nmnikolov

Members
  • Content count

    398
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    21

nmnikolov last won the day on December 3 2014

nmnikolov had the most liked content!

Community Reputation

47 Excellent

2 Followers

About nmnikolov

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Great Wall Voleex C10
  1. Здравейте, някой знае ли какви са спецификациите на предните накладки за Voleex C10 и дали съвпадат с някоя от модификациите на Toyota Yaris?
  2. Има създадена тема за фалита. По-добре е там да се коментира. Що се отнася до гаранцията аз вчера си взех колата, след като я бях оставил преди 1 седмица лично на представител на Литекс Моторс за гаранционни проблеми.
  3. Всъщност това май са врътки, за да не се връщат парите от КТБ... http://www.capital.bg/biznes/kompanii/2017/03/28/2943699_liteks_motors_trugna_kum_falit/
  4. Аз преди доста време имах такъв проблем и ми смениха датчика за задна скорост.
  5. Аз доколкото останах с впечатление от пост на представител на сервиз на Great Wall Виале са фалирали и вече няма и части за тях. Доколкото знам по закон не са ли длъжни Литекс Моторс да поддържат налични резервни части за даден автомобил определен период години, които със сигурност не е само в рамките на гаранционния срок на автомобила? В такъв случай какво става ако колата вече не е гаранционна и кажат, че вече няма резервни части за Виале?
  6. Това с най-близкия дилър не винаги е добра идея... Примерно на мен кракът ми повече няма да стъпи в най-близкият до мен дилър. След като февруари месец я карах заради проблеми с двигателя - неравномерна работа, губене на обороти, изгасване при изключване от скорост, загряване на дригателя ми казаха, че двигателя е за смяна на глава и че ще ми се обадят след като я поръчат и частта пристигне. От тогава минаха 6 месеца и се наложи директно да се свържа с Литекс моторс, които ме пратиха в друг сервиз. За капак точно преди да се обадя на този сервиз протече и бензин и се наложи да закарам колата по спешност, за да не реши някой да пробва как гори автомобил. След като седя 1 седмица ми я върнаха с регулиран двигател, оправен теч и т.н. Старият сервиз за 1 седмица нищо такова не беше направил. Дори се съмнявам изобщо да са поръчвали глава. По-скоро само са гледали как да ме отпратят. И това е вторият случай да ги чакам по 6 месеца за отстраняването на гаранционен проблем и в крайна сметка да се налага да се свързвам с Литекс Моторс. Явно предпочитат само да се занимават с техническо обслужване...
  7. Boyko23, значи да си искам от вас(Митвас) удостоверение, че от 2012 все още не сте ме уведомили за наличието на такова. Тогава като питах за документ и казвахте, че още има неуредици в закона и се чакат изменения...
  8. Имам същите проблеми. До В. Търново след 150км. тези дни и вече в колата започва да става жега. Да, не е по-зле от без никакъв климатик, но пък и като си купува човек кола с климатик не е, за да работи от дъжд на вятър.
  9. Ами не ми казаха причина, но аз подозирам прегряване. Направи ми впечатление, че през зимата на място и на свободна се включваше перката да охлажда и то при градуси около нулата и дори отрицателни.
  10. Моят Волекс интересни златни времена кара (63 000 км). Предстои ми смяна на глава на двигателя + яко ръжда... За ръждата ме е срам да снимам и да ви покажа. За протокола - вече 2 пъти отстраняваха ръжда.
  11. Абсолютно същите симптоми имам и аз с моя Волекс... И при мен падат до 400-500 оборота, само че докато още не е загряла колата много често дори изгасва. Пример: карам на трета с 30-40км. и изключвам от скорост, за да включва на втора. Преди да съм включил оборотите падат и колата изгасва. Не само, че това е дразнещо когато е студено времето колата да ми изгасва по 3-4 пъти за 3 завоя в рамките на 400 метра, но също така е и много опасно. От известно време на 1-ва и особено на 2-ра колата колата не поддържа сама скоростта, когато не натискам газта и колата започва да се тресе аха да угасне. При студена кола докато чакам на място да превключи на газ оборотите отново започнаха да изграят около 1000 и колата да се тресе. След като превключи на бензин е малко по-добре. Колата е на 62хил. км, като един път на 30хил. заради проблеми с оборотите регулираха в сервиз работат на двигателя.
  12. Трябва да намеря време да я закарам... Иначе са отразени проблемите, но заради градушката от преди време от Митвас ми казаха преди няколко месеца, че до септември поне няма свободни часове при бояджиите, където пращат колите. А и както сме с бебе е проблем да останем без кола за повече от 1 седмица.
  13. Разхода се засича най-добре след като си навъртял поне няколко хиляди км. С 3-4 зареждания няма да е толкова точно. Иначе е нормално на различните бензиностанции колонката да изключва различно. От това се получава и разликата. По-интересното е, че при мен има случай на зареждане с 48л. газ при капацитет на бутилката 51л. Куриозното е, че до бензиностанцията все още си карах на газ и си светеше една чертичка, така че дори не бях останал без газ. Общо взето за газта май май всички лъжат...
  14. И на двете предни врати там където се оттича водата и на двете има ръжда. На шофьорската врата дори изби и от външната страна на вратата. Метала толкова е ръждясал, че дори се е пукнал... Отделно по калници, по вратите има малки точки ръжда.
  15. Ех да беше и моята оранжева поне да не личеше от далече ръждата, която излиза по цялата ми кола... А вече 2 пъти досега оправяха ръжда по колата... Направо ме хваща срам като ме пита някой каква е тая ръжда по колата.