jeko

Members
  • Content count

    88
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    6

jeko last won the day on March 14 2016

jeko had the most liked content!

Community Reputation

9 Neutral

About jeko

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday

Profile Information

  • Адрес:
    Монтана
  • Карам:
    Opel Astra
  1. Добре де ,като фирмата от които взех колата нищо не ми е дала,а вече не съществува, какво правим в този случай и какво представлява този документ, някой може ли да го постнне тук!?
  2. Е ,те дачиите отдавна ги продават в Германия и май доста добре вървят, така че следващата кола може и да е дачия
  3. Здравейте колеги,времето минава и гаранцията и лизинга са към своят край,та въпросът ми е следния:има ли някой който вече е прехвърлил колата на свое име и дали в големия талон е била вписана ГУ,и ако не, то каква е прцедурата за ГУ при прехвърлянето в КАТ ??
  4. Май наистина е голяма тайна какви са повдигачите на клапаните щом никой не отговори,но братята руснаци ме светнаха- не са хидравлични ,а механични повдигачи с чашки или пулове, не знам кое е по-точно,за съединителя не съм търсил още ,но и това ще стане като ми остане време. Според руски/украински сайтове, причината да не се споменава реглаж на клапаните в мануала на автомобила е ,че обичайно китайците не ги газифицират
  5. Добре де,не може ли някой от сервизите които поддържат колите на марката да ни светне по темата,съединителят с хидравлична помпа ли е или с жило,прави ли се периодична регулировка на клапаните и ако да,то на какъв интервал,има ли значение на газ или бензин се кара колата,тия клапани хидравлични ли са или не,защото такива подробности, като че ли са държавна тайна,кой регулирал клапани,кой сменял главата на двигателя, ама защо-не става ясно, или форума е просто една пощенска кутия до арменския поп!?
  6. Здравей колега,каква е причината за такъв сериозен ремонт?доколкото знам това се случва при прегряване,прегорели клапани или леглата им,но дори тогава подлежи на ремонт ,а не на смяна.
  7. Означава "здраве му кажи", май е турцизъм. Покрай тези твърдения оглеждах под капака ,но жило на съединител не видях,май и в някой от постовете ставаше дума, че съединителят не подлежи на регулиране, а само промяна височината на педала, така че май сие с хидравлична помпа, без да съм сигурен.
  8. Това не го разбрах,а ако изкара колкото жигулата едно време, вер селям както се казва
  9. Здравейте колеги, да ни е честита новата 2016г., здраве и много безаварийни километри на всички!!!!
  10. Здравей колега, ако дюзите за чистачките са като на волекса-в средата реално има една подвижна пластина/там където е самата дупка за водата/,която се приплъзва навън и тогава започва да не пръска добре,оправя се като я натиснеш навътре за да влезе в корпуса на дюзата,след няколко подобни упражнения и на двете пръскалки сложих малка подложка от хартия и до сега няма проблем.
  11. Здравей колега, понеже и аз се сблъсках с този проблем,се разтърсих из нета и там открих че в пловдив има някаква фирма за ги-нито газ,която предлага монтаж на виале,та ако се закъса май ще трябва да ходим до майна таун
  12. Здравей Поройник, и моята е същата, но мисля че това е нормално стареене на пластмасата и едва ли може да мине като гарационен ремонт,а и да я сменят ,новата след някоя и друга година ще е същата
  13. Не бе колега, форума си е тук и ние сме живи и здрави, май просто не е имало от какво толкова да се оплачем, че май само се оплакваме в този форум.Проблемите които си имал и как си ги решил ще представляват интерес за всички които караме тези коли, и със сигурност ще е от полза.
  14. Този нов сервиз на България ми е много удобен, обаче ако са същите хора от ботевградско шосе, ще продължавам да си ходя в митвас, нищо че е далече.
  15. Това означава ли , че Митвас вече не обслужват Грейт уол?