Jump to content

Kan4o

Members
  • Мнения

    323
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    11

Мнения публикувано от Kan4o

  1. Разликата, като товарен е за фирмите- признава се цялото ДДС на гориво, части и консумативи. Щом е писан в документите като Н1 нямат право да не го регистрират, като товарен. Това ,че промениха данъка е лобито на общините да вземат по голям данък и малко да запушат устите на хората- защо има Хамъри- товарни??? и даже ролс ройсове....

     

  2. Тоя стругар щом си няма бронз..... ето ти адрес , но ще купуваш цели пръти или парчета. Скъп е ....някой го заменят с полиамид-също толкова здрав. "Ангел Стоилов - 96" АД - София
    ж.к. Дружба 1 ул."Илия Бешков" 3
    гр.София, България
    Тел: +359 2 973 17 70
    Факс: +359 2 973 15 90

  3. Нищо не разбираш от психология, няма даже и 2 грама нотка на злорадство.....аз съм винаги положително скроен и не преча на околните...Така ,че ми дължиш извинение за нотки само в бутилки дето не се търкалят...

  4. Колкото до износването на частите - до сега не съм сменил нито каре, нито полуоска, нито кардан, а и не виждам какъв точно ресурс се използва от полуоската или кардана. Евентуално може да се строши каре, но то това е и работата на карето - да се счупи преди други по-важни възли.  

    почна да ти се случва май.....

  5. Така се казва, аз не съм длъжен да знам всички съкращения по света...щото ако те питам какво е ЗФ няма да знаеш , а без него комуникациите са немислими...ето едно клипче от тюбето по твоя поръка за да стане ясно на всичи

     

  6. но нашите гуми са 17 цола...нали такива обеща това ти беше заглавието:Нов член & продавам оригинални 17" джанти с гуми   някой ни заблуждава , на мен 15 не мш трябват, защо ме лъжиш....Дай 17 това чакам???

  7. То всяка кола на задно предаване, върти задницата....това е основната разлика, което наложи предното, ама за да имаш истински жип, трябва да се със задна , а да се включва предната....Ако не си карал Москвич или Лада нищо не знаеш, на тях им казваха кибритени кутиики, щото така се пързаляха по наклона. Виж Алекото, като се появи бе друга работа...та така...

  8. Като го гледам на външен вид е хубав...това е междинен модел към Н5.... моят е с 1 година по стар...и е с ръчка на 4х4 ...Километърчетата доста ама една хубава проверка и да се прегледа. Аз имам навика да ги водя във фирмен сервиз. Моя го водих в Пловдив- сервиза е най- добрия по моему...От там нататък е късмет...

  9. Добре де , аз като по прост да питам- с увеличаване ширината на джантата, къде отива големината на петното върху пътя/намаля на дължина, но се увеличава на ширина/ и нали то е определящи за триенето и натоварването на мотора. т.е. 295 и много по голямо от 235 значи и петното нараства поне с 1.5 пъти..., къде отива триенето и натоварването.Да не говорим,че теглото на тази 295 е също доста по голямо. Правил съм си труда и съм теглил всесезонни Тойо и зимни Бриджестоун- без джанти- 235/65/14 бяха точно по 14 кг. + - 100грама , а вие теглили ли сте гумите??? Защото се товарят полуоски, кардани и всички движещи се части. Като прост инженер, знам горе долу как се изчисляват тези натоварвания- запас има естествено , ама не е толкова голям. Това ,че ги вдигаш на височина не означава промяна на петното и теглото!!!!! Това ще води ли, до по бързо износване не само на гумите, но на всички движещи се части...Ами сега?????? Навремето като карах Москвич Алеко-той беше с фабрични гуми 165/14...най- разпространените гуми от западни автомобили , които 90-те години навлязоха бяха 185/14, е те точно тука се появиха изчисления за петното и се каза категорично да не се кара с толкова широки гуми....http://iaic.bg/fakti-i-mitove-za-avtomobilnite-gumi/    http://www.pitstopbg.com/service/content/view/44/25/   това намерих в нета с едно кликване...ха сега господа манияци на много широките гуми ми отговороте, кое е по добро....Все пак тези коли сме ги взели за каране и се стремим да изстискаме мах от ресурса им, ако някой е решил по бързо да ги троши си е негова работа....ама показвайте и ---   - ефект , както е в статиите.

  10. Карайте го безавариино и Бог да е с Вас...първото условие сте го спазили- това е наистина 4х4 , а не паркетен лъв, като останалите два- дето са за "напикан" асвалт. Другото е късмет и поддръжка....Жива, здрава на вас и семейството ви и Бог да пази България.....

  11. Аз съм твърд привърженик, че маслото се сменя според температурата на въздуха  и за България е такава,че да се кара с 10В40 иначе 5В40 е до по ниска температура , но това означава ,че е и за такава и през лятото, а при нас не рядко, тя е над 40 и то става , като водичка.

    За задно моторче не съм патил, сега ми стря водата отзад , но чакам да се стопли времето. Не е проблем да се свали и да се види какво е моторчето ето ти един руски саит дето има таблица сравнителна от какво ставаhttp://chinamobil.ru/wiki/doku.php/great_wall:great_wall_hover:start  , ако не в него виж в  друг. Моторчето може и да се ремонтира предполагам там дето навиват мотори за перални и други..., но най вероятно е стандартно и ще се намери.

  12. 1. искам да заявя, много добре стоите до колата т.е. тя ви ходи, така и мойта щерка преди да замине за Америката караше с удоволствие тежката машина и по бензиностанциии ме гледаха с интерес , как съм я дал в ръцете на това крехко същество, но иначе тоя звяр лесно се покорява.

    2.Във форума има няколко теми няма да ги преразказвам ето ви една от тях:

    3.И Ви моля питайте защото има и такъв клип:https://www.vbox7.com/play:262b91e71a   

    4. Разбира се ,че се шегувам с интонацията си- вие жените в повечето случаи сте по добри шофьори, защото карате по бавно от нас и не сте нервни на волана. Успех- питайте тук винаги има по един дежурен , като мен, който отговаря на въпроси. Вижте има тема и за маслата в другите кутии и механизми. Моя жипчо е същия и вече имам над 80000 км с него предполагам, че му разбирам... Забравих -честита Нова година, много здраве , любов и Бог да пази България..

×
×
  • Създай нов...