Jump to content

tot

Members
  • Мнения

    5
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Последни посетители

541 профилни разглеждания

tot's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  • Week One Done Rare
  • One Month Later Rare
  • One Year In Rare

Recent Badges

1

Обществена Репутация

  1. Дано са разрешили проблема и само положителни емоции да ти носи колата!
  2. Колега не съм наясно с дали твоята е газов инжекцион с течна или газова фаза, но от две коли с газови инжекциони с въздушна фаза които съм карал - описаните симптоми ги прави когато прехвърля на ниска температура - под 35 градуса и неточна настройка. Когато колата е пренощувала част от тримовете (коефициенти на настройките на впръскването) са възстановени на заводски стойности и когато прехвърли на газ докато се променят настройките - тресе двигателя и след това се нормализира неговата работа. Възможно е и част от настройките на газовия компютър също се променят при по-дълъг престой. Това което описвам е за газови инжекциони поколение от преди десетина години. По-новите системи имат и корекции по "живи" данни от ОБД - възможно е и там да има проблем. Но за нова кола може би при самата настройка на газта нещо е пропуснато, нещо не е "зачовчено" като трябва - нещо което е пропуснато по невнимание или незнание или е пусната самоадаптация и след това не е спряна. Мисля че се задаваше период през който се пуска самоадаптациаята.
  3. Ще изразя своето съмнение за възможността на автомобилния климатик, бил и автоматичен да топли по няколко причини: - климатика (термопомпата) при отопление работи с налягане 2-3 пъти по-високо от колкото на охлаждане. При нормалната експлоатация вследствие на вибрациите има проблеми с плътността на системата при охлаждане, а какво остава за отопление - невъзможност за размразяване на външното тяло(радиатора на климатика) - той е най-отпред и зимата след 500м и работещ на топло климатик би трябвало да е на буца лед, Има и още други трудности - работещия с променливи обороти компресор и т.н. Водещите автомобилни фирми не използват този принцип, а тръгват по други пътища: - монтират стационарни отоплители (печки - сухи и мокри) - предни стъкла с вградени реотани - Форд, при Субару има само в долната част където лежат перата на чистачките - електрическо подгряване на антифриза - Фолксваген - движение на антифриза само в цилиндровата глава при студен двигател за максимално бързо подгряване - при бензиновите Волва, при дизеловите ползват печка. Не вярвам Грейт Уол да са решили всички проблеми на отоплението с автомобилен климатик, явно имат някакво ноу-хау за по-бързо затопляне, но какво е то мога само да гадая. Поздравления към инженерите на Грейт Уол за постигнатите резултати!
  4. Колега, пробвай скъпата нафта на Шел - ще останеш приятно изненадан. Пробвал съм всички скъпи нафти в BG и наистина тази е най-добрата. Моля да не се счита за реклама.
  5. tot

    Мнение за H6 1.5t

    След 4 години на газ - най-доволен съм от газта на ОМВ.
×
×
  • Създай нов...