Jump to content

Kalin72

Members
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Profile Information

  • Карам:
    VW Caddy 1.9 DSG

Kalin72's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Обществена Репутация

  1. Първо, цената не е двойна, и второ, какво видяхме, че не може "Амарок"-а, което го могат другите пикапи? Ти карал ли си двата пикапа, че да можеш да дадеш обективна оценка?
  2. Не съм купил нищо все още, имам други кредити да връщам, по-нататък ще е Мислех да продавам Кади-то, но ще го запазя. Мисля, че ще е Амарок, единична кабина.
  3. Съвсем не съм съгласен!!! Зареждам от ОМВ и Лукойл, в Брезник сутрин температурите падат до минус 25, вярно, в гараж съм, но е с пролуки, неотопляем, и колата ми пали без никакви проблеми! Така че, зависи от къде зареждаш нафта... Относно колегата с цъкането - проблема най-вероятно е в пакета на контакнтия ключ. Или хлабава връзка на масата на акумулатора.
  4. Благодаря за отговора Но за основно каране по асфалтови пътища, и по-лек офроуд, мисля, е екстра
  5. А какво е впечатлението от Амарок-а?
  6. Хора, според мен бъдещето е на малките като обем, икономични и с висок въртящ момент двигатели. Така че GW добре са се ориентирали, остава да видим колко стабилен и икономичен двигател е.
  7. Благодаря за впечатленията Аз съм привърженик на по-малкия двигател, от това, което чета по форумите, излиза, че е освен по-икономичен, и по-добре разгръща въртящия момент. На мен ми е нужен за лек офроуд, задължително с товарното окачване, и вариант Трендлайн, като лукс на изпълнение. Карах и двете коли, Амарок и Стийд, и ако разликата в цената продължава да намалява, знам какво бих избрал.
  8. Силно се интересувам от Амарок-а. Това, което чета по форумите от Южна Африка и Австралия, е много положително, дори по-малкия двигател е предпочитан заради икономичността си. Ти какво би споделил от първа ръка?
  9. Muf, безсмислици са бъдещето време в твоите постове. Добри пожелания, без покритие. Доста хора ти казаха да изчакаме година-две, да видим кое как, и тигава да говорим.
  10. Жоро, не си прав, смяната на качествено масло на 30-50К км не вреди на двигателя. Точно обратното. Писано е много, ако ти е интересно, ще опитам да намеря по-конкретна информация, но и ти може да потърсиш. Има много фактори, влияещи върху това кога да се сменя маслото. Скоростта на движение, режима на движение, качеството на маслото....
  11. Моето Кади е сглобено в Полша, с 60% немски части, 25% полски части, останалото се разпределя между Испания, Чехия, Израел....ама колата не е полска, а е немска - заради процента части, вложени в производството. Както и VW сглобен в Мексико не е немски, ами мексикански, заради 80% мексикански части. С това искам да кажа, че GW ако наистина искат да произвеждат, а не само сглобяват коли у нас, би следвало да имат и производство на резервни части.
  12. Не, искам да кажа, че в Румъния се правят доста голяма част от частите на Дачия, както и в Чехия доста голяма част от частите за Шкода. Двигателите и скоростните кутии може и да идват готови за вграждане, но в съответната страна има И производство на части за съответния модел. Какво точно от GW се прави или ще се прави в България? Защо смяташ, че малка страна като България не може да произвежда части за коли? Знаеш ли, че освен завода в Шумен има още няколко места у нас, които произвеждат резервни части за западни автокомпании? Защо тези заводи да не прозивеждат части и за GW? Относно фактите, които не съм знаел, постарай се да си ги набавиш така, както и аз. В Интернет има достатъчно достоверна информация. Аз казвам - нека да изчакаме година-две, да видим накъде ще тръгне сглабянето на коли в Ловеч, и дали ще има реално производство у нас, и тогава да говорим.
  13. Не, не ме мъчи друго, споко, много съм далече от продажбите на автомобили, просто чета и анализирам много Поройник-а може да го потвърди Голяма част от частите за Дачия и Шкода се произвеждат в Чехия и Румъния. Суровините са вносни, но производството на части е в тези страни. В това е разликата с Ловеч. Едно хубаво пожелание е там да се произвеждат основните части за GW на европейския пазар, но не виждам как това ще стане без инвестиране на средства в хора и заводи. Незнам дали знаеш, но в Шумен се произвежда елинсталацията на много от европейските автомобили. Хубаво би било GW да имат договор с този завод, но дали?
  14. Как да не се отчита А и на маслото пише "интервал ДО 30-50К км", не НА 30-50К км" На моята кола маслото го сменям по борд компютър, когато той каже, и понеже карам 90% извънградско, изминавам 26-30К км от смяна до смяна. Цената на маслото и филтъра ми е 130 лв, което е приемливо за такъв пробег.
  15. Частите НЕ са в Ловеч. Ей това ме мъчи. В Ловеч няма резервни части, не и до Февруари. Мъчи ме и това да се казва, че колите са произведени в България. Не са произведени тук, сглобени са тук. Дачия, Шкода, Тофаш са произведени в Румъния, Чехия и Турция, Грейт Уол ще са сглобени тук. Просто базата в Ловеч не предвижда производство на възлите и частите на целия автомобил, а само сглобяването му. Това е заложено от самото начало. Инак нищо лошо не казвам за колати на GW, само това, че наистина са непознати в Европа, но те и корейските бяха така преди 10 години
×
×
  • Създай нов...