korsar60

Members
  • Content count

    5
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About korsar60

  • Rank
    Newbie
  • Birthday
  1. Здравейте колеги.Може би това е известно на много хора , но на мен ми стана ясно вчера и реших да го споделя с вас!Основната идея на манипулацията е да се рестартира адаптивната памет на ECU ,а не настроиките (маповете)му това са две напълно различни неща!Предполагам всички сте забелязали , че ако сте карали извън градско и то по здраво като влезете в града ви се струва ,че колата повече дърпа и върви!Не ви се струва ,а е истина!Това е така ,защото всяко едно ECU се настройва според начина на каране на колата ,плътността на въздуха и още много други фактори.Тъи като Hyundai се продава в целия свят ,колите са настроени да работят на всякакви височини ,всякакви видове бензин и тн.Поради тази причина нашите E.C.U. са как да се изразя са 1 за всичко и навсякъде!Но сега вие сами можете да (обучите) ЕСU то за вашият стил на каране и за вашият район!Манипулацията също е много полезна при смяна на определени елементи по двигателя (тунинг),като спортен филтър , махане на катализатора, смяна на крайното гърне и други! Ето как се прави: 1.Загрейте двигателя до работна температура (в тоя студ около 10-12мин) 2. Изключете двигателя , отворете капака и разкачете минусовата клема (масата) вижте добре да не опира никъде ако трябва я изолираите!Чакаме 5 мин така! 3.След тези 5мин влезте в колата и натиснете педала на спирачката за 20-25сек ,това напълно ще изтегли тока от ECU то! 4.Веднага след това закачете минуса и докато е топла още колата я подкараите ,но мъжката (здраво на газта с резки ускорения , поддържане на по висока скорост ,изреждаите скоростите до Лютеницата и така нататък в продължение на МИНИМУМ 30 мин) не ви поущтрявам да го правите в града или някъде ,където може да е опасно ,и не е нужно да я вкарвате на 5та в прекъсвач :ohno: по този начин ECU то ще променни трайно центровката на двигателя и сместта въздух/гориво се оптимизира ,и по този начин същто ще разпознае новите промени по двигателя (филтър ,катализатор и ...) и ще реагира подобаващо на тях! А ако не сте от тези хора ,които искат повече от колата си ,и не искате да я направите по бърза , а по икономична през тези 30 мин просто я караите в града с плавни потегляния и плавно ускоряване , престои в задръствания и т.н. Две важни неща: 1.Ако колата не се кара по често по този начин тя ще възвърне заводските си настроики!(Deffault)Давноста на обучението на ECU то е около 1 месец ,след това наново същото упражнение! 2.Опитаите се и е много препорачително да карате с този бензин , с който правите и обучението на ECU то!Не да сипете омв 100 тогава и после да карате с 95!Ако си я карате нормално с 95 то научете я на него!Естествено нищо няма да стане ако ви се наложи някога да заредите друг бензин , но поне гледаите да е същото октаново число! Ами това е няма нищо сложно и ще ви струва пари само за екстра бензина! :hater: Моята препоръка е да го направите в неделя сутрин , когато няма много движение по пътищата на България! И разбира се ,за да направите колата си по-рязка, по-бърза ,по-чуствителна към подаването на газ , да я отпушите както се казва напълно и да повишите леко мощността си направете ремап на ECU то от специалист!Както съм писал в Силов тунинг във Варна момчето го прави за 150лв. Това го копнах и се чудя дали ще помогне?
  2. При мен отначало беше тръбичката, после се оказа и радиаторът станал на шупли. 380лв универсал но от дебелите, с рязане и нагаждане, и сега е ОК. Чух,че в с.Куклен изработвали медни радиатори, които не били скъпи.
  3. Модел 2006г.2.4i 128к.с. Има ли някой идея как може да се вдигне мощността? Ако има турбина е друго, но като няма, как може да стане?
  4. Не знам колега дали се вижда, но все забравям, сега се сещам,че тук има снимка.
  5. Привет и от мен, от половин година съм собственик на Hover, 2.4i 2006g. След смяната на консумативите, никакви проблеми. След 10000 км, нещо взе да ми черпи ток от акумулатора, установи се, че е радиото, смених го и сложих Пайниър, звукът е доста приличен с оригиналните колони. Дойде ред на климатроника.След оцветяването на фриона, се разбра,че радиаторът на климатика изпуша, има няколко язвички. След доста търсене намирх това http://www.ngrbg.com/node/32526 и чакам майсторът да се произнесе, но мисля си , че е същият. Разход на гориво :Зимата извън градско 13, лятото 9 -говорим за газ.