Здравейте, карам Great Wall Cuv от 3 месеца, смених гарнитура на главата, защото вкаравше антифриз в 4-ти цилиндър, а като караш по дълго пълнеше раширителния съд в следствие на което почваше да вдига тем. на двигателя. Сега стрелката за темп.си стои винаги по средата,само един път като задържах оборотите на 5100 на трета предавка за около 1мин. по нагорнище започна да се увеличава тем.,но докато включих на 5-та предавка веднага започна да се възстановява до нормалното.Въпроса ми е дали това е нормално?
Видях ,че руснаците доплнително охлаждат 4-ти цилиндър,има капачка на главата,където я пробиват и поставят тръбичка и я свързват към парното. Ако някой е пробвал по-горе написаното да си каже впечатленията дали и при него е така.