Sign in to follow this  
Followers 0
valery

C10 сглобена със стари технолопгии

13 posts in this topic

Оказа се че съединителя ни е с  жило. На дядо ми колегата кара една шкода от 70 години и дори тя има хидравлика. Освен това буталата в двигателя не са хидравлични, горе долу като тези на Жигули  са - т.е от преди 40 години.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Това не го разбрах,а ако изкара колкото жигулата едно време, вер селям както се казва

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Хидравлични бутала? :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Клапани грешката е моя.

Жеко това не го разбрах ? Някой казва така ? Не съм чувал.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Жилото не е проблем - сменява се лесно,  няма нужда от поддръжка ... не би трябвало да е скъпо за замяна ... 

То и ангренажен ремък няма в колата - старата система с верига ...  

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Аз пък съм навит съединителя ми да е с жило-просто и надеждно устройство, а при повреда е лесно за смяна.На сегашната ми 17 г кола съединителя е с две хидравлични помпи ,всяка една от която струва около 250 лв неоригинална, Все пак на колите ви ще изтече гаранцията нали.. Много от новите коли минаха от старите и изпитани хидравлични повдигачи на едни пулове,които изискват реглаж , точно като на старото жигули ,особено при работа на газ не са само двигателите на греат уол.  Явно от доста време акцента на форума е оплаквания от колите на греат уол 

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Аз със чиста съвест си признавам, че от коли не разбирам. Не вложих лоши чувства в написаното, въпреки, че така изглежда. По-скоро се подразних на това, че  сега ще има още нещо за което трябва да мисля на Х километри, вместо да го направят да се само регулира или там каквото правят тия хидравлики. Останах изненадан, когато научих, по-скоро неприятно..  Само да попитам, след като този реглаж явно рано или късно се прави, следва ли да бъде описано в сервизната книжка ? Можете ли да ми дадете ориентировъчна сума за разхода на такава процедура след като падне гаранцията ?

Не знам какви са тенденциите. Не знам и дали на малките коли от другите марки също са без хидравлика. Ето това е интересна тема която бихме могли да коментираме.

А за съединителя го написах, защото взе да скърца при натискане и ме побърква от там се разбра, че е жило. Нещо някъде трябва да се смаже явно.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Означава "здраве му кажи", май е турцизъм. Покрай тези твърдения оглеждах под капака ,но жило на съединител не видях,май и в някой от постовете ставаше дума, че съединителят не подлежи на регулиране, а само промяна височината на педала, така че май сие с хидравлична помпа, без да съм сигурен.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Валерка,жилото е саморегулиращо се и е в пъти по-добре от хидравличния. Ако бронята си запази целостта,ще ти надживее 2 броя съединителни комплекти. Не се коси за такива неща

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Добре де,не може ли някой от сервизите които поддържат колите на марката да ни светне по темата,съединителят с хидравлична помпа ли е или с жило,прави ли се периодична регулировка на клапаните и ако да,то на какъв интервал,има ли значение на газ или бензин се кара колата,тия клапани хидравлични ли са или не,защото такива подробности, като че ли са държавна тайна,кой регулирал клапани,кой сменял главата на двигателя, ама защо-не става ясно, или форума е просто една пощенска кутия до арменския поп!?

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Май наистина е голяма тайна какви са повдигачите на клапаните щом никой не отговори,но братята руснаци ме светнаха- не са хидравлични ,а механични повдигачи с чашки или пулове, не знам кое е по-точно,за съединителя не съм търсил още ,но и това ще стане като ми остане време. Според руски/украински сайтове, причината да не се споменава реглаж на клапаните в мануала на автомобила е ,че обичайно китайците не ги газифицират

1

Share this post


Link to post
Share on other sites

За греат уал не мога да кажа ,но на опел почти всички модели след 2005 г са с пулове ,които се регулират независимо дали си на газ или бензин. Просто ако караш на газ регулирането трябва да е на по-малък интервал.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Благодаря за информацията Жеко и на Мистарми. Междувременно аз все още чакам да ми се обадят от сервиза за тази процедура. Мина вече доста време ( повече от месец ) чудя се дали да не се обадя.
Със сигурност ще споделя как работи колата след въпросната интервенция.

 

Поздрави

Edited by valery
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0