vencibull

Members
  • Content count

    76
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

vencibull last won the day on September 14

vencibull had the most liked content!

Community Reputation

4 Neutral

About vencibull

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday
  1. То по класификацията на API Gl 4 има и 75w90 и 80w90. В сървиз менюъла който ти бях пратил пише че 75w90 за скорости и дифове се ползва само в екстремно студени райони. Същото беше и за двигателното масло - пише си 10w40, а у сервиза слагали 5w30....
  2. По нашите ширини по каталог не е ли 80w90 ?
  3. Като сменя маслото ще се похваля. Разбрах каква ми е трансмисията, за което благодаря на Краси. Вече като имам номера всичко излиза в интернет. ZM001M е модела на трансмисията ( това за дизел само - за бензина е друга ) Поздрави и благодаря.
  4. Ще сменя маслото, дано да е това, ама като си знам късмета едва ли. Намерих синхронизатори ама е изтекла обявата, иначе за ориентир ми стана ясно - за 5те предавки 360 долара. Реве ми се като се замисля ако не се оправи със смяна на масло - да лекувам на време или да чакам да даде по-сериозни симптоми ( да не може да влезе предавка и т.н? ) Съветите се ценят Благодаря за мненията до момента. Аз ще разгледам с каква трансмисия са бензиновия и дизеловия, защото може да е еднаква, ама знае ли човек...
  5. Ще сменя маслото пък да видим. Чудно ми е дали бензина 2.4 и дизела 2.5 са с еднакви скоростни кутии?
  6. Краси, на 1ва, 2ра и 5та не се чува. Иначе да, като сложа ръката на лоста се усеща. Странното е, че натискам съединителя, вкарвам 4та и се чува, а все още не съм отпуснал съединителя. Въпроса е, че не съм сигурен дали от скоро е така или винаги е било така, а просто сега да се заслушвам. Имаш ли някакви подозрения?
  7. Колега, джамбазите не гепят грейт уолове, има далеч по лесно продаваеми марки. За 190к км - зависи за кви пари го взимаш, те хората са казали - жена и кола е на късмет. Може утре да строши всичко, може и 10 години да я караш. Оглеждай за ръжди, за течове на масло, пробвай 4х4-то, бавните, задължително преглед в сервиз, препоръчително официалния.
  8. Здравейте, тия дни усетих странно хъркане при 3та и 4та предавка. Само като вкарам предавката, дори без да давам газ се чува тоя звук. Дори при натиснат съединител, като включа 3та или 4та се чува? Шума мога да го опиша като лекичко хъркане. Някой да има идеи що за чудо може да е това и за какво да гледам? Благодаря.
  9. Аз отидох за 70лв да ми сменят антифриза - 10 кила антифриз превъртяха хората, на цената която бяха обявили за 6 - без да се занимавам с обезвъздушаване или каквото и да било. Препоръчвам.
  10. Снимки дай, снимки браво! От къде взе подложките за лифт и от какъв материал са?
  11. Обезвъздушаване на какво? Двигател, охладителна система?
  12. Мислил съм го фланеца, даже мисля с теб го обсъждахме веднъж. Ще видя какво ще стане след лифта и ще преценя дали ще има нужда. Като цяло при автомобили с дълга колесна база лифта не влияе толкова остро върху кардана, но ще видим. Ако нещо се осере пак ще се “похваля“
  13. Краси, лифта ще е 4-5см, от което панхарда би трябвало да дърпа надясно ( хванат е за шасито с десния край ) В момента, по незнайно какви причини ( случи се след като сложих 31ците ) задния мост е изместен в ляво с около 2см. Сигурно и преди това е бил така, но не си е личало заради офсета на джантите и по-малките гуми, та като я вдигна ще е с 1 куршум два заека - хем висока и по стабилна в гората, хем ще центрирам задния мост. Като я лифтна ще споделям снимки.
  14. я гледам допълнително. Зимата ще ви кажа как се държи в заледени участъци, сега не мога да твърдя нищо повече от това което вече съм написал. Все още не съм сменил окачването, издирам амортисьори със собствени ограничители, тъй като вече без стаб. щанга само амортисьора играе ролята на ограничител.
  15. Правя го за да има повече ходове при пресечен терен. Стабилизиращата щанга пречи увисващото колело да стъпи, придърпва го и се получават висящи гуми във въздуха и едно боксуване....В момента само на задно минавам през участъци където преди трябваше да включвам 4х4 - просто гумите не се отлепят от земята. А колкото до дупките - смея да твърдя, че без стабилизиращата щанга дупките не се усещат. Реално стабилизиращата щанга ти играе роля само в резки маневри ( завои ) и то най-вече при висока скорост. Както написах по-горе, прибрах се през Петрохан и не усетих никаква разлика във взимането на завоите. Все още не съм откачил предната щанга, ще изчакам да се прибера от отпуска и тогава ще