gwfan

Members
  • Content count

    201
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    9

gwfan last won the day on October 27 2012

gwfan had the most liked content!

Community Reputation

19 Good

About gwfan

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday

Profile Information

  • Карам:
    Рено 19
  1. Това което изказваш като мнение е твоята версия по въпроса. Аз имам информация за друго. Истината я знаят само в Литекс моторс, но надали ще ни я кажат на нас тук. Както и да е ... ще мине време и ще се разбере!
  2. Много е гадно всичко това, което описвате, но мисля че този пост не е насочен към правилните хора. Тук сме само фенове на марката и нямаме нищо общо с Литекс моторс и Грейт Уол моторс. По-правилно би било да занимаете тях с тези проблеми. А също и да си потърсите правата в съответните институции и федерации.
  3. Официално инфо няма кой знае колко но от това, което се прокрадва тук таме става ясно че поради големия интерес модела ще бъде реновиран ... с малки промени, най-вече в моторите с цел покриване на евро5 и ще бъде наличен за поръчки (и май сглобяване у нас) втората половина на 2013-а ... до колко е вярно това обаче могат да ти кажат само от литекс моторс, а те не проявяват голямо желание за даване на каквато и да е информация, напротив - всичко е потънало в някаква секретност по-страшна и от наса и цру.
  4. Честито рождество Христово. Живи и здрави!
  5. И аз си задавах подобни въпроси ... ама вече спирам да си ги задавам че май някои се дразнят от този факт. Спирам и да мисля вече. Ще взема да спра и да дишам.
  6. Не схванах с какво предизвиках такова отношение, но не съм и изненадан де. Както и да е. За тези които не са разбрали прочетеното (написано от мен по-горе) да поясня - идеята ми бе че като няма информация хората си правят погрешни (или не чак толкова) изводи. Аз поне си направих вече моите. За това време в което завода уж функционира трябваше да се случат доста повече неща. Щом не се случват значи просто са пуснали пералнята и ни замазват яко очите. А на последните ти разсъждения Митко няма да отговарям. И извинявай ако с въпросите си съм ти прекъснал съня и съм ти увредил храносмилането. Мислех че сме в демократична страна и пишем в свободен (некомунистически) форум, в който е позволено да се пита. Да не говорим че аз не само питам ами и давам някои добри идеи. Ама кой съм аз .... абе - сполай ти. Жив и здрав да си. Май трябва да изтрия и тоя си акаунт. Щото явно съм пречка в живота на някои.
  7. Дано не е така, че иначе не виждам вариант за пазарен успех на модела.
  8. Аз повече бих се съмнявал в количеството сипано на газстанцията отколкото в клапан на чисто нова уредба. ПП: аз лично съм виждал как брояча продължава до 47 литра при положение че на моя приятел (чиято бе колата) бутилката е 32 литрова. Така че, няма място за притеснение ... просто избягвай да зареждаш вече газ от този търговски обект на който си заредил.
  9. Това имам предвид и аз ... всички знаем как се публикува по българските он-лайн медии - преписал някой от не знам си къде и то с лош превод и го публикувал в едикойси.бг и после всички останали преписват от него без да се морят да проверяват информацията и после ние потребителите се джавкаме кое е вярно и кое лъжа като в повечето случай всички сме прави щото сме го прочели някъде си. Та ако има някакъв официоз, дали под шапката на литекс моторс, или някой с "информация от извора" да публикува тук, но да има все пак едно местенце от където да черпим със сигурност проверена и вярна информация. И то не като на сайта на компанията дето се слагат нови неща на няколко месеца а ежемесечно, а защо не и ежеседмично. Митака може да попита литекс моторс, дали мислят по някакъв такъв вариант.
  10. Ами аз например не мога да открия информация колко автомобила са сглобени от началото на сглобяването до сега. Както и дали въобще се сглобява друго освен волекса. Имаше на 2-3 места информация че се аглобява и стийда, обаче от друго място четох че са сглобени само няколко "пробни" бройки и дотам... Така също се говори от няколко месеца че се настройват поточните линии за новите модели. Не знам на вас, ама на мен ми се струва ненормално да се настройват няколко месеца поточни линии и то при условие че не е ясно дали въобще са назначили повече хора от първоначалните около 200 души. Ей това са само няколко от въпросите, които живо ме интересуват. Предполагам не само мен. И от отговорите (или липсата на отговори) преобладаващата част от аудиторията си прави съответните изводи за целия проект. А това не бива да се допуска. Все пак това е само едно сглобяване на автомобили. Не е суперсекретна термоядрена разработка за неограничена енергия. Може да се направи нещо по въпроса с публикуване на информация на определени интервали от време. Примерно всяка седмица. Да си направят нещо като блог или на официалната страница да отделят един таб за такива неща. Не е кой знае колко сложно да назначат там някой да следи и публикува такава информация. И така всички ние дето се интересуваме от проекта няма да се чудим как и къде да ровим за информация и да спорим помежду си като вадим цитати от дир.бг или днес.бг - и двете не са достоверни източници на информация. Нека всичко това се приема като конструктивна критика и предложения към екипа на Литекс моторс (ако въоще някой си прави труда да чете тук). Защото всеки сериозен бизнес имащ за цел да остане на нашия пазар би следвало да има предвид народопсихологията на българина. Всички знаем какво си мисли народа, когато няма добре поднесена информация по даден казус - интерпретации от небето до земята. И както се каза в другата тема "откровено за волекс" - "да не вземем да се обясняваме защо нямаме сестра ... "
  11. И на мен ми се струва малко не на място абсолютната мъгла около развитието на завода. Както и информация за това кое до къде е стигнало ама така са си решили от Литекс моторс, така си правят. Чак толкова обаче да е строго пазена тайна информацията около завода и производството не ми се струва нормално. Дано скоро си вземат поука съответните хора и да започната да спускат поне тук малко "официална" информация.
  12. елементарен пример - първото което ми изскочи от чичо ггугъл: http://www.automedia...ticle_6513.html или http://dnes.dir.bg/n...-dachia-7201871 Има и още много източници. Викторе, знаем се и не разбирам защо този мерак да се заяждаш с мене.... говорим за различни неща. Аз говоря за статуквото, ти ми говориш за "ЩЕ" ... има малка разлика нали?
  13. Не знам до колко са верни другите неща в поста ти колега, но това което съм взел като цитат от твоя пост не кореспондира с истината. Моделите Логан, Сандеро, Дъстър и Лоджи се продават в цяла Европа под логото и с емблемата на Дачия. В някои други пазари, като Русия, Бразилия и др. се продават като Рено ... а в Мексико и някои други страни като нисан. В Индия като михиндра, макар че там концерна Рено-НИсан_Самсунг май се поразделиха нещо с местния представител. Дори произвежданите в Танжер, Мароко Лоджи и Докер се продават под марката Дачия. Рено не са толкова малоумни че да продават дъщерната марка с логото на фирмата майка ... и то на половин цена ... кой нормален тогава ще си купи премиум марката. Проверявайте си информацията преди да я напишете. Иначе ставаме клюкарник, а не сериозен автомобилен форум.
  14. Последното ме насочва към скоростната кутия. Ти сменя ли вече маслото в с скоростите? Ако не си - мисля че пишеш тук някъде че на първото обслужване на 5000 км се сменя.
  15. Е нормално е да е стийда ... нали уж ще го правят тук ... а ховъра (Н5) е в миналото вече.