sergi

Members
  • Content count

    33
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About sergi

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Грейт Уол Хувър Къв(Х3);2,4
  1. Колега Краси,утре ще ми слагат ламбда сондата и ако тогава всичко е наред,ще продалжа с газовата.
  2. колеги,гледам че в руските форуми пише за регулатор на оборотите на празен ход.Ние такъв имаме ли?
  3. ами нали ми е сложен нов датчик,все пак колата си палеше без проблем и не менеше обороти при положение че стария датчик който ми го дадоха е с блокирано цъкало.
  4. Колега Nork,ако е до средата на Август пак добре.Ти от "Али Експрес" ли го поръча?Поне ще ти излезне по евтино спрямо моя..Аз моята ламбда сонда ем ще я плащам на 'хубава цена',ем още малко ще станат 40 дена от както съм я поръчал при вносителя.По повод на датчика за коляновия вал се сетих,че преди да взема моя джип гледах още един.Него съм го палил 2 пъти и една проба в двора на автокъщата.На него също му светеше чека.След като купих моя го засякох същия в друга автокъща но вече с регистрация..Но вече при палене на него му играеха оборотите на празен ход,но много повече от на мен сега.Някъде между 200-300 оборота.И съотвеетно беше много по зле.Продавача каза,че му е сменяван датчика на коляновия вал.Сега аз ли си въобразявам,че и на двата джипа след смяна на датчика започнаха да им играят оборотите или причината за тази игра е друга. Това вече вие ще кажете,които сте по знаещи.
  5. Колега Nork,а ти какво направи със твоя датчик?
  6. Краси,след смяната подобрение не видях.Динамиката си е същата.Разхода поне засега съм го карал само 2 пъти,но не виждам да ми се намалява.При първото каране не усетих при първоначално тръгване да придърпва,но при второто го усетих пак.Има промяна в знак минус по отношение на оборотите на празен ход.Преди държеше около 800 оборота и много рядко ми гаснеше на празен ход.Докато сега при празен ход оборотите започнаха да играят и обикновенно варират между 500-600,при което колата гасне много по често.В някой случай оборотите са межу 600-700 и тогава въпреки варирането не гасне.Но още не мога да хвана кога точно и защо един път е на 600-700 оборота а друг път 500-600 оборота.
  7. Колега Nork днеска го смених датчика в сервиза.Датчика е от Митцубиши,но на кутията са лепнали етиkет със сигнатура на GW с надпис SMW250129G.Ще се опитам да отлепя етикета на GW,за да видя евентуално какъв е надписа на етикета под него на Митцубиши.На стария ми датчик беше блокирало цъкалото.Взеха ми 38 лв. за смяна,диагностика и пътен тест.Сега вече ми остана грешката само за ламбда сондата.Между другото монтиора ми каза,че били 2 бр. ламбда сонди на нашия модел.Доколкото разбрах от обясненията му едната е някъде горе при двигателя,а другата е отдолу.На мен ми е отишла тази отдолу.
  8. Това е си е фабрична настройка.И на мен първоначално ми беше кофти когато имам работа по колата вратите да ми се заключват постоянно и аз да цъкам нонстоп на дистанционното за да си ги отключа.Но понеже при мен батерията ми е слаба и не винаги ми отключва от раз,то по случайност установих,че когато вместо с дистанционното да си отключа джипа,то отида до колата пъхна ключа в ключалката и си го отключа.Тогава вече колатата не се заключва докато не натиснеш копчето за заключване от дистационното.
  9. Колега "Nork",в Понеделник нямя да ми е късно,тъй като записаният час е чак за Сряда.Ти от коя фирма го взе?За да видя дали имат и офис в София.А пък аз ще потърся в кой сервиз да ми го монтират,за да не е в сервиза на официалния представител.Колегата " Краси" ми беше споменал,че трябвало да се обучи.Предполагам да се настрой кога точно вала да натиска цъкалото на датчика.Така че сервиза ще трябва да може и да ми чете диагностиката,за да ми изчисти тази грешка 1336 свързана с вала.
  10. Колега Краси като разбираш какво правиш е така.Поздравления и за биалетките.мене ме изръсиха 3 пъти по скъпо от "Евросервиз Тандер".За съжаление с това ограничение на снимките не мога да пусна поотделни снимки на отделните части,в момента имам остатък от 2.53 МБ и мога да пускам единствено снимката с фактурата ми.Не знам дали тези номенклатурни номера които ги има във фактурата могат да са полезни със нещо на колегите,но поне видях,че номерата които са написани на новите съвпадат с номера на свалените ми части и станаха за джипа ми.При мен единствено левия къс накрайник,който е най отдолу на фактурата се оказа малко по-къс от стария,но майстора каза,че няма проблеми.
  11. Ами Кънчо,нали вчера точно при тях минах лично с джипа и ми казаха,че не могат да ми помогнат,занимават се само с "BRC" и ми казаха да се обадя в офиса им в Пловдив.Там казаха,че евентуално управителя ще може но ще е яко дебнене за пролука,защото се занимават само с тяхната марка.Но първо да си сменя датчика на коляновия вал и ламбда сондата и тогава да им се обаждам.
  12. Вчера майстора ми ги смени частите,оказа се че тези номенклатурни номера който са дадени са написани и на старите части.И частите които ми дадоха от "Евросервиз Тандер" стават за този модел.Единствено накрайника е малко по къс от стария,но все пак стана.За съжаление с тези ограничения за снимки не мога да кача да ги видят колегите.
  13. Колега Краси вчера говорих със Слави Шишков,казах му че ти си му дал телефона,но за съжалениое каза че не може да ми помогне.Но до Пловдив все пак ще ходя,защото говорих и със колегата Стефан Видев той ме насочи към представителството на "BRC" в "Дружба1".Вчера така и така бях в Дружба 2 при майстора ми да ми сменя частите по окачването,та въкреки че по телефона ми бяха казали,че не могат да ми помогнат,то реших да им мина през сервиза та да видят наживо за какво иде реч.В сервиза на "BRC" потвърдиха,че не могат да ми помогнат,но ми казаха да се обадя в клона им в Пловдив.Там казаха,че евентуално управителя може да се справи с уредбата,но са много заети с уредбите на "BRC" и евентуално да се обаждам да дебна пролука.Но изрично ми казаха първо да си сменя датчика на коляновия вал и ламбда сондата за да е сигурно,че джипа работи перфектно на бензин и чак тогава да им се обаждам.По повод датчика на коляновия вал,все още по този номер даден на снимките не намират нищо вече в няколко по големи фирми и магазини за авточасти и затова вчера се обадих на "Евросервиз Тандер",но вече беше късно за вчера,за Понеделник не става,така че чак в Сряда имам час за смяна на датчика на коляновия вал.Датчика е 95 лв и за смяната 21 лв общо 116 лв.То и без това вече в три фирми ми казват защо да рискувам да взимам датика,като няма да ми излезе кой знае по евтино,а само рискувам.Така че най добре при официалния вносител.Същото и за ламбда сондата.
  14. Колега Batjok и аз имам катоя твоя модел,но на мен марката на газовата ми е "Teleflex" и с нея за сега имам голям проблем с диагностиката.
  15. Ето цени на части от "Евросервиз Тандер" в тях има и преден ляв къс накрайник.Той е най долния от списъка.Не знам дали този номенклатурен номер може да помогне нещо.