dr_ivo

Members
  • Content count

    20
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About dr_ivo

  • Rank
    Member
  • Birthday

Profile Information

  • Адрес:
    София
  • Карам:
    Great Wall H6 2.0TCI
  1. И при мен светеше еърбега ,ходих няколко пъти оправяха нещо и пак светне. Накрая в Митвас смениха датчика намиращ се в седалката на пътника и от тогава не се е обаждал вече година.
  2. Дано причината да е некачествена сглобка а не нещо да надува...
  3. Честита придобивка. Ако можеш да ползваш гаранционна подръжка според мен е по добре да изчакаш. По принцип такъв е редът и аз съм чакал за едно копче да пишат до Литекс но всичко мина нормално и ми обслужиха колата гаранционно.
  4. Скобата е от тези самозатягащите се. Няма винт за стягане.
  5. Та значи колеги пътувам си аз от София за Пампорово и след Чепеларе тръгвам да изпреварвам, опаланкааа колата няма мощност и ееедваааам изпреварих. Поглеждам таблото с уредите и виждам че стрелката на температурата е една чертичка и половина над средата. Веднага спирам гася колата, отварям капака ,гледам мотора целоя олят с антифриз вентилаторите на радиатора духат яко. Като се поогледах забелязах че маркуча който влиза в радиатора /горе до акумулатора/ се е извадил. Хайде разтоварвай багажа и ските. Викам пътна помощ от СБА - дойдоха много бързо и транспортираха мен и колата до най-близкия сервиз - в Пловдив. Услугата беше безплатна с картата която имам от Great Wall. Хората от сервиза на Great Wall в Пловдив любезни приеха колата в края на работното им време. На другия ден се обаждат и ми казват заповядайте,колата ви е готова. Отивам да я взема и питам какъв беше проблема? Разказаха ми следното: Огледахме маркуча-напълно здрав. Напълнихме колата с вода и закачихме маркуча. Последва каране като колата недаде никакъв проблем. Източихме водата наляхме антифриз и обезвъздушихме и пак каране, отново без проблеми. Нямаме техническо обяснение защо се е извадил маркуча. Ремонта беше извършен безплатно по гаранция. Взех колата и се прибрах до София без проблеми. Върви си както обикновено. Колата в момента е на 50 000км 2.0 Дизел , Премиум. Използвам момента да благодаря на хората от сервиза на Great Wall в Пловдив за отзивчивостта професионализма и бързото обслужване. Та така колеги с мойте приключения. Споделям случилото ми се за да се знае. Поздрави и безаварийно.
  6. Много добре изглежда. Със здраве и безаварийно ползване!
  7. Колега качи някоя снимка да видим как е станало. Как се оправи със окабеляването и куплунзите?
  8. Да колега това е отворчето. Аз смених батерията преди месец. Точно това е модела както е написал колегата orionbg. Като го отваряш запомни как е поставена батерията за да не обърнеш полюсите. Не е сложно.
  9. На мен ми направи впечатление че сутрин като запаля двигателя и натисна бутона за обдухване на стъклата се включва климатика и за около 30 секунди започва да топи скрежта отвън на стъклото. Определено топлината е от климатика защото двигателя не е загрял изобщо. Голямо удобство е...
  10. Честито за новата придобивка. Много безаварийни ккилометри!
  11. Добра работа. За водната помпа на предишния ми дизел ми казаха на 90 000км сменяш ангренаж и поглеждаш водната помпа ако всичко е ОК караш до 180 000км. и тогава я сменяш...
  12. Да ето това е точния разход на този двигател. Като го поразработиш ще падне под 7 л. извънградско ако караш спокойно. Намери си хубава нафта и карай със здраве
  13. Колега Orionbg проблема с точния час на мултимедията се оправя от сетингите. Ще снимам какви бяха настройките че наизуст непомня.
  14. Колега Orionbg. Да не би нафтата която слагаш да е некачествена ? Питам защото моята джипка само веднъж ми е давала разход 10 но заредих от лоша бензиностанция лоша нафта. Но това е било само веднъж и се усещаше че джипката не върви. След като я изразходих тази лоша нафта и сипах добра всичко си дойде на мястото.
  15. Да, и аз не бих заредил на Шел при никакви обстоятелства.....