Dacce123

Електрически

11 posts in this topic

Хора имам страшно много нужда от помощ ! Имам страхотен проблем с електричеството от нищото халогените ,таблито и габаритите спряха да светят кабели бушони всичко е наред проверено но .... не става и не става някакви идеи мнения ! Или евентуално ако някой разполага с схема ще съм благодарна ! Поздрави

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хайде да допълня темата и аз ,надявам се ,че някой ще отговори.При мен изчезнаха преден и заден габарит,стопа свети.Препипал съм всички бушони и релета които предполагам ,че са за това.Смених и предния габарит с нова крушка да не би да оказва влияние,няма ефект,само няма с какво да заменя задния.Помагайте с идеи и възможности

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Забравих да спомена ,че проблема е само в дясната страна ,от ляво всичко си свети

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, kriss1 said:

Хайде да допълня темата и аз ,надявам се ,че някой ще отговори.При мен изчезнаха преден и заден габарит,стопа свети.Препипал съм всички бушони и релета които предполагам ,че са за това.Смених и предния габарит с нова крушка да не би да оказва влияние,няма ефект,само няма с какво да заменя задния.Помагайте с идеи и възможности

Привет, колега.

Интересното е, че при изгорял преден габарит не свети и задния, т.е. много е вероятно след като са “вързани“ заедно и си сменил предния да е изгорял задния (той е LED и “гасне“ постепенно) - разбира се докато не спре да свети.

При мен е тръгнал заден ляв стоп - вече свети по-слабо.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 13.11.2016 г. at 8:14 PM, Dacce123 said:

Хора имам страшно много нужда от помощ ! Имам страхотен проблем с електричеството от нищото халогените ,таблито и габаритите спряха да светят кабели бушони всичко е наред проверено но .... не става и не става някакви идеи мнения ! Или евентуално ако някой разполага с схема ще съм благодарна ! Поздрави

Може би това ще ти помогне.

hover_electric_05.pdf

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Е разбира се има и сервизи за подобни проблеми.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

За такава масова повреда би трябвало някой плюс да се е "изгубил".

Контактен спрей на всички видими букси по инсталацията в купето и извън него.

Ако няма ефект с допълнителен плюс трябва да светнат.

Ако и тогава не светне нищо - магия!!

В сервиз никой няма да си играе да разглобява и да проследява схема - просто ще пуснат един плюс към ключа на фаровете и това ще е. 

Относно левите габарити - байпас/плюс/ от десните и си готов ако ти омръзне да ги търсиш . 

 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, Krasimirr said:

За такава масова повреда би трябвало някой плюс да се е "изгубил".

Контактен спрей на всички видими букси по инсталацията в купето и извън него.

Ако няма ефект с допълнителен плюс трябва да светнат.

Ако и тогава не светне нищо - магия!!

В сервиз никой няма да си играе да разглобява и да проследява схема - просто ще пуснат един плюс към ключа на фаровете и това ще е. 

Относно левите габарити - байпас/плюс/ от левите и си готов ако ти омръзне да търсиш десните . 

 

 

 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

С помощ от братските сайтове ,моя проблем е решен.Според тях ,а вече и според мен,сваля се клемата на акумулатора ,изчаква се не по малко от минута,след като се постави пак ,сменява се крушката на габарита и чудо,всичко работи нормално.Според тях е сработила някаква защита и колкото и да сменявам габарита няма да стане без тази игра с акумулатора.Не знам дали е наистина така ,но при мен помогна.Преди това правих опити само със смяна на габарита и нямаше ефект.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Т.е. първо откачаш и след 3-5мин. закачаш акумулатора и сменяш крушката ,а не в обратен ред - магия!!

Това инфо е полезно защото рано или късно всеки ще му се наложи тази игра - благодаря!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Да колега,първо откачваш акумулатора и изчакваш,закачваш след това сменяш крушката и след това включваш светлините за да видиш дали работи.С една дума става на изключени светлини,защото  на включени има опасност при слагането на крушката да изгори на момента и да сработи пак тази някаква защита и се губи ефекта.Мен ми звучеше малко невероятно,но при мен се получи,къде е тази защита и каква е не зная.Преди тази гимнастика ,смених един път габарита,прегледах всички бушони и макар ,че бяха здрави ги подмених(след като от сервиза ми казаха ,че вероятно е изгорял стопа и трябва нов),след това смених релето за светлините,свалих стопа ,макар ,че нищо не видях и така след четене по руските сайтове се стигна до гореописаното

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now