Krasimirr

Members
  • Content count

    72
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Krasimirr last won the day on May 26

Krasimirr had the most liked content!

Community Reputation

1 Neutral

About Krasimirr

Profile Information

  • Адрес:
    Добрич
  • Карам:
    Great Wall CUV 4X4
  1. Относно марката - ако са оригинал няма да те подведат. Когато му дойде времето ще се възползвам от инфото за задните накладки.
  2. Здравей Серги, Има ли някакъв ефект в/у работата на автомобила подмяната на датчика на коляновия вал т.е. по-добре,по-зле,никакво подобрение. Изчезна ли нещо от нещата от които бе споменал в темата или не.........................и т.н. Поздрави,
  3. Здравей Ники, Не мога да качвам вече снимки и молбата ми е да дадеш мейл или вайбър за да ти изпратя данните/снимка/ от гърба на бензиновия комп. Благодаря, Красимир
  4. Здравей Ники, Бяха налични , но не сещам за цената - не беше нещо.........ако можеше и да се качват снимки ехее.........!! На кутията е изписано - производител Италия / Metelllgroup - 90R-02A01128/27121 905.0.20 Hibrix , но подозирам , че това е номенклатурата им по която се водят в каталога на "Евро07" 22-0888-0 Great wall : HOVER H5/09-/,Steed 5/12-/,Steed SC/10-/. Снимки вече само който предостави мейл или вайбър - нямам лимит вече се оказа!? Поздрави,
  5. Здравей Ники, Снимка ще мога да направя утре , но се съмнявам че ще мога да я кача тук с тези ограничения. За всеки случай дай мейл или вайбър. Поздрави, Красимир
  6. Ники,дай инфо как я изключи софтуерно,че с тези кодирани компове е голяма еротика.
  7. https://www.aliexpress.com/snapshot/0.html?spm=a2g0s.9042647.6.2.fXrMvF&orderId=84646783232913&productId=32701014892 За тези които нямат фабричен отвор над вентилатора за филтър на купето. Развиват се двата болта в долната страна на жабката и цялото чекмедже излиза. Вентилатора се сваля като се развият четири болта в долната му страна с тапицерска/кръстата/ отверка - клапата трябва да бъде на външен кръг. Набутвате филтъра в отвора над клапата и сте готови за обратен монтаж . При мен пасна перфектно , че и работа върши - Н2/Н3. Филтъра пристигна за 20 дни.
  8. Това с обучението е мит сякаш. Предполагам,че с Делфи въвеждат в компа на колата номера на датчика и това е. Относно грешката и да не я изчистят ако всичко е наред компа сам трябва да я архивира след време.
  9. По мое мнение Косарите не познават парите,но това е мое мнение. Поставения от мен е Валео/корея или франция не си спомням/ с четири дебели пружини и беше на цена 120лв по спомени . Имаше и със шест по-тънки по-евтин ,но другият беше като този който свалих и затова поставих него на принципа когато работи не променяш нищо.
  10. Свалих и металната тръба след водната помпа която минава под колекторите защото имаше пукнато на кривката и беше за ремонт. Тази тръба е язва в системата на автомобила така , че не е зле да се преглежда периодично. Когато протече антифриза се вижда само на пластмасовата кора под двигателя и капки по генератора. Иначе колекторите го изпаряват и не се усеща. Не се хващайте да разглобявате колекторите + "половината двигател" както описват руснаците защото ще намразите колата. Аз направих лесна и елементарна доработка и стана перфектно и лесно за обслужване без да се разглобява нищо по двигателя. Пуснах въздух и изпразних максимално системата през всички възможни отвори. След монтаж системата събра в едно с разширителния съд 6,7л.
  11. Това със снимките наистина е куцо ама нейсе. Ако ти трябва нещо като инфо за ремъци,ролки,водна помпа,биалетки,масла или нещо друго свиркай ще видим вайбър или мейл ако мога да помогна. Поздрави,
  12. А какво се случи с датчика на коляновия вал - смени ли го,обади ли се на Слави Шишков и т.н. Може да излезе нещо механично като мембрана или филтър ,но това се разбира след отваряне на изпарителя. Проблема , че след това трябва да се настройва входящото налягане на входа на изпарителя и ако не го виждаш на монитор пак ти трябва човек с богат опит за да го регулира. В крайна сметка ако си убеден на 100% ,че е от АГУ компютри за инжекцион бол,ако е толкова зле ситуацията най-много да се смени в едно с нужното окабеляване и си ОК. Успех,