Андреев

Members
  • Content count

    188
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

Андреев last won the day on April 17 2015

Андреев had the most liked content!

Community Reputation

18 Good

1 Follower

About Андреев

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday 06/09/62

Profile Information

  • Адрес:
    Русе

Recent Profile Visitors

146 profile views
  1. Аз карам С-10 само на бензин, нямам никакви забележки по работата на двигателя, почти 48 хил. км.
  2. Ако махнем капаците от коня, то дори и той ще види, откъде идват главните проблеми на Литекс при настоящата власт, НО! спирам дотук, понеже засмърдява на политика. А относно това, че винаги ще се намерят и разни мошенници, като някой-си Венци от Габрово считам изобщо е излишно да се коментира - тука само може да се изкаже съжаление за клиентите.
  3. Проблемът на колегата gss се решава съвсем просто - сменя се акумулатора с нормален такъв. Оригиналните акумулатори имат гаранция 2 години, явно не е случайно, те просто толкова си изкарват. Миналата зима, като ми омръзна да се мъча с кабели, зарядни и др. подобни хуйни, смених акумулатора и всичката суетня стана излишна. Марката тук няма нищо общо. Само като щрих - мой приятел с фолксваген Джета, купен нов, чака 3 месеца за някаква част. Ужасно е, но проблемът се оказа, че не може резервните части да се доставят от там, където ги има, а само от едно място, което е точно определено с някакви договори няма никакви изключения и ... и така.
  4. Колега, p.petrov, ти си млад човек, повярвай ми, за един млад (разумен) човек няма нищо по-добро от това да кара нов автомобил, ако може финансово да си го позволи, без значение марката. Усещането за миризмата на "ново" е нещо уникално, неповторимо и с нищо не сравнимо. Това го знаят хората, които са карали нов автомобил. Животът върви, годините се търкалят и нищо не се връща обратно,
  5. От кой модел са тия нови автомобили, ако не е тайна?
  6. Добре би било да става веднага, обаче не става, винаги... Ако резервната част е налична в сервиза - става веднага, ако е нещо, което го има на склад в Ловеч става за 1 ден, обаче ако е нещо по-екзотично, тогава две седмици е нормален срок, според мен...
  7. Това е добре, значи и от алармата има някаква полза. Ако някой успее да пробие кода на ключа, ще се надене на същата греда.
  8. То и на С10 ги чете, но проблемът е, че при всяко даване на контакт или запуск на двигателя, при по-големите флашки "музиката" се включва сама и започва всеки път отначало, все едно, че флашката не си е стояла кротко в конектора, а някой бързак за миг я вади и вкарва наново.
  9. Има, в колекцията, има и работещ "Правец-8А". Даже имам идея каква е причината за проблема. Работата, според мен, е в това, че "големите" флашки имат и по-голямо време за инициализация (събуждане) след включване на захранването. Когато това време е по-голямо от времето за "събуждане" на аудиосистемата, то резултатът е все едно, че е включена нова флашка, и затова всичко започва отначало. Да не забравяме, все пак, че С10 е модел от 2008, а тогава флашки 1GB тъкмо се бяха появили по магазините и бяха безбожно скъпи.
  10. При мен С10 също е още с оригиналните чистачки и засега няма причина да ги сменям. От време на време забърсвам перата с влажна кърпичка (винаги след автомивка) и като гледам каква чернилка "пускат" явно има смисъл.
  11. Явно зависи от флашката. При мен, с "малките" флашки - 128MB и 256MB работи както трябва, продължава си оттам, докъдето е било стигнало. При по-големите от 512MB вече наистина след запуск всичко започва отначало.
  12. За да не се движи стелката напред-назад съм залепил отдолу (с няколко капки моментно лепило) една ивица от онези лепенки, дето ги слагат често по разни спортни дрехи и обувки - продават се в магазините "От игла до конец". Така стелката се фиксира неподвижно към мокета на пода, а същевременно лесно се вдига при почистване. А за другото - човек дори и добре да живее, стелката винаги първо се пробива под петата на десния крак. Живота на любимите стелки може да се удължи, като дупката се запълни с Rubber repair (Bison), в опаковката има и парче армираща тъкан.
  13. Ами, не е много сложно. Аз даже си мечтая така: отивам на сайта на GWM (или още по-хубаво на сайта на ЛМ ), изтеглям си от съпорта съответния файл, турям го на една флашка, тикам флашката в USB-то и изчаквам минута-две и готово! ееехх, мечти мечтиии... Нека да продължим по темата с впечатленията от H6, че наистина е интересна информацията от извора, така да се каже
  14. Всеки отделен модул, като например хендсфрито, или радиото, или крайният усилвател (където се предполага, че физически става регулиране на волумето ) си има отделно вградено контролерче, което се програмира при призводството още в завода за чипове, преди да попадне на платката. За да има възможност за препрограмиране, трябва такава да е предвидена, или да има някаква операционна система (например Windows ), която да осигурява контрол и достъп до ресурсите. Честно казано, съмнявам се да има нещо подобно при аудиото на автомобили от този ценови клас. Странно е наистина, че един прост принтер или телевизор човек може да си го флашне с изтеглена от интернет по-нова версия, а при аудиосистемата на автомобила това е проблем, но явно за сега е така.