nork

Members
  • Content count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About nork

  • Rank
    Member
  • Birthday

Profile Information

  • Адрес:
    Варна
  • Карам:
    CUV
  1. ВНИМАНИЕ!!!! ДАТЧИКА НЕ СТАВА!!!!! Кабел, букса, форма са същите, но е 1 см по дълъг
  2. Ето го датчика. Взех го от Нипартс. За съжаление не мога да кажа има или няма разлика, че монтьора ми е зарит с коли Днес уж трябва да я направи, че ми изпищя и помпата на съединитела По каталозите излиза от Хюндай, Киа, Митсубиши. Въведеш ли номера в гугъл го намира веднага.
  3. Серги, ако не ти е късно в понеделник ще ти дам снимки и номер на датчика. Изровен и поръчан е с клиентска цена 52лв. 900ома, 54см кабел! По обяд, следобед ще бъде монтиран и ще имам преки впечатления има или няма разлика във вървежа на жипката.
  4. Споко, не съм го приел като заяждане В споровете се ражда истината! Моята преценка бе такава, дали ще съжалявам ще си покаже с времето
  5. Тук си прав, НО...... Както съм писал изборът на масло е изцяло мой! Предпочетох да заложа на GL5 вместо ATF по следните причини: - не ползвам толкова често двата моста и превключването 4х4 - ATF маслата имат живот максимум 2 години Като цяло едва ли някой спазва на 100% изискванията към отделните агрегати и видовете течности които се намират в тях
  6. Бензин Макар да съм с CUV китайчето си чете всичко през телефона
  7. Стана малка малка каша кой какво е написал, но здраве да е @Krasimirr, @vencibull - колебанието точно от това, че и двата датчика излизат по каталозите, а да се навреш и да го свалиш си е чанч голям. @Sergi - В крайна сметка смени ли датчика на коляновият вал ? Както казва Краси може и той да е виновника за цялата драма с ламбдата.
  8. Сега се загледах като написа грешка Р1336.... Ако, а най вероятно ще я покаже пак, тази грешка нямаш какво да се чудиш. Има ли я колата придърпва и се "дави" като подадеш газ, след което тръгва. До момента не съм го сменил този датчик, че му нямам парт номера, а по каталозите излизат по 2 модела с поръчка. При представителите е 95лв! Това с обучаването му най вероятно няма да стане, но ти си решаваш защото ще ти предложат да го обучат срещу 5 лв Ако имаш възможност запиши номера му докато си там, че е наврян на м.... Ако някой друг има парт номера ще е чудесно да го сподели
  9. Здравей Серги, Щом имаш номера на сондата си пусни едно търсене с гугъл. Специално тази не съм гледъл колко струва - написах цената от опит, сменял съм няколко подобни сонди с по 3 кабела и са все около тази цена. Щом в сервиза ти искат 95лв, определено без много търсене ще я намериш по магазините за по малко. Ако имаш желание пусни тук номера й да я видя къде колко ще струва. За много модели са идентични сондите и цените варират според екзотиката на автомобила.
  10. Погледни и в моята тема съм писал всички номера или съм снимал
  11. Чека щом свети веднага ще си покаже каква е грешката - бедна, богата смес или ламбдата си е заминала. Дали на бензин или на газ е все едно. Читава ламбда е около 70лв по магазините клиентска цена, а тя се води консуматив. Надали някой я сменял..... За разхода там е друга бира и зависи от много неща: Къде? Кой и как? Състояние на мотора - настройките на газовата са правени на нов мотор! След ххх км дали е същото състояние? - едва ли... Ако това би те успокоило моят среден разход е 17/100 - градско Варна и извънградско със скорост около 100км/ч. И на мен ми се виждаше много, но все пак е камион, а разчета на ск. кутия е доста крив - искаш ли да изпревариш 3 та, иначе е баба на байр....... Сега неща много могат да се направят и всеки сам си избира дали да ги прави - в случая със заключен газов комп или както е при теб, че не можеш даже да го прочетеш почисти дюзите с ултразвук. Ако се наложи да се сменя дюза болката става голяма, филтрите - сменяни, с какви?
  12. Какво искаш да ти диагностицират? Аз съм с BRC, но пак е греда - компютрите са заключени и показва само графики и нищо не може да се пипа и настройва.Това ти го казвам да не останеш разочарован дори и да можеш да я прочетеш някъде.
  13. По спомен като го разглеждах отдолу изглеждаше нещо такова...... Най лесно ще стане, ако го разпечаташ и погледнеш от долу, поне са високи и се вижда
  14. Новото "подобрение" на камиончо След като гледах из китайските сайтове които продават изкуствена кожа, питах няколко тапира / които ме убиха с цена / реших сам да си го ушия този маншон. Кожата е по дебела от необходимото, но такава намерих - ярешка. Остана ми за още един такъв маншон и който има желание мога да му ушия и на него. Вие ще трябва да си ползвате горната халка и стойката от долу като го залепите и зашиете. Цена на маншона 35лв.
  15. Дали от завода или от магазина ремъка е един и същ. Кого ще слушаш си е твой избор, разликата в каталозите е 10к км като всички се въртят 90 -100к. Това дали може да изкара 150-180к самият ремък е съвсем друга бира. Който има желание да си направи мотора на салата да пробва.