Jump to content

Снимки на завода от 29ти Август 2011


admin

Recommended Posts

Напротив, имаше етап, когато държавата даде знак, че ще направи тази отсечка, все пак това е мащабен проект! После се отметнаха нещо. За снимки? Тези от предната страница са актуални. Проблема е, че охраната е засилена и не ми се занимава да обикалям и да се правя на папарак. Не познавам баш началника лично, иначе бих го питал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е късно ,но все пак , защо трябваше точно там да се строи , нито терена е равен , нито има инфраструктура като ЖП и дори четирикласен път . Всичко това оскъпява ,а да се разчита на държава дето за нищо не дава пари е от умрял писмо да получиш. Така че "делото на давещия се е дело на самия него"- Илф и Петров

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За терена не разбирам, както и за вкопаването, но си има причина! Това са инженерни работи. Строи се там, защото Ганчев иска да направи нещо за Ловеч, понеже града е зле.Това е дълга тема и не е за тук! В Ловеч има история, но примерно не се развива туризъм. Ловеч беше целенасочено почти унищожен икономически 90- те години. 80 % от Беге градовете са така в момента. Дай да концентрираме всичко в три- четири града? Защо? Има и политика на заплащане, която също е важна. Една отсечка свързва пътя за Плевен, а оттам са 20 км до ЖП-то им. Ганчев досега няма грешен бизнес, ако мога така да се изразя. Работите са пресметнати и изчислени. Плюс това един такъв завод променя категорията на малък град, като Ловеч.

Ами ако дойдат да правят и автобуси, какво се получава? Плюсовете са много. Няма смисъл всичко да се концентрира в големите градове. Вижда се, че в развитите страни нещата са изравнени, а страни с голяма столица и 100 провинции са пълно зле. Може и да има изключения, но като гледам Европа е така.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почти във всеки български град има по един бизнесмен който не си знае парите. Разликата между тях и Г. Ганчев е, че този човек мисли за хората в този град, а не като другите - как да се наяде и напие и да покаже колко пари има. Много хора казват, ама той е започнал с далавери. На това бих отговорил - те много започнаха така, но до къде стигнаха?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Apocalypto Мога да ти дам един чудесен пример,Франция.Там е Париж и всичко останало.Също като при нас,Столицата цялата цигания 2-3 по-малки регионални центрове и прованс.Париж,другото Нант,Марсилия и отчасти Лион,и това е.Това са следи останали от империалната история на държавите,като това са пазарно притегателни центрове.Всичко се кара където е царя,императора,краля.Цариград например,за ОИ примерно ние сме били тук добивен център.Имало е две регионални пазарни места и това са Ески Зара (Стара Загора) и Татар (Пазарджик).Там се е събирала всичката регионална продукция (вълна,месо,мед ...) и към Цариград.Навсякъде е така в страните с империално или монархическо минало.Разбира се има малки изключения породени вече от глобализирането и прекаленото урбанизиране.Мога да водя лекции до утре,но точно това е мястото където обикновения човек,трябва да направи нещо.А това,че държавното управление умишлено изселва/заселва райони е дългосрочна стратегия,която не е дадено да се говори и разбира от всички.Така се контролира вътрешната миграция,ще отбележа само.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ало не ги мислете Ганчев и сие са си направили преценката къде, защо, колко и какви ще са печалбите. Този форум се превърна в клюкарски.

Колега , клюкари ли ни наричаш ? Тук не виждам някой да прави клюки .Това ,което правим е да споделяме информация и изказваме мнения ,каквото впрочем се прави във всички форуми от този вид. Ако не си съгласен просто кажи аргументирано защо , но без обидни квалификации .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , клюкари ли ни наричаш ? Тук не виждам някой да прави клюки .Това ,което правим е да споделяме информация и изказваме мнения ,каквото впрочем се прави във всички форуми от този вид. Ако не си съгласен просто кажи аргументирано защо , но без обидни квалификации .

 

Информация съставена в повечето случай от клюки. Чул недочул ама хайде да си даде мнението.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 weeks later...

Здравейте,

 

Доставяме, поддържаме и програмираме измервателни машини за машиностроенето и имаме известен опит с автомобилостроителни предприятия по света (примерно измерване геометрията на купета, калници, врати, както и двигателни блокове и др.). Имаме голямо желание да се свържем с някой от този ресор в завода, но уви засега не откриваме никакви контакти. Някой може ли да ми помогне, защото бихме искали да предложим услугите си. Работим с най-реномираните производители на измервателни машини от Hexagon Metrology.

