xyz

Members
  • Content count

    3
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About xyz

  • Rank
    Newbie
  • Birthday

Profile Information

  • Карам:
    GW H6 Premium
  1. Благодаря за коментара колега. Купих си това: http://akumulatori.bg/220/Product/480/CTEK MXS 7.0 12V 7 Заради 5 г. гаранция и опция за възстановяване на изпатил акумулатор.Определено мога да кажа, че до голяма степен се възстанови капцитета на батерията след като направих няколко цикъла на зареждане и разреждане с 5W крушка.
  2. На всички колеги, които оживяха след празниците пожелавам безаварийно каране! Да попитам има ли патили от акумулатор на Н6? Колко Ah e оригиналния акумулатор на този модел GW? Историята е за един Energizer 80Ah от AGM тип, с който през есента на 2014г. купих колата. Няколко седмици след като се сдобих с Н6, още не беше много студено, преседя в двора на вилата 72ч. Като си затръгвах врътнах ключа и ... няма никой. Издаде някъв жалък звук - подобие на сигнализация и ... се прибрах с пътна помощ. В сервиза ми обясниха, че акумулаторът се е разредил защото не съм заключил колата. От тогава внимавам. Сега през студовете не я карах няколко дни и намерих акумулатра с 11.5 V. Заредиха го в сервиза и го наблюдавам. Продължава да спада бързо ако колата не се кара някой и друг ден. Започвам да си мисля, че на алтернатора му е в повече батерия от 80Ah и недозарежда или имам някаква утечка на ток. Не смея да замервам каква е консумацията в заключено състояние, защото ме е страх, че като откача (-)клема и компютърът остане без ток ще се нароят съобщения за грешки. Мислех, че тази проверка са я направили в сервиза, но май ще трябва да ходя пак защото нищо подобно не ми казаха когато заредиха акумулатора.
  3. ? към пост 244 на g.genov - http://forums.gwm-bg.com/topic/870-впечатление-от-н6/?p=11970 Колега, успя ли да си подкараш obdII-то. Подариха ми едно и без проблеми се чифтосаха с телефона, но никаква стрелка не помръдва на дисплея, а ми се иска да поразгледам какво става с двигателя защото напоследък разходът ми не пада под 8л. - като 2/3 от движеието ми е извънградско и щадящо. При градското охладителната течност се загрява до работна температура (по даттчика от таблото) едва след като измина около 8 -10 км. Това е като за някой огромен радиатор или повреден термостат. При теб така ли прави? Прочетох внимателно впечатленията ти от колата. За разлика от теб аз съм върл противник на екстрите по автомобилите, защото моето убеждение е, че колкото повече екстри има, толкова повече главоболия създават. Предишната ми кола (MB W202) беше дори без ел. стъкла, голям зор беше докато си я намерих такава, но 10 години си я карах с кеф и никакъв гаден номер не ми врътна. Сега като се метна на Големия Вол първата ми работа е да изключа от бутона SS системата. Някои екстри правят странни номера. Например на Н6 за около месец и половина ми изчезна дисплея. Таман посвикнах с камерата за обратното гледане и хоп - няма никой. Радиото си работи, превключва на ВТ, но дисплеят стои тъмен и трябва да гадаеш на каква функция от мултимедията си. Рисетването не дава никакъв резултат. Ходих до сервиза, чудиха се какво му е и решиха да го сменят. След няколко дни ми се обадиха да отида, защото от завода им изпратили някакъв по-специален чалъм за рисетване. В същия ден, още при първото стартирае на двигателя дисплеят оживя. През следващите няколко дни всеки момент го очаквах пак да изчезне, но да чукам на дърво си работи вече 3-ти месец.