viktoros75

Members
  • Content count

    19
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

viktoros75 last won the day on February 12 2012

viktoros75 had the most liked content!

Community Reputation

2 Neutral

About viktoros75

  • Rank
    Member
  • Birthday January 1

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.skyscrapercity.com

Profile Information

  • Адрес:
    Sofia
  • Карам:
    Opel Frontera
  1. Изглежда много добре!
  2. Къде видя ангажиращо изказване? Аз прочетох само няколко добре обосновани мнения ЗА развитието на ядрената енергетика в БГ. Не знам защо си се почувствал ангажиран. Ако можеш, аргументирай се по-добре.
  3. Аз съм с две ръце ЗА нова АЕЦ и ще гласувам така!
  4. В Итлия вече се предлага C20R на цена от 11 300 EUR! http://www.cmfeurope.it/ Предполагам тези автомобили са внос от Китай, което ме кара да се замислям относно европейската политика на Грейт Уол. Защо ще внасят от Китай, като могат да ги произвеждат в Ловеч. Ако няма да ги произвеждат в Ловеч, защо Литекс Моторс не продават C20R внос от Китай? А и цена е доста по-висока от тази на C10.
  5. В Great Wall работят по нов модел, прилична ми на нов H5. Има съвсем ново пружинно окачване отпред. Такава е концепцията на последния 4runner на ТЛК. Това е сериозна модернизация, която ще направи модела много по-конкурентен. В момента торсионното окачване на H5 е подобно на моят Опел Фронтера, от средата на 90-те години. Ако пък използват и раздатка, подобна на Toyota multi-mode, тогава вече ще е върхът. Само се надявам Great Wall да представят модела по-бързо на нашия пазар, на сходна със сегашния модел цена и дай-боже да го произвеждат в Ловеч. Линка е към китайски сайт, но поне има малко снимки. http://auto.people.com.cn/n/2012/1115/c1005-19590241.html
  6. Предполагам решението за не/производството на модела тук е на база търсенето му, а също така и на база първи клиентски впечатления, предварителни тестове от Литекс/GWM и др. Според информацията от сайта на GWM, H6 е със значително по-високо качество от това на другите СУВ модели на компанията. Може би китайците искат да стъпят на EU пазара с най-доброто което имат. Моето мнение е, че H5 и H6 са в различни класове, които трябва да продължат да се развиват успоредно. Ако на H5 се сложи централен диф и торсионите отпред се заменят с пружини, тогава тази машина спокойно ще може да се конкурира с Паджеро и Тойота ЛК.
  7. Колеги, Това е линк към един друг форум, където има превод на статия на Дойче Веле за завода: http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1319975&page=13 А това е самата статия: http://www.dw.de/dw/article/0,,15771217,00.html Интересно е, какво подробно филмче са направили немците.
  8. Много тенденциозна статия. И 4G69, и двигателят на Voleex са в пъти по-добри от тези монтирани на Дачия, която се явява като основен конкурент. Защо не написаха нещо за дизела при Steed? Двигател с комън рейл и VGT. Защо някоя "авторотетна" авто медия не направи тест драйв и сравнение, например м/у топ изпълнение на Дъстър 4x4 и H5? Въпреки че м/у автомобилите има разлика (в полза на H5), те са в един ценови клас.
  9. Според мен това с миришещият съединител при забуксуване и каране на полусъединител е нормално. Карам Опел Фронтера с чисто нов съединител и всеки път когато съм затънал някъде и се опитвам да изляза на 4х4, мирише на феродо.
  10. Темата за 4x4 с-та при H6 ми е много интересна. В chinacarforums.com текат спекулации, че 4x4 с-та, както и двигателят 2.0 VGT дизел са купени като лиценз от Хюндай/КИА. Тази система и двигател се били ползвана от предишното поколение Тускон/Спортидж. По специално 4x4-то при корейците е TOD с постоянно предно предаване, като има възможност за lock 50:50. Тук вече няма демултипликатор, както е при H5. Също така забелязах, че в Русия дизеловият H5 е с TOD (само не можах да разбера дали има функция lock). 4x4-то и VGT турбото са на Borg-Warner.
  11. Бройте и мен за визитата. Идеята е супер.
  12. Wellocome Micodelija, Is that your own GWM Hover 5? I saw that you are active in the www.chinacarforums.com too.
  13. Честито и от мен. Виждам че вече има газов инжекцион. На изложението в София, черният Волекс беше с фабрична газова уредба, но в течна фаза. Стената, Интересно ми е дали тази уредба е поставена от дилъра или от друг сервиз. Ако е от друг сервиз дали гаранцията на колата важи?
  14. http://www.automedia.bg/news/article_12958.html Още шум в медиите
  15. Уникално добър репортаж. На някои от снимките се вижда, че екипипът от обучаващи се прави физзарядка преди работа. Ако и в нашият завод дисциплината бъде такава, то със сигурниост можем да очакваме добър прдукт.