viggen

Members
  • Content count

    51
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

viggen last won the day on March 16 2013

viggen had the most liked content!

Community Reputation

7 Neutral

About viggen

  • Rank
    Advanced Member
  • Birthday
  1. Niki-25, дано е от накладките, че друг вариант да затяга е спирачния апарат да блокира или лагера да е мнооооого заминал.
  2. Нямам много време и в повечето случаи пиша от телефон, та малко е трудно ровенето в нета с него. Ето нещо набързо намерено и накратко: http://www.motorni-masla.com/izbor-na-maslo.html
  3. Господин Видев, голям човек сте, предполагам можете да използвате интернет търсачки? За какви температури са различните масла, излиза и на google изображения..... Като говорим за високи температури, има един момент, че един вид масло, като го "кипнеш", започва да маже по един начин, друго, по друг, не е само до по-дългия пробег с второто.... В една такава ситуация, предимствата не са за минерално/полусинтетика. Също така, синтетиката и естерната такава, не са правени за употреба в полярния кръг само.... А, emorodev, ако обича, да не използва думички, като "зайчета", в изречения, с които ме визира! Бладодаря предварително !!!
  4. st.videv, потърси в нета, и виж, коя цифра на какво отговаря. Интересно, как реши, че 10w40 e за по-висока температура от 5w40..... Относно това, че старите коли не били за синтетика...да, да...искаш ли да ти покажа една кола, която по километраж, в момента е на около 345 000 км., и от около 150 000, т.е. откакто е наша собственост, се кара зиме и лете с 5w40? И от смяна до смяна, не се долива, при което, от 5 литра туба, на всяка смяна, остава по 1 литър. Сега съм ги събрал, туба, до туба в гаража... Същата такава кола, със същият такъв мотор, беше карана около 180 000 км., на газ., пак с такова масло, и пак не доливах, до момента в който не я удариха и не я бракувахме. Слаган е от този Motul : http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/53/8100_X-clean_5W-40_%28GB%29.pdf?1357664953 И от този, понякога: http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/52/original/8100_X-cess_5W-40_%28GB%29.pdf?1357663396 Другата кола я карам лятото с това: http://www.motul.com/system/product_descriptions/technical_data_sheets/51780/original/300V%20Competition%2015W-50%20%28GB%29.pdf?1329125523 Ей това е масло, което "носи на бой" в жеги... Потърси последното от тази брошура- "PROPERTIES" и виж какво пише за маслото с което караш. Всеки сам избира какво да налива, аз лично, не бих си причинил 10w40 на каквато и да е кола, при положение, че ситнетика, с малко търсене, се намира на много добри цени. И да, позволи ми, да не се съглася с това, че 5w40, в сравнение с 10w40 "ставало на водичка".... Единственото предимство на 10w40 "полубременна синтетика" е ....цената.
  5. Mислиш ли, че за лятото 10w40, е с нещо по-добро от 5w40....?
  6. Е, чак дупки по купето, за толкова кратко време, нямат много марки...да не говорим за скъпи...да не говорим, че е крайно недопустимо да го има това. Ще е интересно да се види. И да, то да ми се пробие купето, пък благодаря за оправянето по гаранция...то за 5 години, ще се покрие с кръпки и кит цялото, с такава прогресираща корозия... а след тези 5 години? Пак да кажа "хипотетично погледнато", все пак друго си е да се види фотографирано.
  7. Тя гаранцията не падна ли вече, след всички направени до тук промени?
  8. Интересни са разбиранията ти за "доста спортна кола"....
  9. Аз поне не съм чувал и срещал подобно изпълнение " капсулована кутия заедно със съединител", още повече, че говорим за евтин автомобил с ръчна скоростна кутия. Пълни и тотални глупости са това... Волекса не беше ли сходен с Yaris 1.5? За "над 2000 лв." колко броя комплекти феродов, притискателен диск и лагер могат да се купят? http://www.eurocarpa...be394e2d http://www.eurocarpa...cb4d113c Performance/тунинг съединителя за колата ми, който трябва да издържа на 355 Nm e много, много под 2000лв.... Ако наистина са сложили такава цена, на съединител за Волекс, говори, че са си повярвали, при това много, много...
  10. Много ми е любопитно да го видя това нещо наречено "капсулован съединител". Между другото, цената (ако наистина е такава) на съединител, за подобен автомобил, е....... меко казано, ужасно и стресиращо висока, дори и в нея да влиза маховика .....
  11. Ръчния регулатор е едно на ръка и него си го има по принцип, кажи речи във всички коли, от десетилетия, но друго си е нещата да става автоматично. Има го и в тези коли, които се регулират автоматично. Аз поне, не помня да ми се е налагало да регулирам ръчно таблото, а карам денонощно на фарове от 2002-ра. Този фотоелемент си върши перфектно работата и не се налага на ръка да регулирам подсветката всеки път когато мръкне или съмне. В мен буди недоумение това решение, да няма и бутон за ръчно регулиране?!? На фона на останалите наслагани екстри, направо си е за чудене, кой и защо е спестил нещо толкова елементарно. В цялата тази ситуация, някой изобщо не е отчел, че ще се кара на фарове и през деня, а това е извод, до който трябва да се стига лесно.
  12. Те са направени така, но се виждат показанията им, а при волекса май това не е възможно. По принцип, от доста години се прави това автоматично регулиране на подсветката на таблото. Някъде по него има монтиран светочувствителен елемент, който регулира колко ярки да са дисплеите и всичко останало. Карал съм кола модел 1994-та и тя го имаше това нещо. Явно китайците не са помислили по този въпрос и не са сложили необходимото за да се чете таблото и денем на пуснати фарове.
  13. Ако ще се слага нещо в запалката, по-добре да е FM трансмитер, той освен, че със същия успех ще сваля разхода, ще предава и музика на радиото.
  14. Ако вярваш, че един кондензатор и два резистора могат да ти свалят разхода- хвърляй пари..ъъ..така де....купи го. Потърси в google, коментирано е в доста наши и чуждестранни форуми. http://forums.justcommodores.com.au/pub/176430-troys-neo-socket-perfomance-enhancment-add-thingamajig-review.html