muf

Members
  • Content count

    153
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

muf last won the day on January 8 2013

muf had the most liked content!

Community Reputation

21 Excellent

About muf

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 01/01/01
  1. 23 000 лева за компактен седан 4,5 метра с всички екстри (акл. кожа и климатроник) е добра цена
  2. Ще има ли снимка че и на мен ми е интересно? Не само ръжда, а чак дупка да се пробие за една година.
  3. Потвърждавам за Lenovo и за Star от личен опит. Бият конкуренцията във всички насоки Между другото Lenovo сега започват офанзива на пазара И тръгват със страхотни модели Китайски телефони има най-различни на пазара Това с изтриващите се бутони и така нататък ефтинии са най-ниския клас от по 40-50 долара Оттам нагоре има безброй предложения с отлично качество И при реплките е така, има някои далеч на лоши, има и скапани Както е казал колегата горе, зависи от фирмата производител Във всеки случай най-добре е да не се купува реплика. Lenovo, Huawei, ZTE Zopo Thl имат достатъчно добри модели Обикновено са на 50% от цената на аналогични модели на Samsung, HTC и др
  4. Логан излиза с 2500 лева по-скъп с по - малък двигател, само с климатик и без няколко по-дребни екстрички. Гаранцията при дачия е само 3 години. А и разликата от 10 -11 см не е малка. Между новата Корола и новия авенсис разликата е 14 см Въпрос на лични предпочитания. Все пак ако цената беше около 18-19 000 щеше да е хит.Сега не се знае
  5. Как ги отваряте тия линкове? На мен не ми се отварят тех х-ки за да сравня с С10 Ако наистина С30 е С10 с багажник разликата е голяма, но ако С30 просто е в по-горния клас нещата са добре Във всеки случай ако за 23 000 дават седан 4.5 м с всички екстри + климатроник и кожа, ами не е зле. Пак е с поне 10К под конкуренцията (за сравнение 20 000 ще бъде новата Лада в базов вариант, а новата Шкода Рапид с екстрите и нормален двигател е над 30 000)
  6. Всъщност теорията за 4х4 е доста обемна и да се правят генерални изводи не е много редно Теоретично може и да има много "най-добри", на практика се гледа кои са най-използваните джипове в експедиции и в райони без пътища A най-разпространените са Тойота ЛК, Ланд Ровър Диско, Митсубиши Паджеро и още няколко все различни като концепции джипове Да вметна една малка поправка - от така набедените паркетници има и такива, които са фул тайм с блокаж на централния диф., Такава е Рав4 1-во поколение, каквато имам от две години Не бих казал че е супер офроудър, но определено може доста повече от прескачане на банкета А Ховър наистина е едно от малкото предложения part time, или беше...
  7. Газ 14 на градско и 10-11 извън е нормалния разход за тази кола. Няма как да е по-малко при тонажа и литража на Ховър толкова ми даваше и Ауди 100 2.0 115к.с.
  8. Ако не държите да са гумени, има фирми, които правят мокетени по размер Виждал съм такива в официални представителства на други марки да се продават като "стелки за модела"
  9. 90% от колите по улиците са над 10г и никакви съвременни тестове няма да минат и с 1 звезда. Много ми е смешно, когато хора с коли с по 1 или 0 възглавници са много загрижени за "звездите" на GW от тестове. Със сигурност Волекса е по сигурен от 15 годишните барутници, с които е пълно в Родината
  10. 99% oт населението се е учило на бензинки. Хубавото е че колегата ще върти доста км. Няма по-добър тест
  11. Ето да видиш колко големи празни приказки си написал, без да си проверил истината. А празните приказки са безполезни, китайците не ги практикуват " Китай разказва „зелената“ игра на света Докато в така наречените „бели държави“ продължава мъчителната подмолна борба между петролните босове, енергийните лобисти и зелените, Китай буквално разказва играта на света как трябва да се води битката с глобалното затопляне. Там не чакат „невидимата ръка“ на пазарната икономика да „подскаже“ на властите кому да набутат лъвските пайове в енергоснабдяването и транспорта. Чрез система от централизирани мерки и преференции за производителите и населението, и въз основата на най-новите технологии, китайските власти превръщат един силно индустриализиран район в еталон за бъдещето. В един от най-замъсените промишлени градове на страната Шенжен /над 7 млн. жители/ вече работи най-големия в света автомобилен парк с нулеви емисии. В Шенжен вече се движат 2000 изцяло електрически возила, от които 1300 електромобила и 700 електрически автобуса. "
  12. Ще пуснат, ще пуснат, и не само ще пуснат ами ще са и световен лидер. Щото с каквото електрическо са се захванали, всички други спират да го правят. Или си местят производството при тях..... Едва ли ги интересува товето мнение, иначе щяха да те питат дали могат да монополизират производството на компютри, телевизори, телефони, ел скари, ел чайници, ел калкулатори, ел триони, ел крушки и т.н все ел.
  13. И кой е този производител (не от Китай), който е пуснал масов електромобил Предполагам знаеш какво означава масов Докато тежките автопроизводители се ослушват и пускат "на час по лъжичка", китайците ще са пуснали масов, ама наистина масов електромобил. Още повече че имат монопол в добива на металите за целта. А наскоро дигнаха цените драстично. Така че по-скоро другите ще са далеч далеч от целта
  14. Pepo, 7 години си е добър срок. Първоначалната инвестиция изглежда голяма, но примерите ти са с коли на компании, които по принцип продават скъпо. За производството на батериите се използват редки метали, които се намират основно.... в Китай Плюс това че GW следват политика на ниски цени. Не мисля че биха пуснали бутиков модел като Leaf. По-скоро съм сигурен че ще пуснат първия хубав и евтин електромобил, още повече че не ги интересува къде живеем ние, защото пазара им е другаде
  15. Надяват се хората да изкарат някой лев от реклама. Няма лошо, ама нека тръгнат продажбите и тогава. Всичко по реда си