anton

преработка на дневни светлини в халогени

11 posts in this topic

Колеги някой ,правил ли е преработка на дневните светлини в халогени и другото ми питане е ,като си на къси светлини и като превключиш на дълги изгасват късите ,това много ме дразни ,можели да светят и късите едновременно и как се прави ?

Благодаря много !!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Какви халогени, хората слагат ЛЕД светлини.....а по въпроса за къси, дълги или фарове за мъгла, тогава колата става като коледна елха и пречи на тия срещу вас- заслепява ги ииииии по правилника за движение  .....акта май от 50 лева почваше. Но истината е ,че наистина пречи в ясен ден много лампи срещу теб и......белята става.Ако искаш сложи си дневни лед светлини да се палят като запалиш мотора ...аз така съм направил.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не може да са там, трябва да са на нивото на фаровете и ако не ме лъже паметта на 40 см от най изпъкналият ляв и десен детайл т.,е от бронята най външната част перпендикуляр и 40 см. не може и толкоз ниско.Мойте се получиха малко повече от 40 ама си трая и до сега никой не ми е правил забележка.Има ги тези изисквания и ти ги цитирам по памет....

Няма памет ...чичко Гугъл знае-Могат ли да се използват DRL – Дневни светлини в България?

На официално запитване от страна на LUXIMA към ТехноТест беше отговорено следното:
„Светлините за движение през деня трябва да съответстват на изискванията на Пра-
вило 87, рев.2 на Икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените
нации (ИКЕ на ООН), като на тях трябва да има съответната маркировка, предвиде-
на в правилото.
Монтирането им на автомобила трябва да съответства на изискванията на Правило
48, рев.5 на ИКЕ-ООН.”
В Правило 87 е записано, че интензитетът на светлината трябва да бъде между 400 и 800 канде-
ла. Там се определя и маркировката, потвърждаваща сертифицирането като „фар за движение през
деня”. На стъклото трябва да има буквата „Е”, последвана от кодът държавата сертифицирала про-
дукта. Обикновено там пише „Е4” - Холандия. Обозначението за дневни светлини е „00RL”.
В Правило № 48 е записано как трябва да бъдат монтирани дневните светлини. Външният край
на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на
превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни свет-
лини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното
средство е под 1 300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1 500
мм.

Edited by Kan4o
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ето за това:  изискванията на Пра-.вило 87, рев.2 на Икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените

нации (ИКЕ на ООН), като на тях трябва да има съответната маркировка, предвиде-
на в правилото.
Монтирането им на автомобила трябва да съответства на изискванията на Правило
48, рев.5 на ИКЕ-ООН.”

 

Ако не си член на ООН или не си го приел това правило и си правиш, каквото искаш. Виж в САЩ фаровете са с друга структура на светлината и трябва да се преправя като внесеш кола от там.

То пише промяната да е в сервиз със сертификат. Мойте, аз съм си ги сложил, но и сертификат мога да си издам от моята фирма.....Но в колата си пазя опаковката, на която пише на англииски ,че са дневни светлини.Както и извадка от правилото.И съм готов да ги осъдя ако ми съставят АКТ и след това Наказателно постановление.

Виж как са перефразирали Постановлението и е избегнал глобата от 20 лева, а аз си мислех, че до 50 лева не може да се обжалва...

http://www.rs-pirdop.org/uploads/acts/nakazatelni/R/2014/nakazatelni-R-142-2014.doc

Edited by Kan4o
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Не може да са там, трябва да са на нивото на фаровете и ако не ме лъже паметта на 40 см от най изпъкналият ляв и десен детайл т.,е от бронята най външната част перпендикуляр и 40 см. не може и толкоз ниско.Мойте се получиха малко повече от 40 ама си трая и до сега никой не ми е правил забележка.Има ги тези изисквания и ти ги цитирам по памет....

Няма памет ...чичко Гугъл знае-Могат ли да се използват DRL – Дневни светлини в България?

На официално запитване от страна на LUXIMA към ТехноТест беше отговорено следното:

„Светлините за движение през деня трябва да съответстват на изискванията на Пра-

вило 87, рев.2 на Икономическата комисия за Европа на Организацията на обединените

нации (ИКЕ на ООН), като на тях трябва да има съответната маркировка, предвиде-

на в правилото.

Монтирането им на автомобила трябва да съответства на изискванията на Правило

48, рев.5 на ИКЕ-ООН.”

В Правило 87 е записано, че интензитетът на светлината трябва да бъде между 400 и 800 канде-

ла. Там се определя и маркировката, потвърждаваща сертифицирането като „фар за движение през

деня”. На стъклото трябва да има буквата „Е”, последвана от кодът държавата сертифицирала про-

дукта. Обикновено там пише „Е4” - Холандия. Обозначението за дневни светлини е „00RL”.

В Правило № 48 е записано как трябва да бъдат монтирани дневните светлини. Външният край

на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на

превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни свет-

лини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното

средство е под 1 300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1 500

мм.

 

Според тези обяснения в наредбата, и Steed5 и Hover H6 си ок за DRL. Те и затова си имат такива. Въпросът е кой дявол ги накара да не ползват халогените като такива ами само за DRL.

Ooo-sram имат един много приличен комплект LED DRL + халогени и за разлика от феноменалната цена на която се продават от Литекс, в повечето магазини са по около 400лв. С монтажа да стане 500лв.

Иначе ако не ви притеснява момента с гаранцията, варианти много... 99% от DRL светлините в Aliexpress си изглеждат като оригинални след монтаж (ако не се изгъзарите с цветни и тн...) така че не би трябвало да има проблем, да не говорим че вечето хора имат познати, които биха могли да им изкарат един сертификат от сервиз, за всеки случей...

Иначе някой дали знае в този си DRL вид, нашите халогени дали работят на 12V със слаби крушки или нормални крушки, но на по-ниско напрежение?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

И още не мога за разбера, защо искаш да я накичиш със светлини, като камиончето на Кока Кола. За мен светлините и на двете са си хубави. Само добавих дневни, защото ми омръзна да забравям да ги паля като тръгна и да ме спират разни полицай. А сега дам контакт и светнат. Късите са хубави , а дългите щото са високи още повече...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

И още не мога за разбера, защо искаш да я накичиш със светлини, като камиончето на Кока Кола. За мен светлините и на двете са си хубави. Само добавих дневни, защото ми омръзна да забравям да ги паля като тръгна и да ме спират разни полицай. А сега дам контакт и светнат. Късите са хубави , а дългите щото са високи още повече...

Колега ти имаш ли халогени на твоето пикапче ?

Аз нямам и съм си свикнал вечер като карам да ги пускам за по добра видимост .

Това е нодостатък на пикапите че са променили халогените в дневни светлини ,и ако си разгледал по нагре линка китаиците са го измислили  2в1 

и защо трябва да е накичвам като коледна елха неми стана ясно !!!!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Моята не е пикап а Н3 и си имам прекрасно светещи халогени, може и да си свикнал, но за употреба на халогени без да има мъгла, акта е 50 лева. Просто заслепяваш насрещните- така ,че ако някой се тресне заслепен в те,б вината май се разделя.И Каското е като за съпричинител на ПТП. Каквото трябва производителя е сложил да свети отпред- всичко друго заслепява и е излишно,ето за това казвам- КОЛЕДНА ЕЛХА.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now