скоро ще сменям масло пак.

Редактирано от JI_GIT
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отговорено (Редактирано)
19 hours ago, JI_GIT said:

Когато наливате масла някъде, трябва да внимавате какво се препоръчва за дадения агрегат - в раздатката с електромеханично превключване се налива АТФ не защото има готин червен цвят, а заради по-добрата и гладка работа на електромеханичния привод. В същата раздатка, но с чисто механичен привод /малката ръчка/ е подходящо GL5.

Тук си прав, НО......

Както съм писал изборът на масло е изцяло мой!

Предпочетох да заложа на GL5 вместо ATF по следните причини:

- не ползвам толкова често двата моста и превключването 4х4

- ATF маслата имат живот максимум 2 години

Като цяло едва ли някой спазва на 100% изискванията към отделните агрегати и видовете течности които се намират в тях ;)

Редактирано от nork
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...не съм искал да се заяждам - просто обръщам внимание, пък и аз ги спазвам, защо не. Така или иначе ги сменям преди да им изтече ресурса - две години са много време и километри, а някои от тях са в отвратителни режими, в дифовете през отдушниците понякога влиза кал..../моите вече ги преместих по-нагоре/ и се нуждаят от измиване преди смяна и т.н. Много зависи от режима на експлоатация, но пак казвам - това е мое мнение и не се заяждам - споделям...

със здраве!

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Споко, не съм го приел като заяждане ;)

В споровете се ражда истината! Моята преценка бе такава, дали ще съжалявам ще си покаже с времето :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колкото до кожата на скоростния лост...шие се за 10 мин и то от неспециалисти кат мен...направих го и е 6+++.Хем мойте лостове са 2 . купих си изкуствена кожа просто същият цвят и това бе преди 4 години- не е мръднала...намерих една снимка от момента , когато съм я шил.

 

387000_491161387589281_1597417730_n.jpg

Редактирано от Kan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 9 months later...

Mалко да повдигна темата, а скоро може и да я преименувам на " Основен ремонт 4G64 на CUV" :D

Мотора е разхвърлян на съставните си части, карантиите са поръчани, очаквам доставката им и всичко отива при шлайфиста.

Причината за всичко това - прегрят мотор в миналото, признаци - висок разход на масло, компресия 13,5-14 при обявена в мануала 9,5 :o! Най интересното в случая е че маслените сегменти не бяха спечени както очаквах, но има следи от задиране по буталата и блока. По нататък ще създам външен албум със снимков материал след пристигане на всички чаркове и сглобяването и пускането на мотора обратно в коша.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ААА страшен си!!! Трябваше снимки и сега да дадеш на задиранията и прочие.....Прилича ми на един в руския сайт дето пише: Ставам и решавам да сменям ангренажните ремъци- не че съм го правил някога , но що да не опитам...и дъннннн 130 снимки. След година, две пак: Смятам да правя основен ремонт на двигателя...дрън и мотора на едно пънче пред джипката и този път към 600 снимки хахахахахахах. Браво. Давай да гледаме.А като е прегрят нещо гарнитура нямаше ли пробила или друг признак, щото за мен тези са неясни. От къде хвърля масло като маслените сегменти не са спечени пък и той има ляк за спечени сегменти - от Москвича го знам..... и се е оправят...С газ за горене или керосин....И от какво компресията е толкоз голяма????

Редактирано от Kan4o
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хехе, кой е казал, че е за първи път да отварям мотор  ;)

Гарнитура няма пробила, от прегряването са драли буталата и качва масло в горивната камера, от там и голямата компресия. Другото за големия харч са семерингите - повечето бяха изпечени и пускаха.

Снимките като имама време ще ги кача в албум и ще ги сложа. Повечето ще са след, че нямаше кой да снима докато разглабяхме и бяхме омазани здраво и времето напредваше :)

Редактирано от nork
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Как пускат , а налягането е по голамо, за да качва масло вярно виновни са семерингите ,че са залепнали от нагара и тогава качва в горивната камера. Несе заяждам просто си припомням ДВГ-то хахахахах и за това се чудя защо правиш основен ремонт. Ако е за п-ти път и ти е хоби разбирам хахаххахахах.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето как качва маслото - през задиранията, масленият сегмент работи, маслото остава в камерата и се получава втората снимка / а вече е киснало 1 ден за сваляне на нагара /. Висока конмпресия + течове от семерингите на коляновият вал към кутията и разпределителният в главата. Основният ремонт е заради надрасканите цилиндри и граничните стойности на хлабините. Ако се сложат стандартни сегменти резултата няма да е ясен до запалването на мотора. Най вероятният резултат още по голям харч на масло след ревизията на главата ;) Детонациите в 4ти цилиндър се виждат ясно на снимката - от там криви клапани и заминали водачи.

В крайна сметка си го прая за себе си, ако нямах намерение да я карам тази джипка щеше да е сглобена и обявена до сега тук и е сайтовете като прекрасна с леки външни забележки :la:

20180417_174044.thumb.jpg.4771d3da37633314d3fbe33a682d6dd5.jpgбутало 4ти цилиндър

20180417_174016.jpg

20180416_151010.jpg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...