 

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Администраторите на този форум нямат никакво отношение с Литекс Моторс, които строят и управляват завода - ние сме фен общество и нищо повече. Можеш да опиташ да се свържеш с тях посредством някой от контактите на сайта на greatwall.bg

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вече е късно ,но все пак , защо трябваше точно там да се строи , нито терена е равен , нито има инфраструктура като ЖП и дори четирикласен път . Всичко това оскъпява ,а да се разчита на държава дето за нищо не дава пари е от умрял писмо да получиш. Така че "делото на давещия се е дело на самия него"- Илф и Петров

 

 

Строят го там, първо защото Гришата дава мило и драго за Ловеч и второ защото земята му беше дадена безвъзмездно от общината.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз около Баховица не видях нищи дето да прилича на завода! Да не е до някое друго село?

 

ако имаш предвид това - http://maps.google.bg/maps?gcx=w&q=43.195556%2C24.6751&um=1&hl=bg&biw=1280&bih=909&ie=UTF-8&sa=N&tab=il

 

то това ми изглежда като подготовка на строителна площадка, т.е. поне преди 2 години е тая снимка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

43.195431,24.674495 това са координатите. вижда се как още копаят и заравняват. Така поне всеки може да разбере какъв е мажаба на строежа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което ти даваш като координати сочи към пътя на около 2 км от мястото на строежа!

 

Виж горния пост, там съм дал линк с мястото на строежа но снимката е още от времето на изкопите! А в момента там има цял завод! Виж снимките по-горе!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам, че вече има изградени две халета, и в тази посока искам да попитам (някъде бе писано ,че от октомври започват другите две) някой дали знае дали са ги почнали?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е готово вече бе човек! Чети другите теми тук във форума! В момента вече са монтирани поточните линии и се работи по започване на пробно сглобяване на автомобили! В общи линии вън остават само довършителни и инфраструктурни работи!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой няма ли да побликува нови снимки най-накрая доста време мина от последните! Докаде са стигнали!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами този някой трябва да ходи до Баховица и да се занимава. Вероятно почти нищо отвън не се е променило, освен административната сграда и шосето. Но снимките са на доброволни начела - ако някой му се занимава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ам да на ли имаше някой от ловеч ! то до баховица :male: е 3 километра пак и нали в селото завода бил голямо събитие все ще има някои по-млад останал всеоще в тва село да щракне една две снимки да го видим завършен най-накрая как изглежда! :occasion15:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В интерес на истината завода според мен е 35-40 процента готов от замисъла му. Вече не ходя да правя снимки, понеже има охрана, която не дава. Последния път ходих с човек, който работи там и снимах отвън. Наистина ще се правят още халета, но всичко се забави, поради причини, които знаят много малко хора. И все пак година и половина, почти 90 % от снимките в нета, които бях пуснал са мои! И Ликьов имаше, но ги скри. Сега просто не ми се занимава, понеже си чупих и колата и съм бил целия в кал. Във форума има много хора, които работят там и те могат да нащракат снимки отвън, ако им дадат. Само, че няма да стане. Изглежда не дават. Тва е. тяхна политика.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека вметна, че на срещата си с маркетинговия директор на Литекс, когато обясних, че във форума има членове, които се дразнят от любопитството ни свързано със завода и че предполагам, че някои от тях може и да са служители - по негови думи (извинявам се ако цитата не е абсолютно точен, но съм сигурен, че думите му включваха точно това) - "Нищо скришно няма, странно е, че така реагират - нормално е всички да се радват и питат за това какво става в завода".

 

Също така обещаха, че ще има повече информация свързана със случващото се (което е на лице) и ще можем да държим в течение хората. Радвам се, че литекс искат да съдействат. Завода както писах в една друга тема имаме информация, че вече е заработил - колите през това време се продават внос, не виждам причина за притеснения на хората, че нещо няма да го бъде или нещо такова.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко е готово вече бе човек! Чети другите теми тук във форума! В момента вече са монтирани поточните линии и се работи по започване на пробно сглобяване на автомобили! В общи линии вън остават само довършителни и инфраструктурни работи!

 

Якооо завода готов а от вън по нищо не си личи, очакваме скоро да полетят самолетите, но очаквайте скоро и китайски коли?

 

Не трябва толкова много да питаме :nono:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Отговорете в темата...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създай нов...